get a shorter name

beaI was tagged by the super talented @endorathewitchwriter

Rules-Answer the 20 questions and tag 20 amazing followers you would like to get to know better.

Name: Cat

Nicknames: Just that which is a shorter version of my legal name

Zodiac sign: Leo 

Height: 5'3"

Orientation: straight 

Ethnicity: German/Polish/Russian

Favorite fruit: Strawberries

Favorite season: Fall  (Endora and I have a lot in common, apparently!)

Favorite book series: The original Dragonriders of Pern books. I wish, wish, wish they would make that a series.  I have it cast in my head.

Favorite flower: Tigerlily

Favorite scent: bread baking

Favorite color: Green

Favorite animal: Horses

Coffee, tea, or hot cocoa: Coffee and lots of it and it better not be that decaffeinated crap

Average sleep hours: 6

Cat or dog person?  Both

Favorite fictional characters: Cersei Lannister (xInfinity), Cesare and Lucrezia from the Borgias, Lessa from the Pern books, the Jared Leto version of the Joker, the Margot Robbie version of Harley Quinn

Number of blankets you sleep with: 1

Dream trip: Ireland

Blog created:  Ummmm…sometime last year?  After finding out there were actual Jaime/Cersei fans here since RL friends too busy drooling over Kat Harrington to notice anybody else is on the show.

Number of followers: 54

Trying to tag people I haven’t seen do this, sorry if I screw it up:  @imnotwholewithoutyou @donnajosee @fyeahjokerandharley @jaimecerseigot @jaredletoreblogcrap @monroeisabadass @blackroseyaz @sarcasmmadame @jada345 @musical-chick-13 @live-for-me-puddin @harleyquinndolll @heart-l-ess @bitk @purplepanda211 @daoine-sidhe-kind @imjustmichellex @beatinginsomnia @cersc @tadzstuff

I got tagged by @mylittlesecretshelter, thanks <3

JUST ANSWER THE QUESTIONS AND TAG 20 FOLLOWERS YOU’D LIKE TO GET TO KNOW BETTER.

NAME: Joanna
NICKNAME: Asia (it’s just shorter version of my name tbh)
GENDER: female
SIGN: cancer
HEIGHT: 174 cm
SEXUAL ORIENTATION: bi
HOGWARTS HOUSE:  Slytherin
FAVORITE COLOR: blue
FAVORITE ANIMAL: cats
TIME RIGHT NOW: 9.59 pm
AVERAGE HOURS OF SLEEP: 6-7

CAT OR DOG PERSON: cat
FAVORITE FICTIONAL CHARACTER : Yuri Plisetsky (but it changes a lot)
NUMBER OF BLANKETS YOU SLEEP WITH: 1
FAVORITE SINGER OR BAND: it changes all the time tbh but I am gonna say The Beatles. I feel like i never will stop loving them
DREAM TRIP: New York, Maledives
DREAM JOB: i don’t know tbh, maybe a diver or something connected with fashion
WHEN WAS THIS BLOG CREATED?: 2 months ago but it is my sideblog I’ve been on tumblr for almost 5 years I think
CURRENT NUMBER OF FOLLOWERS: 411
WHEN DID YOUR BLOG REACH IT’S PEAK (WHEN DID YOU GET MORE FOLLOWERS, HAVE POPULAR POSTS ETC?): When I made this post probably


I am tagging @katsukilovesnikiforov @deoksyrybonukleinowy @otabaeyurio @kapariaa @bloodyinspiredwerewolf @onotherflights @oyurio @seeyounextlevel @seungle

Of course you don’t have to do this if you don’t want to. Also, I know it said 20 people and I tagged less I am sorry.

2

RA:  New Role - Brain on Fire (x) (x)

adreamwork  asked:

yeah you know my name too

A -  WHY MY LAST RELATIONSHIP ENDED.

lol wut is relationship?

M -  VIRGIN OR NOT?

I’m an innocent bambi :3

A

Z - HOW ARE YOU?

Been better :/

I -  HAVE ANY TATTOOS OR PIERCINGS?

Nope and nope!

N -  FAVOURITE PLACE TO SHOP AT?

Am I allowed to say Amazon? I’m saying amazon. Amazon is amazeballz

G -  SEXUAL ORIENTATION.

Straight.

L -  ONE OF MY INSECURITIES.

My weight

Y -  DO YOU WANT TO GO TO COLLEGE.

By College I imagine this means uni. If so, of course!

T -  AGE I GET MISTAKEN FOR.

As far as I know. People don’t get my age wrong

A

L

E -  MY BEST FRIEND.

I don’t really have “best friends”. I have close friends, but I would never single out one and call them my best. I love ‘em all :P


T

E

D -  HARDEST THING I’VE EVER BEEN THROUGH.

Hmmmm. Tough one. I have a hole in my lung at the moment, and it’s leaking air into my chest. But I also got pretty depressed last year. So yeah. Take your pick. Both are pretty bad

B - FAVORITE BAND.

For the sake of me not writing it 100 times, let’s just say Fun.

E

S -  A RANDOM FACT ABOUT MYSELF.

I run a blog that is vastly superior to Lotties

T


P -  WHY I HATE SCHOOL.

SO MUCH FUCKING PRESSURE.

E

R -  FAVOURITE SONG AT THE MOMENT.

https://www.youtube.com/watch?v=4YrEYwkDkJg

S  -  A[nother] RANDOM FACT ABOUT MYSELF.

My shoulder hurts :/

O -  MY EYE COLOUR.

Blue

N

I

N

 

T

H -  DO I SMOKE/DRINK?

Nope, never will smoke either. Drinking I do extremely rarely

E

 

U -  WHERE I WANT TO BE RIGHT NOW.

Hmmmmmmmmm. New Zealand. I’d love to be there…

N

I

V -  LAST TIME I CRIED.

Don’t actually remember

E

R

S  -  A[nother] RANDOM FACT ABOUT MYSELF.

I’m tired af right now

E

 

L

O

L

L

Y

Their messages are getting shorter and their names are getting a bit less virus-like. Please be careful guys, I think this is the new “come and try out my TUMBLR game” or “I am a fashion college student, click on this ad please =)” thing.  Please try to signal boost this so no blogs fall for this and get a free virus.