gavnfree

gxllenhaal asked:

fob hum hallelujah??

favorite lyrics: “A teenage vow in a parking lot, till tonight do us part”

url: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | heLLA

posts: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | FRICK YEAH

overall: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | awwwWWW SHIT

comment: you have a really good taste in music wow

do i follow you: heck yeah | now I do | nope, sorry

gxllenhaal asked:

yo you already know me but im bored so yeah wooh -Name: Jasmin -Age: 17 -Meaning behind tumblr url: Gavin Free from Roosterteeth -Hobbies/Interests: bandsbandsnbandsabands -Why you follow me: because youre perfect but you already know that -Random fact: im literally so boring there are no facts omg -Question: fav song atm? :-)

haha jasmiiin ♥♥♥ :)))

omg tell me about it… im so bored that im on omegle haha

uhmmm fav song…. city of angels - 30 seconds to mars :) uuuund the story so far -clairvoyant <3 das lied ist soooo schön

dein fav song?