funny si

someone was like ‘can u imagine mark trying to write diss raps on school rappers’ and i just..his diss raps would be like:

  • ‘my hair has gone through more than urs so who do u think u are to talk down to me’
  • ‘listn i have been promoting for a year straight i don’t know what sleep is so don’t say you’re tired of this’
  • 'i may be from canada but i can still be rude…u….ur nose is kinda…small…actually it’s cute ur nose is cute don’t hate me’
  • 'u look like the egg i once tried to fry. but it was still like, a good egg like, this isn’t an insult u just remind me of that egg bc i’m hungry’
  • 'excuse me but did you win the sm mini award for 'child that grows well’ no? yeah i didn’t think so’
  • 'okay but sm let me say 'long ass ride’ on the debut track of my group so who of us do you think is more powerful’
  • 'go ahead and diss me i’m in a group with yuta i’m used to worse’
  • 'okay but like….ur aware ur using this english word incorrectly right? don’t take this the wrong way i’m jus trying to help you improve’
  • 'talk to me when you’ve passed all ur exams even tho u don’t get to sleep and barely have time to attend classes’
“I love you”

Note: These responses are absolutely serious. They aren’t stereotypical at all and I assure you that every single type will definitely react like that in real life.

Ne: Ohh I love you, too! But I also love pancakes, sunshine and… bread! Like, bread can be so amazing. There are so many different types of breads! Like MBTI types! OMG I NEED TO MAKE A POST ABOUT MBTI TYPES AS BREAD.

Ni: But what is love? What is it about? How come that we are able to feel such a deep connection and how does its pattern fit into this complex world?

Se: Ohhhh I love you, too– wait omg! There’s a butterfly! *chases the butterfly*

Si: One time I loved someone, too. It was the most romantic story of my life and it started on a rainy day in November…

Te: Do you have evidence to support your statement?

Ti: …. What the fuck. Why?

Fe: *tears up* You love me? Someone loves me! LOVE ME FOREVER! PLEASE DON’T LEAVE ME!

Fi: ……. Wait a minute, I have to check whether love is acceptable according to my personal values.

The INFP Struggle
  • *someone says something very offensive*
  • Fi: Wow, what a douche. We should correct them, let him know what's right. right?
  • Ne: Yeah definitely we should--
  • Si: But remember what happened last time?
  • Ne: *is annoyed*
  • Si: We ended up yelling to an innocent kid and ended up in the office and detention
  • Ne: Detention.... *flashbacks* *too depressing*
  • Te: Let's just move on, we have more important things to do right now, like pass our math test, which by the way, we don't know anything about...
  • Fi and Ne: But... they were mean :(
  • Si and Te: It doesn't matter...
  • Fi: FiNe!
  • *INFP slowly walks away*
  • INFP: YOU KNOW THAT WAS RUDE YOU LITTLE PIECE OF SHI--
  • Te: WTF DID WE JUST SAY??!!