enjoyed

tagged by 3-15am thanks bbs <33

1. Do you sleep in your bra? XD Are you cray? hell no, thats like strangling my breasts in my sleep

2. Do you like noodles? I absolutely love noodles <3

3. Do you enjoy drama? yes, yes i do! In whatever context.

4. Are you a girly girl? Certainly not..sometimes i might show signs though XD

5. Small or large purses? both really. it depends if i actually need one and where i am going

6. Are you short? Compared to people I know I would say yes, kind of, actually no, quite average tbh

7. Do you like somebody? I do but I don’t.. its a complicated situation.. cos asian guys are winning me over rn and he isn’t XD

8. Do you care if your socks are dirty? OFC. In fact would I even be wearing dirty socks? pshhh

9. Do you like halloween? I only started liking it like 3 years ago cos that was in USA with my american family and they make Halloween 10 times more awesome than UK.

10. Favorite time of the year? I was gonna say Summer cos I can wear less XD but sometimes the heats a killer, So I’d say spring or autumn, when its kinda cool.

11. Where is the weirdest place you slept? Hm, the kitchen floor, i lay there as a joke and ended up staying XD

12. Is there any type of rumour going around you? I have no idea :))

13. Do you call anybody by their last name? no, but close people call me by mine XD 

14. How many guys will read this just because it says “Girl Confessions”? Idk?! I dont really know many male tumblr users anyway..if you are one, hmu though XD XD XD

~

BE HONEST:

1. What color is the bra that you’re wearing? Ain’t wearing one?!.

2. Do you prefer light or dark haired guys? I don’t mind, as long as the guy looks handsome.

3. Are you currently frustrated with a boy? yes!!! Many boys actually 

4. Do you have a best friend? YASSSS, this adorbs chica yvanime check our her blog <3 shes awesome guys srsly, the fact that she puts up with me should give her some followers

5. Have you ever had your heart broken? yep.. not the best feeling but it happens..

6. Have you ever thought of having plastic surgery? NO WAY

7. Do you like your life? yes, im not better than anyone so you know, i appreciate what I got

8. Have you ever jumped in the pool with your clothes on? i don’t think so XD…

9. Do you have more friends that are girls or boys? Hm. yeah probably a lot more girls but the guys are catching up

10. How long have you had a facebook? years, but i dont give it out to anyone anymore, its not in use to keep contact w/ ppl now

11. Have you ever slapped a boy in the face? yep, and god it feels so nice

12. What are your biggest fears? bugs they are just too ew; that i will never fulfill the things i have been dreaming of, losing my family/friends, death, anything that stops me from living on basically.

13. Have you ever cried yourself to sleep? yeah.. quite a few times tbh..

14. Have you ever not been able to get someone of your mind? yeah, there are these groups of guys i think about 24/7, i cant stop

15. Do you believe in the saying “Once a cheater, always a cheater”? yes but it depends tbh…

16. Have you ever had a good feeling about something? yes ofc

17. Do you ever wish you were famous? yes, not for the money or fame but for the connections to people and meeting celebrities i never thought i would meet

18. Are you currently missing someone? yep….

19. Who are you texting right now? Peyton :3

~

YOURSELF:

1. Eyeliner or Mascara? both.. but eyeliner irritates me sometimes

2. Pink or Black?

3. Pumps or Flats?

4. Skirts or Pants?

5. Socks or Leggings? not a fan of socks

6. Hoodies or Jackets?

7. Heels or Sneakers?

8. Straight or Curly hair? both because my hair is straight but i love when its curly/wavy

9. White or Black?

10. Smoothies or Lattes?

11. Diet or Regular sodas?

12. Water or Daiquiris?  i aint tried a daiquiri so.. 

13. Pearls or Diamonds?

14. Mary-Kate or Ashley Olsen?

15. Ipod or Cell Phone?

16. Family or Friends?

17. Lip Gloss or Lip Stick?

18. Manicure or Pedicure? 

19. Tank Tops or Bathers? im learning some new vocab tf is a bather? XD

20. Big or Small sunglasses?

21. Sunglasses or Purses?

~

IN A GUY/GIRL:

1. Funny or Serious?

2. Romantic or Daredevil?

3. Dark or Light eyes?

4. Long or Short hair?

5. Curly or Straight hair? i do not mind ;)

i tag yvanime nickyy-kkaebsong  squish-k-yungsoo ohbaby-tae baekhyunbiased thats all :3