dirty joke

you absolutely cannot make posts on here barely-jokingly theorizing about what kind of bottom or top or whatever griffin mcelroy is. this isn’t a “hehe you dirty tumblr people ;)” joke post, that stuff is seriously so weird, i don’t like it at all

2

Inspired by this post.
Yeah I know, the Bat doesn’t have a dirty mouth in the Lego Movie (or in general, but I think he sometime curses in the comics? Not sure) but I found it funny x)
Sorry for the dirty joke… should I mark it as adult content? If anyone (not an anti of course) thinks it’s a lil too dirty just tell me, I don’t really know.

[Overwatch Channel: Busted Walnuts]

HANA: CONFESS
GENJI: I’m a shoulder and a head, wtf do you expect demon!
HANA: YOU STILL MANAGED AT LEAST ONCE WITH ZEN
GENJI: I’M NOT ANSWERING
GABE: wtf is going on?
GENJI: *sweats*
HANA: Nothing >u>;;;
LUCIO: Hana wants to know how many walnuts people have cracked in one go
GABE: Why would you…
GABE: Oh…
GABE: You’re a child
HANA: I was curious because Genji was bragging earlier tha the used be able to do it a lot in one go
HANA: I wanted to know what was so bragable about the number
HANA: Besides, people have already told me a lot so might as well keep the train going, right?
JRAT: NINE TIMES WITH ROADIE I’M STILL CHAMP
HANA: Can you top that, Gabe?
GABE: Nah, just three times and that was recently with Jackie
HANA: Dammit, I’ve only got two
HANA: @JESSE confess! >:D
MCCREE: Notta brag but seven times
HANA: Not enough to beat Jamie, you get no bragging rights
SOMBRA: Four times chica <3
HANA: I NEED SOMEONE TO BEAT JAMIE
HANA: GENJI!!!
GENJI: Six times, alright?? I’m lucky to get once because this body is not meant to do that anymore!!
HANA: Pathetic and sad
HANA: Ugh…. Who could possibly…
HANA: !!!
HANA: @HANZO come on man I know you can do this!!
HANZO: …You are all childish.
HANA: Complete children, now tell us D<
HANZO: …
HANZO: …
HANZO: …17
HANA: HOLY FUCK
JRAT: WHAT THE FUCK??
GENJI: B-brother???
GABE: Well now archer…
HANA: WTF WERE YOU DOING??
HANZO: Jesse McCree.
ANGELA: I FUCKING KNEW YOU LOT COULDN’T POSSIBLY BE TALKING ABOUT WALNUTS

[ANGELA has temporaily banned HANA, JRAT, GENJI, MCCREE and HANZO]

GABE: …
GABE: Excessive
ANGELA: not appropriate convos for group chat
ANGELA: also 23
GABE: …lmao
LUCIO: Hana ain’t gonna believe this XD

The signs as Shimoneta characters

Aries, Libra:  Anna Nishikinomiya

Originally posted by gurikajis

Taurus: Raiki Gouruki

Gemini, Scorpio: Kosuri Onigashira

Originally posted by rahcrazy

Cancer, Capricorn: Tanukichi Okuma

Originally posted by the-wise-queen-of-jokers

Leo:  Takuma Ichinose

Virgo: Hyouka Fuwa

Originally posted by anime42069

Sagittarius, Aquarius: Ayame Kajou

Originally posted by yuubarii

Pisces: Otome Saotome

Originally posted by kuchizuke-diamond

How I made my best friend

so, in sophomore year, we had a science class with a rather attractive female teacher and I was a quiet rather shy kid at the back of the class. While we were going over the digestive system when one kid innocently asked “Ms. G, why do we swallow?” to which i screamed from my seat “Because spitters are quitters!!” and the student proceeded to get out of his seat and run over and high five me before the two us had to see the principal.

Signs As Girlfriends (new)

Aries: very protective, can get jealous, lots of touching, seems shy but actually very aggressive, tries to wrestle you but ends up making out, jaw and neck kisses, wraps their arm around your waist all the time

Taurus: lots of giggling, loves tight hugs, holds your hand all the time, bakes cookies for you, cares about you a lot even if she doesn’t show it as much, wants attention, very quirky and fun to be with

Keep reading