damn it's been a minute since i edited this is shit lol

Friends to Lovers!Kim Donghyun

member: kim donghyun // mxm

genre: fluff

writing type: bulletpoint

word count: 1.4k

a/n: lol im either gonna edit a bunch of my writings or just copy and paste so sorry if some look nice and some look crusty // this one is rewritten btw!

my masterlist

Originally posted by donghyun

  • so it all started when you had a project in your first year of middle school
  • it was kinda big for a middle school class so your teacher randomly assigned people
  • and wow what a coincidence you got the one and only kim donghyun!!
  • you had no idea who he was so you assumed he probably went to another elementary school
  • meeting him wasn’t too awkward?? he was super smiley and spoke kinda loud but somehow you found comfort in that
  • ofc since you were partners for a project, you went to meet up at the library to do research
  • but like that ended REEEAAAAL quickly bcuz yall are too loud lol
  • first of all you werent even completely focused bcuz donghyun kept making super bad jokes that were funny as a middle schooler 
  • you’d both be laughing so fuckin loud that the librarian would have to kick you out
  • well ok looks like you’re going to your house to do continue the research i guess
  • your parents were like “omg you brought a boy home is this your boyfriend” bcuz yeah boy + girl hanging out = dating according to everyone
  • you looked really disgusted and donghyun looked awkward 
  • yall basically just met so why would you even think about that!! plus you’re in middle school you don’t care about dating yet
  • “guys you havent even said hi to him but you already made him uncomfortable he’s just my partner for this project we have to do in class”
  • even tho he felt awkward, he still kept his happy, polite self and introduced himself to your parents
  • since it was probably a bad idea to go back to the library, donghyun would frequently come over to finish the project
  • your parents grew to like him more (and so did u ;) ) and him coming over would be normal now
  • even after you finished the project, you guys basically became super close and you would hang out alot outside of school
  • every year, the both of you would be praying that you’d be in the same class
  • if you werent, you’d be late to your classes bcuz you dont want to separate yet
  • until the bell rings again then you’re dashing your ass down the hall
  • now it wasnt until you got into highschool where people were more serious and fuckin drastic
  • being the major flower boy that he is, he snatched the hearts of so many girls in school 
  • this means a shit ton of chocolates on the day of valentines !!
  • for him atleast lol
  • you never complained about not being able to get chocolates because he always shared the chocolates he got with you 
  • but like you also knew that some girl would be brave enough to call him out to confess to him
  • you may have accidentally walked in on some of them mid-confession
  • slams door open
  • “donghyun where the hell are you we need to get the limited edition plush at the arcade and you know damn that’s gonna take fore- oh” 
  • oops awkward for all of you 
  • aaaaanndd since this is highschool some girls are petty as hell and will be like “i’ll do anything it takes to be with oppar11!!!1!1″
  • so you occasionally get bullied
  • frequently
  • woops they spilled juice on your notebook
  • woops they thought your textbook was trash
  • oh no where did your bag go- its outside?? and the window is open??
  • it took a while for donghyun to notice that you were getting bullied by his fangirls
  • ok in reality he only noticed because you started to distance yourself from him because of it
  • dh: y/n? where are you? i thought we were gonna go to the cafe
  • you:  oh right sorry i had to go to the library for hw
  • dh: library??? homework??? ok its super obvious thats a lie where are you
  • you: wow can i not be responsible without being suspicious im just trying to pass highschool
  • dh: :/
  • dh: i know you’ve been lying alot lately y/n whats going on
  • you: well idk if youre just blind or stupid but your dumb fangirls are getting in my way and its annoying having to deal with them
  • dh: fangirls? what have they been doing? why do you have to stop hanging out with me?
  • you: ok youre just dumb…  
  • dh: omg are you getting bullied
  • you: yes you idiot those fangirls of yours are brutal
  • dh: y/n….. im sorry.. i didn’t see that
  • you: yeah i know its been happening for months
  • dh: well i’ll treat you to food to make you feel better so hurry and get to the park
  • you: but im at home
  • dh: you live 3 minutes away from the park
  • you: im already in bed with snacks and netflix
  • dh: ok fine i’ll come over then
  • you: wait get ice cream before you come back
  • dh: yeah yeah ok 
  • you wait a good 8 minutes and hear your door slamming open, your bed bouncing from donghyun whale flopping onto it
  • “you got the ice cream?”
  • he holds up the bag and says “right here”
  • “ok good lets make a fort now”
  • “why?”
  • you stared at him blankly 
  • “perfect reason i’ll get the blankets”
  • he gets up and runs to the hallway closet, grabbing the extra blankets your family keeps
  • you get up to find as many extra pillows so that you can use it to support the fort
  • takes yall a good 25 min to do but its worth it
  • you snuggle up under the fort and start to eat your slightly melted ice cream
  • after like 3 movies, your eyes start to get heavy since you’re warm under the blankets and donghyun’s arms
  • donghyun was pretty immersed in the movie so he didnt see you slowly drift off to sleep 
  • it wasnt until he was going to make some sort of witty comment to you about what was happening in the current scene
  • your cheek was pressed against his chest and your arms balled up in front of you
  • he smiles to himself and grabs his phone next to him to snap some pics of your sleeping face
  • he figured he should just go to sleep too since you arent awake to make dumb comments about the movie anymore
  • he closes your laptop and gently holds you to place your head on the pillow and shimmies himself to lay down as well
  • boom now you’re both dead asleep and snuggly
  • ok fast forward in time 
  • its your senior year and yall r kinda burnt tf out bcuz of college applications and scholarships
  • but wow its valentines again!!!11!
  • you were prepared to see donghyun struggling to carry a ton of chocolates but instead you were greeted to him holding a bouquet of roses and a bucket of fried chicken
  • “did someone give you chicken for valentines? is that their way of not being like everyone else and giving you chocolates”
  • he lets out a nervous laugh and steps closer to you
  • “no, but its my way of not being like everyone else” 
  • he holds out the bouquet and chicken in front of you
  • you stare at him like ??? lol ok
  • “wow is this finally my own gift of appreciation this year”
  • “in some sort, yeah”
  • “awwww thanks best friendddddd” you lightly smacked his arm and took the things from his hands
  • before you could take the time to look at the roses, donghyun grabbed your wrists and looks at you dead straight in the eyes
  • your heart sped up but you tried to make a joke to make it look like you werent nervous
  • “what do you want me to share the chicken?” 
  • “y/n can i kiss you” 
  • “wait what-”
  • he just goes in and plants his lips on top of yours
  • not too roughly tho
  • it was like a soft pillow on your lips and you did not pull away or complain at all
  • you leaned forward a bit to deepen the kiss since you couldnt really grab him or anything
  • cuz yaknow
  • ya got chicken and a bouquet occupying your hands
  • donghyun got the hint and hesitantly placed his hands on your hips
  • eventually the both of you couldnt breath so you pulled away and stared at each other
  • “im sorr-”
  • “shut up you absolute dork i cant believe you kissed me first before even saying anything” you teased
  • he shoved his face into your shoulder out of embarrassment and laughed
  • but it was all a scheme
  • he used that chance to whisper right into your ear:
  • “i love you y/n”
  • now its you shoving your face into his chest from embarrassment
  • “i hate you so much kim donghyun,…” 
  • me too y/n, me too…..

CrissColfer MasterPost

Now, I have a friend who is having her doubts about Crisscolfer, so I decided to help her out ( Because I am a good friend) Now, because I’m lame, ill be posting with the help of tumblr, some gifs with their sources, but if i cant find the source I’m probably going to use google so bare with me. Just know these Gifs aren’t mine! None of them! Also I’m gonna have a read under the cut for some people who don’t ship CC and I don’t want any shit okay? So just know I warned you. Also there will be some mentions of Chill and Miarren and gifs as well. Soif this is sensitive to some people, don’t read.

Keep reading