damn it to hell!!!

4

“There is a rumor that they are way too close to each other” Hajime Isayama

when Castiel came into the show sparks literally flew.

You can not tell me that Cas wasn’t trying to seem like a big shot for Dean all  clarifying that he, in fact, was the one who saved Dean from the awful thing that was destined to be his fate. (Also stating that “Good things do happen” even though he knew that everything so far in Dean’s life had never ended well for anyone..leading up to the appearance of an angel? who saved him from hell?)

AND y’know damn well that angels don’t have to do this every time they appear somewhere, and no other angels made their first appearance to the Winchesters so dramatic… We also know that Crowley and/or any other demon could do this as well, but none of them wanted to go through the trouble of introducing themselves in that manner. so why would Castiel even bother to do this, breaking into building storming in and blowing all the lights, if he wasn’t trying to impress someone? .

*Literally every conventional weapons song except the light behind your eyes comes on*

me: Oh hell fucking yea, damn right *does 1000 push ups* *runs a marathon* *robs a bank* *saves world*

*The light behind your eyes comes on*

me: Oh man, i gotta sit down, bitch i  aint crying *sits down* *wraps myself in 10 blankets* *eats bucket of icecream* *whispers fuck you gerard way* *cries*

ocean city gothic
  • on every few streets, without fail, there is a sunsations.  each time you come back there seems to be more sunsations than last time.  though, after a while you tend to forget the store that was there previously.
  • the boardwalk is teeming with life every day and every night, especially in the summer.  people are there all the time, walking to and fro all the t-shirt stores and other places.  sometimes you see the same face twice on one walk, but don’t pay it much mind.
  • the ocean itself is not as big of an attraction as it once was.  why?  try asking it yourself.
  • the mini-golf places seem to never change between visits.  every time they’re still there, they don’t deteriorate, they don’t seem to age.  sometimes you see one of the employees writing the wrong year on the whiteboard, but quickly change it to the right year when they realize their mistake.
  • oceanside pizza has been there for longer you can remember.  it has no website, it doesn’t deliver, and you have to know where it is to get pizza from it.  yet it thrives.  if you happen to drive by after closing hours, you can see a red light coming from inside.  you chalk it up as a security light.
  • during the off-season times, the entire city calms down.  the permanent residents for once come out of their homes and try to stock up on resources before the next summer.  they will not talk to you.
  • the condominium buildings and hotels line the beach side of the street.  lights flick on and off in the rooms, and people come and go.  you can only assume they leave eventually, but when the lights flick off and don’t turn back on, you really don’t see anyone leaving.
3

Tried to take selfies while running today and that was the result… Blurry as hell lol. Oh and I am so damn happy, five miles at an average pace of 8:29 (!!!!) by far my fastest longer run all summer. All my miles averaged below 9:00 and overall I’m just so ecstatic. It’s awesome to see the progress I’ve made and I can’t wait to keep improving💪

anonymous asked:

flanon :* 1/ modern!au where gureshin goes for a road trip in guren's pick-up truck where they stuffed the back part w/ blankets and pillows and every night, they'd snuggle close to each other for warmth and shinya enjoys guren's warm hands...

FUCKINGG;;; FLANON THIS IS THE STUFF I LIVE FOR

I’M NOT EXAGGERATING THIS IS WHAT I LIVE AND BREATHE

GIVE ME ALL THE CHEESY, DISGUSTINGLY SWEET CLICHÉES

I LIVE FOR THEM I’LL TREASURE THEM FOREVER

GIVE ME ALL OF IT ALL OF IT

ARGHHH GUREN THAT WAS SO SMOOTH——–

I am pretty much breaking down over here gimme a sec to calm down…

………………..

………………………..

*walks around room and fans air with hands*

*whispers* damn…..

…………………………………………

What the hell, I am so weak… I’m back now though. Puh. Right in the feels, wow. Guren wtf. Give Shinya a break. Give me a break.

LOL, imagine how the scenario would play on though XD Right after having said that Guren would probably turn around and bang his head against the car because he can’t believe he just said that and Shinya is merciless in his teasing afterward :’D Shinya wouldn’t let him live it down for the duration of the entire trip and just when Guren is about to explode and get really angry about it (those were his real feelings after all~) Shinya would smile and take his hand and be like “thank you a lot. It makes me really happy”. And Guren just. Shut’s off. His brain doesn’t work anymore and that’s how he blurts out: “It better makes you happy ‘cause it’s the truth and I really wouldn’t know what to do without you.”

And for once Shinya doesn’t tease him about it anymore even after Guren becomes aware of what he said (and facepalms himself lol). In fact he never mentions it again until many years later - perhaps on the night when they are marrying? - where they go stargazing again. There is no meteor shower or anything, they just stand by the window and gaze up when Shinya asks Guren: “Hey, if you’d see a shooting star right now, what would you whish for?” Naturally Guren would reply with “nothing”, he’d just hug Shinya a little tighter. Shinya would lean into him even more and smile his special-honest smile. “Yeah, me neither.”

AND FOR THE NEXT FIFTEEN MINUTES THEY WOULD JUST STARE OUT OF THE WINDOW SMILING AND REMEMBERNG SPECIAL MOMENTS AND EVERYTHING WOULD BE PERFECT. Bless.

TFW I came out to a Muslim friend after she told me that #equality is a sign of qiyamat, and promptly asked her to never speak to me again if she wasn’t willing to open her mind and she completely ignored that and is now tagging me in FB posts and sending me Whatsapp messages acting as if nothing has changed between us… even though I haven’t responded to her advances a single time since then… like straight Muslims in and of themselves are ridiculous but straight Muslim women in my own experience are on another level of entitled when it comes to forcing their bigoted ‘tolerance’ friendships our way like damn y’all can feel free to leave me the hell alone at any time thank you very much.

I know my exact issue with Warren tbh.
Idgaf if y'all say he’s “sweet” or “nice”, his type of person is the same shit I’ve had to deal with for 80% of dudes who flirt with me and it grosses me the hell out.
He’s so damn clingy and drools all over max, never once asking if she’s okay with it.
He really fucking creeps me out. Holy shit. Talking to him gives me like.. Flash backs to all the dudes who have fucked up my life, and I just want Max as far away from him as she can get.
The only time I can tolerate him is when he’s punching Nathan in the face and even that freaks me out and has me worried…
Ugh
Just…
I can’t even think about this now or else I’ll cry.

anonymous asked:

Did you see some of the posts going around? Swifties are making fun of 1D fans and their new song and comapring it to Calvin's song and Taylor's... I'm just so wtf? I'm not a directioner or whatever but seriously? Are they just bored bc Tay isn't online anymore? Let them be happy damn it, That band went through hell this year and they finally made some things right and you have to bug in? Like... This fandom I swear...

I haven’t actually seen that so in glad that the people I follow aren’t like that so its not on my dash. But that’s stupid tbh

anonymous asked:

Can someone explain how the hell Luke is so damn hot lately what is in the water that he's been drinking

He’s just growing up! Becoming more mature and all that jazz, he looks sexy as hell and i hope he keeps it up 

draconicfacadequesoblancarustbloodtemptresscutemoniic,
avirtuousfloweroneholyfuckerlildickjuniorextermin8youladyofthemidday,
theyarenotknittingneedlesschrodingerscrowvacuousvitriol,
threadsanddread

I’M A BuSY MAN AND I CAN’T REMEMBER IF I GREETED SOME OF YOu OR NOT. CONSIDER YOuRSELVES GRACED BY SATAN. IF YOu’VE BEEN GREETED TWICE.

HELLO, I’M SATAN. KING OF THE DAMNED. LuCIFER. ETC. ETC.
WELCOME TO FIGuRATIVE HELL.

a friendly shipping reminder. If you have a ship that you love, cherish, invest in, treat like your precious muffin button. Then ship it and ship to your heart’s content. Don’t ever let what any one person says or does to discourage you from it. We all have our reasons for shipping the ships we have. Sometimes there are no words to describe it and others may not understand why and may even dislike it, but who cares what they say. The ship makes you happy, you may even have headcanons for it, plots upon plots, it could even be your OTP, and damn you will put this ship through hell and back because you love it. In all, ship what you want because it makes you happy. Don’t ever let someone stop you from doing the thing.

anonymous asked:

I just went through all 19 pages of your fenders tag, and that was a good 19 pages yo.

Damn, there’s 19 pages? Holy hell. Well thank you so much, I am so flattered. :) I am glad you enjoyed it!