cuz im do m like that

2

いよいよ 1.000 followers, just in case… I was tumblr user ushinaki, you might not remember me but it’s understandable. Due to some personal struggle I decided to delete my blog at almost 25k followers (and +2 years of memories), so… this blog was remade in april 2017 so it’s been a month and surprisingly managed to reach 1k (the power of the mutuals :^) )… in my previous blog, I remember following like ~170 blogs, but now im following ~56 (which are now the 32,94% of the amount of blogs I used to follow, some of them are artists) but, if we were mutuals and you still dont follow this blog (I’m not forcing you to re-follow) but if you want…….. here I go… in no particular order cuz doing it in alphabetic is a pain in the ass plus I only followed urls I could remember…….. have in mind that this list is pretty fake, I mean… I’m not gonna follow you forever, my loyalty sucks.

@angiethebunnie || @ipscell || @udon-udon || @anime || @eva06 || @deyucchi || @xdeyuix || @deyui-art || @ashigara || @seieiryu || @sleepyidolmango-chan || @jolynecujo || @0ni-chan || @onodera-kosaki || @doujinshi || @more-moe-more-problems || @gurikajis || @kung-fu-kenny || @darkrai10 || @raphielshirahaainsworth || @danmachi || @ecchifortheplot || @kotoha || @tsugumi || @lutacrist || @ookazaki || @nflstreet || @kamoi || @cthuwu || @mistakesofyouth || @tygah || @cresciento || @sagiri-izumi || @ayashameimaru || @expcake || @utahime5 || @hishiron || @darkarzx || @officialyasen || @sylferino || @relife-project || @medusalily || @vesperiastar || @mangastream || @kongou-bongou || @chitoge || @byzantine-love-machine (whats even this url) || @johnathon || @cygames || @shokaku || @kongou-bongou || @relife-project

enjoy this cinnamon

Thanks.

Ppl still think the reason y s-m made ji has a gf cuz if it was ks kd would get outed immediately (cuz ji couldn’t hide his emotion)…. Lmao.

U guyz seem to forget that kxk has been planned since 2012 & has been promoted since p i n k t a p e era.

It has nothing to do w/ who is emotionally vulnerable. Kxk already has fanbase (among ifans), ppl are already used seeing them together especially cuz they have done few photoshoot. That’s y s-m goes along with it; cuz it has been planned, most r used to it & some like it.

Even if ks were the one s-m used to have a beard gf (obviously s-m didn’t choose him cuz he has his acting career + upcoming movies), kd still wouldn’t get outed bc real life shit doesn’t work that way.

Media is the one who has power to do such thing, ks looked fucking TEARY EYED & his voice was shaky during that night and still kd isn’t outed. And the following weeks ks couldn’t even look @ ji in the eyes / being close to him (im referring when they had concert in china few weeks after the news, when ji sang along to ks line), still, not outed.

I kno u guyz just want to feel emo or some shit but i can’t help it when the argument is based on pure emotion™ uwu instead of logical explanation.

S-m is a corporate who has been in the industry for 20+ years, their teams don’t make decisions based on anybodys feelings™ especially if those decisions would have huge impact on their #1 money maker group & certainly they don’t make such thing based on how their idols would emotionally react.

They don’t even pay their staffs decently (ppl who have worked there have given their statements about how small their payment is), it’s very unlikely that they would give a shit about their workers feelings™

fake account

hmmm so there is someone who made a page on fb pretending to be me and im making this post just to say its NOT me!
Like com’on the page is in spanish, I do not speak spanish im french how can you guys be tricked by that srly… no, cuz like over 600 people like this page so like 600 people think this is me? LOL
reposting art without permission is a thing but pretending to be the artist is worse = A=
I’m not asking for you to do anything cuz it stupid
but like ye, just don’t talk to this person as if they’re me cuz they’re not.
I don’t have facebook page, i don’t have instragram nor twitter.
i only have tumblr and pixiv (YT and DA too but i’m not active on these so no need to look for it) 
Thank you!
Oh and If YOU are reading this. yes, you know who i’m talking about.
Thank for stoping pretending to be someone else.

  • Adrien: I have this character I created named Vivian Feldman who's like a call in psychic and she gives advice from her tub. Cuz I don't know how to cry, so when I'm-
  • Marinette: I'm sorry what?
  • Adrien: I don't really know, I don't do that. I don't do that, so when I'm really sad I just put on all my favorite jewelry and I sit in my tub as Vivian.
  • Nino: ...that's really sad.
  • Adrien: It's nice.

I’m not a republican or anything, but I do find it a little weird if Im honest that I havent seen anything on tumblr about the gop baseball game that got shot up today…. Like, even the dem team stopped to pray and everyone in the house or congress or whatever their political view joined together and agreed that this was fucked up and it shouldnt be divided by a political thing cuz they said its a human thing and? Like… im in no way trying to start something on tumblr cuz i dont care about politics enough or anything but dang like……….. super fuckin weird no ones said anything about the fact that a dude shot out a baseball game today. just saying.

determendtale-blog  asked:

*inhale* ahhhhhh!!! im soupposed to cosplay as a sans (cuz I'm short 0-0) but i can't firkin choose, tho i might go for epic! (and then make my friend go as epic!chara hehe) ^.^ loveeeee the comic, i wish i could draw like that 0-0 i honestly can't believe you drew all that by yourself, the best i ever drawn was a picture of my oc doing a dab….ANYWAY keep up the good work ^.^

It took me like 5 or 8 hours to finish a page

ALL PENCIL MADE


and a little editing


Thanks tho ≧▽≦

I understand a lot of the taz fandom cuz like….it’s kids, to them this is way more Real and Important and stuff, but as someone who knows how productions like podcasts and tv shows and shit are made……idk I know gmcelroy’s heart is in the right place and I’d gladly die for him tomorrow but it still feels like another case of white guys who do bare minimum representation and get HYPED THE FUCK UP and I’m tired. EFFIE IM TIIIIREEEED

anonymous asked:

um... not to sound mean or anything... but, uh... florina can have an ending with hector (and i found her supports with him and their ending image very adorable!) so... you insisting on her being a lesbian is kinda biphobic. :c

Sorry, but I don’t really accept “x woman in fire emblem has a potential paired ending with a man” as an argument against a lesbian headcanon, considering that statement applies to pretty much every single female fire emblem character.

In my opinion, Florina is coded as gay in every way the developers could think of minus being explicit. Every woman in fe7 except ninian has a full set of 7 supports and for every character these are a majority-all with men. Except for Florina, that is, who has a whopping 6 supports with women and only one with a man, who I’m almost certain is only there to create plausible deniability.

Not to mention she has a paired ending with lyn (paired endings almost always being explicity romantic for m/f pairs), is stated to be “scared of men” (biggest red flag) yet absolutely fawns over lyn, to the point where she explicitly says “I do love you, lyn!” In completely canon story dialogue. If someone ships her with hector im not going to complain cuz that would be a waste of time, but if you’re going to challenge me holding to any characters as representation of myself in media I like this is pretty much the absolute worst place to start.

Honestly, unless a hc is erasing a character’s explicitly stated non-straight sexuality I think it’s best to let people be…

doobiddidydoo  asked:

I just found your blog (and adorable webcomic) through your little happy stimming drawing. I just wanted to tell you that it meant a lot to me as someone with ASD because I'm often really self-concious about stimming. When I'm happy I tend to stim by wiggling like R2-D2.

awwh that’s so cute! <3 Im really self conscious about it too tbh…which is partially why I drew it, to like, normalize it kinda??? cuz it’s so nice and I dont wanna feel embarrassed to do it in public 8′) I’m really glad you like it!! <3

djsprincess01  asked:

How do you know if your daddy really cares? My daddy and I were really close at one point and now it's always his phone is acting up or his dad is keeping him busy now he's saying he rather hang out with his friend Hunter instead of spending time with me cuz he knows I'm only allowed to leave the house with him. Im just so scared. I gave him everything and I don't wanna lose him.

Well that doesn’t really sound like a true daddy to me tbh.. 😞or that he really cares bc like… why would he rather spend time with anyone else and then won’t spend time with his princess? :/

anonymous asked:

did you watch the criminal minds episode of singapore lmao im just cringing

I wanted to do an answer post here( I’ll make one ltr/tmr) and do a full analysis but omfg. Why does hollywood depicts some countries as  crap looking …. Under Globalization and World Cities Research Network (GaWC), Singapore is considered as a global city that is comparable to Paris, Tokyo, Dubai, Sydney so idk wtf are they thinking?  first of all….

LIKE WHERE ARE ALL THE MOUNTAINS??? THE HIGHEST MOUNTAIN WE HAVE A 163.3 METERS HILL SO I’M SURE THIS AIN’T SINGAPORE

The below one is tho

I love how ppl assume when I bitch about religion and Christianity as a whole that I Dont believe in the Christian God or Jesus. Like I do, and I still have a connection to Jesus but I also believe in other deities that I’m working with atm and coming and going with deities is just how some religious people work. I could go back and become a christowitch or never touch back with anyform of Christianity - Jesus is chill with it and so am i

Also just cuz im critical about religion doesn’t make me nonreligious or nonspiritual lol

Just….mind ya own business and worry about your own spiritual and religious paths, why do Christians feel they NEED to force Christianity down literary)y everyone throats???? Fuck off with that?????

If you actually want to discuss anything (in a civil manner ) hit me up in my inbox- however if anyone reblogs this condemning me or trying to convert me will be automatically be blocked.

7

This is like, my 4th time making a commission post HAH sorry for typos,, Anyway yeah I’m finishing college next week I’ve got a lot of free time so the spaces are unlimited!!

Im happy to do deals on the sprites if you ask me to do a lot of them too ^^ (5 for 15£ etc) For more information or to place a commission please contact me on Tumblr IM. Typically depending on your commission, it should be completed in a week at least estimate!

If youre interested in something youve seen on my blog, but has not been invluced here, feel free to request and I’ll see what I can do!

I require at least half payment deposite (through paypal or ko-fi) before I start and the rest when I’ve completed your commision.

If you can’t commission thanks for reading the post and please pass it on if you can :D

Ask My creations and update..

So I’ll do the update first, okay! So I’m not gonna on tormorrow and 50% chance in Monday as well, the reason why is because I’m going to Ottawa for a festival of some sort and probably staying there for a bit. My mom told me that Monday afternoon or night I’m goona be home so, yeah. In the meantime. Just ask my creations any question cuz IM BORED LIKE ALWAYS! So here’s my characters/ creations (for now)
Twinkle, Prince Twinkle and little twinkle
Beatrice, US! Beatrice, AL! Beatrice
Penny
Paloma
Dave, US! Dave, AL! Dave
Carlos, US! Carlos, AL! Carlos
Lucy, US! Lucy
Nikki and Blaze
Sama-kun and kanto
SS! Sans
May
The nutcracker sanses
PJ! Daycare! Disco, sama-kun and kanto
Maggie
Denis
Pepper
Mia and Bea
Miku, tero, mizu
Chara-rin
Abby
Egypt sans (My version)
Galaxy
Flower lily
Charm
Dan
Alan
Hannah
Jelly
Alex
Emma

anonymous asked:

What's your thought of Python from Fe Shadows of Valentia? Do you have any ships? (Sorry for two questions at once!)

hi, hello, anon

Python is cute! I wish he hit a little more accurately but, uhh I think he n Forsyth have a cute relationship. ♥ ^__^

BEAR IN MIND I’M LIKE…ONLY A FEW CHAPTERS INTO ACT 3 SO I HAVE A LOT TO GO….

other ships I have so far are uh,, Gray and Clair? Just cuz they’re my fav characters so far LOL and like Gray is kinda dumb but I mean i’d be just as blindly in love with Clair too,,, ( ͡° ͜ʖ ͡°) so im rooting for him

Boey and Mae, too, heheh,,

meowfaceotaku-4293  asked:

What do I do? I'm over here trying to stay loyal to Suga, but this swEET DORK NAMED TAE IS OVER HERE LIKE "please love me lots *finger heart*" AND NOW IM THROWING LOYALTY OUT THE WINDOW. CAN I JOIN THE WHIPPED FOR TAE CLUB, CUZ I KINDA WANNA BUY HIM ALL THE FOOD HE WANTS AND HOLD HIM. I FEEL LIKE AN EMO KERMIT MEME HELp.

JOIN THE CLUB WHERE WE LOV A TOL SQUISH OBSESSED WITH FINGER HEARTS 

 I WISH I COULD HELP BUT tAEhyUNG MAKES IT HARD FOR ME TO BREATHE

anonymous asked:

im hella smooth, I asked my crush out over text (we live in different countries tho so how else could I do it) by saying "WILL YOU BE MY FUCKING GIRLFRIEND ALREADY" cuz I flirt with her constantly and all our friends ship us and by the grace of god she said yes and she is so soft and pure and I'm making a playlist for her that I'll show her when I visit in July and asdfghjkl I love her and we vent about gay and send way too many heart emojis but I just love this girl so much like wow

Awww, that’s so adorable!! Thanks for sharing :) Oh, a playlist, how cool!
Congrats on your girlfriend (damn, that really was smooth), I wish you all the best!!

Send me your crush stories!

anonymous asked:

hi avery i love you and i hope you're doing a bit better

not really but i’m still alive that’s a thing

my dad asked me if i like fishing and i was like ‘nah its too boring’. so he’s like yeah i guess girls don’t like to fish and i was like woahwoahwoah i said i dont like it cuz its boring, not cuz im a girl. and he got so mad he was like 'WHY DO YOU always have to get so defensive about this kind of thing? i’m just stating my opinion!’ and i told him he was being sexist and he was like AND WHATS WRONG WITH THAT and my mom jumped in to defuse the situation by saying 'you know their generation is more sensitive about this kind of thing’ and im so tired how do u still need to ask whats wrong with being sexist how old are you

anonymous asked:

THANK U FOR FINALLY CALLING ZAKIA PANSEXUAL. EVERYTIME SOMEONE CALLS HER BI A LITTLE PIECE OF ME DIES. DO YOU KNOW HOW PUMPED I WAS WHEN SHE SAID "not the genitals"!!!???? I CRIED A LITTLE. NO LIE. I. HAVE. NEVER. EVER. HEARD OF A PANSEXUAL CHARACTER IN ANYTHING AND I GOT AO EXCITED IM SORRY FOR BOTHERING YOU W THIS BUT I JUST. emotions.

yeah when she identified herself she literally gave the definition of pan and I SCREAMED CUZ IM PAN and me n my gf were like “omg she’s pansexual” IT WAS A REALLY EXCITING MOMENT aND I LOVED HER CHARACTER A LOT I’M EXCITED WITH U BRUH