corbin young

NO HATE.

Hello guys. I would not have wanted to write this, especially now on my blog.
Yesterday, after unusually bad days, we received good news: Joe Anoa'i (Roman Reigns) became a father for the second time. I made a post about it, congratulating him for the good news.
In short, it’s always nice to know that someone has become a father, considering the fact that Roman is a great father.

This morning (time now: 9:19 am) I wake up and I find a notification. A comment by one person: @jcaesar42 
I quote you directly because I want and I demand your apology. Let me explain better, because I’m a civil and polite person.
You have commented on my post about someone you hate writing this “Really hope the father dies”.
Let’s pretend that I have not read anything, we pretend that everything is fine. I’ll ask you a question: it feels right what you wrote?
I usually don’t answer to anyone, to prevent flame and stuff but … We need to separate what is the character of the person. Roman Reigns and Joe Anoa'i must be separated.
Roman Reigns is a wrestler that many hate (I respect Roman Reigns as like I respect ALL wrestlers); Joe Anoa'i is a family man who loves his wife and his children.
No one should wish death to someone. NOBODY.
An example: I don’t like Baron Corbin. But I don’t wish him death, I don’t go in the blog dedicated to him, or in the post to write these things. I ignore.
Now, you know why I took your comment personally? Simple, because I know what it means to lose a parent. My friends have lost their father and, I tell you, they didn’t celebrate for this, you know? Indeed, they are still suffering! It’s not nice to lose a father, you know? It’s not nice to be abandoned by some parents and, this, I experienced on my skin: you know what it feels like to be abandoned by a parent because he doesn’t want you?
Do you know what it means to lose a parent?
Let me clarify, I have not lost a parent. But my friends have lost a father. And when someone wishes this, I get nervous. Do you know why? Because you don’t know ANYTHING! You have no idea of the seriousness of what you wrote! You can hate Roman, you can do whatever you want and I don’t care about it: but you don’t dare to wish him death anymore. But not because it’s Roman Reigns, but because he is a father. He has a family. And you don’t know who you wrote this: before you write certain things, thinking that maybe, to the one you’re writing, he might take offense. Do you know why? Because maybe they’re experiencing or have experienced the death of a loved one. I don’t want to humiliate you, I just want to tell you that what you have written is wrong and I want your apology. Not for Roman Reigns. But for me. For all those who have lost someone. For my friends.

Guys, I hope I don’t ever read these things. For nobody. Especially in my blog. If you have this intention, forget my blog and go to disturb someone else. I’m sorry if I seemed harsh, but unfortunately … I can’t ignore these things.
A good day to all.

2015 shitty review

My favourite albums so far

Action Bronson - Mr. Wonderful: bruh this album is like Wu Tang meets Gym Class Heroes then flies back to the 70s to go record with Jimi Hendrix and The Doors. From front to back it’s flawless

Bobby Raps & Corbin - couch potato: like when my future ex girlfriend dumps me for being too much of a bad bitchthis is the only album I’m going to be cry to. I swear Corbin has the voice of an angel after doing 4 push-ups

Cousin Stizz - Suffolk County: this guy is up next. that’s it.

Earl Sweatshirt - I Don’t Like Shit, I Don’t Go Outside: wow this shit is so depressing but real at the same time. I relate to Earl so much especially about his family issues and shit. This guy has been one of the best since he was 16 but now it’s actually disgusting wtf dawg

Father - Who’s Gonna Get Fucked First?: Even though I feel Young Hot Ebony was a stronger release, this still satisfies me. BET Uncut is my hoe anthem of the year like my s’febe levels go through the roof when it plays no homo though Virgin Boyz Union is the squad

Future - 56 Nights: bruh from the intro alone I was crying dawg this EP/mixtape/free album whatever it is makes me wanna slap puppies and serve them cocaine so they can feel what I’m going through

Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly: I’m gonna be playing this album in like 2026 thinking “wtf this man is a prophet how did he see all of this back then and I’m only fully understanding now??” I’m not worthy of all this knowlegede and game. I see you old white people, I cav you ..

Luidiamonds - F L A: this is only a 3 track EP but it still shayas, this EP makes me feel like Khaphela after trimming his beard. Very untouchable

Miguel - Wildheart: dawg. this sounds like androids from Dragon Ball Z having sex in space with a mageu fountain splashing in the background. The instrumentation is insane too, all those hard rock elements gone R&B is so sick man

Pa$ta Boyz - Bicken Licken & Bodeine Vol. 3: album of the year fuck you bruh the raviolution has begun Toast To The Chef, whats cooking in the kitchen? we are! Pass the mageu, taste the mogodu & $paghetit nigga.

PARTYNEXTDOOR - Ferina: every project this guy drops is always good bruh I don’t get it like what cheat codes is he using? fuck him. I’m lying. fuck him though. nah not really. Kiss Me is feiondfsnfnfdm;fvmdiwo

Phony Ppl - Yesterday’s Tomorrow: perfect album to play on Sunday if you’re sick of that bum Metro FM bullshit. fuck Metro FM bruh. fuck fuck fuck em. fuck them dawg. fuck them. that corny shit they play on Sunday’s makes me wanna stab myself with a serviette. fuck them. fuck! eat a hobo’s butthole Metro

Rae Sremmurd - SremmLife: skr skr skr skr skr skr! SremmLife! skr skr skr skr skr skr skr skr woah wooooo skr skr skr skr ayyyyyy skr skr skr skr skr huaaaaaaaah! WHIP! skr skr

Snoop Dogg - Bush: the best album Snoop has dropped in almost 10 years. Pharrell did God’s work on this, some smooth as shit to fake-impress your parents to. P.S Gwen Stefani is milf as fuck

The Internet - Ego Death: perfect album. What I love about Syd is because she’s lesbian, it means she writes songs about girls (which I can relate to) but then she has such a sweet voice to go with it, which makes it even better. Production is nuts on top of that

Thundercat - The Beyond/Where The Giants Roam: that bass bruh. that bass. the instruments. dude. TYBT. type of album to make you wanna start an acid jazz band and go fuckwild

Tyler the Creator - Cherry Bomb: I’m still ehhhh with this one but there’s some great enough moments on it to get a replay from me. Cherry Bomb (the song) is wild to me I wanna die to it, all that distorted-ness gives me a boner

Vince Staples - Summertime ‘06: bro Lift Me Up is hardest intro song of the year damnit Vince is a beast. Profound nice yrics to go with good production, can’t go wrong

Young Thug - Barter 6: sheeeeeeeeeesh!


Okay I’m done I need to go pee

#Listen2this: TAPE 8

April/May 2015

Track list:

1. Jamie xx - I Know There’s Gonna Be (Good Times) Feat. Young Thug & Popcaan

2. Bobby Raps & Corbin - Frozen Tundra

3. Belly - Might Not Feat. The Weeknd

4. Tory Lanez - In For It

5. Danny Seth - Never Forget Feat. Jimmy Johnson

6. Kehlani & Ambré - Preach (Drake Cover)

7. Post Malone - Whats Up Feat. 1st

8. Allan Kingdom - Keep It Easy

9. Lil Uzi Vert - Horse

10. Lolawolf - Bitch

11. MØ - Say You’ll Be There (Spice Girls Cover)

12. Dolphin Tears - Drip

13. Baby E. - Finnesin

14. Bridge - Roll My Weed Feat. ScHoolboy Q

15. Lil Shadow - Blowin My Smokey

16. Samaria - Better Off Alone

17. Sofi de la Torre - Give Up At 2

18. Astronauts, etc. - No Justice

19. Flume - Some Minds Feat. Andrew Wyatt

20. Roy Wood$ - All Of You

21. Audio Push - Heavy Feat. OG Maco

22. Dowrong & Eric Dingus - Houston Feat. Nicole Ariana

23. Kehlani - Runnin’

24. Cashmere Cat - Adore Feat. Ariana Grande

25. Blink-182 - Feelin’ This (Hemsworth Sees Aliens Too Version)

If u trying to beat the Juneeee glooooom … simply #Listen2this *Kanye West bday edition* compilation… rinse & REPEAT 🌷🌷🌷

enjoy & share :-* <3

x

gangstachic

Made with SoundCloud

Roman won and speared Steph. Baron won. Becky was incredible. Usos won. Brie won for her team. Lana debuted. Dean was fucking crazy in the best way. Shane didn’t die. Renee looked gorgeous. My baby Sami showed everyone why he is (was?) the heart and soul of NXT. MICK FREAKING FOLEY.

Overall, I’m impressed. Better than I expected! Wish a couple things ended differently but, you win some and you lose some. Can’t wait for RAW tomorrow.