can't stop with these pictures he looks so good

3

everything i read in 2017: deltora quest series by emily rodda

“the enemy is clever and sly, and to its anger and envy a thousand years is like the blink of an eye”

monsta x in chicago!

okokok so my legs are still completely numb from driving so much yesterday omg but i saw monsta x last night!!!! this is what my mushy brain can remember:

wonho - wonho is MUCH MUCH MUCH paler irl than i expected? that boy looks pure af lmao. his ass is also MAGNIFICENT guys i mean it’s out of this world. i could see the curve from where i was sitting! i couldn’t stop staring at him tho like he looks so good in person. pictures really do not do him justice! he’s also so goddamn sweet like he seemed a little nervous/shy but was overall super smiley n cute. jooheon kept yelling for us to cheer for his arms lmao (which were great btw)

jooheon - HOLY SHIT does jooheon have a lot of fans! like, a lot! he got the most screams for everything. it was really nice bc i never see enough people supporting my dude. he has ridiculous stage presence like w h o a it was unreal! he really belongs on stage. i felt like i was watching someone who has been performing for decades. he was that good! he’s also much paler than i expected and his hair was rly nice lmfao. he had a lot of energy and was all over the place and you could see how excited he was to be here. lots of talking in english! his pronunciation is really good too!

i.m - FIRST OFF, he introduced himself and went, “hi babies” so we all kind of died. since he’s an english speaker, he was the one speaking most of the time (along with minhyuk interrupting quite a lot lol what an excited puppy). he seemed to get flustered a lot and embarrassed when he would mess up. i’m over here like “baby omg no it’s okay!” there was one point where he was talking about hyungwon being gone and he just gave up and went “whatever” lol sweetie, you did good and we’re proud of you! he was also a popular one with fans - could probably rival jooheon if jooheon’s fans weren’t so loud lmao.

kihyun - THIS BOY IS SO SMOL GUYS I CAN’T EVEN BEGIN TO TELL YOU. especially when standing next to the members guys it was so cute and so noticeable? idk why i never noticed that before! tbh i can’t remember a lot of him bc he was so quiet. but he did seem super excited to be there like he was smiling nonstop. and let me tell you - his speaking voice is so nice to listen to! whenever he spoke, the audience shut up, unlike for the rest of the members most of the time lol.

minhyuk - WHAT A PUPPY. THIS BOY WAS ALL OVER THE PLACE. SUPER EXCITED. ALL THE TIME. HE WAS SPEAKING A MILE A MINUTE. also was interrupting i.m like 24/7 to put his two cents in. it was so cute guys. he was hella cheesy too like lots of flirty english lines, as expected lol. he was also pretty handsy with the members, even though the other members weren’t. like idk fanservice (in terms of bromance, they were super flirty overall with fans) was really low but minhyuk was still pushing to do it and i’m highkey not surprised.

shownu - THE MAN OF MY LIFE. guys. wow. what a man. wow. just. wow. he looks so good in person like they had his hair done all nice and he was so??? i don’t even have words. y'all you know that vine from no.mercy where his expression changes from evil to puppy in .02949 seconds? I GOT TO SEE THAT IN PERSON WITH MY OWN TWO EYES. this man is seriously so much more adorable than people give him credit for! he was pretty blankfaced but when he would smile, he SMILED like his whole face lit up and it was truly #beautiful. also his talking voice is so much deeper than i thought it would be? like he already sounds like an old man lol. he is also super tan like wow and i thought i was gonna die looking at so much perfection. and his dancing is so smooth? like monsta x as a whole are such good dancers but live it was so much easier to see his specific style and it was really cool! he seemed to be a little nervous but he did super well talking and i’m so proud of him c: ALSO i heard a lot of fans screaming for him and only him like his fans were very…specific and vocal like i feel so warm and happy inside knowing that he now knows that there’s a lot of shownu stans like myself here in america~

okay now for the actual songs. i can’t remember the whole set list but it was a pretty good mix of songs off of all their albums! like they even did blind/incomparable/calm down/be quiet/ex girl (all of which i never thought i would see live). they also covered 24k magic by bruno mars (minhyuk, jooheon, i.m). let me tell you - there is nothing cuter than minhyuk singing bruno mars and then saying later on, in english, how much he loves him lol. they didn’t do stuck, all i do, or amen which i’m kinda salty about but whatever lol. they did nearly all their title tracks. ALSO THEY HAD LIKE DUO/TRIO STAGES (jooheon/i.m/minhyuk, wonho *would have been with hyungwon*, and kihyun/jooheon) AND SHOWNU DIDN’T GET ONE I WAS LIKE WTF WHERE’S MY MAN? idk why they left him out and i was kinda mad tbh lol.

the sweetest part about this all is that they CONSTANTLY kept bringing up hyungwon! like they would say “oh hyungwon likes this song” or “hyungwon was really excited to dance this piece with wonho”. they even left spaces for him when they were talking or dancing and it was so sweet! the fans cheered loudest when he was brought up, i think. despite that, you could definitely feel that there was a member missing. monsta x felt so incomplete! they are not supposed to be six. i could feel it the entire time. something felt off. it just goes to show how great monsta x is as seven!

ANYWAY this is hella long but overall i had so much fun and the fandom was so sweet and respectful and y e s easily the best night of my life !

6

She might look human but she lays eggs. Because why not.

This is my Anthro Mobster AU. The Pizzeria is just a front. They will conquer the world with their precise kills, and their army of chillens due to my inability to give my ships any less than four babies.

((Okay in the actual AU there’s only two for Freddy & his Bons, and Chica & Foxy have three. Psst, the pictures have captions.))

I think i’ve figured out why this scene meant so much to me and it’s literally just that Yuri looks like a kid? look at him. he’s smiling and soft and sweet.

for once, he’s not having to prove himself or be tough?? he’s just there, talking about his granddad and food and doing his best without the pressure?

like, he runs after Yuuri to give him food for his birthday? they have a civil conversation? it’s not all about ice skating? they’re just having a good time? they’re happy and friendly with each other??? he’s not some too-tough-for-you guy trying to prove himself, he’s just existing?? 

he looks happy and that makes me v happy as well