but then again they might not

7

So I drew my character in certain artists art styles that has sorta been an inspiration to me. And also I thought I could take those with pretty distinctive styles~

(Because I’m pretty sure I ain’t gonna meet nor talk to these people so I just wanted to know how Katti would look in their styles)

Check them out would ya! @xamag-undertale / @xamag-homestuck //not sure which one she’s active the most now tho @tinypaint @rcdart @tomatomagica @asieybarbie @ctchrysler

thank you for the messages everyone,,, I’m kinda of a dumb and sensitive teenager so unfortunately I’m pretty bummed out, I might take the drawing down,,, I’m just at a loss really

As for that anon, if you’re reading, I encourage you to criticize more wisely

I  can’t  believe  Hot  Pie  is  one  of  the  greatest  characters  in  show!canon

more klance in skirts bc!! it’s!! important!!

2

Mchanzo Week- Canon Divergence/AU

In which the hunter falls for the lord of wolves~

[commission info] | [leave a tip]

sorakhhikari98  asked:

Y'konw the only thing that I Don't like a lot in lance it's how small his pupils are! Like c'mon give some justice to my boy lance! I want to get a better view on his blue eyes! (BTW hello again!)

Friend, fear not, I’ve got you covered - I present to you, Lance’s eyes:

blue boy 💙

Things that fucked me up in The Foxhole Court series (warning: spoilers):

  • Every single time Andrew did something just because Neil asked
  • “He pressed Andrew’s palm to the ugly scarring across Neil’s abdomen” 
  • Dan’s entire existence as the biggest boss in the galaxy
  • “You are a pipe dream.”
  • “I am not a pipe dream.  I’m not going anywhere.”
  • Renee saving Jean
  • Renee doing literally anything
  • Wymack hating that Neil flinches away from him and doing everything he can to prove he’s the good male role model Neil deserves???
  • RESPONSIBLE AND CARING ADULTS
  • “You hate me, remember?” “Every inch of you,” Andrew said.  “That doesn’t mean I wouldn’t blow you.” ANDREW LMAO
  • SHOWER BLOW JOB/CODDLING/ANDREW FINALLY LETTING GO ENOUGH TO LET NEIL SEE HIM FEEL PLEASURE (partly because he can’t bear to leave Neil’s side to take care of it alone FUCK)
  • “Yes or no?”
  • VIGOROUS CONSENT and Andreil knowing each other well enough to tell when the other isn’t in a good enough place to consent even when they think they are??
  • Neil calling Andrew a “drama queen” behind his back
  • Nicky getting the happiness he deserves in Erik
  • “Who’s humanizing who in that relationship, anyway?” NICKY OMFG
  • Andrew needing to map every single scar/wound on Neil’s body and Neil letting him
  • Andrew saying “I told you not to look at me like that” after Neil stares at him with fucking giant anime heart eyes when the sunlight hits his hair
  • Matt and his spikey hair (/everything)
  • Casual 3 hour bus chats where Andreil loses track of time smh
  • How fucking short Andreil is???  5 foot **nothing*** is right
  • Neil saying he wants a vacation and Andrew almost cutting Kevin’s dick off when he tries to get in the way of it
  • BED SHARING IN THE CABIN ffs
  • Honestly that whole woodland retreat with team bonding took me the fuck out
  • “The only one I’m interested in is you.”  Demi!Neil is watering every crop in my field??
  • “Thank you.  You were amazing.”  (aka me @ Nora Sakavic)

Hobi: Ahh coming, coming! ~

Hobi: Ah hey Chim Chim, what’s up?

Hobi: Eh handsome guy you say? Coming my wa–

Hobi: — ?

Both: !!!!!!!!!

Hobi: !!! HOLY SHIT – hey dude I gotta go – CALL YOU BACK LATER!!!!!!! *abruptly hangs up*

@ask-chimchim

3

andreil lil red riding hood au where neil befriends a golden wolf with sweets

iโ€™m running with the wolves tonight

Keep reading