but she's just so cute omg

anonymous asked:

true tho @unfazed anon maybe it's bc i'm more into cute than hot but when i see elise's abs i'm like ok she buff but whenever natasha accidently flashes us i'm just "nOOT NOOT OMG"!!! i just love elise's laugh 010000000% tho it's so cute

@anon, you don’t need to make it a competition between who’s hotter. They’re both ridiculously gorgeous. I did call Elise’s abs dreamboat after all. The reason I’m unfazed is because we’ve seen them on her IG, AA, LV’s shoot and a lot of the crop top/skirt combos she seems to be a fan wearing. I love them both equally and however they choose to dress/express themselves. It was just me being silly, anyway

Haha it’s ok anons!  It’s ok to have a preference or to be unfazed :3  Y’all should know by now I’m attracted to dark/black haired girls so Natasha is physically my type but there’s no way you could make me choose between Elise and Natasha d:  I love those 2 equally but it’s ok if others dont!! (:  Just don’t make it a competition on who’s better (at least on my blog) D:

Anyways, remember this picture of Natasha?

I have never cut my nails short so quickly I’m jk

Sara and Phichit bond over the gay
  • Sara: *whispers* hey do you have the stuff?
  • Phichit: yes what about you?
  • Sara: *smirks as she whips out her phone* yes, fully loaded and ready to go
  • [they both proudly present to each other their victuuri and emimike pics]
  • Both squealing: OMG THEY'RE SO CUTE!!!
  • Yurio: wtf are you guys doing
  • Both: oh shit it's the son
Could you do (separately if you want) a Monsta-x , Got7 and BTS reaction about you (their girlfriend) jealously asking them who's Kim Chi (Kimchi) because they love it? Thanks again! (She thinks Kimchi is a person!)

Monsta X:

Shownu:

*confused af* wha? …what do you mean I can’t see kimchi anymore? It’s literally everywhere in Korea and very delicious…wait..do you…do you think that kimchi is a woman?

Originally posted by madtwn

Hyungwon:

Never have I ever cheated on you…with anyone…or any food 

Originally posted by kpopidolaegyooo

Minhyuk:

OMG YOU THINK IM CHEATING ON YOU WITH KIMCHI?!?!?! LOL UR SO CUTE!

Originally posted by gifsmonstax

Kihyun:

I-…..I do not know what your issue is? I am just hungry?

Originally posted by kookihyunnie

I.M:

Why are you yelling at me?!?!?!?! DO YOU WANT ME TO SHARE?

Originally posted by kaimikachan

Jooheon:

Ok…but I’ll share! *gets smacked* WHAT IT’S JUST FOOD! WE’VE DONE IT BEFORE!?

Originally posted by kihqun

Wonho:

Ok…but let’s talk about this…You’re telling me…that you are…that you are jealous of some food? Would you rather I eat you?

Originally posted by kihqun


GOT7:

Youngjae:

Baby why are you crying? Do you want some? Kimchi is super popular here so you should try it!

Originally posted by mjbm

Bambam:

BRUH YOU THOUGHT IT WAS A PERSON TOO?!?! I ain’t even mad at you boo

Originally posted by j-miki

Mark:

jAGI PLS! I WONT EVER EAT KIMCHI AGAIN IM SORRY PLS

Originally posted by marktuon

Jinyoung:

*In his mind* bitch where?

Originally posted by younglordswerve

Yugyeom:

*confused and worried* Why are you looking through my messages searching for kimchi? It is in the fridge in the kitchen

Originally posted by merry7

JB:

….

Originally posted by idontgiveasuga

Jackson:

…If it weren’t so cute…I would be mad….

Originally posted by got7-garbage


BTS:

Jin:

Ok…but no? It is food…I like food… I love you but I am hungry so…

Originally posted by jungkookiescookies

Yoongi:

….I am so confused. Here eat some kimchi and quit calling me a stupid lying boob. 

Originally posted by yoongijae

J-Hope:

Uhm? What do you mean I am cheating on you with Korea’s delicacy?

Originally posted by hobioppa

Namjoon:

ok but here is where you are wrong.. *tells the entire history of kimchi*

Originally posted by fyeahbangtaned

Taehyung:

I-…..Ok I am sorry but….Wha?

Originally posted by jeonthegreat

Jimin:

Baby…Are you jealous of a food dish?

Originally posted by bwipsul

Jungkook:

*jungshook*

Originally posted by baekon-stripss

So apparently there was this one time, they were out shopping and jisoo pointed at a lamp, saying it looked interesting and jennie was like “why would you need such a useless thing” but in the end jisoo got it as a Christmas gift from her omg my jensoo feels I cANT, GET U SOMEONE LIKE JENNIE

I’m rereading Heir of Fire and I just finished the part where Aelin shifts into her fae form and her and Rowan just run and like play with each other it’s so cute omg. Just listen to this quote from it

“Rowan raced beside her, but made no move to grab her. No, Rowan was … playing.

He threw a glance at her, breathing hard but evenly. And it might have been the sun through the canopy, but she could have sworn that she saw his eyes alight with a glimmer of that same, feral contentment. She could have sworn he was smiling.”

This. This is why I will forever ship Rowaelin. Both of them are in such a dark place right now and they help each other to come out of that dark place. Both of them probably haven’t felt true joy like this in a long time. In the beginning and throughout a lot of this book you hear how Rowan has “dead eyes”. She makes him come back alive, and he does the same to her. 

Kalani inherited her mother’s lighter complexion while fraternal twin sister Jarani got her father’s darker complexion.

Meyer says the girls act just as different as they look.

Kalani is wild and very energetic, she crawls everywhere and gets into everything, while Jarani just likes to be cuddled and won’t let you put her down.

“In this family, we don’t see color. Love is love.” - Whitney Meyer.

OMG, these children are so cute! But their future definitely will not be easy. Imagine Kalani tells people that she is black no one will believe her. And imagine what Jarani could hear about her skin…

I hope their mother will prepare them to life experiences they will have cause racism is here to stay.

swv Dallas recap

- ok 1. getting this outta the way they all Gods or something literally theyre so attractive irl it’s truly overwhelming but like what’s new
- key told a story about how his stylist burned his Gucci outfit after the Vancouver concert on accident bc she put it on some lighting machine and they smelled it burning and couldn’t figure out what it was…. lol he seemed to be in mourning
- at one point the camera was on Minho and he didn’t know what to say he was just standing smiling and the crowd went wild like ppl were LOVINg Minho just standing there bc honestly it was cute.
- jjongs fanboy was there omg at the beginning he SCREAMED (as he does) I LVOE YOU JONGHYUN and jjong stopped and sent him one of these looks 😏 and key was like ITS U AGAIn and I think jjong was like I knew you would be here or something like that
- jinki fell during ready or not bc he got so dizzy he was so cute the whole night and also important side note dat boy got mad thighs
- taemin was p quiet today but super cute as always, said his now iconic “next song is prism” line and also said something like “I hope meet again” he was squishy I lvoe him
- key was talking about the outfits they wear during rdd and how when he saw them lying out he said out loud “I hate these outfits” while his mic was still on in the back. he was like “ I designed these but like… I hate them lol” bc the fabric was too stiff. he touched minhos outfit and was like HEY bc his was soft and then Minho copied him and said “it’s soft. I like this costume” it was SO cute
- Minho rly is full of energy he was BOUNCING he was so excited to be there he was so so so cute idk like so cute
- jjong kept talking about how we all had a lot of passion and it was so nice
- taemin was trying to tell a story but he kept fumbling, as he does bc he cute, and then key brought up his burnt Gucci again and taem kept saying “I’m not talking about that” but key wasnt listening I was living tbh
- jinki was trying to use some metaphor about the concert being like two hands coming together and jjong in a non fake deep moment was like “…. what are u talking about lol”

that’s all I can remember rn but I’m sure more will come back to me but wow y'all…. wow

Can we just talk about this face???  BC this is a face that Natsu had when looking at Lucy- when he thought she wasn’t going to go on a mission with him and Happy and go on a date instead.

LOOK.  AT.  HOW.  HAPPY.  HE.  IS.

I honestly don’t care what people say, this boy is in  L O V E

My fave Ut-character designs

I just decided to make a short compilation about UT-artists i adore!However i also wanted to try to draw in their style. (jesus christ it was a lot more difficult than i expected and i just can hope that the characters’ style is recognisable!!! xD )

@myrobotlandlord‘s Sans

She drew so many Sanses and all of them are amazing! And when she made that gif with the skelebros… omg that was the cutest thing i’ve ever seen!

@mikarons‘ US Papyrus

… i’m in love with his Papys ♥(ノ´∀`)

@midluuna‘s Undyne

Her Undyne has so much personality!!! If she was real i would totally be her friend! (^・ω・^ )

@galactibun‘s Alphys

i’m still in love with her version of Fishy Love, it was such a cute animation! ^v^