but now im bored of doing this lol

send me a number :D do it !

1. selfie
2. what would you name your future kids?
3. do you miss anyone?
4. what are you looking forward to?
5. is there anyone who can always make you smile?
6. is it hard for you to get over someone?
7. what was your life like last year?
8. have you ever cried because you were so annoyed?
9. who did you last see in person?
10. are you good at hiding your feelings?
11. are you listening to music right now?
12. what is something you want right now?
13. how do you feel right now?
14. when was the last time someone of the opposite sex hugged you?
15. personality description
16. have you ever wanted to tell someone something but you didn’t?
17. opinion on insecurities.
18. do you miss how things were a year ago?
19. have you ever been to New York?
20. what is your favourite song at the moment?
21. age and birthday?
22. description of crush
23. fear(s)
24. height
25. role model
26. idol(s)
27. things i hate
28. i’ll love you if…
29. favourite film(s)
30. favourite tv show(s)
31. 3 random facts
32. are your friends mainly girls or guys?
33. something you want to learn
34. most embarrassing moment
35. favourite subject
36. 3 dreams you want to fulfill?
37. favourite actor/actress
38. favourite comedian(s)
39. favourite sport(s)
40. favourite memory
41. relationship status
42. favourite book(s)
43. favourite song ever
44. age you get mistaken for
45. how you found out about your idol
46. what my last text message says
47. turn ons
48. turn offs
49. where i want to be right now
50. favourite picture of your idol
51. star sign
52. something i’m talented at
53. 5 things that make me happy
54. something thats worrying me at the moment
55. tumblr friends
56. favourite food(s)
57. favourite animal(s)
58. description of my best friend
59. why i joined tumblr
60. ask me anything you want

how the signs react in traffic

Aries: “ok what the FUCK bitch move it along u hogging the whole damn lane”

Taurus: “haah haha hhhaa wtf”

Gemini: “ur a fucking dipshit now pls keep goin”

Cancer: “OMG why?? i didnt kno this was allowed”

Leo: “???????????????? u guys are boring as fuk”

Virgo: “AAAAAAAAAAAAAAAAAAA”

Libra: “th man behind me is lookin at me wat do….”

Scorpio: “omg ok i get it ok now continue plez”

Sagittarius: “Why she do tht”

Capricorn: “nice Im having lot of fun i feel connected with jesus”

Aquarius: “woooooooow i hav a funeral 2 go 2”

Pisces: “wtevr not like its unusual for me to b late am i right hahhhaha”

Why I love Leo

Leo softly watching”…

seems like a peaceful kid right…

someone with no problems and very gentle

HA…his turn began 

HAHA

elbowing N with all his might

his beloved maknae though

It seems like he’ll kill them”-ken

lol elbowing wasn’t good enough

HE GOT SO INTO THE GAME HE HAD TO BE TEARED APART FROM THEM

Leo hyung you can’t do this here”

Hey so like… I got bored… spent some time doing a thing…. and like… yeah.

Check it out, y’all, if u ever wanted to play as this ragtag group of idiots guys from Canada who play video games and shit, in Sims 4, now you can!

When a guy demands to know why you won't send nudes ...
  • It's like ...
  • 1- Im in the middle of watching a movie
  • 2-I don't wanna get up and turn the light on
  • 3- I don't want to
  • 4- When I press send I no longer have control
  • 5- You have to be comfortable with your body to do that
  • 6- Im not a toy you can't just use me whenever you want shit
  • 7- I don't want to
  • 8- You can google that stuff
  • 9- I just don't want to
  • 10- My rooms a mess
  • 11- I don't wanna pause the movie
  • 12- Im really comfy where I am right now
  • 13- I barely know you
  • 14- Strangerr dangerrr (jokes)
  • 15- It's weird
  • 16- Im sober therefor I won't do anything stupid
  • 17- Just no
  • 18- Im getting bored of typing reasons
  • 19- You can just read those all again or sm lol
  • 20- www.google.com
  • 21- I have funny gif things if yah want though?
  • 22- Is this enough reasons ?
  • 23- Am I funny yet?

calums locked out like:

*do you wanna build a snowman melody plays in the background*


*knock knock*
do you wanna let me in??
come on im all alone
im sitting here in the cold
open the door
its like you’re ignoring mee!!

i havent seen you in weeks
and now im here, i wish youd open the door

do you wanna open the door?
get out of bed!

6

I was tagged by @tarathefeminist to post 6 selfies that I took in 2015! Truthfully I don’t take a lot of selfies, and when I do it’s only when I have makeup on (which is when I’m bored at home and usually never when I actually go out lol, so I don’t wear makeup often and thus I don’t take many selfies)

but I felt like including the nerdy one with my lab goggles anyways lolol

bonus if you send me fancasts or characters you could ship me with based on my face

I tag @snarkymisha @arthonystark @tonystahrk @reindeerhodey @bobbimorxe @suicidevsquad

SOMEONE ON ANON asked me which GREEK GODS i thought the boys would be but THAT has been done and is boring so i’m going to say WHICH GREEK HEROES instead (also bc im tired and want to cheat and i already have 4/5 named in my tags….sorry….rip). “HEROES” is being interpreted LOOSELY.

  • HARRY is GANYMEDE bc like “ah lol im just minding my own business being a hot normal guy oops whats this im on mount olympus now and all i have to do is hold a cup and get boned sometimes, sweet, what a crazy random happenstance *smug dimple at camera*”
  • zayn is HYACINTHUS bc im PRETTY sure if zayn ever had to play frisbee we’d see him die please protect zayn from disc throwing
  • LIAM is ORPHEUS and if u dont know WHY liam is orpheus go listen to hadestown and then come back and be like WOW WADE u BEAUTIFUL GENIUS ur RIGHT liam is ONLY ORPHEUS EVER all the time.
  • NIALL is IOLAUS mainly bc i had a HUGE crush on him in the tv series BUT for real niall is THESEUS but like minotaur-era theseus, not post-minotaur sack of limp dicks theseus
  • LOUIS is the minotaur. OR geryon. my little red boy with his little red dog. NEITHER of those is a hero bUT guess what this is my list and i said so. (fart noise). if he ISN’T EITHER of those bc ur BORING then he’s patroclus. but like actual iliad spitfire jackass patroclus not wet rag tsoa patroclus.

thanks.

@dinofvyoudun im too gotdang lazy to reply the fancy way so i’m just doin it the lame boring way like this lol but thank u so much for replying to my angsty posts, not just this time but like all the time. u are so sweet??? it kills me? and yeah ur right about the music stuff. his philosophy right now is to have extreme control over everything she does and idk if that’s the right thing to do and idk if he’s doing it the right way but idk what else todo lmao.. but ur right and thank u so much again 

Rules: Answer & Tag 9 Peeps! Tagged by: @mamin-the-troll && @kokorobun, thank you guys so much~!!

How old are you: 20, which is ancient in Hetalia years lol

Current job/Dream job: I scoop ice-cream now, but later I want to create stories for all ages. It really doesn’t matter which medium but I’d prefer film or literature.

What are you talented at: Grammar. It’s the most boring talent ever, but that’s what I’ve got.

Your aesthetic: Imagine a Kirkland’s Home with a boba tea store in it connected to the Disney Store. Walk outside and if the sun is setting on a sprawling garden of weird looking trees and a waterfall is catching the light in such a perfect way that it looks like a crying rainbow, you’ve walked into my dream place.

Do you collect anything: mmmm pictures of usuk, aph America, and Ja’far? This blog is my collection lol. But I used to collect erasers & I have a million shoes if that counts.

What’s a topic you’re always up to talk about: usuk haha or sinja. don’t ever talk to me about disney movies, we’ll be here for hours.

Pet peeves: PEOPLE WHO DON’T TURN THEIR BLINKERS ON AND CUT ME OFFFFFFF AAAAAARGGHH

Advice to give: Depends on what subject, but I suppose I’ll end with this. 
There is no such thing as a grown-up. Your parent will always treat you like a child, refer to you as a kid or “the kid” precisely because no matter how old you are, you are only more grown-up than yesterday’s you. They know that you, just like them, even as an adult, have no clue what you’re doing. You’re always just a kid. So there’s no point in waiting to “mature”, only seeing R-rated movies and watching live-action dramas, drinking coffee instead of milk like that somehow makes you above the you that played with your cheerios- it’s all arbitrary and relative. Being an adult is just being a bigger kid. And you’ll go on stumbling around life, and changing for better or for worse, whether you like it or not, until the end. Might as well have fun with it.

Three song recommendations: