because-clyde!

5

Seriously, you guys, the BEST news I’ve heard in like a month is that Mr Curry WILL be in Paddington 2: Electric Paddingtonloo* filming NOW!

*(Not actual title)(Probably)

YAY! Mr Curry and his AMAZING fashion sense is back!

I suspect I should feel at least a tiny bit bad about juxtaposing him with the actually-in-this-instance-being-quite-family-friendly Mr Tucker, but how can I when the scenes fit together so well?

I mean, Millicent calls Mr Curry

and everyone knows This Charming Man is…

That’s right!

Not to mention Malcolm – like Mr Curry – employing a simple four word proverb to sum up the special flower circumstances.

Of course Mr Curry ends up taking his death gift flowers away too,

but in his case he’s the one who needs cheering up.  Poor Mr Curry!

10

“Iғ ᴛʜɪs ᴡᴇʀᴇ ʏᴏᴜʀ ᴄʜɪʟᴅ, ᴡᴏᴜʟᴅ ʏᴏᴜ ʟᴇᴀᴠᴇ ɪᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴡɪʟʟ ᴏғ Gᴏᴅ?”

Jᴇғғʀᴇʏ Dᴇᴀɴ Mᴏʀɢᴀɴ ᴀs Cʟʏᴅᴇ Bʀᴇɴᴇᴋ [Tʜᴇ Pᴏssᴇsɪᴏɴ]

5

I tried to add a lot in one image but the only one that worked was for the third drawing, even tho I added a random Ruby. Also I end up changing these poses a lot, ooops?

And I’m sorry but I won’t be accepting any more request for this cause I still have a bunch to work on orz. 

anonymous asked:

Same Alien Anon. Yeah, it gives that kind of Japanese feeling, haha. I mean yeah Cartman was the first one but Clyde looks like "Omg what no no stop dont put that tentacle there" and it was so cute! (⌒_⌒;) Can I ask why the aliens did that to Clyde? Was somekind of reproduction experiment? Or just bc yes? (i just discovered I like tentacle!yaoi lol I don't event feel ashamed of it)

yeah i drew Clyde because i love seeing he cry XD i love cry-baby Clyde. he is so cuuute. (this pic posted on twitter few days ago)

and you asked me why. actually i considered about it after finished that drawing. instead setting satellite(?) into his butts, reproduction experiment is a nice reason enough for yaoi. don’t feel any ashamed. me too lol

10

Nasimi Beach, Dubai 

Made reservations and got us a bead at one of the several beautiful beaches for today. Can I add that I never knew you have to reserve a spot on a beach? I’m liking Dubai more and more every day we’re here lol. 

Quality time with my husband in the sun. We’re going to enjoy our drinks, order some food and just enjoy each others company. Plus it’s the one place I can be semi naked out here. Can you see how @clydetherabbitgreen treats me like the big baby that I am lol, just be enabling me babe. 

Bulls swimsuit cause I gotta represent… and because it’s the most modest one I have 😂.

7

In all seriousness, I think Clyde and Haiku could be good for each other.

They’re obviously very different, yet they’re both attracted to people they know they can’t have. As much as Clyde likes Lori and tries to get her attention, he seems to know deep down that it will never happen. And when Clyde says “Unrequited love, am I right?” Haiku smiles for the first time all night. And she tells Lincoln later that she likes Clyde because they “share the same pain”.

Maybe Clyde’s the first person Haiku’s met who understands what it’s like to have feelings for someone you can never be with, and doesn’t treat her like she’s weird for it. And none of the other young couples of the night hold each other as close when they dance. And Haiku is STILL smiling.

Maybe together Clyde and Haiku can learn to let go of their unrequited feelings and find love with someone who can love them back, whether it’s with each other or someone else closer to their ages.

–Mod Queenie

First broadway song that pulled you in??

I started listening to Wicked on Pandora in the 9th grade because I fell in love with Idina Menzel’s voice from TV ads or Frozen.

Then Pandora accidentally introduced me to Do You Hear The People Sing? From Les Mis, and I fell in love, slowly at first then all at once.

Now musical theatre occupies 75% of my brain.

kopso  asked:

Clyde, obviously you and Craig are bros. a true bromance. What is the broest thing you guys have ever done (no homo)

CLYDE: Hmm, that’s a toughie.

CLYDE: Bros as tight as Craig and I have gone through a lot together, sure.

CLYDE: But if I had to choose an instance, I think it’d be the time we were the two leads in the school play last year.

CRAIG: Oh, I am a prince or whatever.

CRAIG: Rapunzel, Rapunzel, let down your long hair.

CRAIG: Let down your hair so that I may climb your golden hair.

CLYDE: Now, I’m not sure why Craig wanted to be in a play at all, but I wasn’t about to question it.

CLYDE: But like, no girls signed up for the role of Rapunzel.

CLYDE: At all.

CLYDE: So because they weren’t getting enough auditions, I decided I’d make it easy on Craig.

CLYDE: I tried out for the role of Rapunzel.

CLYDE: And there were three keys to my success at winning the role.

CLYDE: One: my amazing acting skills.

CLYDE: Two: nobody else actually tried out.

CLYDE: Three: I rocked the look.

CLYDE: Hello, my prince.

CLYDE: I will now let down my hair. For you. Because you like my singing or something, I don’t actually know anything about Rapunzel.

CLYDE: Here you go.

CRAIG: Oh, Rapunzel.

CRAIG: The school’s drama department could not afford hair extensions, so I will use this ladder that has been conveniently placed nearby.

CLYDE: My, my! You’re a lovely prince, aren’t you?

CLYDE: So brave and noble, and I have absolutely no reason as to why I should love you instantly, but I do.

CLYDE: For taking the time to lift such a heavy ladder and come all the way up here, I will now kiss you.

CLYDE: Come here, give me a smooch.

CRAIG: There’s no kiss scene in this play, Clyde.

CLYDE: Who is Clyde? I am Rapunzel and I wish to gift you with a kiss!

CRAIG:

CLYDE: C’mere.

CLYDE: I took a real blow for team Craig & Clyde, the two broest bros who ever broed. But it was for the crowd.

CLYDE: It was quite possibly the most bro thing I ever did for Craig.

CLYDE: Actually, hang on a second.

CLYDE: Craig?

CRAIG: What.

CLYDE: I have something very serious to ask you. It is important and I want you to take this as calmly as possible.

CRAIG: What is it.

CLYDE: Well, um,

CLYDE: Remember, a while back, how you let me use your phone?

CRAIG: Yeah, you broke it and I had to wait two months to get a new one.

CLYDE: I was just thinking…

CLYDE: Because, like, my phone is almost dead and I wanna keep updating the blog but you see, I am not capable of doing such a thing with a dead phone.

CRAIG: And you somehow think updating in the middle of the mountains will work?

CLYDE: I mean it’s been working so far.

CRAIG: Uh huh.

CLYDE: But yeah, I don’t think I’ve seen you take out your phone this entire time and I know you always have it, so it must have a lot of battery left…

CLYDE: So I wanted to ask…

CLYDE: Would you let me use your phone?

CLYDE: I promise I won’t break it this time, I’ll be super careful!

CRAIG: …

CLYDE: …

CLYDE: Please?

CRAIG: …

CLYDE: …

CLYDE: PRETTY please?

CRAIG: …

CLYDE: …

CRAIG: Okay.

CLYDE: YES!!! THANK YOU! YOU WILL NOT REGRET THIS IMPORTANT DECISION I CAN ASSURE YOU!