babies-;u;

My poor old gecko Ivan died :( he was 6 years old and lived a good enough life as couldve given him. pretty young for a gecko but he has been sick for months and now he kicked it. RIP my lizard baby i will miss u

Winner Winner... (AFTR Pt. 3)

Hahahaha finally… I’ve literally had ZERO time to write soooo… sincerely, my bad. This will probably actually have a part 4, even though I said it would end with a part 3 (of course I also said it would be a one-shot so we already know I’m a liar)

Y’all know how it goes:

Fandom: Marvel-ish

Ship: Tom Holland x Reader (Tommy-boi is back, baby!)

Setting: Unnamed smallish U.S. city from the first part of this

Word Count: 1,210

Warnings: None? Flirting?

Rating: K+ I guess


Background: So I’ve decided that the reader is for sure 19 in this, just to give a nice little age gap. Basically we’re at the point that the reader is having dinner with the boys and the nice fun that ensues. So yeah! Enjoy!

Keep reading

anonymous asked:

Yay Jojo! It was Gunther who lost by two votes, yeah? Or is what's his name (commie wannabe?) more popular than I think?

BYE @ commie wannabe. say his name say his name, if no one is around u say baby i love u if u aint running game. and yes gunther lost by 2 votes literally in the last half hour of the poll. here’s the final pie, jojo got 43 votes, gunther 41 and daniel 28:

im still not over the 112 responses, HOW MANY TIMES DID U PPL VOTE. as flattered as i am that u care enough to do this 112 is unreal, i mean someone voted for gunther like sixteen times in the span of a minute?? christ lmao

instagram

Jeno lee what re u doing 😂😂
Babies so cuteeee 😍

#nct #markno #chenle #leebb1709-

Made with Instagram
Reblog and see what color you get
  • Yellow: You are such a sunshiney person and my dash is always brightened whenever you post
  • Maroon: I wish you followed me
  • Teal: You make me happy ♥
  • Auburn: I love you
  • Burnt Sienna: I love you but it's a different color
  • Navy: We should talk more
  • Magenta: You are my favorite tumblr user
  • Fuchsia: Come catch these hands...with your own. I wanna hold your hand.
  • Dodie Yellow: You are literally my favorite person ever.
  • Cerulean: I would come to your house at 3 in the morning if you were sad bc you deserve to be loved and to be happy
  • Baby Pink: u so attractive??? how u do dat??
  • Barbie Pink: You are the best at everything i don't get how
  • Crimson: I wanna cuddle with you
  • Emerald: You are my inspiration.
  • Gold: I can't believe you exist. You're such a blessing to this earth
  • Silver: I can't believe we're mutuals
  • Aquamarine: You are goals
  • White: Your icon is goals
  • Black: Marry Me
  • Beige: Idk what to say except W O W