are you watching this show

anonymous asked:

tbh i hate Sam. He's too kind and loyal and always tries to do the right thing. And Dean, argh! What a beautiful, soft, caring, brave idiot. And Cas? OMG, don't even get me started on Cas! I couldn't hate anyone more for being the most courageous and dorky looser who would give up everything for the people he loves. Anyone who likes any of these three has something wrong with them tbh. But people who only hate 1? Come on my dudes, if you're gonna unstan 1, unstan them all.

haha yeah i hate them all. what a bunch of brave and caring assholes, how dare they!

Sense8 is my life

I thought this show would be another one of those shows that sound good, and start off good, but make me stop watching halfway through.  I was so wrong.  Yesterday I started watching this show, and there’s no words to describe how amazing it is.  You absolutely HAVE to watch it.  And here’s some reasons why:

GAY GUYS

Originally posted by onehundredsun

GAY GIRLS

Originally posted by ohh-neguinha

HUMOR

Originally posted by stripperanakin

SUN BAK

Originally posted by jessespikmans

Originally posted by debnamcarevs

Originally posted by shimssi

THE WRITERS UNDERSTAND EMOTION AND WRITE REALISTICALLY

Originally posted by mufalo

Originally posted by wrxesy

Originally posted by akamatthewmurdock

Originally posted by theflavourofyourlips

THIS GUY RIGHT HERE:

Originally posted by welcometoyouredoom

Originally posted by genderbinaryisforlosers

LOOK. AT. THAT. SMILE.

Originally posted by netflixsense8gifs

Originally posted by derekihale

KALA.  DANDEKAR.

Originally posted by bellamyhalpert

Originally posted by tarjeisandviks

Originally posted by gifthetv

“But then you sent me a vision of a man with a large…. *Struggles to find a word* junk

Originally posted by gifsense8

WOLFGANG

Originally posted by downeyjrs

Originally posted by netflixsense8gifs

Originally posted by lizzie-mcguire

Originally posted by gifsense8

Originally posted by scaredofuhlek

A CHARACTER WHO HAS LOST SO MUCH, AND DOES NOT DESERVE IT

Originally posted by agent-69

Originally posted by caryled

Originally posted by seriestvquotes

Originally posted by hermiunes

Originally posted by wllsgorski

THE GAY CHARACTERS ARE ACTUAL PEOPLE

BADASS ACTION

SUSPENSE
ROMANCE

EMOTIONAL ROLLERCOASTER

I would go on an on, but this post is getting quite long.  So i’m just gonna say.  Watch this.  You will not regret it

5

coldplay - us against the world.mp3 

at last got around to draw my favourite characters from black sails, which, hands down, has the most emotionally fulfilling finale EVER. anyone else is still shook three weeks later? there’s not a day when i don’t think about it, if you ask me

(on twitter)

2

I think he believes that somehow they must recognize that the other one cares. I’m sure she knows he cares about her. The fact that she tries to give him back the sword Oathkeeper and he kind of says, “It’s yours. It’s always been yours,”…the subtext is it’s almost like saying, “You keep my heart. It’s yours. It’s always been yours.” - Nikolaj Coster-Waldau

okay so I just feel the need to say why Brooklyn nine nine is the best show so strap yourselves in it’s gon be long

* first off, hella diverse cast
* and no “token” characters there just for the sake of diversity, each character has very different personalities from each other and represent the actual population
* despite totally different personalities they are all really good friends and care about each other so much- each character’s relationship is different and I find that beautiful
* wE HAVE A BLACK GAY MAN IN THE HIGHEST POSITION OF POWER IN THE PRECINCT?? that’s so cool
* amy santiago is never played off as “just Jake’s love interest/girlfriend” she has all her own plots and stories and is amazing and strong and the best
* healthy communication in amy and jakes relationship !!! making sure it doesn’t stop them from doing their job to the best of both their abilities !!!
* Terry is a very macho “man’s” man but isn’t afraid to show his feelings and it’s real nice to see them show how being emotional doesn’t make you a weak man
* the solidarity between the girls because we gotta stick together
* “I met god” “what does she look like?” “Ethnically ambiguous”
* constantly calling out the world for all it’s shit (homophobia, racism, gun laws, corruptness of the police, sexism, I cOULD GO ON)
* and now the reason I decided to make this now: THEY JUST MADE A WHOLE EPISODE ABOUT HOW BULLSHIT RACIAL PROFILING IS
* a show about cops still managed to find a way to talk about it bc they know it’s an important issue and did it in such an incredible way
* showed two sides of dealing with the situation, holts plan and terrys, and neither were ideal, both would have backlash for Terry more than the dickhead who stopped him tbh
* and showing Jake doing hella suspicious shit and not getting stopped
* oNCE AGAIN CALLING OUT THE WORLD FOR ITS SHIT
* (but this time with a whole ep not just mentions bless)
* also Jake and amy having to explain it all to Terry’s kids was v upsetting to see how scared they were at first that this would happen just because they were born as they were
* AND mentions of transphobia and telling the twins it’s okay if they don’t identify as female, what other show would

this ain’t even everything it was just getting v long

BASICALLY no show is as woke as brooklyn nine nine, it’s hella funny too with great plots and ships too if that’s what you look for and everyone should watch and @ fox if you don’t renew I will fight it is better than all other shows