anime muscle

serratedskiesmusic  asked:

I dunno if you've answered this before, but what are your 4-5 top animes that inspire you to work out after DBZ? Or if none, then just favorite animes about fighting.

Anime SHOWS besides DBZ that inspire me to workout?

Okay I Got em and I even linked the workouts I made for them :) the last one I’m saving for Halloween! and one of em Im saving for after I bulk. 

THIS IS SHOWS NOT CHARACTERS! that inspire me!

1) One Punch Man

I even got the Saitama Body

2) Hajime No Ippo 

3) Baki the Grappler 

Originally posted by chunli

4) Kenichi the Mightiest Disciple

5) Soul Eater 

(preferrably the MANGA) because MAH NIGGA BLACK STAR WAS SUCH A BEAST!

THOSE 5 animes/manga inspire me EVERYDAY Like DAMN I wanna train after looking at this post

A momentary break from our regularly scheduled perversions.

While fat/chubby is absolutely my favorite body type, I love muscular girls too.

If you want a picture like this, remember that commissions are currently OPEN! Details here: 

https://bewildered-angel.tumblr.com/post/164669431606/do-you-like-my-art-but-are-worried-about-it-being

This is the famous epic fight scene from the anime “Ha! It’s Not True”,
Produced by “It’s Just a Commission” studio,
premiering soon - in your dreams 2017!!

Fenris, the son of Wolf King Fenrir, teams up with Shiro the demon hunter against a horde of demons!
The two badasses even took their shirt off for fan service purpose and stuff! You bet this anime is gonna be a top hit!!


Thanks @fenris-the-badwolf for commissioning me :)

Introducing Sano, the cryomancer (ice mage) and his familiar, SuiRen.

He is of Japanese origin, and he carries an ice katana handed down by his family clan. He is kinda tasked to guard the sword.

I am super excited to finally show them! SuiRen especially has been available for the longest time (conceived the same day as LianHua) but is just waiting for *her* mage’s design to finalize ;)

And in case you’re curious, SuiRen is also a koi fish, but she is of the long finned variety known as “butterfly koi”