and yeah that's why these are crap

anonymous asked:

Yeah that comment about Eleanor was a bit 👀. I don't think it's a dig at the fans at all. Otherwise he would say jealousy or something. Like the fans are jealous of her and want to be her and all that crap. But that's not what he says. Distrust is an interesting word. If I was the GP I would think the fans think she's a gold-digger or something tbh. Like why would fans distrust her?!

Yeah…distrust does seem like it hints at something else…..yeah I don’t know. Guess we’ll see if it goes anywhere. I haven’t seen any GP comments about it at all so not sure if it was noticed all that much either way.

anonymous asked:

Interesting photos/comments re: Emma's costumes. My own opinion is that costumes/hair/makeup (ie, the pros who actually know about this stuff) have surrendered & are letting her do whatever she wants. There comes a point with some actors where it's easier, safer, & less stressful to just let a powerful actor do whatever they want & look like crap. IMHO that's why Eduardo so pointedly said how involved she is (& which awful choices were hers). It's passive aggressive, but doesn't get you fired

Yeah that’s kind of what I figured.  She was recently wearing a top that she had worn in a personal photo shoot last year and some of us wondered if it was her top or if she borrowed it from wardrobe but either way it speaks to how her personal style and Emma’s style are merging.

I really do think it’s interesting how Lana practically waved her hands this weekend and said the writers are her bosses and she discusses things but in the end they’re the boss and similarly that she leaves Eduardo to do the work and her input is mostly things like “can she be a little more lounge-y in this scene.”

Which made me chuckle because she referenced the velvet dresses which a lot of us in fandom have been calling Evil Queen lounge wear for a while.

anonymous asked:

As soon as he sat down they started with the Musky crap.. he's apparently taking 2wk trips with each of his girls and him and Musky are going separately on a trip to England BUT here's the catch his friends daughter is getting married so that's why he's building a trip around that time with her lol. Those folks ain't married that's my opinion & im sticking 2 it.

I mean, if someone’s definition of marriage is once a year vacation abroad, ok then… And yeah, this show is always full of Jane talk, I am not sure why

EXO TALKS #4 EVERYONE IS UPSET
  • SUHO: I have called you all here for a family meeting
  • ChANYEOL: Well that's great but half of us are actually missing so
  • D.O: Yeah alright smart ass shutup we can all see that
  • CHANYEOL: Damn well someones got a stick up their ass today
  • BAEKHYUN: Actually he doesn't and I think that is the problem am I right
  • D.O: No that not the problem shut up
  • SUHO: Can you stop talking crap I am trying to pull Lay up on Skype so he can virtually attend
  • XIUMIN: Why did I have to join a group with no chill
  • LAY: Hi guys I'm here but where is Kai
  • SEHUN: Probs snogging the face off Krystal
  • *Kai walks in*
  • SUHO: There you are what took you so long
  • KAI: Sorry I made my way here as quickly as I could
  • SUHO: Right well now you are all here I have an important announceme..
  • D.O: Literally what the hell Kai, first Taemin and now you have flipped the coin and moved onto Krystal I can't believe you
  • CHANYEOL: I don't know why you are getting mad I am the one who should be angry, Taeyeon stole my man and now I'm left with a black hole that cannot be filled without..
  • SEHUNS: Baekhyuns dick yeah
  • LAY: What about me Kai took away Krystal, the only person I ever truly loved and now I'm in China wiping away my tears with her old used hankercheif
  • CHEN: UM what did you just say Lay because thats gross and creepy as hell
  • BAEKHYUN: Hang on I should be the one who is annoyed because Kai is dating my girlfriends arch nemesis so now we are basically enemies
  • SEHUN: Way to destroy the family Jongin well done
  • *Phone rings and it's Tao*
  • TAO: Tbfh I am the one who should be upset, me and Sehun used to be best friends but because Chanyeol lost his bum buddy they always hang out together
  • SEHUN: Well it doesn't really help that your in China js
  • SUHO: You guys all suck honestly I am so done with...
  • CHEN: Sucking Kris dick..obviously so we all need to spare a thought for Kris hyung who is also clearly upset, plus he gets no Tao loving either anymore
  • *Luhan makes an appearance by walking into Lays frame*
  • XIUMIN: Hang on now I'm the one who should be upset what the hell are you doing there Lu?
  • LUHAN: Ahh well Yixing needed some comforting plus I had to get rid of that hankerchief it was starting to grow mold
  • SUHO: I give up honestly you are all a bunch of...
  • D.O: Dickheads exactly esp you Kai I'm out of here
  • CHANYEOL: Me too fgs Baek
  • XIUMIN: Me too I have had enough of this
  • SEHUN: Well look what you did Kai all because you couldn't keep your dick in your pants
  • CHEN: I just wanna know why he wasnt bothered about Lay keeping hold of Krystals moldy handkerchief tbh

Summer school teacher: We have tutors in case he needs help with the Algebra.

Me: I can help you with it, too.

Summer school teacher: Oh, no. It’s really hard stuff.

Me (it’s effing Algebra I): Oh, I’m good at Algebra. I may need to look it over for a few minutes since I haven’t done it in quite a while, but I can do it.

Summer school teacher: Oh… well, I usually teach 3rd grade…

Me: …

1 WEEK LATER…

Son: (at 3 am) Do you know how to do equations without numbers?

Me: …

anonymous asked:

could you put together a hand appreciation post for Kookie? after seeing the one with Jimin i rly just wanna study all their hands omg

oh yeah i can 

pls enjoy :)))

FETUS JUNGKOOKIE WITH NICE HANDS AND FINGERS

UGH why does he have to be so perfect ew i wanna vomit

damn look at those hands

GODDAMMIT BILLY

JESUS christ kill me now

*HYPERVENTILATES* 

OH LORDY ME

GET OUT

THERE’S THE DOOR BYEE

WHAT THE FAWK

oh great i want m&ms now

you shady af

you little shit

OH FUCK ME

…..is he picking his nose, thats gross jungkookie

DONT EVEN

im done

what is this crap i hate this

UHHHHH NOOOOOOOOO BAD KOOKIE BAD KOOKIE

grabbing ur boobies like


im dead once again

gifs and pics aren’t mine

Zay finds out about Riarkle part 1 (prequel to before Cory finds out)
  • <p> <b><p></b> <b><p></b> <b><p></b> <b></b> Riley and Farkle have been dating for one week.<p/><b>Riley's bedroom:</b> <p/><b></b> Riley and Farkle are studying on the floor by Riley's bed. Farkle is concentrating on his work. Riley steal glances at Farkle while focusing on her work. Farkle's face gets red when he notices Riley is staring at him. Riley smiles.<p/><b>Farkle:</b> (voice cracks) stop.<p/><b>Riley:</b> Stop what?<p/><b>Farkle:</b> You know what you're doing.<p/><b>Riley:</b> Working on my homework.<p/><b>Farkle:</b> I can't concentrate when you look at me.<p/><b>Riley:</b> That was the point.<p/><b></b> Riley moves the paperwork and sits on his lap.<p/><b>Riley:</b> Hey.<p/><b>Farkle:</b> Hey.<p/><b>Riley:</b> Do you mind if I stare at you now?<p/><b>Farkle:</b> You can always stare at me.<p/><b>Riley:</b> Good.<p/><b></b> They stare at each other's eyes. Riley puts her hand on his cheek. Farkle leans in to kiss her.<p/><b></b> Zay climbs through the window.<p/><b>Zay:</b> Holy crap!<p/><b></b> Riley jumps off Farkle fast. They both stand up.<p/><b>Zay:</b> What's going on here?<p/><b>Riley:</b> Nothing. I saw a spider and I got scared. Farkle was comforting me.<p/><b>Zay:</b> With his lips?<p/><b>Farkle:</b> It's a new way to comfort people.<p/><b>Zay:</b> Sure it is. Next time you see a spider, Riley, I'll comfort you.<p/><b>Farkle:</b> No that's ok. It's my job.<p/><b></b> Riley looks at Farkle.<p/><b>Zay:</b> Why is it your job?<p/><b>Farkle:</b> Just because.<p/><b>Zay:</b> As long as you have a good reason.<p/><b>Riley:</b> Farkle's good at comforting me.<p/><b>Zay:</b> Yeah, I saw that. So, how long are we going to pretend that you aren't dating?<p/><b>Farkle:</b> We were hoping for forever.<p/><b>Riley:</b> We want to keep our relationship a secret for a while.<p/><b>Zay:</b> Why? I think everybody would be happy about you two dating. We made bets.<p/><b>Riley and Farkle:</b> YOU DID WHAT?!!<p/><b>Zay:</b> (nervous) Nothing.<p/><b>Riley:</b> You can't tell anyone.<p/><b>Zay:</b> Why?<p/><b>Riley:</b> We don't want my dad to find out yet.<p/><b>Zay:</b> It's not like he is going to chase Farkle out the window and steal one of your shoes like he did with...Oh! I get it now.<p/><b>Riley:</b> My dad's a little dramatic.<p/><b>Farkle:</b> That's a understatement.<p/><b>Zay:</b> But why don't you want everyone else to know?<p/><b>Riley:</b> Because if more people know, there's a better chance that my dad will find out.<p/><b>Zay:</b> I'm not good at keeping secrets.<p/><b>Farkle:</b> You're going to have to try.<p/><b>Zay:</b> But I don't wanna. This is great news. When I hear great news, I want to share it with everybody.<p/><b>Riley:</b> It won't be great if my dad finds out.<p/><b></b> Zay phones rings.<p/><b>Zay:</b> Lucas, I have some great-<p/><b></b> Farkle covers Zay's mouth.<p/><b></b> Riley hangs up the phone.<p/><b>Zay:</b> What did you do that for?<p/><b>Farkle:</b> You were going to tell Lucas, weren't you?<p/><b>Zay:</b> Um, no.<p/><b>Riley:</b> Really?<p/><b>Zay:</b> I have no self control.<p/><b></b> Lucas calls again.<p/><b>Riley:</b> Answer it but don't say anything about us.<p/><b>Zay:</b> Fine. (Picks up the phone) Hey Lucas. The phone call must had dropped.<p/><b>Lucas:</b> Are you meeting us at Topanga's?<p/><b>Zay:</b> Sure, I'll be there soon.<p/><b></b> Zay hangs up.<p/><b>Zay:</b> Are you sure I can't say anything?<p/><b>Riley:</b> Yes.<p/><b>Zay:</b> What if I just hinted at it?<p/><b>Farkle:</b> No.<p/><b>Zay:</b> What if I write it down?<p/><b>Riley:</b> No.<p/><b>Zay:</b> Can I mime it?<p/><b>Farkle:</b> No.<p/><b>Zay:</b> How about a dance?<p/><b>Farkle:</b> No.<p/><b>Zay:</b> How about I mouthed the words but no sound comes out?<p/><b>Riley:</b> No. Nothing.<p/><b>Zay:</b> You guys are killing me here. What if they talk to me? You know how easily I fold.<p/><b>Riley:</b> Pretend that I'm Smackle.<p/><b>Zay:</b> How you doing?<p/><b>Farkle:</b> Stop hitting on my girlfriend.<p/><b>Zay:</b> Riley said to pretend that she's Isadorable.<p/><b>Riley:</b> Focus.<p/><b>Zay:</b> Ok. I'm ready.<p/><b>Riley:</b> I'm Smackle. "Hi"<p/><b>Zay:</b> (talking quickly) Hi. I know nothing, I saw nothing. There's nothing going on with me.<p/><b>Farkle:</b> We're screwed.<p/><b>Riley:</b> Zay, try harder not to sound suspicious. Let's try again. "Hi"<p/><b>Zay:</b> (British accent) Hi, I'm doing good. How you doing?<p/><b>Farkle:</b> Better. But why did you talk in a British accent?<p/><b>Zay:</b> I tend to talk in different accents when I'm forced to lie.<p/><b>Riley:</b> You're not lying. You're just not giving them information they don't know.<p/><b>Zay:</b> Sounds like lying to me. I need to go.<p/><b></b> Zay walks to the window.<p/><b>Farkle:</b> Please don't tell anyone until we're ready.<p/><b>Zay:</b> (sighs) I won't tell them.<p/><b>Riley:</b> We are counting on you. Don't let us down.<p/><b>Zay:</b> Ok.<p/><b></b> Zay leaves.<p/><b>Riley:</b> Do you think he will tell them?<p/><b>Farkle:</b> Definitely.<p/><b></b> To be continued...<p/></p><p/></p><p/></p><p/></p>

anonymous asked:

I'd say that Vivienne is the only one who *openly* questions where Solas is from. And she's also the only one who calls Blackwall out. You do find out that Leliana had Solas story investigated and she was looking for info on Blackwall, but I guess she brushed it off as not important enough. Because she does admit she should've looked harder. I guess that's another reason Viv gets so much crap - she's the only one who openly speaks up about things. And she ends up being right!

((I meant to answer this so long ago I’m sorry I didn’t!))

But yeah…basically lol

Vivienne is so great, she straight up tells the Inquisitor she thinks something is amiss with him.

She wants them to be careful and safe because, while she doesn’t know the full extent of it, there’s just….something.

She’s very cautious and isn’t willing to gamble with the saftey of others. (That’s why she prefers it when the Inquisitor saves everyone in Haven and why she asks Friend!Inquisitor if they’re alright afterwards ect… she just cares a lot.)

She knows he isn’t what he says he is and she’d hate to have an unsafe person amongst them (which is why she’s so distrusting of Cole.)

She was right about Eggman, but what does the fandom give her?

Nothing but crap!

Vivienne is nothing but honest and forthcoming but that doesn’t matter to them!

Nope. She’s just Maleficent in their eyes (and not even the sympathetic version.)

Meanwhile the real villain is right under our noses and no one cares because he’s some sort of….hard boiled egg????

Villainous Whatsapp Tales 4
  • Demencia: BLACK HAT LETS FIGHT SO FLUG CAN POST IT
  • Black Hat: I DONT WANT TO
  • Demencia: THEN GO FUCK YOURSELF
  • Black Hat: NO YOU GO FUCK YOURSELF SINCE YOU ARE MORE USED TO IT
  • Demencia: I DONT WANT TO. I WILL TELL THE HEROES TO FUCK THEMSELVES LIKE THEY DO EVERYDAY
  • Black Hat: Then leave me alone
  • Demencia: ALL DONE
  • Black Hat: I DONT GIVE A CRAP
  • Demencia: I DONT GIVE A SHIT
  • Black Hat: THATS YOUR BUSINESS YOU DEMENTED FUCK
  • Demencia: YEAH IM DEMENTED DUUUH! YOU HAVE A PROBLEM WITH THAT? DO YOU HAVE A PROBLEM WITH MENTALLY ILL PEOPLE?
  • Black Hat: ALL OF THEM DARLING! AS A MATTER OF FACK I HAVE A PROBLEM WITH YOU! ITS ALMOST DEMENCIAPHOBIA!
  • Demencia: I ELIMINATED MY FECES FOR YOU (a/n: means: I don't give a shit)
  • Black Hat: THROUGH YOUR MOUTH RIGHT?
  • Demencia: NO, THROUGH MY FINGERS.
  • Black Hat: SHOVE THOSE FINGERS UP YOUR ASS
  • Black Hat: Why do I even still talk to you?
  • Demencia: I don't know. But I know that I got what I wanted. Dumbass.
  • Black Hat: No you didn't.
  • Demencia: Yes I did because we are fighting.
  • Black Hat: Ugh, I'd rather go watch Backyardigans.
Baby Kuroko [Part 3]
  • Midorima: ....
  • Kuroko: Uuuu...
  • Midorima: Oi, Kuroko, shouldn't you be with Aomine-nanodayo?
  • Kuroko: ....
  • Midorima: ....
  • Kuroko: N-nanodayo!
  • Midorima: .... Come here-nodayo!
  • ----
  • Aomine: Crap, crap, crap, crap... What should I do?! What if Tetsu exit this place and went outside?!
  • Kise: You should have took a peek, you know-ssu!
  • Aomine: But that's not how you play the game!
  • Kise: Well, think about your situation with Kurokocchi!
  • Murasakibara: Kise-chin, what's up with that get-up?
  • Kise: Eh?
  • Aomine: Oh yeah, why were you suddenly died?!
  • Kise: Kurokocchi is far too cute!!
  • Aomine: I don't really understand you...
  • Murasakibara: Me too~
  • ----
  • Midorima: Here, Kuroko, candy-nanodayo.
  • Kuroko: ... staaaareeee...
  • Midorima: I'm not a bad person-nodayo. Oh, you should change your clothes. Hands up, Kuroko.
  • Kuroko: Ou...
  • Midorima: Also, whenever you get lost just shout, okay? Don't wander around. Do not leave someone's side-nanodayo.
  • Kuroko: uh-huh...
  • Midorima: Here... hot cocoa. Let me wipe the sweat on your forehead.
  • Kuroko: Shintarou-nii's hot cocoa is delicious.
  • Midorima: Of course it will-nodayo. Here's Kerosuke, play with him.
  • Kuroko: Kero-chan!!
  • Midorima: Don't move around too much-nodayo. You might hurt yourself.
  • Kise & Aomine: What are you, a mom?!
  • Midorima: Huh? You, Aomine, why did you let Kuroko all by himself?
  • Aomine: Where did you found him?!
  • Midorima: Near at the gate. I was about to head outside to buy some snacks-nodayo. I saw him and went back.
  • Murasakibara: Let me buy some snacks then~
  • Midorima: Alright, don't buy too much-nanodayo.
  • Kise: You act like a mom, Midorimacchi.
  • Midorima: I act whatever I want-nanodayo.
  • Aomine: Midorimama...
  • Midorima: Oi!
I don’t hate you

Brett imagine where he pretends to hate me but really he likes me but is too shy to admit it and my name is Hannah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hannah’s POV:

Today was just like any other day; wake up, get ready, eat breakfast, and go to school. When I got to school I found my friends Scott, Stiles, Lydia, Allison, Kira, Brett, Malia, Liam, Isaac, and Jackson. (i know Isaac, Allison and Jackson are gone but I just wanted to include them.) 

“Good morning Hannah” said everyone but Brett. 

“Good morning guys” I replied smiling

“So, I was just telling everyone that we’re having a pack meeting tonight at Derek’s” Scot said 

“Okay, same time as always?” I asked 

“Yeah same time” replied Brett annoyed 

“What’s your deal?” I asked 

Right when I said that the bell rang an everyone went their seperate ways and Liam and I walked to class together. 

“Am I the only person he hates?” I asked Liam 

“Trust me Hannah, he doesn’t hate you” he replied smirking

“Well then why does he always give me attitude? It’s like I ruin his day just by walking into the same room as him” I replied walking into Mr. Johnson’s class and taking my seat in the back next to Liam. 

“It seems to me that you like him” 

“I do not like him “ 

“That’s not what your heart says” he replied laughing

*at Derek’s*

“Glad you could join us sadly the meetings over” Derek said as Brett walked in late “ Hannah fill him in” he said looking at me.

Brett found his way to the couch so I followed and sat across from him.

“Okay so Derek said you, Liam and I have to-” i began but stopped because he wasn’t paying attention to me. “Okay seriously what is your probelm?” I asked making the whole pack turn around and look at us.

“What are you talking about?” he asked me

“I’m talking about the fact that you always give me attitude when all i’m bein gis nice to you!” I yelled

“I never give you attitude” he yelled back

“Yeah, you kinda do” Stiles said immediatly putting his hands up in defense when Brett glared at him

“Maybe I would stop giving you attitude if you stopped being so annoying” he replied 

“Oh come on! I’m never annyoing! You’re the one who’s always happy and then once I walk into the room you start mugging me and always seem to be in a pissy mood.” 

“Okay you really want to know what’s wrong” he asked

“yes” 

“I. don’t. like. you.” he said and walked out of the loft.

“Hannah we all know that isn’t true” Lydia said walking up to me

I was still in the same spot staring at the floor while everyone was around me. They all tried comforting me but it didn’t work. When Brett said those words I couldn’t believe it because I liked him and i didn’t think that he would hate me.

“Okay that’s it” Liam said getting up and walking out of the building and everyone looked at him puzzled

“I’ll go see what’s going on” Isaac said getting up and following Liam

Liam’s POV:

*Liam and Isaac at Brett’s*

“ What are you two doing here” Brett said as he opened the door

“We are here to ask you what your probelm is with Hannah” Isaac said sitting on Brett’s couch

“I know what his deal is, I just want to know when the hell he’s going to stop acting like such a child and tell he he likes her already” I said 

“I don’t like her” Brett said

“Yeah you do, you don’t think i notice your heart beating fast whenever she walks into a room? You just shut off your emotions and act rude to her” 

“Woah woah, you like Hannah? Thats why you act like such a prick?” Isaac asked 

“No I don’t” he said 

“Yes you do! Stop acting like this Brett! She likes you too!” I replied 

“No she doesn’t” 

“Yeah she does" Isaac said getting up and making his way to the kitchen 

“How do you know she like me?” he asked

“You never listen to her heartbeat? Her heart beats so fast when she sees you and when you told her that you hate her, she just stood there feeiling like crap and she looked so sad” I said “So you are going to tell her how you feel or I will”

“Yeah you should do that before I tell her I like her and take her away from you” Isaac said standing at the doorway of the living room

Hannah’s POV: 

A few minutes after Isaac went after Liam, Lydia and Allison took me home. They both decide to spend the night considering it was a Friday. We were watching Cake boss and eating a lot of junk foood when we heard something downstairs. 

“Did you guys hear that?” Allison asked

“Yeah I did” I replied reaching for my metal baseball bat; Allison reached for her knifes and Lydia reached for her tazer and peper spray. 

We opened the door and looked at each other.

“If anything happens I want you guys to know that I love you guys” Lydia said as I began walking downstairs. 

Whatever was downstairs we knew that it wasn’t super natural because we heard the voices of a few guys.

“Oh my god we’re going to get kidnapped” Lydia said 

We got near the middle stair case and the noise stopped. I kept walking but Lydia and Allison told me not to. Once I reached down stairs someone grabbed me and I hit him with my bat. Lydia and Allison ran towards me and they were both also grabbed. Allison had dropped her knives and Lydia began to pepper spray the guy and almost tazed him but he yelled out. 

“Hey it’s us! It’s us!” said the familiar voice and turned the lights on. 

“WHat the hell are you guys doing?” I yelled seeing Isaac, Brett and Liam

“We didn’t think you were home” Said Brett

“So you decided to break into my house!” I yelled 

“We we’re trying to surprise you” Liam said from the kitchen trying to rinse his eyes out form the burning sensation of the pepper spray. 

“Sorry Liam” Lydia yelled 

“It’s okay we thought you guys were intruders also” he replied coming into the living room 

“So what exactly were you guys trying to surprise Hannah with?” Allison asked pickng up her knives. 

“I’ll let Brett answer that for you” Isaac said rubbing his head. 

“Sorry for hitting you” I said 

“It’s fine don’t worry about it, glad to know that you guys know how to defend yourselves” he replied chuckling 

“So what are you dooing here” I asked Brett 

“Uhh I came here to uhh” 

“He came here to tell you that he likes you” Liam said returning to the kitchen to rinse his eyes out

“Dude!” Brett yelled 

“You like me? I thought you hated me?” I asked looking at him 

“I never hated you, I just acted like I did because I like-“ Brett was saying but I cut hi off and kissed him and Isaac awwed.

he cleared his throat and replied “Sorry”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hope you liked it Hannah! :) Requests are open! 

shenkuchan  asked:

Hey jax, As someone who's being bullied right now I could really use some of your advice. A lot of these folks at school always bring up my faults and it brings me down and i dont know what to do to stop them. Im not buff like you yet so Im not confident but what should I do? They dislike me but i dont know why and I want to not care. help me senpai

Sure man and sorry to hear that and I’ll gladly help. 

With your current situation its mainly insults correct? SO i think the best bet would be to pull a 8- mile and B- Rabbit yourself

Dont know what I mean well watch this clip.


Now I’m not telling you to Rap Battle them….I mean…..unless you got skills like that But just look what Eminem did there.

He acknowledged every one of his Faults and Owned up to them like the boss.

So thats what you gotta do. If you got something that people make fun of and make you feel down about Own it up to it just be like “Yeah that is true but what ya gonna do, thems the breaks i guess” or if people are making fun of you for effing up just be like “Yeah I really suck at this do you mind helping” 

Acknowledging your mistakes and faults takes away SOOOO MUCH of a Bully/Troll/Hater’s power because they want to be the one to get to you and be like “it was so funny to see him spazz” and more than likely if you did acknowledge your faults they’d be befuddled and might not show it and then say “Well you just did my job for me I’m glad you know how much of a worthless crap stain you are” just to get the last word in.  So Dont do do it with Anger, just do it casually and cool. Just like “Yeah I suck here but im trying my best” It takes all the fun away. 

But jax it seems so simple why doesnt everyone do this?

Well the admitting your faults part can mess with a lot of people cause they dont want to face it so when someone hits a sore spot it can be really damaging. Thats why its best to make peace with yourself on something or be like yeah I really fucked up here but im moving forward so you can acknowledge it and have POWER over yourself.

for example

I HAVE A SHIT TOOOOON OF Faults and Reasons why people Could/Should Dislike me or Talk shit or Hate me

So here as an example I’ll give you a few reasons why you could. I want to make this super easy for people if they ever do a Worst of List featuring me xD and some of em may make you want to un-follow but hey I like to keep shit Absolutely Real so lets get to it

Reasons to Dislike JaxBlade :)

I’m Overly Optimistic….like annoyingly so at times. I look at the glass Half Full and my lifes been crappy but I always see the good. A lot of pessimist people I met don’t like me cause they think I’m fake but hey Most of the time this is me appreciating the good times though to lead into my next one.

I can be a tad emo at times.…There are times where i feel like my friends dont like me at all, I’m burden to them and they are just being polite especially if we go long bouts without talking and i feel all alone and depressed and Kinda clingly. Luckily Im working on that day by day

I can be a Bit Cocky and Arrogant at times. I’m proud of my body and like to show it off cause I used to be fat and seeing myself improve eveyday gives me a slight ego boost and I like to show off.

I can be a such an Attention Whore: In so many areas xD especially If I’m at a place I like to be center of attention and take off my shirt to show off even though 

I have mediocre results for a fitness person: I’ve working out since I was 16 and I’ve barely added that much mass to my frame. Speed and Strength have skyrocketed since back then but I’ve been working out Damn near 10 years and my physique honestly isnt that impressive even though I like to gloat

I’m kind of a Perv Not like peeking through windows and stealing womens under-roos but I love women, I love booty and I love breasts. I love the concept of an hour glass woman with curves in all the right places and thats the primary stuff of my Special blog

I can be the Biggest Dick if you’re an Asshole to my friends: when people insult me I gotta thank all those years of bully beatings for giving me tough skin cause i can get on but if someones fucking with a friend of mine or someone close I become like a fuckin supervillain and If they are out of shape and being an ass to my friends I let lose and break their self esteem. Luckily with all the meditation I do now I dont do that as much and focus on my day

I’m indifferent on a lot of things that people get upset over: Like a lot of people can be pissed off and ask me my opinion and Im usually like “yeah that sucks” and they get mad at me cause I’m like Meh. The last time i remember that was that Dear Fat people video that a lot of people bashed and while I personally didnt agree with how she was saying her message as a person who was beaten up and fat shamed and used that as motivation to get in shape. It honestly didnt bother me that much and I didnt think anything of it but a few people got mad at me cause they thought i was promoting fat shaming with my indifference

I’m all for Gay people and their rights: so Some people may call me a “Fag lover” or something cause Im supportive of the gay community BUT i do know something about me. I was at one of my Best friends’ , since we were 14, Wedding 2 years ago he’s gay and been that way since he said he was 12, and I met his husband there and his husband was cool and an awesome dude and I thought they were great. But when they said “Kiss the Bride” I looked away. and I notice I do that a lot when I hang out with my gay friends marcus and kevin and they kiss I just look away. I’m happy that they are happy and in love but seeing two men kiss makes me a lil uncomfortable SO I HAVE to work on myself to be a bit more liberal 

I’m Black: so Racists hate me just cause of the melanin in my skin so theres that

The Brony thing: I used to be a Hardcore brony back in 2011-2012 till I dropped the term and now Im just a casual fan of the show. So Some people can dislike me because I watched it and others call me a poser and fake cause im in my Buddy Racebest’s Bronies React videos but i dont use the term brony for myself anymore since im just a casual fan of the show so theres that. 

I Prefer Dubbed over Subbed anime

I’m kind of a Man whore 

I dont like the Pixar film Up xD and some people have legit told me they hate me for that and unfollowed me

I Quote my Bullying story a Sickening amount for Motivation and Inspiration for people. 

I like seeing Criminals and bad people in general die in horrible ways and think they should be put down for the count instead of imprisoned. 

If its not Fitness, Health, Exercise, Anime, Cartoon, Comic stuff I can be considered borderline retarded at points

I can be Overbearingly Overcaring for people I care about at points

If somethings wrong with me I usually laugh it off and kind of do a Lie of omission if someone asks. So I need to work on being more open to people who care about me 

—————————————————–

Thats all I can think of right now But I can disperse more when i think of them. The point is. Make peace with yourself. Realize your faults, Accept them and if you can change them DO IT. But otherwise dont let them bring you down. You’re a tough badass who can’t be brought down. Remember, If they are trying to bring you down it already means you are above them. Hope that helps 

john-loves-broadway  asked:

Why DO you respect pansexual's identity? Yeah, sure, everyone has a right to their identity, and all that crap, but I have literally never seen pansexuality defined in a way that's not "ha ha i have smugly one-upped u, strawman transphobic bisexual". Sure, not all people identifying as pansexual disrespect bisexuals, but considering that, if you accept a proper definition of bisexual, the identities are redundant, why even bother to leave them be?

I think there is a distinction that can be argued between Pan and Bi. (Mostly Pansexual people tend to express the idea that gender plays no role at all in their attraction, while many bisexuals say it does. Also, not all bisexuals are attracted to ALL genders.) They aren’t entirely redundant. You could also argue that pansexuality is a subset of bisexuality, but that’s somewhat splitting hairs. 

But ultimately, I’m not here to say that anyone’s identity is invalid for any reason. Some pansexuals have a biphobia issue. Biphobia is a wide spread problem for the entire LGBTQIAP+ community and society as a whole. But I don’t think that invalidates pansexuality as an identity in any way. 

If pansexual people say they are pansexual, then they are pansexual. I’m not gunna play label police. 

Sans: “yeah…. the name’s sans. sans the skeleton.”

Sans: “the ceiling.”

Sans: “…. who the fuck are you anyway?”

Sans: “it’s an implant, I lost the real one in a fight with some bastard. who cares anymore, this one looks cooler.”

Sans: “…. why do I have to answer this crap?”

YOU KNOW WHAT I WANT

I want new dream fanart of all the times Eugene says “Sorry, Blondie”
- bumping into her in the middle of a heist
- comforting her when she’s going through something hard
- saying it with a cheeky grin when he’s teasing her
- taking care of her with teary eyes when she’s physically hurt
- awkward pre-relationship hand touching with chemistryyy
- apologizing after a big fight

And finally, right before he dies, he just whispers, “Sorry, Blondie…”

  • a nice boy in my grade, my best friend, and i were talking today about supernatural.
  • boy: holy crap!!! you watch supernatural! that's cool!
  • me: yeah!!!
  • *perfect high five*
  • boy: who is your favorite character?
  • me: de—
  • friend: sam!
  • me: —an
  • boy: mine is cas.
  • me: really? why?
  • boy: idk man he's kinda hot for being awkward
  • friend: what.
  • me: misha collins is old enough to be the father of all three of us omg
  • friend: wait.
  • boy: what?
  • friend: but who do you ship????
  • me: *looks around nervously*
  • me: ....
  • boy: destiel.
  • me: aaaaayyyyyyeeeee
  • friend: wincest for the win.
  • boy: what no.
  • me: seriously.
  • friend: sammy and dean.
  • me: ...
  • boy: ...
  • the two of us, at the same time: </b> castiel and dean.
  • friend: no.
  • me: yes.
  • boy: and cas tops.