and this laptop

4

Thought some of you might be interested in these photos of Chester I took during Linkin Park’s A Thousand Suns tour <3

Happy Monday y'all !!! I’m still extra as hell & can’t get my laptop to cooperate with MEE (((: hope y'all are having a fanta-bulous day & remember you’re worth. Each & everyone of you are so wonderful & doing so great , like y'all are killing it yOU GOT THIS XOXOXO❤️❤️

5

Day 1/100 // 100 days of productivity

Uni went back today, and I’m actually happy about it! 7 weeks was far too long to be doing nothing!

Even though it was the first day back, I was already really productive. I completed about 1/3 of this weeks bio learning material (the notes on my laptop) and I re-wrote out my notes from todays research based subjects material from today. Lets hope this semester continues to be as productive!

30 Questions Tag

Rules: answer 30 questions then tag 20 blogs you would like to know better.

Tagged by @mainhoonemily 🦑😍 and @letseeseungri 🐼😘

1. Nicknames: my MIL thought my name was Sandra for a little while

2. Gender: thirteen year old girl
3. Star sign: Pisces and yes I feel sensitive about it

4. Height: 5′7″/170 cm

5. Time: 10:00am

6. Birthday: Feb 19
7. favorite bands: The Smashing Pumpkins, Bigbang, I’ve been pretty into Two Door Cinema Club lately and rediscovering some Silversun Pickups stuff 

8. favorite solo artists: Seungri, James Iha, idek my brain is broken. Tori Amos.
9. Song stuck in my head: Woke up this morning with EXO’s “They Never Know” 

10. Last movie watched: Biutiful. Javier Bardem always gets me.

11. Last show watched: Game of Thrones
12. When did i create my blog: Idk, 2016 sometime

13. What do i post: recipes, bible scripture, Seungri wearing pants

14. Last thing googled: “McSpider” I’m new to Australia and this is glorious

15. do you have other blogs: 🍆🍑

16. Do you get asks: not really, whatever happened to that one person who is hella salty re: T.O.P and Seungri’s dysfunctional romance?
 I welcome any and all topri/Seungri/bigbang musings but tbh I will talk shit about about anything.
17. Why did u choose your url: bc I love pbj and I can stop anytime I want to
18. Following: no idea, I usually follow back if you tag your posts or I see you in my notifications a lot

19. Followers: no idea but I am happy to share recipes and scripture with all of you

20. Favorite colors: red and purple

21. Average hours of sleep: prob about 6/7

22. Lucky number: 8

23. Instruments: I took guitar lessons, but not long enough to develop calluses on my fingertips. Also my guitar teacher was convicted as a pedophile and that kind of interrupted the flow of my learning.  Guitar: it’s hard.

24. What am I wearing: LL Bean robe, America’s Next Top Model pj pants, flip flops. I should go get the mail.

25. How many blankets I sleep with: 39737272 bc there’s no central heat in this house

26. Dream job: writer. At this point I’d take copywriter for the in-flight duty free magazine

27. Dream trip: Today I wanna go to….uhh…a hotel room all by myself. lol jk that’s every day

28. Favorite food: pb

29. Nationality: American

30. Favorite song now: G-Dragon - “Divina Commedia” 💔🎻💔🎻💔🎻💔

tagging 20 people is omg why. do this if you wanna! @brandimarcel31 @warof-hormone @justaslothreally @lamptastical @highfivesghost @usaco55 @mxci @vipdae @thechoi-choi @jpgseunghyun @wearealldoomedada @xxjebbiechanxx @bingu-just-no