and there are more too

Unknown: (grab his nose or boop it?)

Yoosung: What are you d– oh!

definitely boop it

3

Felix needs to be on the roof because he’s about to get his medal. Well, how about we just take that medal and give it to Ralph for once. Would that be the end of the world?

lestkarrkingofeurope’s 2000+ followers!!!

Okay okay okay - IT’S FINALLY THE WEEKEND SO I’M FREE TO SPEND TIME TO MAKE THIS POST–!

I’ve reached this milestone for about a week or so now, but unfortunately school and studies, plus upcoming finals (next week) has been harassing me so I rarely had the chance to do anything on her besides answer quick asks and answer a thread or two DDDD: 

THIS, I CANNOT RUSH, FOR I NEED TO MAKE THIS SPECIAL AND MAKE MY MENTIONS AND THANKS TO THOSE I LOVE ON HERE S P E C I A L. NO RUSHING, NO BS-ING, I MEAN EVERYTHING I SAY HERE ON THIS POST SINCERELY AND PASSIONATELY (I’m grossly affectionate lolololol) SO WITHOUT FURTHER ADO–LET’S GO!

Original edit by: @wintersoldier-barnes (Thank you for letting me use it! <3 I love your edits :DDDD)

Keep reading

ootoroo replied to your post “Ever since I saw the DOB cover with Fushimi’s eyes glowing red while…”

tbh, i don’t know if i’m actually familiar with this cover!

It’s this one, the Aria cover from the issue that the first chapter of DOB ran in:

“You guys aren’t the real Avengers, hulk gives it away!”

such sass much wow

LIZ!! !!!!!! ! ! ! ! !! ! ! ! 

“You guys are losers”

YES SIGN ME UP! SIGN ME UP!!!! GOOD STUFF!

“That’s not a hug”

sure Jan

“Good luck out there”

Dad!Tony is beautiful and if you feel otherwise you can fiGHT ME

“You’re the spiderman”

“This is just a costume”

peter my smol son you need to learn to lie better

So far I like the way this villain looks.

ALSO THE REFERENCE TO SPIDERMAN 2 WAS NICE

ALSO TONY AD PETER FLYING TOGETHER IS A+++++ 

MY SKIN IS CLEAR MY CROPS ARE FLOURISHING MY GRADES ARE HIGH 

THE WHOLE CAST IS SO BEAUTIFUL AND I JUST CAN’T OKAY I C  A  N  T 

Can i have your quick moment? oh gosh we all know how much i like RDJ, but here is a thing. HIS VOICE IS AMAZING. I LOVE HOW HE PLAYS AND REALLY ACT WITH IT. 

I’ll have to make a legit list of his amazing voice moments, but here is what i remember for now:

1. IM3 - Goodbye scene with Harley. H: I’m cold. TS: I can tell. You know how I can tell? Because we’re connected.  (hmmmm, that last line!)

2. IM3 - Third anxiety attack.   H:You’re a mechanic, right? TS: Right. H: You said so. TS: Yes, I did. H: Why don’t you just build something? TS: Okay.

3. AoU - Looking for a secret doors (right on begining). TS:  Please be a secret door. Please be a secret door. Please be a secret door. Yay. ( that “yey”… that’s the sweetest sound on Earth and you can’t tell me otherways. Seriously. I have heard this sound several times and it always suprise me. I don’t expect this sweetnes in his voice, but there it is :3)

anonymous asked:

Okay so I know the mafia au is on its way and all but impatient and was wondering if you could tell us more about the characters who r gonna be involved and like the different groups n stuff if that makes sense idk I'm just really excited for this lol

Yeah sorry it’s taking longer than expected, finals can really mess up your schedule. 
Well, mainly almost everyone will make an appearance as representatives of their own countries and the organised crime that goes on there. Some will be mostly neutral (like Chris or Phichit), some will have some beef with either the Russians or the Japanese (like Seung gil or Mickey) and some will just be there cause it’s interesting or for some personal reasons (like JJ or Emil). There will be some internal friendships/rivalries between the countries and that will impact how some of the characters will interact with each other (ie: they might bicker not because they don’t like each other, but because of their countries’ conflicts)