and my stupid brain just

i always wonder if people miss me just as much as i miss them, and it’s hard dealing with that when you have depressive thoughts about yourself already. like “of course they don’t” “you had nothing to offer in the first place” and “everything is your fault, it’d be better if you were never around”. idk i just feel that a lot and wish my heart wasn’t so big and vulnerable.

HAHA I HAVE TWO TESTS AND AN ASSIGNMENT AND I THINK I’M FAILING MATH I’M STARTING TO APPLY TO UNIVERSITIES I’M NOT STRESSED OUT YOU’RE STRESSED OUT WHAT DO YOU MEAN I’M CRYING I JUST HAVE A TRIG IDENTITY IN MY EYE I’M NOT CRYING HELP ME PLEASE

ceteramisto  asked:

Thinking about the barn in 4x01 and the barn in 12x12, I realized that in the first one we are introduced to Castiel, Angel of the Lord, but Cas' whole speech about the Winchesters being his family was a declaration that he is now Cas, Angel of the Winchesters.

AAHHHHHH! THANK YOU FOR FINDING YET ANOTHER WAY TO MAKE THIS BETTER AND/OR WORSE! 

CASTIEL ANGEL OF THE WINCHESTERS

But really, that’s his one last hurdle. Is he really an angel? REALLY?! IS HE?

Or is he just Castiel Winchester. One of Mary’s boys. (by marriage I guess) :P

Dean loves that fish.

2

HABIT and the observer valentines day cards. yeah idk. PS the HABIT one was inspired by a conversation from the most wonderful person in the world Mika~

If I think about things too much…I get all weepy.. but I need to move forward.. I need to stop dwelling on my stupid issues.

Literally issues that dont matter to anyone else. Just my stupid brain.

Ok, so 1, something about working at target just destroys my brains capabilities of thinking sane and positive thoughts….
2, I’m trying very hard to ignore the voice saying that I’m a shitty girlfriend and that my gf must think I don’t love her anymore and that she’s gonna break up with me due to my use of less emojies lately….

If you are familiar with my feed, you will know that I write random screenplays involving Henry on the Silent Mary. Here are descriptions of the characters: ( I will stress now that I do NOT own ANY of the characters in the Pirates Of The Caribbean films, and that my screenplays are simply for entertainment purposes. Also, these descriptions do NOT reflect what these characters are like in the movie, it’s just me and my brain being stupid and exaggerating them)

HENRY -  Stuck on a ship with a bunch of Spanish ghost soldiers, and is contantly being accused of being called a “Woman” or an “Annoying British kid”. Mostly only converses with Lesaro.

LESARO - Second in Command, he revels in picking on Henry. Gets alot of shit from Salazar, but puts up with it cos he respects him more than anyone else. He  very rarely stears the ship,  because when he does, it usually ends in him crashing the ship into rocks or a reef, due to the fact he wears an eye-patch and clearly his vision is not fit for operating a vessel.
If he doesn’t like someone being on board, he tends to throw them over.

SALAZAR - Spends most of his time on the gun deck, or at the helm, tends to shout due to the fact he’s so angry about everything … mostly pirates and Jack Sparrow. Has a tendancy to randomly kill anyone who he feels gets in his way, so naturally, everyone keeps away from him … Except Lesaro, who sometimes follows him around. He mostly only talks to Lesaro, but when he does, it’s only to give an order.

CARINA - Henry’s girlfriend, she randomly pops up on the Silent Mary. She has a “don’t take shit” attitude.

OFFICER MOSS -  Is apparently Santos’ only friend, but he blatently denies it
Thinks he is the greatest thing on the face of the earth.

OFFICER MADGA - Usually hangs out with Moss, and is constantly questioning everything.

OFFICER SANTOS - Extremely sensitive, it doesn’t take much for him to get emotionally overwhelmed and start bawling his eyes out. He’s socially awkward, and the only person who hangs out with him is Moss, though Moss would not admit that to the others.

watching Si’s videos actually fucks my brain. like it sounds stupid but i just cant look at him anymore loool idk how to explain but i feel so sad everytime i see him lol boi stop breaking my heart im begging youu

btw why jj had a boner in every video

or it happens in every video with Simon? hehe