and idk lol

6

Hi! This is Not Mystic Messenger ^_^;

{{Lowkey screaming cause highkey I wanna give all those who gave support and encouragement about the AU -> Original Reboot a really big hug}} ♥♥♥

So here are some small doodles I did for the new series :D Nothing is really final yet in terms of designs but all I’m sure of is that I want it to be a slice-of-life series (no plans for a serious plot yet - just your usual crack/angst scenarios in chapters - kind of like how I randomly updated with MM crack/angst comics + mini comics – & I hope to draw mini comic sets about them too; but mainly these will be about the day-to-day adventures of these college losers etc :D)

Also I’m going to add new characters because I want to practice drawing different people too :D I will be definitely open for HC’s & suggestions from everyone (i kinda of want to build this series with the help of the community) but more info on that later ^o^ Thanks for all the kind words everyone ;;o;;

Sorry to those who are confused, I know I haven’t really made a proper announcement about this (been super busy with stuff) but yes I am rebooting Taemin’s AU into an Original Series (No Mystic Messenger Characters/Elements anymore - which means the AU kids get new names, slight/new redesigns/personalities and new families) :D I’ve been really attached to my AU fancharacters and I want to make them grow ;v; And also, I don’t want to be forever known as ‘that one girl who only drew MM for life’ - I also see this as a chance to be more creative and free and be able to grow as an artist as well ;;v;; TBH I feel super inspired when I draw them because I know they’re mine - and it’s good motivation so I will be able to make new content that will make more people happy (which is the main reason why i started making funny comics - because i want to make people smile) :D

I will still draw MM fanart from time to time, please don’t worry about it! But I do hope you still support me in this project - because it’s something important to me ;v; If not, that’s okay too! Thank you so much for having supported my MM content in the past ♥ I’m glad I was able to make some of you smile with my comics and stuff :D

2

happy halloween 🎃

7

Alright, look… How about I get off early tonight and I buy us a bunch of candy and we can sit around and get fat and we can watch a scary movie together? How’s that for a compromise?
C-compromise?
C-O-M-promise. Compromise. How about that’s your word for the day, yeah? It’s something that’s kinda in-between. It’s like halfway happy.
By 5-1-5?
5:15. Yeah, sure.

2

Lili+Jeohn (in non-canon attire; at no point do either ever wear this but imho sailor unis are cute af asdfgh)

3

uuughhh millennials and their ‘music’