am i gonna leave this up how do i tag this laughing tbh

Model Material {Harry Styles Smut}

PAIRING: Harry/Y/N
RATING: R 
WORD COUNT: 4500+
REQUESTED: nooo haha i’ve just been wanting to dabble in writing abt harry!

okayyyy so i’m super nervous abt posting this bc i used to write abt harry a long time ago and now i rly wanna get back into it!!! i rly truly hope u guys like it. if u do, feedback is definitely welcome! it only takes a second and it means a lot to me 💖

~*~

Keep reading

can i call you lils?

James has a little too much to drink, but someone lets him near his phone anyway. But maybe it was for the best. 

In which i am projecting my emotions and behaviours onto both James and Lily. I have done like 87% of this with various crushes over my lifetime. I am Embarrassing.

For the lovely @dearestdarling-dead and the wonderful @prongsno who already know about this fic :))))))) 

James / Lily

*bloop* Lily’s phone went off. *bloop* *bloop* *bloop* She glanced at the clock, it was 2 in the morning what was that boy playing at. This is what she got for leaving her phone on loud. This was Mary’s fault. Talking about how she had a special text tone for Sirius. It was cute when she did it. But Lily wasn’t dating James. Why did she have a special text tone for him. It was creepy. He was just a dumb crush.

Lily rolled over and closed her eyes, willing herself to sleep. But it was too late. Curiosity pulled at her hands. What was James Potter texting her at two in the morning.

She unlocked her phone. Four messages showed at the top of the screen.

James Potter 👨‍🎓✨:

“Lils… I love you”

“lily”

“lily”

“lily…”

Lilly practically dropped her phone and rolled over burying her face in her pillow. Her cheeks burned. WHAT !!!!!! This is a dream right. She didn’t actually just read that.

Keep reading

... i hit 1000+?

wow

just…

wow.

i’m gonna be kinda sappy for a moment and say i’ve… never dreamed of hitting 300, let alone somehow manage to get to over 1000 - and i 100% mean that.

heck, i never expected to get more than ten notes on literally anything i’ve written tbh???

i never expected to have the friends that i have now, or the confidence that i’m gaining now when it comes to things like theatre and writing - hell, i was convinced i’d just go and force myself through culinary school and end up in some job that i’d probably end up tolerating rather than loving? hell, the future isn’t certain and who knows if i’ll end up on a stage anywhere - but at least if i do, it’ll be something i love

and just… so many things have changed over the past month and i’m honestly speaking when i say that:  i never expected any of it

so… i guess just… thank you? thank you all for following me and liking my content and talking to me and just… being there, i guess.

im just gonna thank a bunch of ppl because i fuckn love all of u <333333 sorry if stuff gets repetitive idk how many ways i can say ‘I LOVE U THANK U FOR SUPPORT HERE’S A SMOOCH’

to @sincerlyyme and @imdedicatingeverydaytoyou - the two people that actually got me into writing to begin with: thank you. so so fucking much. y’all are so sweet and i absolutely love you two because i never would have actually posted anything if it weren’t for the fact that you two inspired me a ton! plus i might have nearly cried when the two of u followed me so <33333

@earlyjunes @a-second-hand-sorrow @connormurphyobsessed @imagine-boyo @dear-alex-hansen and @huffleheck - the swan fam: I LOVE ALL OF U??? SO MUCH???? swan fam is best fam <3 especially because y’all??? are the sweetest babes???? i love all of u and support all of u and we all should talk more i swear (aka if y’all have discord, swan family discord + swan mama. speaking of swan mama…)

@polygenderselkie - i wasn’t gonna leave u off just put u separately: MY FAVE SWAN MOM <3 thank you for just being a huge influence in my life and being the mom that i’ve kind of needed as of recently tbh? if i’m ever feeling down, i know that you’ll def be there to give swan kisses n sweet words <3

@sarajanesmith42 / @connormurphyisbab: ren i love u so much dude. i’m glad you trusted me and messaged me and i’m glad to talk to you because w o w what a sweetheart??? you’re such a cool dude and i love seeing you happy because it’s such a nice thing tbh? love you a lot, dude <3

@protecting-my-legacy: MACKIE. I LOVE U. ur fics also inspire me a lot and i love your writing and i’m glad we can talk tbh??? uh what else can i say other than i love u and ur a cool babe and just. 10/10 i’m glad we can talk about fics n shit and just???? love u <3333

@waving-at-failed-words: MADDIE I LOVE U BECAUSE WE CAN NOT SLEEP TOGETHER AND IT’S GREAT. thank u for the bird and the sweet things you always put in the tags whenever u reblog my shit <3

@anotherstellarconversation & @luckyadd: u two have to deal with me not sleeping and u deserve an award for that tbh. alex, you’re such a cool bab and u know of my secret love for things and??? i love u a lot??? and lucky - i love ur art and i’m glad we can just talk about random memes n shit and iii am 100% sorry that i never sleep (which is gonna change soon, since… school………)

@1two-player-game1: elizaaaa. my player one. my amigo. my icon buddy, my pal. i love u a lot tbh??? ur always such a sweetheart and u also have dealt with me not sleeping and u also deserve an award for that i swear 

(these are slowly getting shorter as i realize how many ppl i feel the need to thank jfc sorry babes)

@pleasedontatme​: CAT U COOL NERD I LOVE U AND UR WRITING???? ur poly fics inspire me a lot since…. i love poly fics a lot and they’re rare as far as i know??? love u 

@psychedemigod​: psy. i love u. so much. u make me laugh and u have given me ideas for shit and just??? ur so cool and i jUST RLY LOVE U OK <333 

@yikesjaredkleinman​: adam i love u alot and i’ve literally stayed up waiting for ur writing because its jUST SO GOOD???? UR SUCH A COOL DUDE AND <3333 LOVE U

@twoplayergaymers: i love u and i love talking to u and??? i just love u a lot dude <3333 (plus ur art??? im love <333)

and to two other GIANT NERDS who i love a lot:

@thebirdwitch and @commando-76: jfc how long have we been friends? i love both of you to the ends of the earth and i’m glad we’re all friends still tbh. you two put up with me talking about theatre and my singing and my stressed ranting/venting and your both… still here? which is… really, really weird honestly since i’ve opened up to people before and they’ve ended up leaving me one way or another - which sucks, but… i don’t blame them? i really love both of u and appreciate how much we’ve generally fucked around and our stupid jokes and laughing with you two over the panty raid one night because it was just a fucking stupid thing to say but it was hilarious because we were all tired little shits. love you guys. maybe someday we’ll actually meet face to face? i fucking hope so, honestly.

to anyone i haven’t thanked or ppl that quietly support or ppl that stay on anon: i love you guys too. you’re all always so sweet and i love you all a lot as well. sorry if i left you off this list - i don’t mean anything by it. i love u guys a lot and just <3333

thank you. for everything.

IT’S BEEN A WHILE

I haven’t actually watched Call the Midwife in so long ahh! The end of the semester has been kicking my ass but good news, this is my last week of class & I only have 2 finals next week! So I’ll be able to relax a bit and go back to being ctm trash™ later next week + I also convinced my mom to buy the books so I can read those when I get home too. Anyways, I have a break in between my second and last class & instead of being productive/working on all the assignments I have due this week I’m going to watch 4.06 (I closed my eyes and picked from the episode guide lol) because it’s been far too long! 😭👏🏼📺 ✨ here goes nothing, I’m officially back to annoying you all with my commentaries™ 💁🏼

Keep reading

Arranged Marriage (Taehyung)

And now it is time for the second half of the Daegu line, my bby squish, my love, the cutest lil pup with s u ch a cute giggle oh my g OD it’s literally just so precious and I want him to giggle and be happy forever, Kim Taehyung aka V

  • For the original prince!Tae post, you can click here
  • I am gonna be straying a bit from the plot of the original post but the actual characteristics of prince!tae will still be the same
  • For everyone that hasn’t read the original post, he is just the cutest lil prince tbh
  • He doesn’t think of the people in his town as “his people”
  • They’re just his friends, his family, his favorite people
  • He’s out there on a daily basis, even if he can only spend like an hour with them, he’d rather do that than not see them at all
  • He lo v es playing with all of the kids, he’ll literally have like 20 to 30 kids around and he’s just giggling away and playing along with all of their games
  • He’s the b es t at playing freeze tag ask any one of those kids who the best is and they’ll all immediately point to him bc he never leaves anyone frozen for long
  • And if he gets frozen o H BOY, there’s just this lil army of kids all running to him to tap him back into the game bc they can’t lose their MVP
  • He could honestly spend hours with them and they all love him so much like we’ve seen how Tae gets around bbys and kids, he’s just s o amazing with them and it’s just all so cute
  • And the adults love him just as much bc it’s tae how do you not love tae he’s a walking ball of sunshine who just wants to have fun and make people happy and make them smile and laugh and he’s just cuteness
  • He takes care of all of them and has monthly parties where the castle chefs come out and cook a shit ton of food for everyone and everyone’s  just happy and he lo v es that day so much
  • His parents tell him about the marriage a couple months before the wedding date
  • They tell him that the two kingdoms are gonna be joined together and turned into one and it’ll only be positive
  • They also tell him if he really really doesn’t want to do it (they do insist he meets you and gives it some time to actually get to know you before he makes any decisions) they’ll call it off immediately
  • He goes into it with as much of an open mind as he possibly can bc he knows that his parents would never arrange a marriage for him with someone they didn’t think would he would be able to love
  • He puts on some ni ce ass pants and a nice shirt and he’s in all black and it’s just really fucking nice bc have you ever seen tae in black that is some good shit right there especially if it’s all black !!!!
  • His hair is that beautiful orange color that just made him look so w ow like he looks wow in every hair color let’s be real here but the orange will always have a special place in my heart the styling of his hair, the color all of it was beautiful
  • He’s a lil bit nervous about meeting you for the first time bc there are so many different ways this can go down, you can possibly hate him, you could have zero interest in him, you could blame him for the arranged marriage like there are so many things !!
  • But when he sees you, he still smiles all wide and honestly once you see the eye smile your heart does the thing bc here’s your future husband like his face is beautiful, his body is nic E but then his smile is so cute and pretty and it’s square and that’s so fucking adorable
  • And then you hear him talk and the v oi CE is just oh wow who would expect this smol bub with the cute smile and the adorable eyes to have this voice that’s just d e e p as fuck
  • And as the night goes on, you find out that not only is this bub adorable as fuck, he’s good looking AND he has a great personality like what the fuck how
  • He’s funny and goofy and he doesn’t take himself too seriously and he’s so laid back like you can ask him to go on a late night stroll, he’s down, you can ask him to travel with you to Iceland and he’s down as fuck, he’s just ready for adventure
  • You two already know you’re gonna be best friends, by the end of that night, he’s glued to your side and he keeps making you laugh and smile and your cheeks are honestly sore by the time you go home but you can’t stop smiling, even just thinking about him makes you smile
  • You meet everyone in his town and seeing him interacting with all of the kids is honestly s o fucking endearing bc he gets so happy and that makes you happy bc tae has one of those smiles/giggles that are contagious like when he giggles all of the kids giggle too and it’s all so fucking cute
  • It doesn’t take him long to fall in love and honestly by the time you two move in with each other a week before the wedding, he’s head over heels
  • There are just nonstop cuddles and being woken up by kisses and sleepy “good morning babe” and we’ve heard his morning voice and I would like to just scream right here and now just thinking about it :)
  • He starts making these lil hints that he’s not feeling anything platonic anymore and that it’s been bumped up to romantic
  • He starts holding your hand more, his kisses start getting closer to your lips instead of your cheek, he gives you those love filled looks, he hugs you every two seconds
  • He’s trying to figure out if you love him in the same way like he knows you definitely love him as a friend but is that shit still platonic to you??
  • This one night he gets brave and decides to actually kiss you and thankfully, you do kiss back
  • He doesn’t stop smiling for the rest of the night bc he’s just so happy and he’s giggling into your shoulder
  • The next time he sees the parents, he makes sure to shout a “thank you for introducing me to my love, I’ll be the best husband ever!!”
I Can’t Take It *Chris Evans x Reader*

Originally posted by master-of-duct-tape

Summary: Inspired by all the hate, I and other writers have been receiving as of late.
Admins Note: The only I could make this work was if you were a vlogger/ blogger for YouTube, but that’s only mentioned briefly. I’m not one to really express how I feel, in fact, sometimes I just delete the anon hate because it doesn’t bother me but I have days like I am writing here where, yes, the hate does affect me and I want the “haters” to realise that the stuff you write has a domino effect. Your messages can really affect how someone is feeling, especially, someone who suffers with mental illness; I have dysthymia, so waking up sometimes is difficult for me, reading messages that tell me to die, well, yeah that’s gonna effect how I feel! So, please, reconsider how you treat someone on and off the internet.- Ro

If you know any blogs/ writers that have been receiving hate and you think they may like this as a pick me up, then direct them, I’d like to lift as many spirits as possible with this Evans fluff.


You sat scrolling through your dashboard, laid upon your bed with your laptop propped up on a book to keep from overheating too much, your chin resting on one hand as the other hit the down button and occasionally reblogging some cool content.

Your eyes would flick to the message icon, the number increasing still as the hours passed, you had been avoiding clicking on the icon for almost a day but you knew you had to view all the messages at some point or another. It’s part of your “job” to have a presence on the internet, at all times, when did blogging become a job you didn’t know but it did.

You sighed as you clicked on the icon, sucking in a harsh breath as the screen loaded for a few seconds before showing various “anon” messages to you, you let out a shaky puff of air and began the scrolling of the ego bruising messages ahead.

Various; “Kill yourself” messages, “youre ugly and fat, just leave” messages and the famous “he is too good for you, you are just a distraction to him!” messages.

It never usually affects you this much, normally you are able to take it on the chin and just delete those messages, shrug them off with a simple chuckle and go about your day. You knew the shouldn’t mean anything, amongst those bad messages, are a tonne of nice ones, people still congratulating you on your following count so far-plus a million subscribers on YouTube. It shouldn’t matter, but yet it does.

You had woken up not feeling too great, not in a sick way just having a bad mental day, you just felt lethargic and didn’t want to do anything but stay in bed. Days like these weren’t good for scrolling through your social media’s, especially Twitter. It seemed no matter what media you clicked on, someone had something to say about you or your relationship, whilst you’d shrug off the teeny-boppers any other day but today was different.

Today you had enough; you had enough of the constant ridicule, insults and death threats. You had enough, it was plain and simple, you couldn’t take it… you couldn’t stand it. Was any of this worth it? Was actually being in a relationship with someone worth all this shit? Sure, you loved him but was that enough that take this amount of hate every day for rest of your life, maybe.

The bedroom  door opened, you didn’t even realise you were crying till you sniffed and wiped the evidence of weakness away, you looked up to see a confused Chris standing in the door of the bedroom; holding the leash that was connected to Dodger.

“Hey, how as the walk?” you asked, smiling as Dodger pulled on the lead to get to you.

“Yeah, it was good, why are you crying?” Chris asked unclipping the lead from Dodger’s red collar and he stormed to you, jumping on the bed and assaulting you in kisses and fluffy hugs; making you laugh loudly.

Chris pulled Dodger away, telling him to lay down and he obeyed, you were left sitting on the bed with the opened laptop beside you both; you nodded to the screen, Chris pushed the lid of the laptop back and scanned the few dozen hate messages, clicking on Twitter to see your mentions full of the same abuse also.

He sighed gently, “We’ve talked about this, doll. You gotta ignore ‘em, you aren’t doing this for them, we aren’t together for them!”

“I know, I get it,” you sighed and ran a hand through your hair “just… it’s hard to ignore them, Chris. It’s my job to take criticism and feedback from my audience, I don’t have actual New York Times reviewers, I have these people who send me messages every day, telling me what they think. So, yeah, it will affect me because that there, is how they think of me.”

“But they aren’t your audience or your followers, they definitely are not your fans, so stop listening to them and listen to me” he closed the laptop shut and turned to face you “you’re a nice person, who has a tonne of friends, who loves doing what she is doing and that’s running a blog, you met all your friends from doing this also! You have a great community of people, yeah not everyone is gonna love ya, I don’t understand why it works that way but it does” he sighs “those messages are people who are jealous and are fucking idiots.”

“I can’t take it anymore,” you sighed helplessly, “I hate feeling like this, I can’t go on any social media without feeling like utter crap, I get it shouldn’t affect me but that’s easier said than done. I sound so pathetic, cause look where I am, but it just… hurts.”

Chris pulled you to him, hugging you tightly in an embrace “you shouldn’t have to take it, no one should but unfortunately people are gonna keep being assholes over the internet, but you gotta remember the good things about why you started.” You sighed shakily, cuddling into Chris some more.

You don’t know how long you sat in Chris’s lap for, his hands running soothing circles on your back, the silence of the room being calming and lulling you into peacefulness. If there was anyone to make you feel better about having such a terrible day it was-

“Dodger, piss off” you jumped as Chris laughed, almost pushing you off him in response to Dodger wanting some affection, you chuckled as his dog carried on showering his best friend with affection and Chris meekly trying to push away the lovable dork.

“Okay, you two lovable goofballs are worth all of this shit,” you grinned.

“I wish I could make them stop,” Chris sat up, scratching behind Dodger’s ears “but I can’t, I can offer warm hugs and a dog that won’t leave you alone, not even for a second.”

You smiled opening your arms, Chris suspected for him but instead Dodger got to you, you wrapped your arms around the fluffy neck and snuggled into him. Chris raised his eyebrows at you both, shrugging and wrapping his arms around the both of you, hugging slightly tightly.

(I just wanted to lift myself up with some Dodger and Chris moments. - Rosalee)

anonymous asked:

Dionysus and Ariadne?

I think I wrote a little on their relationship in the Ariadne-centric post… (which is HERE!) Unless you’re asking about why I put them together in general, which is because one day Theseus just abandons her and Dionysus decides to marry her instead. [under a cut because wow i never realised i shipped them some much omg]

click here for more modern greeks! 

“You come here often?” he asks, leaning slightly against the bar. She can smell the wine coming off of him in waves, and she wrinkles her nose delicately, swirling the stem of her Cosmopolitan in an attempt to avoid eye contact. “Come on, I’m just tryna be nice!" 

"Try and be nice somewhere else,” she mutters, and he grins, leaning back and pointing at her. “What?” Ariadne demands, too tired and not nearly drunk enough for this. She slaps his finger away from her face, and tries to strengthen the intensity of her glare. (Hera does it all the time. She only hopes that she’s picked it up through osmosis.) 

Keep reading

GOSH GUYS! This is the first time I’ve had this many followers on any blog! I just, you guys are amazing, you stick around even when I am posting ooc crap half the time ^^ <3 but really so far I have had NO TROUBLE playing this muse around this fandom, honestly you were all so welcoming and beautiful when I first started and now I am so glad I am able to call you guys friends! It’s crazy really! People who I never thought I would be able to talk to because of my shy nerdness are good friends and WOW it shows how much things have changed since the very start! Really guys, I just feel so lovely and warm when I am online. I feel ridiculously welcomed every time I am online and you all need to know how much I love you!! 

Keep reading

anonymous asked:

do you have any tips for getting an ask blog started? as in, getting word out about it, gaining the first few followers and that stuff?

eurgh, i was going to write this earlier today, but I had to take care of my sister all day long !!

THIS IS GOING TO BE REALLY LONG, CUE READ MORE !!!

Keep reading

HS!AU inspired by “The Amazing Spiderman”

“I’ll pretend that it’s no thing that’s skipping my heart when I think of you thinking of me, babe, I’m crazy over you” 
-brookefraser


When Castiel stepped out of the principle’s office after being scolded for punching Luke Milton, their school’s biggest bully, he saw his brother Gabriel already waiting for him.

“My, my, my, little brother, what am I gonna do with you?”

“Gabriel, please, it’s been a long day.” Cas sighed wistfully, knowing it will take some time for his brother to let that one down.

His brother ignored him, “I’m just surprised. I mean, I knew you had it in you, you’ve always had this rebellious side of you, only never let it show, but now you’re finally come to act on it - impressive! Now please tell me what made you snap?! Why help little Sam Winchester when you already saw so many others being harassed by that bully?!”

Keep reading

Fanart Monday!

Fanart of the week by @boblovesexplosions


I lost count of how many of these I’ve made so far <3

You guys keep being awesome and sending super cute fanarts, so I can’t really do anything about it!! Jeez >u<

Ok I’d like to say something: I’ve decided that I won’t post anything that’s not fanart in here. Because I keep receiving pictures and memes of things that are not realy Underfell or Undertale related at all, and I really dunno what to do with those; I am grateful for the nice thougths, but those kind of things don’t really belong in “fanart” monday. Sorry. I still appreciate them, though.

With that being said, I’ll start <3


Keep reading

The only place you'll wanna be is underneath my christmas tree

Little Xmas one shot I wrote for last year’s Secret Santa. Long story short, someone got an ask about Joshifer christmas story and I was asked to repost it, since the original blog is no longer online. I found it in my folders but was too lazy after work to reread it. Hope you enjoy! -xo

________________________________________________

“No but seriously, what the fuck is a partidge in a pear tree?”

Mistake number one: poured out the eggnog before he even got here. Mistake number deux: went a little too festive with that eggnog.

Keep reading