all of the tears and emotions tbh

Blurryface
  • Heavydirtysoul: "this is not rap" ARE YOU SURE TYLER?! ARE YOU REALLY SURE?! + street poetry lyrics I'm crying
  • Stressed out: insecurity + anti-capitalist vibes
  • Ride: reggae-techno-emo-rap
  • Fairly local: that one high note. You know what I'm talking about.
  • Tear in my heart: the cutesy love song we all need TBH
  • Lane boy: remember when you thought the ode to sleep rap was hard? AHAHAHAHAHA
  • The judge: weird ass noise in the beginning + ukulele + freeeeEEEEEEEE
  • Doubt: k but the beginning part sound like cats meowing really fast
  • Polarize: low key makes it feel like you're in a rap video
  • We don't believe what on tv: JOSHHHHHHHHH + YEYEYE
  • Message man: chill af + dat bassline tho
  • Hometown: supercool alt-rock vibes
  • Not today: "this ones a contradiction because of how happy it sounds" LIKE ALL YOUR FUCKIN MUSIC?!?! THIS IS WHY IM SO EMOTIONALLY CONFUSED
  • Goner: I'm crying AGAIN + the tiNY BEAN IS SCREAMING AGAIN

INTJ Capricorn Slytherin - requested by @maricykesquill

“You rarely have time for everything you want in this life, so you need to make choices. And hopefully your choices can come from a deep sense of who you are.”

–Fred Rogers

new fun and hip au:

Mahiru is able to stop Sato from murdering Natsumi by walking into the music room beforehand. Mahiru literally drags her out of the room before anything bad can happen. She’s so emotional that she’s able to confess to Sato. They both have a good cry and Sato is also able to confess all of her feelings towards Mahiru. Natsumi realizes in this moment that ‘’hey i’ve really hurt them and i need to deal with some internalized issues’’ and has her own good cry with Fuyuhiko (tbh he started tearing up a lil too and broke his record) and Peko. 

This prompts Fuyuhiko to try even harder to properly express his feelings and care towards Peko, and through more tears and a lot of effort, his relationship with her and Peko’s own well-being improves. Fuyuhiko also attempts to become a better big brother, mellows as a person, makes friends with some of his classmates and decides to give up his heirship to Natsumi, because he never really wanted to become the next clan leader anyway and she had the yakuza qualities much stronger than he ever did. Peko is set free from the responsibility of being a hitwoman and is able to slowly become her own person and find value within herself with lots of love and support behind her (she also starts hanging out with Mahiru, Sato and a bunch of other female classmates and they spoil her and it’s precious).  

Sato and Mahiru are loving girlfriends (the cutest ever) and double date with Peko and Fuyuhiko somewhere down the line. Natsumi become a badass clan leader (possibly with an equally badass girlfriend?), yet has learned from her mistakes and has become a somewhat nicer person. There’s no despair and the tragedy never happened. 

Fuyuhiko can reach for his own dreams and learn how to show positive emotion without feeling the burden of family honor and being forced to become an instigator of violence. He never has to depend on his family, or anyone else ever again and is allowed to be sensitive and caring. Peko will never have to kill anyone again and is no longer doomed to exist as a tool. She’s allowed to be as soft and gentle as she wants. Fuyuhiko gives her space, although he’s always there when she needs support and also buys her a puppy.

When they’ve both properly healed and found themselves, they grow a precious relationship of mutual adoration, trust and support. They always make sure the other is 100% comfy in their relationship and date for many years. Their love matures like a fine wine and their bond as individuals and as romantic companions is unbreakable. They’re each other’s best friend, not one totally dependent on the other for worth and protection, but both perfectly bonded together in mutual, healthy affection. They basically become that couple who can show intimacy just by knowing what kind of socks the other prefers and slow dance in the kitchen or some shit. 

Basically, everyone is happy, and it’s all sunshine and rainbows (mostly).

Also, did I mention Sato lives and is forever in love with Mahiru? They hold hands, share pajamas, go on cute dates and Mahiru helps out with Sato’s mental health and everything becomes A-ok. Mahiru travels the world for her photography and Sato is there alongside her. Sato is so, so proud of her. They have albums full of photos of them in different countries being cute. Sato proposes in the world’s romantic way. Their wedding is the most beautiful event known to grace the face of the mortal earth. They live happily ever after. Sato brews coffee for Mahiru every morning and Mahiru makes them breakfast and they cuddle while they have cute bedheads and it’s 👌

Boyfriend! Wonho
  • made it very clear that he liked u from the start.. srsly he winked and flirted wtih u all the time and was straight up with his feelings for u and didn’t even hesitate to ask u out.
  • loves to show skinship of any kind. whether it’s private or out in public. loves all types of skinship with u tbh and doesn’t mind showing u off to others.
  • calls u cute and silly nicknames in front of people and has kept ur name in his phone as “babe” or “mah gurl” srsly..  he also made u keep his name as “sexy beast” u ain’t that sexy mate.. chill
  • makes u cook ramen for him all the time pls son u’ll get constipation  but on days when u do actually cook him an entire meal of his fav food he’ll be a mess of laughter and emotions.. this is where the tears come in lol 
  • loves to have play fights with u which end up with y’all trying to tickle each other to death.. not to mention likes to mess with u.. where he comes from behind while ur busy doin smthng and he’ll start to kiss ur neck and put his hands under ur shirt and this leads to hardcore makeout sessions.
  • his phone wallpaper is of u sleeping next to him or when ur not lookin he’ll take pics of u  bc he thinks ur beautiful and amazing and he looks at them when he misses u.. which is all the time.
  • walks around the house shirtless and flexs in the mirror. even sends u pics of him working out or showing off his “biceps”  or “Abs” and a really cheesy caption along with it.
  • dates with him are soo fancy or more like he tries them to be.. makes u feel soo “lady like”  by taking u to some expensive restaurant but it never works out and y’all end up at some street side food which is way better and affordable.. 
  • likes to show off his sexy dance moves to u so he’ll be lie “jagi look what i came up with” and he’ll start dancin to some random song being all”SexY” and ur like @____@ “wass happenin” but u play along sayin it’s super sexy bc u want him to be happy lmao
  • cuddles the hell out of u tbh.. and once u’re in his arms he ain’t letting u go… so it doesn’t matter if u have to pee or the food is burning up (THAT REFERENCE THOO) u’re not coming out of the bed
  • fights with him are on a rare bases and even if they happen u both end up coming together and solving the situation to the point where it’s no longer a problem. 
  • he likes to keep things to himself bc he doesn’t want to trouble u but every now and then he’ll try to share and say that he’s having tough a time.. and those are the moments when he needs u the most… and when u’re there he’ll love u more than anything in the world.
  • he’ll call u at night before sleeping and sometimes sings u to sleep when u say u miss him… loves to have late night talks which end up with them being super long and when u look out the window its morning.
  • he’’ll do anything to keep u happy and if u’re ever sad he’ll try his best to help u even if he’s not there with u and makes u feel super loved and special.. tbh he’s going to make u believe in fairy-tails.. he’s a prince..

tbh can we all just talk about cas’ “I love you, you’re my family ” scene???

the whole episode I was thinking “they’re not gonna kill cas obviously, that’d be ridiculous”

but misha did so good it literally made me tear up cause it was so emotional and I honest to God thought he was gonna die right there my heart DROPPED and I never want to feel that again but I’m not gonna deny that that was some INCREDIBLE acting

IM SO PROUD OF HIM UGH

bharatanatyamandballet  asked:

I'm completely out of words and I'm just sitting here in tears and so angry but I just wanted to thank mats, umtiti and ney for trying to pull through and for fighting till the last fucking minute...I think I'm gonna need some time away after this game because I honestly have no way to express this disappointment and just overall frustration

Me tbh. My emotions during this match were all over the place. Pissed, sad, pissed, sad you get the point…

On the other hand we’ve watched Barca this season more than once. We’ve seen how the team is not playing there best football for a LONG time. We - and probably Lucho first - should really be thanking Leo who saved us (and his job probably) so many times this season. But today PSG showed us what happens when a team really pressed high and also press on our weak spots. PSG was the better team from min one and Barca couldn’t do anything against them. With how we’ve been playing this season it was a matter of time before someone would win like this tbh.

Lucho - once again - showed hes kinda lost this season. Not only with the XL but also the (late) subs he makes continuously. He gave us many prices during his time with us, but I do feel after this season we need a new coach.

Ney, mats and Sam did good, but especially the first 2 did what they could… I need some time to get over this tho…

anonymous asked:

my guy (is it ok if I call you my guy?) its been 2 days since all hell broke loose and im still an emotional trainwreck. idk about you, but the last 40 seconds of the video just get to me so much??? like i genuinely feel my chest contracting, goosebumps and tears appearing and I just.. I just love bts so much heLP

my dude, it’s day #2 of the comeback purgatory and i’m still shaking into the void, so i feel you 

since thE SECOND tae placed his head on those things I was already liKE NOPE!!! I AIN’T HERE FOR THIS NOPE tbh I still think he was the one who died, it would make more sense, specially bc that scene that jungkook is running with the other boys (and sees the train), my love is nowhere in sight… and then he’s walking alone on the snow………plz god have mercy 

ok but what if kageyama actually had a dimple? yet we never see it because he rarely ever smiles or shows any emotion besides anger & annoyance tbh lol. then imagine one day theyre playing a practice match or something and kageyama finally does a toss he’s been working on for SO long and its perfect. he whips around with the biggest god damn smile and holy shit its not even scary at all… its almost blinding. and fuck… is that a dimple? hinata faints, asahi and suga are in tears.

anonymous asked:

I just binge read zaddy and my heart was clenching the entire time. The last chapter got me EFFED UP TOO IM SO EMOTIONAL 😭 you write so beautifully and I cant wait for the next part but please take your time 👏🏼

Omg the Zaddy update 😢 ngl I teared up. You’re such a talented writer, and omg please tell me there’s another update. If that’s the end, I’m dead tbh😂

Thank you so much! I’m sorry you’re all emotional after that haha. Thank you both :* It’s not the last chapter, don’t worry!

inhale-my-gargantuous-richard  asked:

Can I just say thank you for how well written and the amazing storyline to V's Amnesia Fic was? Honestly it took me on a roller coaster of emotions and the last chapter, man I usually dislike V but I actually felt pity for him and may have teared up a bit. Thank you for blessing me with this amazing fic. (Thank you Taylor, love you and Abby)

Oh my god thank you! Ah~ this made me smile so much you have no idea. The plot of the story was very easy to put together with the help of you all but every chapter had at least six rough drafts. Also TBH I love V, and writing this broke my heart 😂 Once again thank you so much I love you, beautiful person ~ Admin Taylor

anonymous asked:

Can you pls explain what "For the Health and Safety of Mabel Pines" is cause I've heard that it breaks people's hearts and involves Bill receiving a single leg and I am afraid

dont be afraid of these cuties

and the leg returns in the sequel to be exact also dont be scared of the eventual tears ,deep emotions and broken heart iTS ALL WORTH IT!!! TBH I REALLY LIKE HOW IT PLAYS WITH MY EMOTIONS AND I CAN ASSURE YOU GONNA LOVE IT JUST AS MUCH

Solo Martin scene concept: much as I love and hope for the sad wanking with every fiber in my being (ta @weeesi) I’m still turning ideas over, trying to figure out why Martin wanted to do it without all of them there. tbh I remember from WTF he had an incredibly difficult time filming the drunken karaoke scene, and the only other uncomfortable scene I’ve heard him mention was trf grave scene. Got me thinking.

So best bet is an emotional scene right? It’s probably not wonky funny times if he’s a) so uncomfortable filming it and b)
all alone. Sherlock has been sobbing his way through three series now, but stoic John has only ever cracked at the grave (which we still weren’t allowed to watch) and a single tear at the speech. John’s going to lose and come close to losing a lot this season. The weight of everything causes Sherlock to turn to drugs, but John…well John’s always had a subtext with drinking.

So I’m thinking a Baker Street scene, finally finally in his room, John drinking and muttering and breaking down and really, openly crying. Throws the ramc mug at the wall? (Sherlock shoots at the wall, but then he is dramatic.) Going through the possessions that were left at Baker Street after the fall, or the ones he brought back that are finally home? A jumper, a cane? Maybe reading a blog post he never finished? Considering the gun one last time?

Admittedly, I *want* it to be something like this. Something dark and visceral and John Watson letting his demons out for a second instead of always shutting them back, acknowledging the pain that hasn’t ever really gone away. (And this is not to say you can’t wank your way through a crisis, so that could still happen.) Bur whatever it is, it’s John by himself, and much like Sherlock that’s never a good thing.

do you ever see mark tearing up on stage and think about how he said in an interview that he doesn’t really cry unless it’s about himself and then you realize he’s crying on stage ‘cause he probably feels overwhelmed by how much igot7s support this odd assembly of 7 boys who were passionate about music and how all their hard work going unnoticed finally paid off like punch me in the face with a chair because that’ll hurt less tbh omg