ahhhh xd

Cherry is best at approaching others yes

Dre belongs to the wonderful mun of @cursetale~

Cherry belongs to me~

[Just wanted to draw this because I just LOVE Dre, he’s a freakin adorable bean just omg]

youtube

Starco - Sign of the Times

Okay, but I LOVED Cars 3! It was the sequel we all deserved! I laughed, I cried, it was emotional and awesome!

I’m not going to go into details but just…I love it so much!!! I feel like it was the first Pixar movie in a long time where I walked out of the theater just super satisfied. Not that I haven’t loved the more recent movies but for some reason something felt missing to me, maybe it was just my mood at the time but who knows?

So…you know, if you haven’t seen it you totally should…just saying…and the short before it was pure perfection like OH MY GOSH!

If you wish it...there’s some chance that it will happen

170318 Exordium Malaysia

Those shirts remind me of the pastel video Dan and Phil did XD ahhhh I’m such trashhhhhhh

They were really goofy~

GIF VERSION. We have a Baekhyun strolling along like it’s nobody’s business but then…

BOOM COLLSISION THEN KICK. ahhhhhhhh, Chanyeol, we could take you away for abuse

Ehehe, I love it when they play fight~ I think it’s the cutest thing ^^ so happen

*cough* height difference. That’s one good thing about shipping some pair with height difference XD there’s always something to spazz about

Oh yeah look at that tongue *insert lenny face here* (I’m so sorry XD)

Mhmm mhmm I don’t blame you for staring Park Chanyeol, that’s quite a work of art in front of you XD (ugh I hate myself)

I wanna see his face :( THIS IS WHY WE NEED UNNECESSARY ANGLES. IT SHOWS EVERYTHING GOOD AND WHOLESOME

Aww they look so happy ;3 they glad to be back together after being apart so long ;u; (i missed them)

anonymous asked:

i jus love the voltron gaang sm mostly bcos shiro always disappears ๐Ÿ˜‚

TRUE. SHIRO IS THE ONE THAT DISAPPEARS. Omg he fit’s better in the Aang’s role then I thought xD

And I thought about another AU. But since I am not really into DC I wouldn’t really know whom I had to give the perfect role. ^^

NOBODY WILL MESS WITH THEM :D 

2

Birds of a Feather, Flock Together

Woooo thank you guys so much for all the love on Hunk. On another note: my babies, my boys- I feel sad cause I drew this XD Ahhhh Keith don’t be sad- Lance will be there to give you all the birb hugs ^v^

In the story, there’s going to be a looooot of stuff with Keith trying to surpress his Galra(Eraser) side and his fear that the others won’t approve of this (well, Shiro’s aware, but it’s primarily Lance really) and a lot of other stuff I’m not gonna tell you about- you’ll have to read the story in order to find out ;3