THIS-IS-AN-OLDIE

noitemsfoxonlyfinaldestination  asked:

how old are you anyway? look like you could either be 16 or 23

23 YEARS OF EXPERIENCE!!!!  AND 24 REAAAALLLY SOOON!!!!!!

you see what I did there? instead of “years old” I said “ years of experience” because it sounds better!!! THAT’S FOR Y’ALL FREAKIN OLDIES!!

What Kind of Meat Can I Eat Without Feeling Guilty?

It’s a question we get asked all the time: “What kind of meat can I eat without feeling guilty?”

Here are a few brands we recommend:

Tofurky

From sausages to its famed holiday roast, Tofurky is an oldie but goodie, offering delicious and 100 percent cruelty-free meats.

Gardein

With a wide selection of products including an award-winning fishless filet, Gardein is one of the most popular meat alternative brands.

Beyond Meat

Beyond Meat is changing the game with its Beyond Burger, savory meatballs and grounds, and the well-loved Beyond Chicken.

Field Roast

Divine! Field Roast makes some of the most mouthwatering sausages, roasts, and burgers around!


All animals value their lives and wish to avoid pain and suffering.
Stop trying to find the right way to do the wrong thing. Click here to order your FREE Vegetarian Starter Guide today.

 I wanna be, I wanna be with you

In the middle of the rain when the thunders come and strain

I will never ever steal your coat

I’ll be by your side to challenge the cold

I’d like to be, I’d like to be with you

In the middle of the war, I’ll be wearing what you wore

I’ll never ever let you stand in the front and get shoot

If i were with you, I’ll hug you through a rainy day

If i were with you, we’ll watch  oldies movies until it’s late

If i were with you, i’ll never ever make you sad

Don’t need to be your lover

I just wanna be with you

I wanna be, i wanna be with you

In the middle of the war, I’ll be wearing what you wore

I’ll never ever let you stand in the front and get shoot

If i were with you, I’ll hug you through a rainy day

If i were with you, we’ll watch oldies movies until it’s late

If i were with you, i’ll never ever make you sad

Don’t need to be your lover

I just wanna be with you

I don’t need more.. anything from you

Aku ingin terus bersamamu,

Ditengah hujan ketika guruh dan gemuruh datang

Aku tak akan mencuri mantelmu tidak akan

Tapi aku akan terus disisimu menantang dingin

Aku ingin bersamamu,

Ditengah perang, dan akan ku kenakan apa yang kau kenakan

Aku tidak akan pernah membiarkanmu berdiri sendiri didepan lalu tertembak

Aku akan terus disisimu

Jika aku bersamamu, aku akan terus memelukmu di kala hujan

Jika aku bersamamu, aku akan menonton film tua sampai kita terlambat

Jika aku bersamamu, aku tidak akan membuatmu merasa sedih

Aku tidak perlu menjadi kekasihmu

Aku hanya ingin bersamamu

Aku tidak perlu apa-apa lagi , darimu..

============================================================

Waktu dengerin soundcloud sejak tadi pagi, terus ngga sengaja nemu playlist afternoon talk, judulnya There’se one thing you should know. Ya, ada satu hal yang harus kamu ketahui.

Aku tidak perlu jadi kekasihmu, aku hanya ingin bersamamu. Ngga mikir atau gimana? entahlah. Itu kaya artinya cinta tak harus memiliki. Gitu kali ya? Entahlah.. tapi dengerin aja dulu lagunya. Kalau suka ya bilang aja suka.

Kalau pengandaian cinta bertepuk sebelah kaki, cinta diam-diam, atau apalah. Apapun itu, sepertinya ini emang menarik didengerin kalau suasana hatinya lagi kayagitu. Atau pengen ngungkapin sesuatu dimana hati mau bilang ( Gue ngga nggak papa, nggak jadi kekasih lo. Asal gue bareng-bareng terus sama lo.)

Yagimana? Ada sesuatu yang emang kamu harus tahu. Mungkin saja disekitarmu ada yang ingin sekali mengungkapkan hal itu, tapi kamu  tidak merasa, dan tidak faham apa maksudnya.

*udah ah.. gitu aja :D

Nggak curhat kok, cuma yagitu aja….

I want to write you letters and take pictures of you with a polaroid.
I want to walk with you to your door after a night of holding your hand.
I want to spend our evenings reading books by a fire and candles.
I want to invite you over for a meal out of my grandma’s cookbook.
I want to escape to a place where the simplest things mean the most.
—  & I want to go with you