Saiz

PENGINGAT

Dapat tulisan ini dari WA. Dan menurut saya ini sangat baik.
Bagi yang belum paham, hal ini bisa menjelaskan apa yang akan kita lalui di masa depan kelak.
Bagi yang sudah paham, hal ini bisa menjadi pengingat.
Silahkan sisihkan 2 menit  untuk membaca.


BAGI YG ISLAM. TAK DIBACA SAYANG. 👇

✐ Selepas Malaikat Israfil meniup sangkakala (bentuknya seperti tanduk besar) yang memekakkan telinga, seluruh makhluk mati kecuali Izrail & beberapa malaikat yang lain. Selepas itu, Izrail pun mencabut nyawa malaikat yang tinggal dan akhirnya nyawanya sendiri.

✐ Selepas semua makhluk mati, Tuhan pun berfirman mafhumnya “Kepunyaan siapakah kerajaan hari ini?” Tiada siapa yang menjawab. Lalu Dia sendiri menjawab dengan keagunganNya “Kepunyaan Allah Yang Maha Esa lagi Maha Perkasa.” Ini menunjukkan kebesaran & keagunganNya sebagai Tuhan yg Maha Kuasa lagi Maha Kekal Hidup, tidak mati.

✐ Selepas 40 tahun, Malaikat Israfil alaihis salam dihidupkan, seterusnya meniup sangkakala untuk kali ke-2, lantas seluruh makhluk hidup semula di atas bumi putih, berupa padang Mahsyar (umpama padang Arafah) yang rata tidak berbukit atau bulat seperti bumi.

✐ Sekelian manusia hidup melalui benih anak Adam yg disebut “Ajbuz Zanbi” yang berada di hujung tulang belakang mereka. Hiduplah manusia umpama anak pokok yang kembang membesar dari biji benih.

✐ Semua manusia dan jin dibangkitkan dalam keadaan telanjang dan hina. Mereka tidak rasa malu karena pada ketika itu hati mereka sangat takut dan bimbang tentang nasib & masa depan yang akan mereka hadapi kelak.

✐ Lalu datanglah api yang berterbangan dengan bunyi seperti guruh yang menghalau manusia, jin dan binatang ke tempat perhimpunan besar. Bergeraklah mereka menggunakan tunggangan (bagi yang banyak amal), berjalan kaki (bagi yang kurang amalan) dan berjalan dengan muka (bagi yang banyak dosa). Ketika itu, ibu akan lupakan anak, suami akan lupakan isteri, setiap manusia sibuk memikirkan nasib mereka.

✐ Setelah semua makhluk dikumpulkan, matahari dan bulan dihapuskan cahayanya, lalu mereka tinggal dalam kegelapan tanpa cahaya. Berlakulah huru-hara yang amat dahsyat.

✐ Tiba-tiba langit yang tebal pecah dengan bunyi yang dahsyat, lalu turunlah malaikat sambil bertasbih kepada Allah Subhanahu Wa Taala. Seluruh makhluk terkejut melihat ukuran malaikat yang besar dan suaranya yang menakutkan.

✐ Kemudian matahari muncul semula dengan kepanasan yang berganda. Hingga dirasakan seakan-akan matahari berada sejengkal dari atas kepala mereka. Ulama berkata jika matahari naik di bumi seperti keadaannya naik dihari Kiamat nescaya seluruh bumi terbakar, bukit-bukit hancur dan sungai menjadi kering. Lalu mereka merasakan kepanasan dan bermandikan peluh sehingga peluh mereka menjadi lautan. Timbul atau tenggelam mereka bergantung pada amalan masing-masing. Keadaan mereka berlanjutan sehingga 1000 tahun.

✐ Terdapat satu telaga kepunyaan Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam bernama Al-Kautsar yang mengandungi air yang hanya dapat diminum oleh orang mukmin sahaja. Orang bukan mukmin akan dihalau oleh malaikat yang menjaganya. Jika diminum airnya tidak akan haus selama-lamanya. Kolam ini berbentuk segi empat tepat sebesar satu bulan perjalanan. Bau air kolam ini lebih harum dari kasturi, warnanya lebih putih dari susu dan rasanya lebih sejuk dari embun. Ia mempunyai saluran yang mengalir dari syurga.

✐ Semua makhluk berada bawah cahaya matahari yang terik kecuali 7 golongan yang mendapat teduhan,  dari Arasy. Mereka ialah:

- Pemimpin yang adil.

- Orang muda yang taat kepada perintah Allah.

- Lelaki yang terikat hatinya dengan masjid.

- Dua orang yang bertemu kerana Allah dan berpisah kerana Allah.

- Lelaki yang diajak oleh wanita berzina, tetapi dia menolak dengan berkata “Aku takut pada Allah”.

- Lelaki yg bersedekah dengan bersembunyi (tidak diketahui orang ramai).

- Lelaki yang suka bersendirian mengingati Allah lalu mengalir air matanya kerana takutkan Allah.

✐ Oleh kerana tersangat lama menunggu di padang mahsyar, semua manusia tidak tahu berbuat apa melainkan mereka yang beriman, kemudian mereka terdengar suara “pergilah berjumpa dengan para Nabi”. Maka mereka pun pergi mencari para Nabi. Pertama sekali kumpulan manusia ini berjumpa dengan Nabi Adam tetapi usaha mereka gagal karena Nabi Adam a.s menyatakan beliau juga ada melakukan kesalahan dengan Allah Subhanahu Wa Taala. Maka kumpulan besar itu kemudiannya berjumpa Nabi Nuh a.s., Nabi Ibrahim a.s., Nabi Musa a.s., Nabi Isa a.s. (semuanya memberikan sebab seperti Nabi Adam a.s.) dan akhirnya mereka berjumpa Rasullullah SAW. Jarak masa antara satu nabi dengan yang lain adalah 1000 tahun perjalanan.

✐ Lalu berdoalah baginda Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam ke hadrat Allah Subhanahu Wa Taala. Lalu diperkenankan doa baginda.

✐ Selepas itu, terdengar bunyi pukulan gendang yang kuat hingga menakutkan hati semua makhluk karena mereka sangka azab akan turun. Lalu terbelah langit, turunlah arasy Allah yang dipikul oleh 8 malaikat yang sangat besar (besarnya sejarak perjalanan 20 ribu tahun) sambil bertasbih dengan suara yang amat kuat sehingga ‘Arasy itu tiba dibumi.

✐ 'Arasy ialah jisim nurani yang amat besar berbentuk kubah (bumbung bulat) yang mempunyai 4 batang tiang yang senantiasa dipikul oleh 4 malaikat yang besar dan gagah. Dalam bahasa mudah ia seumpama istana yang mempunyai seribu bilik yang menempatkan jutaan malaikat di dalamnya. Ia dilingkungi embun yang menghijab cahayanya yang sangat kuat.

✐ Kursi yaitu jisim nurani yang terletak di hadapan Arasy yang dipikul oleh 4 malaikat yang sangat besar. Saiz kursi lebih kecil dari 'Arasy umpama cincin ditengah padang . Dalam bahasa mudah ia umpama singgahsana yang terletak dihadapan istana.

✐ Seluruh makhluk pun menundukkan kepala karena takut. Lalu dimulailah timbangan amal. Ketika itu berterbanganlah kitab amalan masing-masing turun dari bawah Arasy menuju ke leher pemiliknya tanpa silap dan tergantunglah ia sehingga mereka dipanggil untuk dihisab. Kitab amalan ini telah ditulis oleh malaikat Hafazhah / Raqib & 'Atid / Kiraman Katibin.

✐ Manusia beratur dalam saf mengikut Nabi dan pemimpin masing- masing. Orang kafir & munafik beratur bersama pemimpin mereka yang zalim. Setiap pengikut ada tanda mereka tersendiri untuk dibezakan.

✐ Umat yang pertama kali dihisab adalah umat Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam, dan amalan yang pertama kali dihisab adalah solat. Sedangkan hukum yang pertama kali diputuskan adalah perkara pertumpahan darah.

✐ Apabila tiba giliran seseorang hendak dihisab amalannya, malaikat akan mencabut kitab mereka lalu diserahkan, lalu pemiliknya mengambil dengan tangan kanan bagi orang mukmin dan dengan tangan kiri jika orang bukan mukmin.

✐ Semua makhluk akan dihisab amalan mereka menggunakan satu Neraca Timbangan. Saiznya amat besar, mempunyai satu tiang yang mempunyai lidah dan 2 daun. Daun yang bercahaya untuk menimbang pahala dan yang gelap untuk menimbang dosa.

✐ Acara ini disaksikan oleh Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam dan para imam 4 mazhab untuk menyaksikan pengikut masing-masing dihisab.

✐ Perkara pertama yang diminta ialah Islam. Jika dia bukan Islam, maka seluruh amalan baiknya tidak ditimbang bahkan amalan buruk tetap akan ditimbang.

✐ Ketika dihisab, mulut manusia akan dipateri, tangan akan berkata- kata, kaki akan menjadi saksi. Tiada dolak-dalih dan hujah tipuan. Semua akan di adili oleh Allah Ta'ala dengan Maha Bijaksana.

✐ Setelah amalan ditimbang, mahkamah Mahsyar dibuka kepada orang ramai untuk menuntut hak masing-masing dari makhluk yang sedang dibicara sehingga seluruh makhluk berpuas hati dan dibenarkannya menyeberangi titian sirat.

✐ Syafaat Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam di akhirat :

ⅰ- Meringankan penderitaan makhluk di Padang Mahsyar dengan mempercepatkan hisab.

ⅱ- Memasukkan manusia ke dalam syurga tanpa hisab.

ⅲ- Mengeluarkan manusia yang mempunyai iman sebesar zarah dari neraka.

(Semua syafaat ini tertakluk kepada izinan Allah Subhanahu Wa Taala.)

✐ Para nabi dan rasul serta golongan khawas juga diberikan izin oleh Allah untuk memberi syafaat kepada para pengikut mereka. Mereka ini berjumlah 70 000. Setiap seorang dari mereka akan mensyafaatkan 70 000 orang yang lain.

✐ Setelah berhasil dihisab, manusia akan mula berjalan menuju syurga melintasi jambatan sirat. Siratal Mustaqim ialah jembatan (titian) yang terbentang dibawahnya neraka. Lebar jembatan ini adalah seperti sehelai rambut yang dibelah tujuh dan ia lebih tajam dari mata pedang. Bagi orang mukmin ia akan dilebarkan dan dimudahkan menyeberanginya.

✐ Fudhail bin Iyadh berkata perjalanan di Sirat memakan masa 15000 tahun. 5000 tahun menaik, 5000 tahun mendatar dan 5000 tahun menurun. Ada makhluk yang melintasinya seperti kilat, seperti angin, menunggang binatang korban dan berjalan kaki. Ada yang tidak dapat melepasinya disebabkan api neraka senantiasa menarik kaki mereka, lalu mereka jatuh ke dalamnya.

✐ Para malaikat berdiri di kanan dan kiri siratal mustaqim mengawasi setiap makhluk yang lalu. Setiap 1000 orang yang meniti siratal mustaqim,  hanya seorang saja yang brrhasil melaluinya. 999 orang akan terjatuh ke dalam neraka.

Rujukan:
Kitab Aqidatun Najin karangan Syeikh Zainal Abidin Muhammad Al-
Fathani. Pustaka Nasional Singapura 2004.

☞ Jika sekiranya kalian ingin mengumpul saham akhirat, sampaikanlah ilmu ini kepada sahabat² yang lain. Sebagaimana mana sabda Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam:
❝ Sampaikanlah pesananku walaupun satu ayat. ❞
Sesungguhnya apabila matinya seseorang anak Adam itu, hanya 3 perkara yang akan dibawanya bersama :

① Sedekah/amal jariahnya.
② Doa anak²nya yang soleh.
③ Ilmu yang bermanfaat yang disampaikannya kepada orang lain. La illaha illa Allah,
Muhammadu Rasulullah
kepada 3 group saja.  
Lihat apakah anda
mempunyai waktu untuk
ALLAH atau tidak.

Kiamat menurut Agama islam di tandai dgn beberapa petanda.

- Kemunculan Imam Mahdi

- Kemunculan Dajjal

- Turunnya Nabi Isa (AS)

- Kemunculan Yakjuj dan Makjuj

- Terbitnya matahari dari Barat ke Timur

- Pintu pengampunan akan ditutup

- Dab'bat al-Ard akan keluar dari tanah & akan menandai muslim yang sebenar2nya

- Kabut selama 40 Hari akan mematikan semua orang beriman sejati shg mereka tidak perlu mengalami tanda2 kiamat lainnya

- Sebuah kebakaran besar akan menyebabkan kerusakan

- Pemusnahan/runtuhnya Kabaah

- Tulisan dalam Al-Quran akan lenyap

- Sangkakala akan ditiup pertama kalinya membuat semua makhluk hidup merasa bimbang dan ketakutan

- Tiupan sangkakala yang kedua kalinya akan membuat semua makhluk hidup mati dan yg ketiga yang membuat setiap makhluk hidup bangkit kembali

Nabi MUHAMMAD SAW telah bersabda:
“Barang siapa yg mengingatkan ini kepada orang lain, akan Ku  buatkan tempat di syurga baginya pada hari penghakiman kelak”

Kita boleh kirim ribuan bbm mesra, promote, fb yang  terlalu penting tapi bila kirim yang berkaitan dengan ibadah mesti berpikir 2x.

Allah berfirman : “jika engkau lebih mengejar duniawi daripada mengejar dekat denganKu maka Aku berikan, tapi Aku akan menjauhkan kalian dari syurgaKu”

Kerugian meninggalkn solat:

Subuh: Cahaya wajah akan pudar.

Zuhur: Berkat pendapatan akan hilang.

Ashar: Kesehatan mulai terganggu.

Maghrib: Pertolongan anak akan jauh di akhirat nanti.

Isya’: Kedamaian dlm tidur sukar didapatkan.

Sebarkan dgn ikhlas. tiada paksaan dalam agama

Niatkan ibadah (sebarkan ilmu walau 1 ayat)

Nasihat Kubur :      

1). Aku adalah tempat yg paling gelap di antara yg gelap, maka terangilah .. aku dengan TAHAJUD

2). Aku adalah tempat yang paling sempit, maka luaskanlah aku dengan ber SILATURAHIM .

3). Aku adalah tempat yang paling sepi maka ramaikanlah aku dengan perbanyak baca .. AL-QUR'AN.

4). Aku adalah tempatnya binatang2   yang menjijikan maka racunilah ia dengan Amal SEDEKAH,

5). Aku yg menjepitmu hingga hancur  bilamana tidak Solat, bebaskan jepitan itu dengan SHOLAT

6). Aku adalah tempat utk merendammu dgn cairan yg sangat amat sakit,   bebaskan rendaman itu dgn PUASA..

7). Aku adalah tempat Munkar & Nakir bertanya, maka Persiapkanlah jawabanmu dengan Perbanyak mengucapkan Kalimah “LAILAHAILALLAH”

Sampaikanlah tulisan ini kepada teman-teman lainnya. Siapa tahu, tulisan ini, bisa menjadi petunjuk juga hidayah bagi sebagian orang.

Wallahua’lam bisshawab

Aku Ayah dan Pakcik

[7/18, 8:58 AM] :-)Fazli Damak: Malam tadi pakcik aku dtg rumah nk tumpang tdo. Dia ada keje kat area2 UIA ni. So, dia tumpang la rumah aku, dkt dgn UIA. Umur pakcik aku ni 52 tahun. Muka nampak muda lg dgn bdan agak berisi dn perut sedikit membulat, pck terlihat cukup sexy.biasa aku panggil abg, tp mak asek marah. Hahaha.. Famili aku ni, kalau pasal pangkat, xboleh buat main, x hormat katanya. So aku ikutkan jek la panggil dia pakcik.


Tepat jam 9 mlm, pakcik call rumah ckp dia da sampai kat bus stop depan rumah. Mak suruh aku turun jemput pakcik naik rumah. Waktu aku turun, aku terserempak jimmy dlm lift. “Yo, cad! Nk g mane?” kata jimmy. “Nak turun amek pakcik. Abg nk ke mane mlm2 ni?” kata aku. Jimmy senyum manis, dia dtg dkt aku die lurutkan zip aku dia hisap dlm 10 sedutan. “ahhhh.. emmm… abbbggg….llllliiiiffffttt nnnkkk sssaaaammmm….mmmm..pppaaaiiii”  kataku dlm kesedapan. Jimmy bangun terus zip balik sluar aku. “ahhh… Tengok, kan dah stim. Adoi. Cad nk amek pakcik la, malu la mcm ni klu dia nmpk cad stim.” Aku merungut. Pintu lif pon terbuka. “hahahaha….saje je aku kacau kau. Tetibe horny tgk kau. Hahaha.. ok lah cad, jmpe nanti.” Kata jimmy sambil gelakkan aku dan berlalu pergi.


Aku keluar jek dari kondo, tgk pakcik dah tercegat kat bus stop. “wah, handsome pulak pakcik aku ni dengan sluar treck die.” Dalam hatiku. Lalu aku terus pergi ke bus stop. “Salam pakcik, da lame sampai??” kataku. Kami pon bersalaman dan berpelukan. (salam dan peluk ni dah jadi adat famili aku untuk tunjuk tanda hormat sesama keluarga.) “eh cad, keras pedangnya, lawan2 pedang pakcik ke? Hahaha” kata pakcik sambil gelak. Aku dah malu x ingat dah. “lelaki pakcik..biasa la..lg pon td nampak awek comel2 kat kondo tu, tu yg stim tu.. hahaha. Jom la pakcik, kite naek atas, mcm nk hujan jek ni”. Aku cube hilangkan malu. Kami pon berlalu pergi naek ke atas.


Sedang kami gerak nk masuk kondo, tetibe kaki pakcik terseliuh. Terpijak batu. Pulak dah…aku pon papahlah pakcik naek ke atas. Nasib baek dia bwk 1 beg galas jek. aku papah pakcik ni.wktu aku papah pakcik, tangan aku sering terkene konek pakcik dlm sluar treck tu. “eh pakcik, xpakai underware ke?  Hahaha..” kataku sambil gelak. “cad, nakal btol la kamu ni. Ni nk tlg papah ke nk ambil kesempatan ni cad? Huuuu…” kata pakcik. Aku dgn pakcik ni g manja, so x kesah la nk gurau mcm tu hehe.


Sampai jek kat rumah, mak mula la bebel marahkan pakcik ckp jln x pandang bawah. Kesian pakcik kene bebel. Aku lepak kat dlm bilik surfing jek. Jam dekat pukul 12 malam, pakcik masuk bilik aku utk tmpang tido sama aku. Bilik lain penuh, xnk nk kasi tetamu tdo kat ruang tamu kan. Bile pakcik masuk bilik, aku shut down laptop n naek katil nk tdo. Katil king saiz, muat utk 2 org. Aku biasa tdo pakai boxer jek. Tgk pakcik x berbaju pakai kain plekat baring sblh aku. kami pon tido.


Jam 2 pagi aku terjaga. Bunyi kilat kuat. Aku tengok pakcik sedap jek tdo. Tapi mata aku tertumpu pada 1 tempat yang cukup menarik. Kain pakcik terselak, ternampak koneknya yang tgh mengeras. Tgk pakcik tdo nyenyak jek, aku ambil sempatan utk hisap konek dia. Kepala koneknya berbentuk cendawan aku jilat2 dan sedut2 dgn  penuh cermat takut pakcik terjaga. Lepas tu aku terus kulum hisap konek pakcik perlahan2. Koneknya wangi. Aku cuba masukkan sedalam mungkin. Lebih 20 minit aku hisap. Tibe2 aku terdengar bunyi orang mengerang. “ahhhhhhh…… emmmmm………” pakcik mengerang sedapan. Rupenya pakcik dah terjaga. Xtau perasaan aku time tu. Malu, takot, segan, semua ada. Aku terhenti sekejap sambil konek pakcik gerak2 dlm mulut aku. “cad, teruskan cad, sedap sangat cad. Ohhh cad… emmmmm…..” kata pakcik, aku pon ape lagi, teruskan la hisap konek pakcik.


Lebih kurang 10 minit, pakcik bangun dan fuck mulut aku. konek pakcik kluar masuk mulut aku dgn laju. Aku dapat rasakan urat2 konek pakcik timbul2. 7 minit lepas tu pakcik menarik keluar koneknya dan melancap depan muka aku. “ahhh.. cadd… pakcik nk pancut da ni cad… uuuuhhh……” keluhan pakcik. Lancapannya makin laju.. dan…. crrrrrriiiittttt….. ccccccrrrrrriiitttt….. cccrrriiitttt…. berdas2 pancutan kat muka aku. “aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh” pakcik mengeluh panjang sambil tersenyum.


Aku bangun basuh muka aku kat toilet. Aku balik ke katil tgk pakcik da sambung tdo. Konek aku masih stim lagi. Aku baring sblh pakcik dan mengurut2 konek aku dan tertidur. Tgh sedap mimpi, tibe2 aku terasa konek aku panas jek.. suam2.. aku bukak mate, tgk pakcik tgh kulum konek aku. jam pukul 4 pagi. Punye sedap org kulum konek time aku tdo. “ahhhh… emmm… ooooohhh…. pppaaakkkccciiikk….. mmmm…. laaagiiii…..” aku kesedapan. Aku cari konek pakcik dan lancapkan. 20 minit pakcik hisap konek aku, kami buat 69 pulak. Aku hisap konek pakcik 5 minit tibe2 dia jerit. “cad hisap lagi caddd!! Cccaaad…. aaahhhhh…….. eeeemmmmppphhhh….. oooooohhhhhhhhhhh……” terus pakcik pancut kat mulut dan muka aku. pakcik mula ghairah dia hisap konek aku dan sedut sekuat2nya mcm nk tercabut konek aku. x lama lepas tu aku pulak nk terpancut. “ppaaakkkcccikkk…. oooohhhhhh…..eeeemmmmmm……. nnnkkk… pppaannnccccuuuuuttttt………” aku pon pancut berdas2 pakcik telan semuanya. Ouh… mmg sedap.. lepas pancut tu, kami terus terlelap..


sedar2 jam dah pukul 8 pagi dan kami masih dlm keadaan  69 dan berbogel. Masing tgh stim waktu pagi. Aku pun aamik kesempatan hisap konek pakcik. Pagi ni pakcik x tahan lama. Hisap x sampai 5 minit dia dah pancut. “ahhhh…. emmm… morning cad…. pandai kamu kejut pakcik ya..” Tp air dah x banyak. Pakcik hisap konek aku sampai aku pancut. Lebih kurang 15 minit, aku terpancut. Pakcik siap2 pergi mandi nk g keje. Aku sambung tdo..


Sedar2 jam dah pukul 11 pagi. Aku mandi, dan sarapan.
[7/18, 11:52 AM] :-)Fazli Damak: tiba2 dengar orang bukak pintu bilik aku… aku terus tarik selimut kemudian pura2 tido..

Bunyi tapak kaki tu makin dekat. Diciumnya dahiku dan usap2 kepala ku. aku buat2 mengeliat.

aku : “ermm… pukul berapa dah ni??” sambil terkebil2 bukak mata..

pakcik : “baru pukul 3.50 pagi.. sorry sbb buat cad ter jaga..”

aku : “xpe.. cad pon nk buang air ni.. bile pakcik sampai?”

pakcik : “baru kejap td.. ni kenapa batang cad stim ni?”

aku : “biasa la pakcik masa tdo, mimpi macam2..”

aku bangun terus pergi tandas. lama jugak aq kat tandas masa tu.. perut tetibe sakit.. haha.. 5 minit mcm tu aq kluar tandas.. lampua ruang tamu masih lg tutup.. sedang aq melangkah ke bilik aku, aq terdengar suara ayah mengerang.. aq tengok bilik ayah pintu terbuka luas..

aku : “Ayah.. ayah kenapa ayah??”

jerit aq dari luar pintu sblm sampai bilik ayah. sampai aja kat bilik ayah, aku pura2 tergamam tengok ayah jolok pakcik. sbb td aq dah intai dorang beromen. ayah terkedu tengok aku. muka ayah masa tu merah gila..

pakcik : “Cad.. mari sini dtg ke pakcik..”

aku terus pergi ke arah pakcik yang sedang buat doggy style.. tp mata aku tetap pandang muka ayah.. ayah masih lg tergamam..

sekarang aku berdiri betul2 depan pakcik dan ayah.. muka pakcik betul2 dekat boxer aku.. pakcik terus keluarkan konek aku yang separuh tegang dan terus hisap.. aku senyum kat ayah.. bila ayah tengok aq senyum, dia balas senyuman sambil jari telunjuk letak kat bibirnya sebagai isyarat diam.. ayah sambung menjolok pakcik..

ayah : “Cad jangan bgtau kat mak kau, nanti ayah belikan kau telefon yang kau nak tu.. ok?”

aku : “ermmmphhh.. ooouuhhh….. oookkkk… oookk ayahhh…. ouuhhh…”

pakcik hisap konek aku sedap sangat.. ayah pulak jolok pakcik kejap laju kejap perlahan.. aku ambil kesempatan ni utk hisap tetek ayah, jilat leher kemuadian aku bercium dengan ayah.. lama juga kami macam tu..

pakcik : “Him tukar style.. aku nk rasa batang cad dlm lubang aku..”

ayah pon tarik kluar batang dia yang besar tu.. pakcik skarang baring telentang pulak.. aku angkat kaki pakcik ke atas, aku cuba masukkan konek aku.. mudah sbb ayah dah buat lubang pakcik jd luas.. konek ayah besar dari konek aku.. sekarang aku jolok pakcik, pkcik pulak hisap konek ayah..

aku : “ahhh ahhhh ouuuhh…. pakcikk…. ahhhh…. seddddaaappp…. oooohhh…”

ayah : “hisap lg zack… oooouuuhh… lagggiii zackk…”

aku dengan ayah terus mengerang kesedapan.. sungguh sedap… 30 minit berlalu..

pakcik :“ cad jolok laju lagi cad… laju laaaggiii… oooouhhh……. eemmmphhh…. uuuuoohhh….”

ayah : “zack…. aku nak pancut dahhh……. hisap lg zack….. ahhhh…….ooouuuhhh……….emmmmppphhhh….”

aku : “pakccciiikkkk…….. oooouuuuhh……… aaarrrrhhhhhhhhhhhhhhhhh…..”

aku dengan ayah pancut serentak. hentakan aq yang terakhir sanat kuat. puas aku lepaskan semua air mani ku mlm tu.. air mani ayah pakcik telan semuanya… batang aku masih lg dlm lubang pakcik, aku jolok lagi sehingga keluar air maniku di lubang pakcik… bila da terasa nyilu aq tarik keluar… kami bertiga terbaring atas katil.. terlelap hingga ke pagi..

pagi tu aku terjaga dalam pukul 10.. aku tengok pakcik dah xde.. ayah masih lagi tdo.. batang ayah separuh keras memikat hati aku.. aku bangun terus hisap konek ayah yang besar dan panjang tu.. dah lama aku idamkan utk hisap konek ayah sendiri akhirnya tercapai juga.. 20 minit aku hisap, batang ayah keras menggila tp ayah tetap lena di buai mimpi.. puas aq hisap, aku bangun duduk atas konek ayah.. aku masukkan konek ayah dalam lubang aku.. susah sangat nak masuk sbb konek ayah x masuk konek abg jimmy..

setelah berkali2 cuba, akhirnya masuk juga kepala konek ayah…ku tarik nafas dalam2, ku tekan lg konek ayah sampai masuk semuanya.. senak perut aq.. bila dah masuk semuanya, aku duduk utk selesakan keadaan konek ayah dalam lubang ku.. ku cium bibir ayah.. sedang sedap aku henjut perlahan2 sambil cium mulut ayah, ayah balas ciumannya menandakan dia dah sedar dari lena. ayah peluk badan aku, cium aku dengan lebih rakus..

ayah jolok lubang ku cara yang sungguh
[7/18, 12:15 PM] :-)Fazli Damak: ayah jolok lubang ku cara yang sungguh romantik.. perlahan2… hampir sejam keadaan kami macam tu..

ayah : “cad.. ayah dah x tahan cad… ahh ahhh ahhh ahhhh… ”

ayah terus jolok aku dengan laju.. sambil tu aku terus lancap konek aku sendiri… 5 minit lepas tu, aq dapat rasakan konek ayah keras menggila dlm lubang aku…ahhhhhhhhhhhh aaaaahhhhh….. oooouuuuhhhh….. emmmmpppphhh…… ayah mengerang. bertubi2 air mani ayah pancut dalam lubang aku.. sungguh senak tp sangat sedap.. xlama lepas ayah pancut dalam lubang aku, aku pulak pancut atas dada ayah.. penuh air mani ku atas dada ayah.. kami bercium dalam 5 minit konek ayah terkeluar dari lubangku sendirinya..

kami pon bangun mandi bersama… itu lah kali pertama aku mandi bersama ayah berbogel.. aku gosok badan ayah dengan sabun, sambil gosok aku lancapkan batang ayah. waktu mandi aku hisap batang ayah sampai ayah pancut lg… ayah pun buat benda yang sama dengan aku..

hari tu kami luangkan masa 2 beranak bersama sampai lah mak pulak esoknya.. sekarang bila mana ada masa terluang, tempat yang kosong ayah akan sentiasa jolok lubang aku.. walaupun umur dah 58, tp kekuatan batin ayah tetap kuat.. siang bila mak pegi pasar ayah jolok aku dlm bilik.. malam aq intai ayah jolok mak.. kadang2 lepas ayah jolok mak, ayah masuk bilik aku hisap konek aku then jolok aku

batang adik ku  Aku ada seorang adik lelaki. Zul namanya. Aku nak cerita dari awal biar korang faham. Sejak aku masih tingkatan 5 lagi aku dah rasa semacam dekat adik aku tu. Bukannya apa, aku selalu rasa dia macam suka perhatikan aku. Kadang-kadang dia mengintai aku mandi. Tengah berak pun pernah. Aku diamkan je sebab aku tahu dia bukan berani buat apa pun. Tapi rasa macam tak sangka pun ada juga sebab dia masa tu masih darjah 6. Bila aku tamat sekolah dan adik aku naik tingkatan 1, semakin luar biasa rasa semacam aku dekat adik aku. Aku tengok dia semakin hari semakin parah nampaknya. Dia makin tak keruan. Maksudnya dia nampak serba gelisah bila aku ada. Kena pulak tu dia baru sembuh dari sunat. Pernah juga aku ternampak batangnya mengeras dalam kain pelikat atau pun seluarnya. Biasanya aku tengok dia serba tak keruan bila aku pakai kain batik kat rumah. Bagi aku mulanya aku rasa macam biasalah sebab dari mak aku, kakak aku yang sulung, kakak aku yang kedua dan aku sendiri memang biasa pakai kain batik kat rumah. Tapi apa masalahnya dengan adik aku tu. Aku memang tak faham sangat dengan nafsu orang lelaki masa tu. Walau pun aku pernah lancapkan batang boyfriend aku masa sekolah dulu tapi aku masih tak berapa faham gelagat nafsu dia orang ni. Lama-kelamaan aku mula sedar yang aku sendiri sebenarnya yang membuka pintu syahwat adik aku tu. Aku mula sedar antara aku, mak aku, kakak-kakak aku, yang paling menyerlah seksinya adalah aku. Aku tahu yang aku suka pakai baju T yang singkat dan ketat masa kat rumah. Kadang-kadang aku selamba je pakai baju yang jarang-jarang. Bila abah aku ada aku tak berani sebab pernah kena marah dengan dia. Tapi sebab abah selalu keluar outstation, kadang-kadang mak pun ikut sekali jadi aku bebas buat apa saja di rumah. Kakak-kakak aku pula masing-masing dah hidup sendiri di perantauan sebab kedua-duanya jurutera dan baliknya sekali sekala. Masa tu dia orang masih bujang lagi. Jadi kebanyakan masa aku berdua bersama adik aku yang sorang tu je kat rumah. Satu lagi halnya aku ni pulak suka posing seksi. Entahlah. Dah semula jadi agaknya. Bagi aku semua tu biasa-biasa je tapi tak sangka pulak adik aku boleh ‘terambik’ serius pulak sampai terangsang. Alah kalau setakat suka menggeliat, tubuh melentik masa ikat rambut, duduk melentik dekat kerusi, suka menonggeng, suka selak kain sampai peha masa tengok tv dan macam-macam lagi tu bagi aku biasa je. Biasalah aku ni kan perempuan. Normal la tu. Kadang-kadang aku rasa body aku ni seksi sebab nak bandingkan dengan kakak-kakak aku, kita orang lebih kurang je slimnya. Mak aku pulak berisi, biasalah mak orang. Cuma aku je yang tonggek sikit. Boyfriend aku masa sekolah dulu suka sangat pegang bontot aku. Dia cakap aku tonggeklah, melentiklah, seksilah. Itu yang asyik nak berlendir je kat celah bontot aku. Asal jumpa je mesti basah kain aku. Entah apa cerita dia sekarang. Satu lagi yang aku rasa masa tu adalah cara jalan aku yang macam itik serati pulang petang, bak kata bekas boyfriend aku dulu. Bila aku try jalan depan cermin aku rasa macam biasa je, tapi lama-lama baru aku faham apa yang boyfriend aku cakap dulu. Memang nampak jelas melenggok bentuk bontot aku bila berjalan. melentik pulak tu. Barulah aku rasa macam kesian pulak kat adik aku yang sorang tu asyik selalu je kena gangguan seksual dari aku. Sorilah Zul akak mana tahu masa tu. Akak pun hampir-hampir terlupa jugak yang engkau tu pun ada nafsu. Cuti krismas tahun 1993. Aku masih ingat lagi hari tu. Mak dan abah pergi Singapore. Kakak-kakak aku balik rumah nenek. Aku dan adik aku pulak tinggal dekat rumah. Pada hari tu aku sengaja nak dengki dia. Aku nak tengok macam mana gelisahnya dia bila berdua dengan aku hari tu. Jadi sengajalah aku pakai baju T yang ketat hari tu. Sengaja aku nak tengok macam mana gayanya adik aku yang sorang tu bila tengok body aku berpakaian sendat. Aku nak dengki dia supaya dia tak keruan tengok bontot aku yang ketat dengan kain batik. Jadi pagi-pagi lagi aku dah siapkan dia sarapan. Memang itu rutin aku bila mak tak ada. Bila dia bangun tidur, dengan bertuala lagi dia dah duduk dekat meja makan bersarapan sorang-sorang. Aku pun dengan selambanya mundar mandir dekat dapur. Buat-buat sibuklah kononnya. Susun gelas dalam kabinetlah, cuci pasu bunga dekat table top dan macam-macam lagilah. Asalkan aku boleh bagi adik aku tu tengok body aku puas-puas hari tu. Sengaja nak dengki dia biar tak keruan dia sepanjang hari tu. Masa aku susun cawan dalam kabinet bahagian bawah, aku sengaja melentikkan bontot aku dan menonggeng-nonggeng. Jadi makin sendatlah kain batik aku tu melekat dekat bontot. Aku dengar bunyi kerusi meja makan tu ditarik dan aku toleh dan nampak adik aku bergegas masuk tandas. Aku sempat ternampak batangnya menonjol dalam tuala. Stim la tu. Aku dah fikir sah dia melancap dalam bilik air. Aku pun mengintai ikut lubang yang selalu adik aku guna untuk mengintai aku. Terbeliak mata aku tengok batang dia yang keras berurat tu. Baru tingkatan satu tapi batang dah nak hampir sama saiz dengan bekas boyfriend aku dulu. Berdebar-debar aku tengok dia. Aku tunggu punya tunggu nak tengok betul ke tidak dia melancap. Dari awal dia mandi sampai habis dia tak melancap langsung. Batangnya dari keras sampai lembik aku tengok. Aku pun tanam niat dalam hati, tak apa, hari masih panjang. Aku akan buat dia betul-betul tak boleh tahan hari tu. Lepas tu aku cakap awal-awal dekat adik aku masa dia tengah tengok tv yang dia tak boleh keluar hari tu sebab mak abah pesan suruh tolong aku kemas rumah. Sebenarnya aku sendiri yang reka alasan tu, tak nak dia lari keluar dari rumah sebab tak tahan tengok body aku. Jadi adik aku yang baik tu pun tolonglah aku kemas rumah. Aku kemas area ruang tamu, dia pun ikut kemas. Aku kemas area ruang tengok tv, dia pun ikut kemas. Mana-mana aku pergi dia ikut je. Aku jeling-jeling juga, dia asyik tengok body aku je bila ada peluang. Aku pun sengaja la lentik-lentikkan body masa ikat rambut, menonggeng-nonggeng dan kadang-kadang sengaja aku betulkan kain batik aku depan dia. Aku tengok dia dah macam tak tentu arah. Seluar pendek dia pun aku tengok dah mengelembung, tanda batang dia dah keras macam apa dalam seluarnya. Aku tau dia menahan je masa tu. Lepas dah siap kemas rumah, aku ajak adik aku tolong aku masak kat dapur. Kononnya panas, jadi aku tukar T shirt yang aku pakai masa tu kepada yang lebih singkat dan jarang. Aku sengaja tak pakai coli. Aku tau dia mesti boleh nampak puting tetek aku sebab aku sendiri pun boleh nampak warna puting aku yang tersembul bila tengok depan cermin. Aku suruh adik aku potong kacang panjang. Jadi dia boleh tengok body aku puas-puas dari belakang masa aku tengah tumis rencah dalam kuali. Malas aku nak masak lauk. Jadi masak nasi goreng kampung sajalah. Adik aku pun tak komplen. Janji kenyang. Bila dah siap masak, kita orang pun makan sama-sama. Masa makan sengaja aku bidang-bidangkan dada aku depannya. Dia asyik curi-curi pandang. Lepas makan, aku tengok dia tengok tv. Aku pun ikut menyibuk baring melintang depan tv. Aku mengiring membelakangkan dia yang duduk dekat sofa. Lepas tu aku sendat-sendatkan kain batik aku dengan tariknya ke depan supaya adik aku nampak bontot aku betul-betul sendat dengan kain batik. Tak lama lepas tu aku tengok dia dah tak ada kat belakang aku. Sofa kosong. Aku rasa dia ke bilik air melancap. Aku pun tinggalkan tv yang masih hidup nak ke bilik air. Bila aku melalui depan bilik dia, aku dengar suara adik aku macam menangis dalam biliknya. Pintunya tutup rapat. Aku rapatkan telinga aku kat pintu biliknya dan memang betul adik aku menangis dalam bilik. Aku pun pulas tombol pintu bilik dia. Nasib baik tak berkunci. Aku pun terus masuk dan terperanjat betul bila aku tengok adik aku duduk dekat tepi katil dengan tak pakai seluar. Batangnya keras macam tiang. Adik aku terperanjat bila tengok aku masuk dan cepat-cepat tutup batang dia dengan bantal. Aku tutup pintu dan terus duduk sebelah adik aku. Aku tengok air matanya masih basah dekat pipinya. Kesian pulak aku tengok dia macam tu. Takkan tak tahan tengok aku dah menangis macam tu sekali. Aku tanya dia apa masalahnya, menangis tak pakai seluar dalam bilik. Dia diam je tak nak cakap. Aku pujuk dia. Dia diam jugak. Lepas tu aku tanya kenapa batang dia keras. Dia diam juga. Aku rasa dia malu masa tu. Jadi dengan selambanya aku tanya dia menangis sebab tak tahan tengok aku ke. Adik aku tengok muka aku. Dari muka dia aku rasa dia macam tak sangka aku tanya soalan tu. Lepas tu dia tundukkan muka dia. Aku tarik dagu dia ke atas dan aku tengok muka dia kemerahan. Memang betul dia malu gila dengan aku masa tu. Masa aku tengok muka dia tu sayu pulak hati aku. Aku dera perasaan adik aku betul-betul hari tu sampai dia tak tahan dan menangis sebab tak tahu nak buat apa dengan keberahian tu. Aku rasa bersalah juga sebab aku ingat paling kuat pun dia melancap je. Tapi tanya punya tanya, walau pun bila aku tanya, sepatah je jawabnya, aku tahu juga akhirnya yang adik aku tu tak tahu melancap. Bila aku tanya dia dah mimpi masah ke belum, jawabnya “mimpi basah tu macam mana kak?”. Memang betul adik aku tu betul-betul lurus bendul. Memang aku akui yang adik aku tu budak baik. Ada budak perempuan suka kat dia pun dia lari. Jadi oleh sebab kesian dan tak nak dia murung sepanjang hari, ditambah pulak dengan miang aku yang tiba-tiba jadi rindu nak pegang batang lepas nampak batang adik aku masa masuk ke biliknya awal sebelum tu, aku pun dengan selambanya tarik bantal yang menutup batangnya tu kuat-kuat dan campak ke lantai. Kelam kabut adik aku tutup batang dia pakai tangan. Dah lembik rupanya. Aku cuba alihkan tangannya tapi dia kuat betul tutup batang dia. Jadi aku cakap aku nak tolong dia hari tu dan minta dia buang perasaan malu kat aku. Akhirnya dia pun buka tangannya. Terliur pula aku tengok batang adik aku tu. Kepalanya masih kemerahan. Lebih merah dari batang bekas boyfriend aku dulu. Aku cuit sikit kepalanya. Mendesis adik aku. Mukanya macam ngilu masa tu. Aku pun pegang batangnya. Dia mendesis lagi. Lepas tu aku usap-usap batangnya. Aku kocok-kocok lembut. Tapi dia tak naik-naik juga. Aku tanya adik aku kenapa tak naik batangnya. Dia diam je. Mungkin malu dekat aku rasanya. Tak boleh jadi. Sebelum aku malu sendiri sebab aku cakap nak tolong dia kononnya, tapi batang dia tak naik. Jadi aku perlu buat sesuatu. Aku berdiri depan adik aku. Aku lentik-lentikkan bontot aku masa aku ikat rambut aku dekat depan cermin. Aku sengaja buat-buat getah pengikat rambut aku jatuh ke lantai. Aku berlutut dan menonggeng kat lantai depan dia masa nak ambil balik getah rambut tu. Lepas tu lentikkan bontot aku depan dia. Bila aku tengok adik aku, dia dah gelisah. Batangnya dah keras balik. Memang itu yang aku nak. Dia macam malu-malu dekat aku masa tu. Sebelum malunya membuatkan batangnya turun kembali, cepat-cepat aku berlutut depan dia dan aku goncang batangnya. Dari hampir-hampir nak lembik balik sebab terkejut dengan tindakan aku yang tiba-tiba tu, batangnya keras balik bila aku pegang dan lancapkannya depan muka aku. Aku tengok je batangnya yang keras tu bergegar kena lancap. Aku tengok muka dia, merah macam udang kena bakar. Nafasnya macam tengah berlari. Aku tambahkan lagi berahinya. Aku berlutut di lantai dan berdiri mengiring di hadapannya. Biar dia tengok body aku dari tepi. Aku tarik tangan dia dan letak dekat bontot aku. Adik aku ramas bontot aku.Batangnya makin keras. Lubang kencingnya dah makin banyak keluarkan air mazi. Sampailahh aku dengar ucapan pertamanya dalam nafsu yang masih aku ingat sampai hari ni, “NAK BONTOT KAK CIKKKKK!!!!” Masa tulah menyembur air mani pertamanya ke dunia. Banyak yang sememangnya banyak. Terlalu banyak kalau nak dibandingkan dengan air mani bekas boyfriend aku masa sekolah dulu. Dalam dua tiga kali ganda rasanya. Aku betul-betul terkejut tengok batangnya keluarkan air maninya yang banyak. Aku teruskan lancap batangnya dan biar dia puas habiskan air maninya menembak tubuh aku. Pinggul aku yang sendat dengan kain batik tu berlumuran dengan air maninya. Lepas tu aku berdiri dan tarik tangan dia supaya berdiri sama. Aku selak kain batik aku tinggi dan aku lap batangnya gunakan kain batik aku. Menggeletar badan dia sampai dia peluk aku sebab tak nak terjatuh. Begitu hebatnya dia terpancut mani buat kali pertama dalam hidupnya. Aku dah buatkan adik aku akil baligh hari tu, 25 Disember 1993. Petangnya aku tak pakai kain batik tu. Aku pakai kain sarung uniform sekolah bersama baju T yang sama, yang nipis dan ketat gila tu. Aku nak tengok pula dia stim tak kalau aku pakai macam tu sebab kalau sebelum tu, bekas boyfriend aku memang tak tahan kalau nampak aku berpakaian macam tu. Jadi petangnya aku buat kat adik aku sama macam yang aku buat dekat bekas boyfriend aku. Aku tarik adik aku supaya dia peluk aku dari belakang, dan aku gesel-geselkan bontot aku dekat batang dia yang stim. Aku buat dia rasa best batangnya kena lenyek bontot aku yang tonggek tu. Baru aku ingat nak lancapkan dia pakai kain sekolah aku tu, dah menyembur air mani dia basahkan bontot aku. Malamnya, adik aku mintak nak tidur dengan aku, aku faham apa dia nak. Jadi sebelum tidur tu aku lancapkan dia dan aku sempat ringan-ringan dengan dia. Memang kaku tak macam boyfriend aku. Aku pun cuma nak lepas gian je sebab dah lama tak romen. Bukan masuk dalam pun. Aku pun masih dara masa tu. Aku siap buka baju dan bagi adik aku hisap tetek aku. Aku lancap batang dia pakai tangan, tak pancut-pancut. Sampai lenguh tangan aku. Aku lancapkan pakai kain batik. Pun sama juga. Last-last aku guna losyen. Barulah dia terpancut. Sejak dari hari tu, dengan rasminya aku menjadi pelancap batang adik kandung aku tu. Sepanjang minggu pertama tu, aku terpaksa melayan permintaannya sebab dia dah kemaruk sangat mintak dilancap. Kalau aku sibuk kemas rumah ke, memasak ke, dia lancap sendiri dan bila nak terpancut cepat-cepat dia halakan dekat bontot aku. Bila mak dan abah dah balik pun dia asyik ambil kesempatan nak peluk aku je. Asalkan dapat tembab sekejap batang dia kat bontot aku cukuplah. Lepas tu kita orang dah slow sikit sebab dia dah mula sekolah balik dan aku pulak dah dapat kerja dengan kawan mak aku. Tapi masa hujung minggu pantang ada peluang, mesti dia nak pancutkan air mani dia dekat bontot aku. Masa umur aku 24 tahun aku dah couple dengan suami aku sekarang ni. Lepas tu pada usia aku 25 tahun, aku jadi isteri orang. Sehari sebelum aku nikah, adik aku murung je. Aku pun bila ada peluang nak borak berdua dengan dia pun tanya dia kenapa. Rupa-rupanya dia sedih sebab aku akan jadi milik orang dan mungkin aku takkan bagi dia kenikmatan yang selalu dia dapat dengan aku. Aku kesian dengan dia dan suruh dia masuk bilik aku bila semua orang dah tidur. Masa tu akak-akak aku dah balik dengan suami masing-masing. Dia orang dah kawin masa tu. Malam tu adik aku masuk bilik aku dalam pukul 2.30 pagi. Aku tengah tidur dikejutkan dan aku bangun dari katil dan buka lampu. Aku tersenyum tengok muka dia yang innocent tu. Aku buka almari dan aku keluarkan baju kebaya singkat yang aku pakai masa kakak aku yang kedua tu kawin. Aku masih ingat baju kebaya tulah yang buat kami adik beradik hampir-hampir terlanjur sebab aku terlalu khayal dengan nafsunya yang betul-betul ghairah kat aku. Bayangkan masa majlis kawin kakak aku tu, aku dengan adik aku sempat buat projek dalam bilik pengantin. Dia punya tak tahan sebab kebaya tu dahlah pendek dan ketat, kainnya pula licin dan terbelah belakang sampai ke peha. Memang seksi pakai kain ketat tu. Adik aku peluk aku dan selak kain aku. Dia selit batangnya dalam seluar dalam aku sampai aku sendiri tak tahan. berdecit bunyi pepek aku bergesel dengan batang dia sebab aku sendiri dah betul-batul basah. Aku punya tak tahan sampai biar batang adik aku yang tak sengaja termasuk dalam pepek aku. Bila aku terasa sakit baru aku sedar kepala batangnya dah terjerlus dalam lubang pepek aku. Cepat-cepat aku tarik badan aku sampai batang dia terkeluar dan menganjal balik melekat kat atas bontot aku yang ditutupi kain licin. Masa tulah membuak-buak air mani dia keluar. Habis basah kain aku. Adik aku pulak dia goncang batang dia pakai kain satin aku tu. Lagilah bersepah air mani dia yang pekat kat kain aku. Bila masing-masing dah slow, barulah aku perasan yang kain aku tu dah tak layak nak pakai hari tu sebab terlalu bersepah sangat dengan air mani adik aku yang berlumuran di sana sini. Berdebar-debar aku sebab dahlah buat masa orang tengah ramai kat luar bilik. Dibuatnya ada orang masuk nak tengok bilik pengantin memang naya kita orang hari tu. Lepas tu hampir-hampir nak terlanjur pula tu. Aku pun terpaksa pinjam kain akak aku yang ada dalam bilik tu sebab tak kan aku nak keluar bilik dengan kain aku yang basah dengan lendir pekat air mani adik aku tu. Jadi untuk sesuatu yang istimewa kepada adik aku malam tu, aku pakai baju kebaya tu lagi. Aku sengaja telanjang depan dia dan masa dalam keadaan telanjang tulah aku lentikkan bontot aku masa nak sarungkan kebaya tu ke badan. Terpacak batang adik aku dalam kain pelikatnya. Bila aku dah pakai kebaya tu, bulat mata adik aku tengok body aku. Aku tarik dia berdiri bersama. Pertama kali dalam sejarah, kami berdua berpelukan dan berkucupan malam tu. Aku lancap batangnya dan biar dia raba body aku, terutamanya di bahagian bontot. Aku gesel-geselkan kepala batangnya dekat perut aku. Biar kepala batangnya yang kembang sangat tu rasa betapa licin dan lembutnya perut aku yang berkain satin. Aku tarik adik aku naik ke katil dan berpelukan sambil baring. Lepas tu aku selak kain aku dan menonggeng atas katil. Aku jambak rambut adik aku dan tarik kepalanya ke bontot aku. Adik aku bila dah dapat peluang macam tu, di jilatnya celah bontot aku macam orang kebulur setahun tak makan. Aku punya sedap kena jilat tu biar je sebab aku tahu dia memang suka kat bontot aku. Jadi malam tu aku bagi dia main bontot aku puas-puas. Asalkan tak masuk dalam cukuplah. Lepas tu dia kata lidahnya penat. Aku baring sebelah dia dan sambung lancapkan batangnya. Aku goncang-goncang batangnya sampai akhirnya dia terpancut juga. Itu pun lepas aku balut batangnya dengan kain yang aku pakai. Biar dia rasa sedapnya kena lancap pakai kain yang licin tu. Lepas kawin aku ikut laki aku. Sesekali aku balik juga ke rumah mak dan abah. Kalau adik aku tak kerja, dapatlah kita orang jumpa lepaskan rindu. Aku pun tak tahu kenapa aku rindu sangat bila tak jumpa dia. Beberapa bulan lepas tu aku mengandung. Masa aku mengandung 7 bulan, adik aku call aku dan cakap dia tak tahan sangat tengok bontot aku yang semakin tonggek masa tu. Dia rindu sangat nak pancutkan air mani dia kat bontot aku. Aku faham sebab memang lumrah orang mengandung perutnya berat ke depan. Aku kesian pulak kat adik aku dan suruh dia datang ke rumah sewa aku bila aku ambil cuti rehat sehari. Dia pun datang. Laki aku kerja masa tu. Aku pun sambil hilangkan rindunya, aku hilangkan sekali rindu aku kat adik aku tu. Aku memang teringin sangat nak kena mandi air maninya kat bontot. Aku memang rindu sangat dengan kehangatan air maninya yang banyak tu. Rupa-rupanya hari tu adalah permulaan kepada jalan hidup yang semakin hitam dalam hidup kami berdua. Aku sengaja pakai kain batik hari tu. Memang agak susah sikit nak pakai sebab perut dah besar. Tapi itu semua boleh adjust. Aku jugak sengaja pakai baju T. Makin tonggeklah aku pakai baju yang sendat kat perut. Adik aku dah tak tahan. Aku di suruh menonggeng dekat sofa. Dia jilat lubang bontot aku dan korek lubang bontot aku pakai lidahnya dalam-dalam. Aku geli campur sedap juga masa tu. Lepas tu di luar jangkaan aku, aku yang mulanya mengharapkan dia memancutkan air maninya di bontot aku dan paling tidak pun aku lancapkan batangnya sampai pancut kat atas perut aku yang tengah mengandung tu terkejut besar sebab adik aku sumbat batangnya masuk ke dalam lubang bontot aku. Aku menjerit sebab sakit dan terperanjat. Aku tarik badan aku supaya batangnya tertanggal keluar tapi dia cepat-cepat tarik rambut aku sampai aku rasa tak dapat nak bergerak sebab kepala aku sakit setiap kali aku berkeras. Akhirnya dia tekan sedalam-dalamnya dan aku betul-betul rasa bersalah hari tu. Aku nak marah dah memang salah aku sebab akulah manusia pertama yang buat dia akil baligh dulu. Dan aku juga yang selalu bermain-main dengan air mani dan batangnya. Terus terang aku rasa yang aku ni dah tak layak untuk jadi kakaknya. Aku ajar dia buat benda tak senonoh dan akhirnya ianya memakan diri aku sendiri. Aku diliwat adik aku pagi tu. Aku menangis di sofa sebab sakit di bontot. Adik aku pulak entah kenapa lambat betul nak terpancut mani. Bila aku rasa batangnya berdenyut-denyut kuat dalam bontot aku barulah aku rasa lega. Pertama kali aku rasa betapa hangatnya lubang bontot aku diisi air mani. Sedap juga tapi pedih kat lubang bontot jangan cakaplah. Tuhan je yang tahu. Bila dia keluarkan je batangnya dari lubang bontot aku, cepat-cepat aku lari masuk ke bilik. Masa tulah aku rasa air maninya mengalir laju keluar dari lubang bontot aku. Masa aku berlari masuk bilik tu aku dengar macam aku tengah berak cair. Menciritkan air mani adik aku dari lubang bontot. Aku lupa nak kunci pintu. Aku menangis atas katil. Adik aku datang dan peluk aku. Dia minta maaf dan bagi tau dia sebenarnya rindu yang teramat sangat dekat bontot aku. Dia kata dia sanggup mati untuk aku. Aku pulak yang jadi sedih dan aku terima kemaafannya tu. Tengaharinya masa aku tengah masak kat dapur, adik aku tolong masak sekali. Masa tu aku teringat hari pertama aku menggodanya dulu. Aku di dapur bersama dengannya. Cuma bezanya aku dah mengandung masa tu. Adik aku tak tahan rupanya tengok bontot aku yang melentik tonggek dengan kain batik yang sendat. Dia peluk aku dan tembab batang dia dekat bontot aku. Dia puji aku tinggi melangit. Langit pun aku rasa tak setinggi pujiannya. Dia kata aku cantik pakai kain batiklah. Dia kata bontot aku memang tak ada perempuan yang boleh lawanlah. Sambil tu aku dapat rasa dia selak kain batik aku dan letak batang dia kat celah bontot aku. Bergesel kat celah bontot. Air maninya yang masih ada sikit dalam lubang bontot aku memudahkan dia masukkan batangnya ke dalam bontot aku. Walau pun aku rasa sakit, tapi perasaan sayang aku yang melampau-lampau dekat adik aku tu buatkan aku rasa macam kena bius. Aku biar je dia sorong tarik batangnya kat lubang bontot aku. Masa tu dia kata bontot aku sedap dan dia tak tahan tengok bontot aku yang makin lebar tu. Dia kata aku perempuan paling tonggek dalam hidupnya. Semakin lama dia semakin tak tahan dan semakin laju dia jolok bontot aku. Akhirnya dia pancutkan lagi air maninya ke dalam bontot aku. Walau pun aku sakit aku masih boleh tanya dia sedap ke pancut dalam bontot. Sedangkan masa tu batangnya masih terpacak dalam bontot aku. Dia jawab sudah tentunya sedap. Bermula dari tu aku dan dia menjalinkan hubungan sulit yang songsang. Hubungan sumbang mahram yang selamat sebab aku tak akan mengandung janin yang tercipta dari benihnya. Masa aku mengandung anak ke dua pun sama juga. Terlalu kerap bontot aku di sondolnya sampai aku berak air maninya selalu. Sekarang usia aku 35 tahun. Adik aku pulak 30 tahun. Dia dah kawin. Dengan awek dia yang bertubuh lagi montok dari aku yang slim ni. Bontot bini dia lagi besar dari aku tapi adik aku cakap bontot aku lebih tonggek dan lebih menggoda berbanding bontot bininya. Dia cakap bontot aku pun lagi sedap dari lubang bontot bininya. Sekarang ni walau pun tak seaktif macam dulu, aku masih lagi menyerahkan bontot aku untuk melakukan hubungan seks luar tabie dengannya. Kalau hari raya tu memang peluang besar untuk kami. Kalau dalam rumah tak selamat, belakang rumah pun jadi dalam gelap-gelap malam. Asalkan dia dapat lepaskan rindu jolok bontot kakaknya ni sampai puas. Yang aku pulak memang dah gian nak rasa batang dia keluar masuk ikut bontot. Paling best masa dia pancutkan air maninya. Aku sebenarnya teringin nak luahkan cerita songsang ni sebab aku sekarang ni tengah mabuk betul dengan adik aku tu. Sebenarnya aku sekarang ni dah tak tinggal sebumbung dengan suami aku. Dia bawak anak-anak aku tinggal dengan mak dia. Kita orang memang ada salah faham sikit. Dia syak aku ada affair dengan lelaki lain di belakangnya dan aku menafikan. Takkan aku nak mengaku yang aku ada affair dengan adik sendiri. Puncanya masa aku balik kerja laki aku nampak kesan basah dekat kain aku. Betul-betul dekat tengah bontot aku yang lebar ni. Aku pulak sengaja pakai kebaya singkat berkain satin kuning. Sengaja nak bagi lebih seronok bila aku bersama adik aku dekat hotel. Itulah puncanya. Jadi dah alang-alang tinggal sorang-sorang, aku pun bagilah lampu hijau kat adik aku supaya selalu datang. Masuk hari ni dah sebulan kami jadikan rumah aku ni sebagai tempat melepaskan rindu dan nafsu kami. Tiap-tiap hari adik aku balik ke rumahnya lambat sebab dia singgah dulu rumah aku untuk menjamu seleranya. Sekarang ni dah pukul 2.20 pagi dan esok hari minggu. Aku masih dapat rasa kain batik di bontot aku ni masih basah dengan air mani yang aku ciritkan dari lubang bontot aku beberapa jam sebelum ni. Adik aku sondol bontot aku cukup-cukup hari ni, dari tengahari sampai ke malam. Patutnya hari ni dia tak kerja sebab hari sabtu tapi dia bagi tau bini dia dia kerja. Sedangkan dia mengerjakan aku cukup-cukup hari ni. Pagi aku berkebaya singkat. Kainnya tak sah kalau tak licin. Kat ruang tamu kami berasmara sampai dia puas penuhkan lubang bontot ku. Lepas tu tengahari, dia minta aku pakai kain batik dan bercoli sahaja. Dekat dapur aku menonggeng menerima batangnya menjolok bontot ku. Petangnya, aku keluar dengan dia ke pasar malam. Aku pakai seluar palazzo dengan tak pakai seluar dalam. Nampak tembam pepek aku dan bontot aku. Adik aku asyik bisik cakap tak tahan dekat pasar malam. Baliknya belum sempat nak masuk rumah kami dah beromen dalam kereta kat garaj. Memancut air mani dia keluar balik dari bontot aku membasahkan kerusi kereta aku. Dan tadi, sebelum balik aku goda dia. Aku ingat nak hisap batang dia sampai terpancut dalam mulut je sebab kadang-kadang adik aku ni bila dah puas, dia tak nak dah nak main bontot aku. Biasanya aku hisap je batang dia dan sebenarnya dari pertama kali aku hisap batangnya dulu sampailah sekarang, tak pernah sekali pun aku tak telan. Memang habis masuk dalam perut aku telan. Tapi entah kenapa dia bernafsu betul dan benihkan bontot aku lagi. Aku semakin gila kepada adik kandung sendiri dan dia pun begitu juga. Sebagai adik beradik sedarah seibu dan sebapa, tergamak kami melakukan persetubuhan sumbang mahram dan lebih menghayutkan adalah melalui jalan yang tidak sepatutnya. Masih terngiang-ngiang di telinga aku macam mana dia cakap kata aku tadi yang dia betul-betul cintakan aku dan sanggup ceraikan bininya kalau betul aku akan berpisah dengan suami aku nanti. Aku pulak melayan dan tanya kenapa. Dia luahkan kat aku betapa dia menyanjungi aku sebagai kakak kandungnya dan dia meluahkan cin

Ustazah Azira

Cerita Lucah

Hari itu ustazah azira meneruskan pelajaran seperti biasa walaupun pantatnya masih di penuhi dengan air mani ku yang telah melanyaknya di dalam bilik kelab bahasa arab. Ustazah azira tidak sempat ke tandas memandangkan dia tiba ke perhimpunan. Sebenarnya ustazah azira masih lagi stim. Pantat nya terkemut2 menahan gelodah nafsu yang masih terbendung. Dalam pada itu amir masih lagi tidak percaya dengan apa yang baru sahaja di lihatnya semasa melalui bilik kelab bahasa arab tadi. 

Pandangannya pada ustazah azira telah berubah dan dia juga ingin menikmati tubuh mungil ustazah azira yang telah lama di idamkan. Dia terus memikirkan cara bagaimana hendak meratah tubuh ustazah azira itu. tiba2 amir melakarkan senyuman penuh makna di bibirnya. Amir berumur sebaya dengan ku seorang yang gemuk dan salah seorang AJK untuk kelab bahasa aab.“hari ini aku akan dapat merasa tubuh kau ustazah ku sayang” getus hati amir. Dia telah mendapat cara bagaimana dia akan dapat meratah tubuh ustazah azira yang sudah lama di idamkan itu. “Malik ke sini sebentar” amir memanggil seorang junior yang melalui di hadapan blok di tempat bilik kelab berada.“ada apa abang?"Tanya malik."Hmm sampaikan pesanan pada ustazah azira, minta dia datang berjumpa dengan aku pada jam dua di bilik kelab.katakan pada dia ada hal penting yang perlu dibincangkan.” Pesan amir. 

Malik terus mencari ustazah azira dan menyampaikan pesanan amir itu tadi. “apa pula yang budak tu nak ni?"getus hati ustazah azira. Dia yang baru pulih dari penangan batang ku tadi itu masih lagi terkejut dengan kejadian yang menimpa dirinya tadi. Tepat jam dua ustazah azira berjalan seorang diri ke bilik kelab sementara pelajar-pelajar sedang sibuk meninggalkan sekolah kerana telah tamat waktu belajar. Sudah tentu tidak ada orang lagi di sekolah memandangkan semua pelajar sudah pulang ke rumah masing?. Ustazah azira mengetuk pintu bilik kelab dan terdengar suara dari dalam menyuruhnya masuk. Setelah ustazah azira masuk ke dalam bilik tersebut dia tidak melihat amir di mana-mana dan tiba? pintu ditutup dan dikunci dari dalam. Ustazah azira berpusing dan melihat amir mengunci pintu tersebut dan menyimpan kunci di dalam seluarnya. 

"Eh apa ni mir? Kenapa kunci pintu tu?” Tanya ustazah azira dengan ketakutan. “haha ustazah jangan risau saya ada perkara penting nak di bincangkan dengan ustazah.” Kata amir. Belum sempat ustazah azira bersuara, amir terus memeluknya dan meraba seluruh badannya. Ustazah azira menolak amir dengan kuat hingga menyebabkan amir tersandar ke dinding. “Apa yang cikgukamu buat ni?saya akan adukan ke pihak sekolah dan pihak polis!” marah ustazah azira pada amir. Amir hanya tersenyum..“cakaplah saya tak kisah,saya akan beritahu suami ustazah tentang perkara pagi tadi.” Ugut amir. Ustazah azira terkejut dan tertanya? bagaimana amir tahu tentang perkara itu. “bagaimana kamu tahu tentang hal pagi tadi?” Tanya ustazah azira..“saya tenampak ketika dalam bilik kelab tadi tadi.Jadi kalau ustazah tak mahu perkara ini sampai ke pengetahuan suami ustazah, ustazah mesti ikut cakap saya hahahahaha!!” Ujar amir. 

Meleleh air mata ustazah azira mendengar kata? amir itu. Dia terduduk di kerusi di hadapan amir dan nyata dia tidak dapat berbuat apa? dan hanya menyerahkan pada keadaan. Amir maju menuju ke arah ustazah azira dan memegang buah dada ustazah azira dari luar. “wah besarnya buah dada ustazah. keras batang saya di buatnya berapa saiz buah dada ustazah ni yer?” Tanya cikgu zam. Kemerah-merahan wajah cikgu hayati apabila di ajukan pertanyaan seperti itu dan hanya mendiamkan diri. 

Lalu amir menengkingnya. “kalau kau xnak aku bagitahu suami kau baik kau ikut saja kata aku!” terkejut cikgu haustazah azira apabila ditenking sbegitu dan dengan suara yang lemah dan tersedu? dia menjawab 36C. “hahaha O besarnya!"amir memuji dan dengan rakus menanggalkan butang kebaya ustazah azira dan terserlah lah dua gunung idaman bersalut bra hitam menjadi tatapan mata cikgu amir. Amir meramas? dengan kasar dan kuat sehingga usazah azira mengeluh diperlakukan begitu. Amir kemudia menyingkap bra hitam ustazah azira dan tersembullah dua gunung pejal itu. Putting berwarna pink itu sangat menarik perhatian amir "wah beruntungnya suami kamu ya dapat putting pink mcm kamu ni. 

Tapi hari ini aku pulak lah yang merasanya hahaha!!"ketawa amir. Tetek putih dan besar lagi pejal itu di ramas dan dijilat amir seperti bayi yang menyusu ibunya. Basah dibuatnya tetek ustazah azira. Sementara itu ustazah azira mula merasakan sensasi akibat dihisap sebegitu. Jemari kasar amir menaikkan lagi nafsu nya dan semakin lama putingnya makin mengeras.pantatnya mula mengeluarkan air dengan banyak. Tangan amir mula menjalar turun ke bawah dengan perlahan-lahan O Ustazah azira cuba menahannya tapi apalah yang ada pada kekuatan seorang perempuan berbanding lelaki yang lebih besar dari nya maka dia hanya membiarkan saja amir membuat apa saja pada dirinya. "wah dah basah rupanya haha.” Amir ketawa gembira. “hari ni aku akan ratah kau secukupnya.” Kata hati kecil amir. Dia begitu gembira kerana dapat ikan baru yang muda.

 Jari kasar amir meramas? pantat ustazah azira yang tidak berbulu dan dicukur rapi itu. Ustazah azira mula mengeluarkan bunyi teransang. “Aaahh..aahhh O tolonglah mir, jangan buat saya mcm ni,saya dah bersuami.” Rayu ustazah azira. Namun rayuannya hanya sia? malah amir memasukkan dua jarinya ke dalam pantat ustazah azira. “aaaaahhhhhh O .” Terangkat punggung ustazah azira bila dua jari kasar besar itu masuk ke dalam pantat nya. Amir mengangkat ustazah azira dan meletakkannya di atas mejanya dan mengangkangkan kaki ustazah azira. 

Merah muka ustazah azira diperlakukan begitu.wajahnya yang putih menampakkan lagi kemerahan di raut wajahnya. Amir menanggalkan seluar dalam hitam custazah azira “waahh cantiknya pantat ustazah..beruntungnya aku hari ni!” Amir trus menyembamkan mukanya ke pantat ustazah azira yang masih berkebaya dan bertudung itu. Amir menjilat dan menghisap pantat dan menggigit bibir pantat ustazah azira. Terjerit kecil ustazah azira dan mendesah dengan suara yang mengghairahkan. 

Ternyata kini dia sudah karam oleh nafsu dan mula menekan kepala amir kearah pantatnya. Melihatkan keadaan itu amir seolah2 mendapat lampu hijau dan meneruskan aktiviti nya dengan rakus. “aaaahh OaahhhhO a aaahh..” hanya itu yang keluar dari mulut ustazah azira. Tiba? amir berdiri dan membuka zip seluarnya. “kemari,keluarkan hadiah untuk kau hari ini.” Arah amir pada ustazah azira. Seperti lembu yang diikat pada hidungnya ustazah azira menurut kata amir dan mengeluarkan batang amir. Hampir tergelak ustazah azira bila melihatkan batang amir yang kecil comel, tapi sudah menegang dengan kerasnya. 

Tanpa sempat ustazah azira bersuara, amir terus menekan kepala ustazah azira ke batangnya dan menyuruh ustazah azira menghisap batangnya. Ustazah azira hanya menurut kata amir. Dengan bertudung ustazah azira menjilat dan menghisap seluruh batang amir. Oleh kerana batang amir agak kecil dia dapat memasukkan seluruh batang amir ke dalam mulutnya. Amir semakin ghairah melihat tindakan ustazah azira yang masih bertudung wardina itu menghisap batangnya, bibir mungil merah merekah ustazah azira benar? menaikkan nafsunya. Tangan amir tidak henti? meramas dua gunung pejal yang kenyal milik ustazah azira. 

Dia sungguh bangga kerana impiannya tercapai, telah lama air mani itu bertakung di dalam kantungnya dan hari ini dia akan melampiaskan nya dengan sepuas- puasnya. Sambil memegang kepala ustazah azira, Amir mengasakkan batangnya ke dalam mulut ustazah azira. Hampir termuntah ustazah azira bila batang amir mengenai anak tekaknya. Amir nampak asyik dengan batangnya di dalam bibir mungil ustazah azira. Dalam pada itu ada sepasang mata yang sedang memerhatikan perbuatan terkutuk mereka. Rupa?nya ia adalah Pak Saad iaitu pekebun sekolah tempat ustazah azira bekerja. Dia berumur 63 tahun dan sudah bercucu seramai 19 orang. Dia terdengar bunyi bising ketika melalui kawasan blok itu dan cuba menyiasat apa yang sedang berlaku dan seterusnya melihat pemandangan yang mengghairahkan itu. 

Dia amat terperanjat dengan apa yang dilihatnya tapi kemudian hanya tersenyum dan melihat sahaja kedua- dua orang itu bersetubuh. Batangnya sendiri yang telah lama tersimpan mula mengeras dan merembeskan cecair putih jernih dari kepala takuknya. Dengan mengurut? batangnya yang sudah keras itu dia terus melihat dengan penuh minat. Sementara itu, setelah puas amir berhenti dan mendirikan ustazah azira lalu mencium bibir ustazah azira dan menghisap lidah ustazah yang comel itu sepuas-puasnya. Ustazah azira yang karam dalam permainan itu hanya membalasnya dengan ghairah kerana aksi pagi tadi turut menaikkan syahwatnya. 

Dengan sebelah tangan lagi Amir mengorek? pantat ustazah azira dengan kasar dan menjoloknya dalam?. Tiba? ustazah azira mengeluh dan memeluk amir dengan rapat. Rupa?nya ustazah azira telah klimaks untuk kali pertama. Setelah reda, amir berkata “ sekarang giliran aku pula haha”. Amir meletakkan ustazah azira ke atas meja dan mengangkangkan kaki ustazah azira dan memasukkan batangnya ke dalam pantat ustazah azira. Maka bermula lah aksi sorong tarik. Tidak susah untuk memasukkan batangnya kedalam pantat ustazah azira kerana ustazah azira baru saja di lanyak oleh ku yang berbatang lebih besar dari amir. 

Dengan laju amir menyorong tarik batangnya keluar masuk dari pantat ustazah azira yang penuh dengan air mazinya dan air mani ku tadi. “aaahh O .ahhhhh,,,aaaahhh!!” ustazah azira mengerang mengikut rentak sorong tarik amir dan tiba2 ustazah azira mengepit dengan erat pinggang amir menggunakan kedua belah kakinya tanda . Kemudian amir menunggingkan ustazah azira dan memasukkan batangnya dari arah belakang. Ustazah azira makin khayal nyatalah dia juga menikmati permainan ini walaupun pada awlnya dia tidak rela. “hebat jugak budak ni” getus hati kecil ustazah azira.. tiba? amir mengeluarkan batangnya dan memasukkan batangnya ke dalam lubang dubur ustazah azira. 

Terjerit ustazah azira apabila amir memasukkan batangnya ke dalam lubang dubur ustazah azira. “aaahh ketatnya lubang dubur ustazah” kata amir. Amir dengan ganaznya menala dubur ustazah azira semakin lama semakin laju dan tiba? Amir memusingkan badan ustazah azira dan memancutkan air maninya dengan banyak ke muka ustazah azira. Terjelepuk ustazah azira ke lantai akibat keletihan yang amat. Sudah lah pagi tadi dia dilanyak dek ramu aku petang pula dia di lanyak oleh amir kawan baik ku. Kakinya dah terasa lemah longlai dan dia merasakan amat penat. Ustaah azira mengelap mukanya dengan tisu yang ada di atas meja dan 5 minit selepas itu barulah dia sedar tentang apa yang telah terjadi. 

Air matanya meleleh lagi kerana dia telah di perkosa oleh amir dan buat kali kedua hari ini oleh lelaki yang bukan suaminya. Pak Saad yang sedari tadi melihat perlakuan itu cepat? meninggalkan tempat itu dengan hati yang gembira. Entah apa yang ada dalam kepala orang tua itu pon xtahu lah. Ustazah azira membersihkan mukanya dan bersiap? untuk balik ke rumahnya kerana dia sudah tidak tahan dengan apa yang telah berlaku. Dengan perasaan marah dia berkata kepada amir “sampai hati kamu buat saya begini O tapi tolonglah jangan beritahu pada suami saya tentang apa yang telah berlaku. Amir hanya tersenyum memandang Ustazah azira. "Baiklah tapi ustazah kena ikut segala kata saya. 

Bila saya mahukan ustazah, ustazah kena turuti kata saya faham!?” balas amir. Ustazah azira terperanjat mendengar apa yang dikatakan oleh amir dan hanya mengangguk perlahan kerana dia tidak mempunyai pilihan lain selain dari menurut segala kata cikgu zam demi menyelamatkan rumah tangganya. “budak sial! Jahanam kau!” jerit hati kecil ustazah azira dan kemudian ustazah azira bergegas keluar dari bilik itu dengan tergesa? dan berharap tidak ada orang yang nampak kejadian itu. 

Kini pantatnya bertambah lecak dengan air maninya dan dua orang lelaki yang berlainan yang dapat merasa keenakan tubuhnya. Air matanya hanya mengalir laju mengenangkan nasib malangnya namun dia tahu yang dia tidak dapat berbuat apa?.

FALCON #1
Written by RODNEY BARNES
Penciled by JOSHUA CASSARA
Cover by JESUS SAIZ

TAKE FLIGHT!
Continuing directly out of the pages of MARVEL LEGACY #1!

Sam Wilson – winged warrior, avian Avenger and one-time sentinel of liberty – takes to the skies again, reborn and recommitted as the fighter for freedom, THE FALCON!

Engaged in an all-new assignment while training his new partner THE PATRIOT, Sam Wilson soars high and sees all. But Sam’s new mission finds him on a collision course with an enemy way out of his weight class—the demonic BLACKHEART! From the stratosphere to the streets, the Marvel Universe now has a high-flying hero circling above them ready to strike!

MALAM RAYA

Ini kisah benar berlaku kepada aku semasa hari raya baru baru ni. Seperti biasa aku balik kampung seminggu sebelum menyambut hari raya. Malam raya tu terdengar bunyi kereta kat luar rumah. Mak ade bagitau ada sedara jauh nak datang tumpang tido rumah seminggu dua ni. Nak beraya kat kampung katanya. Dah lama tak jumpa.


Disebabkan bilik kat rumah aku tak cukup, maka nya bilik aku diberikan kepada pak cik n mak cik aku tu. Aku tido kat ruang tamu. Anak teruna dia pon ade sekali.


Dipendekkan cerita anak teruna dia yang nama Syam tu kepanasan. Rumah aku memang tak de ekon. Aku perasan dia keluar dari bilik. Bawa bantal 2,3 ketul. Baring kat ruang tamu. Tak jauh dari tempat aku tido. Aku perasan dia pakai boxer je. Baju tak pakai. Aku pura pura tak perasan dia.


Makin lama makin dekat plak dia dengan aku. Aku wat bodo je la.. Dah ngantuk sangat. Yang pelik nya dia tido semakin ke bawah.. Dia siap tumpang msuk dalam selimut aku.. Aku perasan kepala dia ade kat pinggang aku. Aku kaku. Nak menolak ke nak biarkan..


Aku lupa yang aku ade bawak dildo dalam beg. Syam tu plak tido kat bilik aku tadi. Tapi tak la aku terfikir dia nak selongkar beg aku kan. Tau2 terdengar bunyi dildo tu dipasang. Bunyi tak kuat tapi aku tau bunyi dildo aku sendiri.


Aku tido dengan kain batik sahaja. Memang malam aku tido tak pakai panty dan bra. Dia masukkan dildo tu ke dalam kain batik aku. Aku buka mata dan menepis tangan dia.. Tapi dia tak peduli dan meletakkan dildo tu kat bahagian sensitif aku. Di peluk nya aku dari dalam selimut dan menyelak kain batik ku. Ternyata memang buah dada aku menjadi mangsa mulut nya.. Dia mula mencium, menjilat dan menyonyot buah dada aku..


Ermm.. Sedap nya.. Dildo aku semakin dilajukan.. Ade 6 speed dan bila dia memusingkan kelajuan ke speed ke 6 aku dah tak tahan.. Dildo aku dijolok keluar masuk keluar masuk ke dalam lubang vagina ku dengan laju sekali sambil lidahnya rakus menjilat dan menggigit lembut puting ku..


Aku cuba tahan tak keluarkan bunyi tapi aku betul betul tak tahan.. Arghhh arghhh arghhhh… Memang tak menang tangan aku menahan nikmat di jolok dengan dildo sendiri. Nikmat diperlakukan oleh orang lain ternyata berbeza. Hurmmm sedap Syam sedappp sedapppppppppp.. Dan aku dapat klimaks pertama.. Sedappp sangattt… Air ku banyak sangat keluar.. Syam turun ke bawah lagi dan menyedut semua air mani ku.. Di sedut nya air aku dan dijilat vagina ku sampai kering..Ternyata nikmat disedut tu memang luar biasaaaa…


Aku ingatkan dah habis cerita dengan dildo tadi. Rupanya batang Syam pon dah tegang sangat sangat. Dengan kepala dia bersembunyi di dalam selimut aku dia memasukkan batangnya ke dalam lubang ku.. Aku tak nampak saiz batang nya tadi sebab dalam gelap tapi bila dia mula memasukkan batangnya nya, auwwwwww sakit Syam kataku.. Dia mula memasukkan dengan perlahan dan perlahannn.. Tetapi bila aku mula melayan nikmat dan sedap batang nya, dia menyentak batangnya habis. Aku hampir je menjerit dengan kuat..


Dia merehatkan batangnya sekejap dan mula mendayung dengan ganas.. Keplak keplak keplak berbunyi batangnya di dalam lubang ku.. Air aku tak tau nak cakap memang banyak keluar..Tangan aku kepal dengan kuat sebab tak mampu merintih sedap.. Auh awww awwww awwwww awwwwww Syammmmm arghhhh arghhhhh memang sedapppp sangatt.. Terasa batangnya ke pangkal rahim ku..


Dalam masa 10 minit Syam mendayung batang nya.. Tak lama kemudian Syam melajukan hayunan batangnya dan dia mula mengeluarkan bunyi argh arghhh arghhh dan aku memang tak terkira berapa kali aku klimaks.. Kenapa aku tak terkira? Sebab tangan Syam tak duduk diam semasa mendayung.. Batang nya mendayung dengan laju dan jari nya juga mendayung di bahagian biji kelentit aku.. Aku kesedapan yang teramattt sangatttt..


Syam klimaks buat pertama kali.. Dia melepaskan semua air mani nya ke dalam rahim ku.. Di cabutnya batangnya dan dia minta kami duduk posisi 69. Aku menjilat batangnya sehingga kering sambil menunggu batangnya nya kendur semula.. Aku kagum melihat betapa besarnya batang c Syam ni.. Dia menjilat biji kelentit aku lagi.. Aku yang masih keletihan tiba tiba terangsang semula.. Dia jilat jilat jilat jilattt lagi biji sensetif aku sehingga aku klimaks sekali lagi.. Semua air mani Syam terkeluar semula dari lubang vagina aku sebab aku terlampau klimaks..


Indahnya malam raya aku. Aku tau aku tak pernah jumpa Syam ni, Tapi sejak dari malam tu, setiap kali ada masa terluang dan kami juga sengaja mengelak mengikut orang tua pergi beraya, kami habiskan masa membuat projek dengan pelbagai posisi.