Katelyn answers humans

starcrossedean asked:

Tbh I think the new episode had some potential, it was just horribly timed. There was some awesome sass and I loved the parallels but I feel like it would have been much better received had it been at the beginning of the season or at least not in the middle of all of this angel and demon and mark of Cain stuff..

Yeah, I think I agree with you there. It wasn’t bad, but it was undecent timing. It probably would have been better to show it earlier in the season instead of right at the end when things are getting tense. 

Come rant/talk to me about the new episode you guys!! :)



(I have to do it this way cause for some reason I can’t add more than one pic to an ask reply anymore :/ )

BUT, it’s okay, I’m actually pretty new to the whole updates tab thing myself. But yeah, take a loom at my blog:



I have three updates tab on here currently. Here’s the first one:





So this is where all my main stuff goes, like about me, what I’m doing, what’s going on, ect. The black on the Currently in the second pic, those are my links. The circle next to that one just has links to my friend’s blogs, then the other two are for BOTM winners and award winners. Simple.

Here are my other two:






On the first one I decided to do a little tribute to Robin Williams, but you can put whatever you want in it. Links and such can go there too, if you were to want them there. (Spoilers for s8 finale!) The second one I have the little speech Dean gave Sam during the season 8 finale, before the angels fell. Again, you’d be able to put whatever you want. :)


So yeah, that’s that! I hope that makes sense haha. :) <3
(And just by the way in case you notice, it’s 2:15am now XP )

mostly-misha asked:

Hey I'm gonna ask you to do all of them so good luck with that *insert gif here*

Well I just did 9 through 22 so I’ll just copy and paste those answers okay




1. What is your middle name?
Mallory. I don’t like it >.>
2. How old are you?
I’ll be 16 in a month woo
3. What is your birthday?
8/21/98
4. What is your zodiac sign?
Leo yee
5. What is your favorite color?
ORANGE
6. What’s your lucky number?
I don’t have one.. I think?
7. Do you have any pets?
14 pets plus my siblings, if they count hah
8. Where are you from?
Texas bitches! YEAH
9. How tall are you?
5’10 1/2
10. What shoe size are you?
11 don’t judge me
11. How many pairs of shoes do you own?
Uh, like 10-12
12. What was your last dream about?
Um.. A very nice day with a guy I like :3
13. What talents do you have?
I’m a swimmer, I can paint/draw, write, baking, decorating cakes and stuff, and other stuff but I’m too lazy to write it all down
14. Are you psychic in any way?
I don’t think so?
15. Favorite song?
Hah. I’m not sure I have a favorite song, but I have a song of the week and it’s currently Watch You Crawl by Red c:
16. Favorite movie?
I don’t exactly have a favorite, but I’m big on romance movies or chick flicks whatever the fuck you want to call them lol
17. Who would be your ideal partner?
Jared Jensen or Misha  i don’t know lol I won’t know until I find him
18. Do you want children?
Maybe, I don’t know yet
19. Do you want a church wedding?
LOL no. I want a wedding on a beach at sunset :3
20. Are you religious?
Not at all
21. Have you ever been to the hospital?
No
22. Have you ever got in trouble with the law?
Nope! ^.^
23. Have you ever met any celebrities?
Yep :3 I’ve met Steven Curtis Chapman, Bria Larson, Brendan Hansen, Ian Crocker, Garrett Weber-Gale, Lauren Sogar, Kathleen Hersey, Ricky Berens, Jimmy Feigan, Josh Davis Yeah mostly athletes
24. Baths or showers?
Both. Duh.

25. What color socks are you wearing?
Me no wearing socks
26. Have you ever been famous?
Well if you count a ton of people knowing your name cause of you being a fast swimmer and being interviewed for the paper cause of being a fast swimmer and being in the paper a lot cause of being a fast swimmer then kind of yes? ;-;
27. Would you like to be a big celebrity?
I wanna be an actress cx
28. What type of music do you like?
A little bit of everything basically
29. Have you ever been skinny dipping?
No ._.
30. How many pillows do you sleep with?
2 ^.^
31. What position do you usually sleep in?
I don’t know, I’m asleep. But I usually fall asleep on my stomach :3
32. How big is your house?
3 bedrooms, 2 bathrooms, a kitchen, dining room, living room, added on mud room, garage, & deck. It’s not huge but it’s livable c:
33. What do you typically have for breakfast?
I usually don’t eat breakfast cause of swim practice so no clue. Food.
34. Have you ever fired a gun?
Yep!
35. Have you ever tried archery?
Yep, pretty good at it too ^.^
36. Favorite clean word?
Naptime
37. Favorite swear word?
Fuck. You can put it anywhere in a sentence and it’ll still make sense
38. What’s the longest you’ve ever gone without sleep?
A week and a half
39. Do you have any scars?
Tons
40. Have you ever had a secret admirer?
No..
41. Are you a good liar?
Yes, actually x)
42. Are you a good judge of character?
Yes?
43. Can you do any other accents other than your own?
Yes! But British is my best
44. Do you have a strong accent?
No but I used to, I have a light Southern accent, or so I’m told :p
45. What is your favorite accent?
I don’t know a lot of them are petty damn sexy if I’m honest hahaha >.>
46. What is your personality type?
I’m actually not sure how to explain it other than “me” lol
47. What is your most expensive piece of clothing?
Um, a 400-500$ swimsuit I haven’t technically gotten it yet it’s for my birthday and I’m not supposed to notice them looking to get me one either but oh well shhhhhh
48. Can you curl your tongue?
Yep c:
49. Are you an innie or an outie?
Innie
50. Left or right handed?
Right
51. Are you scared of spiders?
Not really
52. Favorite food?
Food. Just food. I’m a swimmer, I’ll eat a lot of things so just food, honestly
53. Favorite foreign food?
German food is the best omfg
54. Are you a clean or messy person?
Clean. I’m OCD CDO
55. Most used phrased?
“Okay then” I think?
56. Most used word?
Supernatural XD
57. How long does it take for you to get ready?
Hahahahaha it can take anywhere from 15 minutes to 3 hours so I don’t know
58. Do you have much of an ego?
I don’t think so?
59. Do you suck or bite lollipops?
Suck xP
60. Do you talk to yourself?
Yes I do don’t judge me omg
61. Do you sing to yourself?
Sometimes
62. Are you a good singer?
I’ve been told I have a nice voice by the very very few people who have ever heard me sing but I think I suck
63. Biggest Fear?
Crickets holy fucking shit
64. Are you a gossip?
No ;-;
65. Best dramatic movie you’ve seen?
Um either Keith or After Earth probably
66. Do you like long or short hair?
Both c:
67. Can you name all 50 states of America?
Yes but I’m too lazy to type them all
68. Favorite school subject?
Swimming/German I can’t choose one and you can’t make me
69. Extrovert or Introvert?
Introvert. Very very introvert.
70. Have you ever been scuba diving?
No :(
71. What makes you nervous?
Like everything
72. Are you scared of the dark?
Sort of? Not really the dark itself but more like what’s in it.. Does that make sense? Like murderers and shit
73. Do you correct people when they make mistakes?
All the fucking time
74. Are you ticklish?
Yeah a little cx
75. Have you ever started a rumor?
No <.<
76. Have you ever been in a position of authority?
No….? 
77. Have you ever drank underage?
I tasted something my parents have in the cabinets and it was disgusting but that’s it, so no.
78. Have you ever done drugs?
No
79. Who was your first real crush?
His name was Chase
80. How many piercings do you have?
Just my ears
81. Can you roll your Rs?“
Yeee
82. How fast can you type?
No idea, 100-125 WPM if I’m focused maybe
83. How fast can you run?
HAH. You think I run??
84. What color is your hair?
Naturally chestnut, but I dyed it like my mom’s ginger color but I think I’m going to re-dye it a more orange color next time hopefully
85. What color is your eyes?
Blue with green around the pupil 
86. What are you allergic to?
Wheat (Gluten), dust, and I think that’s it?
87. Do you keep a journal?
I’ve tried, but I have siblings, so…
88. What do your parents do?
My dad is a science teacher
89. Do you like your age?
I guess?
90. What makes you angry?
I don’t really get angry
91. Do you like your own name?
Yeah, I guess 
92. Have you already thought of baby names, and if so what are they?
Sort of, I really like Alexander
93. Do you want a boy a girl for a child?
One of each if I have kids
94. What are you strengths?
I don’t know..? In what context do you want me to answer? .-.
95. What are your weaknesses?
Same answer as 94 lol
96. How did you get your name?
My mom got it from a TV show I think >.>
97. Were your ancestors royalty?
No clue, but I am related to William Penn, the guy Pennsylvania was named after ^.^
98. Do you have any scars?
Yes. Wasn’t his asked already though..?
99. Color of your bedspread?
Orange c:
100. Color of your room?
Blue & green, as of now





There you are. Enjoy. ^____^




anonymous asked:

The fault in our stars is the stupidest book I ever read John Green shouldn't be writing from a girls perspective The book was so cliche And boring (honestly he should have just made it a comedy) I could see everything coming The main character literally spends a page or two at the beginning describing a book where a girl dies of cancer And just when Augustus is falling in love again his cancer comes back Ō.Ô seriously

Uhm. Okay. Well, that’s your opinion, and I’m not going to hate on it. It’s just a little disappointing to me to find someone that can’t see great writing and an amazing and touching story even when it’s right in front of them.

And please, if you want to hate on one of the things you can clearly see that I like, would you mind taking it somewhere else? I’m not a very big fan on receiving hate on the things I enjoy.

sleepy-punk asked:

Do you think Dean ever went through that phase where he was obsessively interested in things and he'd get sooo excited and he'd tell anyone who'd listen but his dad always told him he was busy.

Actually, I do. Everyone has those things at time periods in his life when they get so into something they want to talk about it all the time, to anyone all the time. Who knows what it was for Dean? There wasn’t too much he had to do besides take care of Sam. But I bet there was something he really liked. But I also think that when he tried to talk to his dad about it, John would tell him that there was no time for nonsense like that or something of the like. That he could always be doing something else that was helpful and that he was busy doing research or whatever. I think he eventually gave up trying to talk to John about it though cause he always told him not to, so he stuck to talking to Sam, but he probably eventually developed a mindset like his dad and didn’t do it anymore. 

wendigoh asked:

hi i know you love both sam and dean but i saw this thing talking about dean treating sam like shit on my dash from u and i relate to dean a lot and i felt like i was being yelled at and im sorry but to the point could you possibly tag "dean hate for ts" or something like that please?

Oh I didn’t realize I reblogged hate ;____; 

I don’t hate on anyone, I’m sorry .-. 

I’ll go delete the post instead..

I’m sorry you feel like you were yelled at .______,

anonymous asked:

I want to post a selfie but I don't have a good camera rn and I feel awkward and ugly with low quality selfies

Oh sweetie, I know exactly how you feel!! The camera on my phone completely sucks, so I have a bad camera too, and I feel really insecure about the pictures I take, but:




You ARE allowed to take as many pictures as you want until you take a decent one. It may not be that great a camera, but there’s nothing you can really do about it, so just try to take the best one you can and use that one.

Besides, I doubt you’re ugly at all!! It’s okay to feel awkward in a picture, I feel awkward in the one I just took ( ^^ ). Just take as many as it takes for you to be okay with it. :) <3


Send me a secret on anon!

sammylied-deactivated20140729 asked:

Sam leaned an ear against Dean's door, listening intently. All he could hear was the thump of Dean's feet pacing back and forth across the room. "Dean?" Sam called quietly. The pacing stopped and there was a heavy silence. "I'm sorry, Sam." Bewilderment flooded through Sam. "Sorry? For what?" There was no answer. Panicked, Sam stepped away, throwing his full weight into the door. He found Dean spread eagle on the floor, the First Blade shoved up into his heart, his eyes green and empty.

No

NO

NO

NO





Send me things that give me feels ;-; I’m going to kill myself asking for these but I love them and hate them at the same time you know?