IM-SO-READY-FOR-THIS

2

And I’d promise you anything for another shot at life

Disloyal Order of Water Buffaloes // Fall Out Boy

I CANT WAIT FOR THE ALBUM, THE TICKET SALE, THE CONCERTS, THE MERCH, ALL THE SHIT WE’RE GONNA DO TO MAKE HIM LAUGH ON STAGE!!! IM SO READY FOR SOLO NIALL AND IM SO EXCITED FOR HIM!!!!

@nocturnalgrimoire Yes I’m totally gonna make a collar for my doge (!!) but like from something thick and very durable bc since I live in a house with a backyard extending into the forest I wanna take a bigger doge. Like people in europe usually live in apartments where you either can’t have big dogs or the owner doesn’t allow animals so I’m gonna take like an old german shepherd maybe

2

Okay who the hell gave Shinee permision to become sugar daddys?!! Somebody point them out to me so i can hug them kiss them and then kick their ass! If anyone feels personally attacked by these gorgeous men you arent alone!!! lol Im so ready for this~!! So ladies and men hold on to your nips, triy to keep your legs closed cause this come back gone be gooooooooooood lol

wow i just saw my sidereal chart and there’s so many changes and im so ready to read all of them and see different sides of myself yay

160926 J-Hope’s Tweet

드디어 제 인트로가 공개가 되었네요
방탄소년단 정규 2집 인트로라서 더 큰 의미가 있는 거 같습니다 오랫동안 기다려왔고 열심히 한 만큼 좋은 결과물이 나온 거 같아서 행복하네요 이제 시작입니다 많이 기대해주세요!! 방탄 파이팅! #호비

At long last, my intro has been released. 
Because it’s the intro for BTS’ 2nd full album, it seems to carry an even bigger meaning. I’ve waited for this for a long time, and because the result seems to be as good as all the hard work and effort put into it, I’m happy. Now, it begins. Please anticipate (the album)!! Bangtan fighting!! #Hobi

Trans cr; Alli @ bts-trans
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS