I WANNA DO THIS

anonymous asked:

Gaster I'm going to stay anon but I'm having trouble because I keep self loathing myself even my family tells me how much they love me but I feel I'm not worth it.

YOU ARE WORTH SO MUCH… PLEASE DO NOT THINK OF YOURSELF THIS WAY…
MY YOUNG ONE, YOU ARE A GIFT TO THIS WORLD. YOU ARE SPECIAL, YOU ARE UNIQUE, AND NO ONE COULD EVER BE AS SPECIAL AS YOU. 

EVERYONE IS UNIQUE, AND THAT’S WHAT GIVES YOU SO MUCH VALUE. 
I KNOW IT’S HARD TO LOVE YOURSELF… BELIEVE ME, I DO… BUT YOU HAVE TO REMEMBER… YOU ARE SO VALUABLE… YOU HAVE LIFE, YOU HAVE LOVED ONES, FRIENDS, AND TO ALL OF THEM, YOU MEAN SO MUCH… 

BUT MORE IMPORTANTLY… YOU NEED TO SEE FOR YOURSELF HOW WONDERFUL YOU ARE. TAKE A DEEP BREATH, SEE WHO YOU ARE FROM AN OUTSIDE VIEW. EVERYTHING YOU DO, WHAT YOU BELIEVE IN, WHO YOU ARE, AND WHAT YOU DO… YOU ARE AMAZING.

YOU ARE UNIQUE. NO ONE CAN EVER TAKE YOUR PLACE, AND THAT IS WHAT MAKES YOU SO VALUABLE. 

I WISH I COULD MEET YOU IN PERSON SO I COULD SHOW YOU HOW WONDERFUL YOU ARE, AND HOW MUCH YOU MATTER…BUT FOR NOW, PLEASE KNOW… 

I LOVE YOU. 

AND I’M HERE FOR YOU IF YOU NEED ANYTHING. EVEN IF IT’S JUST SOMEONE TO TALK TO… 

YOU ARE WORTH THE WORLD. 

Texting Dagoth Ur

“Come Nerevar 😏👌👏🙌 friend 😁❤️😚or traitor😒🔪💔come. Come and look 👀👀👀upon the Heart ❤️😍 and Akulakhan 💀🤖❤️. And bring Wraithguard 🙌✨💪✊…. I have need of it 😏😈😎.

“Come to the heart ❤️❤️❤️😍😍😍chamber. I wait 🙄😒⏱⏱for you there where we last met 👏👌countless ages ago ⏱📆💯🕐🕑🕓.”

“Come to me through fire 🔥🔥🔥and war 💥🔥⚔️🗡. I welcome you 😏👏😁👌😚. ”

“Welcome, Moon-and-Star 🌙🌝🌚⭐️💫☀️. I have prepared a place for you 😁👌❤️🙌.”

heartofadeadman  asked:

You asked for SilverFlint prompts? I know this is probably a pretty common thing to write about when it comes to silverflint but I could never get enought of it - Flint meeting 'Captain Flint', Silver's new best, feathered friend, for the first time, please?

“What the hell is that.”

“Ah, Captain, have you finally grown bored of your juvenile attempts to ignore me?” Silver grinned as Flint kicked his cabin door shut behind him.

“I’ve not been ignoring you,” Flint scowled, though at the bird rather than Silver. “And you didn’t answer my question.”

“Ah right, you’ve just been avoiding me for four days. Honestly James I’ve been in your cabin every night, where have you even been sleeping?”

“I’ve not been – oh for fuck sake just tell me why you have a brightly coloured bird perched on your shoulder.” Flint was all but massaging his temples, it was nice to know that even after all this time Silver still had an uncanny ability to annoy him.

“Well, as you would know if you hadn’t been ignoring me, this is a parrot.” Silver explained, his metal leg thudding on the wooden floor as he approached Flint, shifting the bird to his hand and holding him out to Flint, who eyed it suspiciously. “Really James it’s only a bird not an English conspirator.”

Keep reading

crown prince: i like you

eunuch hong: but you can’t. we are both guys and it’s forbidden! 

crown prince: IDGAF!

me: HE ACCEPTS BEING GAY AND I ACCEPT THIS CONCEPT, BUT DAMMIT HE KISSED HER WHEN SHE WAS STILL POSING AS A GUY ONLY!!!! KDRAMAS, STEP UP YO GAME AND PLEEEEEEEASE MAKE IT YAOI FASHO NEXT TIME. 

anonymous asked:

Winter feeling sorry after a fight with Autumn and attempting to comfort sad Autumn. Or Spring tries to comfort Autumn after the fight with Winter. Whichever one, I am helping you be productive! Yeah!!

winter prolly wouldnt feel sorry after a fight with autumn cuz he feels the things he says are warranted towards her (for the most part) so have this

you’ve been saying that for a looong time, spring

is executive function like, a finite resource for any of y’all? Because I swear I can have it for like a week but once it’s gone it’s GONE like if I try to do ALL my work and be on top of self care (washing face, brushing teeth, eating, etc) PLUS handle some other stuff i feel like it gets…. used up? and for like a week after I just have NONE and everything goes to shit and everything around me is a mess and nothing is getting done

back to school tag :)

heyyo it’s a month after school started but i was tagged by the awesome @studyplants (tysm beb) + i haven’t done one of these in forever and i needed like 5 min to chill so…. here we go i guess (do not reblog)

i’m tagging @intellectus, @mvths, @leahrning, @studybeehs, @ecoliere, @studylou, @getstudyblr, @katsdesk, @studycubs ++ everyone who reads this!!

1. Do you like your teachers? 

i actually only have two this semester and one of them is for an online class but… i know all of second semester’s teachers so yah i like them all lol

2. Favorite subject?

math, always math, any form of math (although i’m hype for ap lit & ap psych this year too lol)

3. Least favorite subject?

two words: physical. education. (PE, gym, whatever you want to call it)

4. What goals/challenges did you set for yourself?

well i’ve taken on a lot of responsibilities this year so that’s definitely a challenge lol :) ++ it’s senior year so getting into the best college for me is the goal

5. How many classes do you have close friends in?

most/all of them tbh, even the ones i’m not taking yet (i know other ppl’s schedules lol) so yeah it’s pretty fun

6. Something amazing that happened this week

i slept in this past weekend. if that’s not amazing then idk what is lol

also i finished some really good college apps essays, finished some work i was behind on, and figured out my life (mostly) so yay :)

7. Something disappointing/bad that happened this week

didn’t do as well as i wanted to do on a test but no biggie i’ll get the next one

8. Any cute new girls/guys you saw?

tryna focus on my education here yo. all my friends always look a+++ though so shoutout to them for that

9. Gotten in trouble yet?

yet??! i am an innocent child ok.

10. What kind of stationery do you use?

always use my black muji .7mm pen (i’ve used it for almost 6 months now and it’s still going strong??!) + my pastel mildliners whenever i use my bujo

11. How do you destress?

haha who said i do? :) naps help, taking a quick lil break to look up and breathe is great, also finding time is nice to but hey can’t have it all

12. What music do you listen to when you study?

the sound of my brain screeching too much info from too many different places at once, and also telling me how much work i have to do.

13. Most embarrassing school experience?

my school experience. that’s it.

nah i don’t really know tbh a lot of lil embarassing things happen and even if they were big why try & remember them you know? let go of the past (don’t forget, just move on) and push forward!!

14. What motivates you?

making my parents proud, showing the world that i’m not what it thinks i am, destroying the societal image of someone like me, showing up all the people who doubted me or thought they were better than me, etc… :)


sooo yeah that’s it!! hope this was insightful or fun in some way lol. thanks for reading!!  (do not reblog)

My mom and I unintentionally reenacted a scene from Spongebob. :/

me [on the phone]: Hey mom! How are you?

mom: Good, how are you?

me: eh I’m fine. Still haven’t studied for my midterm tomorrow but…I’ll do it. So how was your day? What happened?

mom: Are you calling me so you can put off studying?

me: um NO, I’m calling because I LOVE you. is that a CRIME?

mom: study for an hour and then call me back