58:8

Have another Little Nightmares Oc!

Her name is Eight, and she has been hiding in the Maw for a very long time, gaining the trust of the Nomes, and trying to survive.

She had an utter fear of the dark, which is why she always carries a Lantern around. 

I am planning on making a Little Nightmares story with her (and a few other character I want to create)

    If anyone wants, they can have their OC in it (I will credit them.)

Aku Ayah dan Pakcik

[7/18, 8:58 AM] :-)Fazli Damak: Malam tadi pakcik aku dtg rumah nk tumpang tdo. Dia ada keje kat area2 UIA ni. So, dia tumpang la rumah aku, dkt dgn UIA. Umur pakcik aku ni 52 tahun. Muka nampak muda lg dgn bdan agak berisi dn perut sedikit membulat, pck terlihat cukup sexy.biasa aku panggil abg, tp mak asek marah. Hahaha.. Famili aku ni, kalau pasal pangkat, xboleh buat main, x hormat katanya. So aku ikutkan jek la panggil dia pakcik.


Tepat jam 9 mlm, pakcik call rumah ckp dia da sampai kat bus stop depan rumah. Mak suruh aku turun jemput pakcik naik rumah. Waktu aku turun, aku terserempak jimmy dlm lift. “Yo, cad! Nk g mane?” kata jimmy. “Nak turun amek pakcik. Abg nk ke mane mlm2 ni?” kata aku. Jimmy senyum manis, dia dtg dkt aku die lurutkan zip aku dia hisap dlm 10 sedutan. “ahhhh.. emmm… abbbggg….llllliiiiffffttt nnnkkk sssaaaammmm….mmmm..pppaaaiiii”  kataku dlm kesedapan. Jimmy bangun terus zip balik sluar aku. “ahhh… Tengok, kan dah stim. Adoi. Cad nk amek pakcik la, malu la mcm ni klu dia nmpk cad stim.” Aku merungut. Pintu lif pon terbuka. “hahahaha….saje je aku kacau kau. Tetibe horny tgk kau. Hahaha.. ok lah cad, jmpe nanti.” Kata jimmy sambil gelakkan aku dan berlalu pergi.


Aku keluar jek dari kondo, tgk pakcik dah tercegat kat bus stop. “wah, handsome pulak pakcik aku ni dengan sluar treck die.” Dalam hatiku. Lalu aku terus pergi ke bus stop. “Salam pakcik, da lame sampai??” kataku. Kami pon bersalaman dan berpelukan. (salam dan peluk ni dah jadi adat famili aku untuk tunjuk tanda hormat sesama keluarga.) “eh cad, keras pedangnya, lawan2 pedang pakcik ke? Hahaha” kata pakcik sambil gelak. Aku dah malu x ingat dah. “lelaki pakcik..biasa la..lg pon td nampak awek comel2 kat kondo tu, tu yg stim tu.. hahaha. Jom la pakcik, kite naek atas, mcm nk hujan jek ni”. Aku cube hilangkan malu. Kami pon berlalu pergi naek ke atas.


Sedang kami gerak nk masuk kondo, tetibe kaki pakcik terseliuh. Terpijak batu. Pulak dah…aku pon papahlah pakcik naek ke atas. Nasib baek dia bwk 1 beg galas jek. aku papah pakcik ni.wktu aku papah pakcik, tangan aku sering terkene konek pakcik dlm sluar treck tu. “eh pakcik, xpakai underware ke?  Hahaha..” kataku sambil gelak. “cad, nakal btol la kamu ni. Ni nk tlg papah ke nk ambil kesempatan ni cad? Huuuu…” kata pakcik. Aku dgn pakcik ni g manja, so x kesah la nk gurau mcm tu hehe.


Sampai jek kat rumah, mak mula la bebel marahkan pakcik ckp jln x pandang bawah. Kesian pakcik kene bebel. Aku lepak kat dlm bilik surfing jek. Jam dekat pukul 12 malam, pakcik masuk bilik aku utk tmpang tido sama aku. Bilik lain penuh, xnk nk kasi tetamu tdo kat ruang tamu kan. Bile pakcik masuk bilik, aku shut down laptop n naek katil nk tdo. Katil king saiz, muat utk 2 org. Aku biasa tdo pakai boxer jek. Tgk pakcik x berbaju pakai kain plekat baring sblh aku. kami pon tido.


Jam 2 pagi aku terjaga. Bunyi kilat kuat. Aku tengok pakcik sedap jek tdo. Tapi mata aku tertumpu pada 1 tempat yang cukup menarik. Kain pakcik terselak, ternampak koneknya yang tgh mengeras. Tgk pakcik tdo nyenyak jek, aku ambil sempatan utk hisap konek dia. Kepala koneknya berbentuk cendawan aku jilat2 dan sedut2 dgn  penuh cermat takut pakcik terjaga. Lepas tu aku terus kulum hisap konek pakcik perlahan2. Koneknya wangi. Aku cuba masukkan sedalam mungkin. Lebih 20 minit aku hisap. Tibe2 aku terdengar bunyi orang mengerang. “ahhhhhhh…… emmmmm………” pakcik mengerang sedapan. Rupenya pakcik dah terjaga. Xtau perasaan aku time tu. Malu, takot, segan, semua ada. Aku terhenti sekejap sambil konek pakcik gerak2 dlm mulut aku. “cad, teruskan cad, sedap sangat cad. Ohhh cad… emmmmm…..” kata pakcik, aku pon ape lagi, teruskan la hisap konek pakcik.


Lebih kurang 10 minit, pakcik bangun dan fuck mulut aku. konek pakcik kluar masuk mulut aku dgn laju. Aku dapat rasakan urat2 konek pakcik timbul2. 7 minit lepas tu pakcik menarik keluar koneknya dan melancap depan muka aku. “ahhh.. cadd… pakcik nk pancut da ni cad… uuuuhhh……” keluhan pakcik. Lancapannya makin laju.. dan…. crrrrrriiiittttt….. ccccccrrrrrriiitttt….. cccrrriiitttt…. berdas2 pancutan kat muka aku. “aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh” pakcik mengeluh panjang sambil tersenyum.


Aku bangun basuh muka aku kat toilet. Aku balik ke katil tgk pakcik da sambung tdo. Konek aku masih stim lagi. Aku baring sblh pakcik dan mengurut2 konek aku dan tertidur. Tgh sedap mimpi, tibe2 aku terasa konek aku panas jek.. suam2.. aku bukak mate, tgk pakcik tgh kulum konek aku. jam pukul 4 pagi. Punye sedap org kulum konek time aku tdo. “ahhhh… emmm… ooooohhh…. pppaaakkkccciiikk….. mmmm…. laaagiiii…..” aku kesedapan. Aku cari konek pakcik dan lancapkan. 20 minit pakcik hisap konek aku, kami buat 69 pulak. Aku hisap konek pakcik 5 minit tibe2 dia jerit. “cad hisap lagi caddd!! Cccaaad…. aaahhhhh…….. eeeemmmmppphhhh….. oooooohhhhhhhhhhh……” terus pakcik pancut kat mulut dan muka aku. pakcik mula ghairah dia hisap konek aku dan sedut sekuat2nya mcm nk tercabut konek aku. x lama lepas tu aku pulak nk terpancut. “ppaaakkkcccikkk…. oooohhhhhh…..eeeemmmmmm……. nnnkkk… pppaannnccccuuuuuttttt………” aku pon pancut berdas2 pakcik telan semuanya. Ouh… mmg sedap.. lepas pancut tu, kami terus terlelap..


sedar2 jam dah pukul 8 pagi dan kami masih dlm keadaan  69 dan berbogel. Masing tgh stim waktu pagi. Aku pun aamik kesempatan hisap konek pakcik. Pagi ni pakcik x tahan lama. Hisap x sampai 5 minit dia dah pancut. “ahhhh…. emmm… morning cad…. pandai kamu kejut pakcik ya..” Tp air dah x banyak. Pakcik hisap konek aku sampai aku pancut. Lebih kurang 15 minit, aku terpancut. Pakcik siap2 pergi mandi nk g keje. Aku sambung tdo..


Sedar2 jam dah pukul 11 pagi. Aku mandi, dan sarapan.
[7/18, 11:52 AM] :-)Fazli Damak: tiba2 dengar orang bukak pintu bilik aku… aku terus tarik selimut kemudian pura2 tido..

Bunyi tapak kaki tu makin dekat. Diciumnya dahiku dan usap2 kepala ku. aku buat2 mengeliat.

aku : “ermm… pukul berapa dah ni??” sambil terkebil2 bukak mata..

pakcik : “baru pukul 3.50 pagi.. sorry sbb buat cad ter jaga..”

aku : “xpe.. cad pon nk buang air ni.. bile pakcik sampai?”

pakcik : “baru kejap td.. ni kenapa batang cad stim ni?”

aku : “biasa la pakcik masa tdo, mimpi macam2..”

aku bangun terus pergi tandas. lama jugak aq kat tandas masa tu.. perut tetibe sakit.. haha.. 5 minit mcm tu aq kluar tandas.. lampua ruang tamu masih lg tutup.. sedang aq melangkah ke bilik aku, aq terdengar suara ayah mengerang.. aq tengok bilik ayah pintu terbuka luas..

aku : “Ayah.. ayah kenapa ayah??”

jerit aq dari luar pintu sblm sampai bilik ayah. sampai aja kat bilik ayah, aku pura2 tergamam tengok ayah jolok pakcik. sbb td aq dah intai dorang beromen. ayah terkedu tengok aku. muka ayah masa tu merah gila..

pakcik : “Cad.. mari sini dtg ke pakcik..”

aku terus pergi ke arah pakcik yang sedang buat doggy style.. tp mata aku tetap pandang muka ayah.. ayah masih lg tergamam..

sekarang aku berdiri betul2 depan pakcik dan ayah.. muka pakcik betul2 dekat boxer aku.. pakcik terus keluarkan konek aku yang separuh tegang dan terus hisap.. aku senyum kat ayah.. bila ayah tengok aq senyum, dia balas senyuman sambil jari telunjuk letak kat bibirnya sebagai isyarat diam.. ayah sambung menjolok pakcik..

ayah : “Cad jangan bgtau kat mak kau, nanti ayah belikan kau telefon yang kau nak tu.. ok?”

aku : “ermmmphhh.. ooouuhhh….. oookkkk… oookk ayahhh…. ouuhhh…”

pakcik hisap konek aku sedap sangat.. ayah pulak jolok pakcik kejap laju kejap perlahan.. aku ambil kesempatan ni utk hisap tetek ayah, jilat leher kemuadian aku bercium dengan ayah.. lama juga kami macam tu..

pakcik : “Him tukar style.. aku nk rasa batang cad dlm lubang aku..”

ayah pon tarik kluar batang dia yang besar tu.. pakcik skarang baring telentang pulak.. aku angkat kaki pakcik ke atas, aku cuba masukkan konek aku.. mudah sbb ayah dah buat lubang pakcik jd luas.. konek ayah besar dari konek aku.. sekarang aku jolok pakcik, pkcik pulak hisap konek ayah..

aku : “ahhh ahhhh ouuuhh…. pakcikk…. ahhhh…. seddddaaappp…. oooohhh…”

ayah : “hisap lg zack… oooouuuhh… lagggiii zackk…”

aku dengan ayah terus mengerang kesedapan.. sungguh sedap… 30 minit berlalu..

pakcik :“ cad jolok laju lagi cad… laju laaaggiii… oooouhhh……. eemmmphhh…. uuuuoohhh….”

ayah : “zack…. aku nak pancut dahhh……. hisap lg zack….. ahhhh…….ooouuuhhh……….emmmmppphhhh….”

aku : “pakccciiikkkk…….. oooouuuuhh……… aaarrrrhhhhhhhhhhhhhhhhh…..”

aku dengan ayah pancut serentak. hentakan aq yang terakhir sanat kuat. puas aku lepaskan semua air mani ku mlm tu.. air mani ayah pakcik telan semuanya… batang aku masih lg dlm lubang pakcik, aku jolok lagi sehingga keluar air maniku di lubang pakcik… bila da terasa nyilu aq tarik keluar… kami bertiga terbaring atas katil.. terlelap hingga ke pagi..

pagi tu aku terjaga dalam pukul 10.. aku tengok pakcik dah xde.. ayah masih lagi tdo.. batang ayah separuh keras memikat hati aku.. aku bangun terus hisap konek ayah yang besar dan panjang tu.. dah lama aku idamkan utk hisap konek ayah sendiri akhirnya tercapai juga.. 20 minit aku hisap, batang ayah keras menggila tp ayah tetap lena di buai mimpi.. puas aq hisap, aku bangun duduk atas konek ayah.. aku masukkan konek ayah dalam lubang aku.. susah sangat nak masuk sbb konek ayah x masuk konek abg jimmy..

setelah berkali2 cuba, akhirnya masuk juga kepala konek ayah…ku tarik nafas dalam2, ku tekan lg konek ayah sampai masuk semuanya.. senak perut aq.. bila dah masuk semuanya, aku duduk utk selesakan keadaan konek ayah dalam lubang ku.. ku cium bibir ayah.. sedang sedap aku henjut perlahan2 sambil cium mulut ayah, ayah balas ciumannya menandakan dia dah sedar dari lena. ayah peluk badan aku, cium aku dengan lebih rakus..

ayah jolok lubang ku cara yang sungguh
[7/18, 12:15 PM] :-)Fazli Damak: ayah jolok lubang ku cara yang sungguh romantik.. perlahan2… hampir sejam keadaan kami macam tu..

ayah : “cad.. ayah dah x tahan cad… ahh ahhh ahhh ahhhh… ”

ayah terus jolok aku dengan laju.. sambil tu aku terus lancap konek aku sendiri… 5 minit lepas tu, aq dapat rasakan konek ayah keras menggila dlm lubang aku…ahhhhhhhhhhhh aaaaahhhhh….. oooouuuuhhhh….. emmmmpppphhh…… ayah mengerang. bertubi2 air mani ayah pancut dalam lubang aku.. sungguh senak tp sangat sedap.. xlama lepas ayah pancut dalam lubang aku, aku pulak pancut atas dada ayah.. penuh air mani ku atas dada ayah.. kami bercium dalam 5 minit konek ayah terkeluar dari lubangku sendirinya..

kami pon bangun mandi bersama… itu lah kali pertama aku mandi bersama ayah berbogel.. aku gosok badan ayah dengan sabun, sambil gosok aku lancapkan batang ayah. waktu mandi aku hisap batang ayah sampai ayah pancut lg… ayah pun buat benda yang sama dengan aku..

hari tu kami luangkan masa 2 beranak bersama sampai lah mak pulak esoknya.. sekarang bila mana ada masa terluang, tempat yang kosong ayah akan sentiasa jolok lubang aku.. walaupun umur dah 58, tp kekuatan batin ayah tetap kuat.. siang bila mak pegi pasar ayah jolok aku dlm bilik.. malam aq intai ayah jolok mak.. kadang2 lepas ayah jolok mak, ayah masuk bilik aku hisap konek aku then jolok aku

The Steven Universe Fandom Right Now
  • SU Fandom: HOLY SHIT DID YELLOW DIAMOND SHATTER PINK DIAMOND
  • SU Fandom: I think the whole "Yellow shattered Pink" theory isn't true. Seems to easy.
  • SU Fandom: GUYS PRINCESSES PEACH IS PRECIOUS AND CAN MOST LIKEY SEE THE PAST
  • SU Fandom: Lars is my insecure son Q-Q
  • SU Fandom: *HAVING A SEIZURE FROM ALL THE GOOD THEORIES*
  • SU Fandom: AHHHHHHHHHH ALL THE OFF-COLORS ARE BEAUTIFUL
  • SU Fandom: Ace Attorney AM I RIGHT????
  • SU Fandom: LARS IS PINK OH MY LORD MY PINK SON
  • SU Fandom: *INCOHERENT SCREECHES*
  • SU Fandom: Is Anyone concerned that Lars FUCKING DIED! HE CRACKED HIS HEAD DAMN OPEN!
  • SU Fandom: Poly caterpillar?
  • SU Fandom: *Blissfully looking at fanart*
  • SU Fandom: So, does Lars have Lion's powers now orrrrrrrr
  • SU Fandom: MEMES
thankful.

- to work a job where the kids (6th-12th graders) come running towards me to tackle-hug me after only a week of not seeing each other.

- for a best friend who wakes up after going to bed for the night to ask me about my date, and is so dedicated to our friendship that we share our google calendar’s with each other so we can support each other in our busyness.

- to go on a date with a man who seems… normal. he took me to a dimly lit, tucked-away wine bar where we got to listen to a new-to-me artist, drink really good wine at a small table, and we had to lean in close to hear each other while the musician played songs like this one.

- to be able to build relationships with so many kids at my job that some of them sprint across the parking lot from the school to my office in between classes to ask me to pray for them before they sprint back without missing a second of class.

- that i have people around me who support and encourage self-care.

- for the ability to be so dang aware of my body and how it works and what hurts and what doesn’t and to build it stronger.

- for a dad that i can trade book recommendations, new music, and health + fitness information with. what a gift.

- for a mom who doesn’t wait for me to ask for help or support when i need it most. she simply shows up and she’s ready to dive in.

- to be able to talk about how close i am with all of my brothers and know that it isn’t just luck that we’re like that; we put in the hard work to be and remain close to each other.

me: i will never love a character more than i love the twelfth doctor

me, directly after watching the movie: i will never love a character more than i love the eighth doctor

me, directly after seeing the thirteenth doctor onscreen for forty-eight (48) seconds and not even hearing a single line spoken by her: i will never love a character more than i love the thirteenth doctor