1.-outside

5 Things

I was tagged by the wonderful @mactaggertmoira

FIVE THINGS YOU’LL FIND IN MY BAG:
1. Calculator
2. Pencils
3. Wallet
4. Student ID
5. Mints

FIVE THINGS YOU’LL FIND IN MY ROOM:
1. Books galore
2. Stuffed animals
3. A bulletin board with pics of me and my family and friends
4. Purses
5. A “Fantastic Beasts and Where to Find Them” calendar

FIVE THINGS I WANT TO DO WITH MY LIFE:
1. Kinda wanna go scuba diving
2. meet more actors I love! 
3. Go to another comic con! (Wizard World was amazing)
4. Become a pediatrician
5. Become more sociably active (gonna need it for my new school next year)
FIVE THINGS I’M INTO RIGHT NOW:
1. The Outsiders
2. The Breakfast Club
3. Riverdale
4. Superheroes
5. The whole 80s aesthetic
FIVE THINGS ON MY TO-DO-LIST:
1. Go to Six Flags again this summer
2. Get more rest
3. Eat healthier food
4. Watch more Star Wars 
5. Not stress out too much

FIVE THINGS PEOPLE MAY NOT KNOW ABOUT ME:
1. I love to read
2. I have a fear of spiders
3. I’m very serious about school
4. DALLAS WINSTON IS MY ONE TRUE LOVE (pretty sure y'all know that)
5. I saw Carrie Fisher from afar. (It was amazing)

I tag @korrasamipoptarts @mishelert @lanthanumx @buffalowingpassion @spiderzenslaya @ anyone who wants to do this

5 things

I was tagged by: @holdmyhansolo, tysm!

FIVE THINGS YOU’LL FIND IN MY BAG:

1. tissues
2. pens
3. coins
4. ?
5. ?

(I dont have much stuff in my bag tbh??)

FIVE THINGS YOU’LL FIND IN MY ROOM:

1. headphones
2. a computer
3. a chalkboard that i draw nerdy stuff on
4. pictures of my family + my dog
5. drawings i’ve made

FIVE THINGS I WANT TO DO WITH MY LIFE:

1. have a gf/bf tbh
2. meet atleast 1 actor i like
3. go to a con tbh
4. get a leather jacket
5. be able to come out to my family

FIVE THINGS I’M INTO RIGHT NOW:

1. The Outsiders
2. The Breakfast Club
3. Leather jackets…
4. 80s music
5. X-Men

FIVE THINGS ON MY TO-DO-LIST:

1. be able to draw a face
2. to be physically active
3. ?
4. ?
5. ?

(I dont necessarily think of the future that way, like i dont have a to do list)

FIVE THINGS PEOPLE MAY NOT KNOW ABOUT ME:

1. I can speak french
2. I have a scar on my chin 
3. I can do a 3 leaf clover with my tongue (dont ask fejwjenfkjwnef)
4. I! love! mickey! mouse!
5. i have a birthmark on my hand

Tagging: @zanderjerrymander @icepeters-book-trash @blumarvel @babiijayla

"Man", an autobiography by Dallas Winston

Man, man man man man man. Man man man man “man,” man man man. “Man man man man,” man man, man man man. “Man.” Man man man man man. Man man, man.. “Man?” “Man,” man man. “Man!” Man? Man man man “man”? Man. Man man man man, man man man. “MAN?” Man, man man man. “Man!” Then I get shot, man.