...waley

Waley Gao
GG 15F-ES-TK03 External Panel Tank
GG 14F-ES-AV01 Enigma Multi-Chamber Vest
GG 15F-ES-PL02 Omnidirectional Sweat Pants
ΛCRИM 3A-5TS | ΛCRИM X NikeLab LF1-001

Pic by Bryan Chang

RapMonster x Wale CHANGE  Lyrics :

HRAP MONSTER

Oh, tell me that dark could never win the light
Oh, tell me that wrong could never win the right
Baby, tell me that we gon’ someday stop the fight
And tell me that every, everything gon’ be alright
Oh tell me who’s stupid, baby, is it me or them?
Just tell me who’s insane, baby, is it me or them?
In this crazy world after patience, could we get the pearl?
But this world, which teaches me, preaches me how to curl
Oh, fxxk the school
All we got is mad teachers and some visible classes
Divided spaces, and forever-lastin’ stresses
Everybody’s mad
Kill people with fingers on Twitter
More than a gun, more than a knife
The tip of your tongue just glitter
Would the pain always win you gain? (Nah)
How could you bet? It’s damn checkin’ game (Yeah)
We’re losin’ again, homie, we losin’ too many things
What should we tell our sons?
You know that they will be the men
Like you and me  

If hope is a taste, what’s yours?
What you eat all day? 
(What you eat all day?)
And if your love is a game
Are we losin’, losin’? Oh 

World is gonna change (ooh ooh ooh)  x 4

WALE 
Ya. Yeah, tell me what is really real?
I’m tryna buy a new Ferrari for my newest deal 
Baby girl say, the world really hate us, huh?
Pray a lot maybe God give you St Laurent 
Wish that I could change the world but they hold back 
When it’s time to go, the people just be mad again 
And what if I could change the world with a pen and pad?  
When it’s time to vote, the people turn to mannequins 
Challenge that. Namjoon, I’m the man too 
I’m out in Chevy Chase the teachers used to lampoon   
I sing songs, haikus, over rap tunes. 
High IQ lookin’ for a Song Hye Kyo, 
Hey cuuutie girl, yeah 
I’m tryna keep it a hunnet 
Got no faith in the government that’s why we need eachother. 
Hey. Laughin to keep from cryin’ 
Folarin’s a rap monster. BTS is the army 
Now it’s on me 
I'mma keep the piece until I see some more peace 
I'mma keep it G, forever keep it lowkey 
Take a trip to south korea with some DCOGs 
Chiefin’ OG
I’m chief in OG 
Hated by alt-rights and racist police   
Say woohoo 
Man, 12 coming 
They make them kids really freeze when they say ‘Freeze!’ Freeze! 

x4 (World is gonna change ,ooh ooh ooh)
x4 (World is gonna change
The world is gonna change
The world is gonna change)

RAPMON 
Moonz (Wale’s fans)
WALE
Praying for better days for you and I 
I see progress via my daughters eyes 
I think, I think too much now and drink too much now 
And numb it ‘cause I don’t wanna cry 
RAPMON
Praying for a better place for you and I 
I see some grass growin’ the winter’s eyes 
I think, I think too much now And drink too much now 
To numb it ‘cause I don’t wanna die 
WALE
I believe that real friends love you to no limit (yeah)
I believe that real change lies in the mirror (yeah)
Since I was a lil one was supposed to get much status 
Now they got their hands up for me like a stick up  
RAPMON
Say, Hands up, hands up like a stick up
Hands up hands up like a stick up 
Since I was a little one Was supposed to get much status 
Got their hands up for me like a stick up 
WALE
Take it day by day. night by night 
Its on you and me 
If I’m gon shine,   not stoppin’
RAPMON & WALE 
Day by day, night by night 
It is on you an I
Moonz and the Army right (my hands up) 

Credit to k-armys / youtube comments / my ears lol
By @mimibtsghost Love U Army!

rush-cal-deactivated20170505  asked:

1-20 :) sagutan mo lahat ah.

1.Sinong blogger ang nagagalingan ka magblog?
~ @sikolohistang-baliw @dakilanggerlpren @dakilangboyyfriend @vonquaint @hey-its-kiffxr (hello kuyaaa!) @curioshittyy @ex-masbitterpasakape (hi madam hahaha) @teenxskylar (hoy bata i misyu!!) @peppermintchuuxx (hi ate kaaath)
2.Sinong blogger ang pinakanagagandahan ka?
~ @yannaxganda @xbabaengprogrammer @sxlxniuuum @anaventurer @txngangnagmamahal @hansporkandbeanss @arivenntee (keleg hahaha) @noli-me-tangyna (hoy hahaha)
3.Sinong blogger ang pinakanapopogian ka?
~ @hahahagago @foureyedmonsteryeah-x @daaamnpaolo @romanticprince25 @rommeldrawlines @hindi-ko-birthday @chinitongprynito @antukingpogi @angtotoongjuan @cm-psycho @medyomaginoo @creatingmyownworld @kapeprince @juankulot @notyourkenji @thebinchycode (hi tayyy!!) @bertybrates 😂
4.Sinong blogger ang crush na crush mo?
~ Hala nahihiya ako i-tag hahaha lol de ano si Maiko talaga simula’t sapul crush ko na siya. :)
5.Sinong blogger ang sweet?
~ @moved-on-to-the-next-life (huyyy) @notyouridealman kaya lang nagdeact na siya. :((
6.Sinong blogger ang friendly?
~ Lahat naman sila beshi
7.Sinong blogger ang masarap kausap?
~ @masarapnaloyalpa101 2 in 1 yan wag ka hahahaha
8.Sinong blogger ang nakakatawa kausap?
~ @notyouridealman nagdeact kase eh hays
9.Sinong blogger ang nacucute-an ka?
~ @dyosang-pag-ibig 😍😍
10.Sinong blogger ang pinakaayaw mo?
~ Waley naman.
11.Sinong blogger ang naiinis ka?
~ Waley den mabait kase ako hahaha
12.Sinong blogger ang sa tingin mo masarap kasama?
~ @yannaxganda puro mura to eh hahahaha
13.Sinong blogger ang gusto mong maging kaibigan kaya lang nahihiya ka?
~ yung crush ko hahahaha yoko i-tag nahihiya ako hahahaha
14.Sinong blogger ang approachable?
~Lahat naman sila.
15.Sinong blogger ang pinakaclose mo?
~ @notyouridealman :((
16.Sinong blogger ang una mong nakausap?
@nitderella (kamusta naaa!!)
17.Sinong blogger ang hindi mo ineexpect na makakaclose mo?
~ @rush-cal 😘
18.Sinong blogger ang idol mo?
~ @vonquaint hahaha
19.Sinong blogger ang palagi mong binibisita ang blog?
~ secreeeet hahaha lol
20.Sinong blogger ang gusto mong makita ng personal?
~ @notyouridealman 😁


Hoy leshe ka bawian eh hahahahaha love you R!!! Misyow! 😘

anonymous asked:

1 to 20. sagutin mo lahat.

Sinong blogger ang nagagalingan ka magblog? @kimpoyfeliciano @kinikxmkeem @kinghippolytus @jetmonticello

Sinong blogger ang pinakanagagandahan ka? @bonifaciamadlangtuta @kinikxmkeem @dakilanggerlpren

Sinong blogger ang pinakanapopogian ka? Hmmmm

Sinong blogger ang crush na crush mo? <i> <b> waley </i> </b>

Sinong blogger ang sweet? <i> <b> Lahat naman ng nakakausap ko. </i> </b>

Sinong blogger ang friendly? <i> <b> @girlbehindthisblog @dakilanggerlpren @kinikxmkeem </i> </b>

Sinong blogger ang masarap kausap? <i> <b> Lahat naman din. </i> </b>

Sinong blogger ang nakakatawa kausap?

Sinong blogger ang nacucute-an ka? <i> <b> Same din sa nagagandahan. </i> </b>

Sinong blogger ang pinakaayaw mo? <i> <b> Hmmm </i> </b>

Sinong blogger ang naiinis ka? <i> <b> Hmmmm myself? </i> </b>

Sinong blogger ang sa tingin mo masarap kasama? <i> <b> Idk. No idea. Haha </i> </b>

Sinong blogger ang gusto mong maging kaibigan kaya lang nahihiya ka? <i> <b> @mrfriesandsundae @adobongmayfeelings @dakilang-doodlero @bonifaciamadlangtuta </i> <b>

Sinong blogger ang approachable?
@kinikxmkeem @kinghippolytus @guywithabrokensmile @dakilanggerlpren @girlbehindthisblog @guiltytoledo

Sinong blogger ang pinakaclose mo? <i> <b> @kinikxmkeem @babaeng-sinaktan-mo @engrhobbit @iyadmirable @unhappypill @shomaiprince

Sinong blogger ang una mong nakausap? <i> <b> @backreader </i> </b>

Sinong blogger ang hindi mo ineexpect na makakaclose mo? <i> <b> @kinikxmkeem @babaengplywood @babaeng-sinaktan-mo @kinghippolytus @guiltytoledo (Imy na kuyaaa) @walang-por-e-ber marami pang iba.

Sinong blogger ang idol mo?
<i> <b> @kinghippolytus @dilutedsoul </i> </b>
Sinong blogger ang palagi mong binibisita ang blog? <i> <b> @mrfriesandsundae @adobongmayfeelings </i> </b>

Sinong blogger ang gusto mong makita ng personal? <i> <b> @sorryiwasntenough @babaeng-sinaktan-mo @medyo-gaga @dakilang-doodlero

Effort to sa mobile ha. HAHAHAHA

who needs disney when there’s early 2000s bollywood ?? 

a mix for all the brown kids out there who grew up wanting to find the shah rukh kahn to their kajol (or vice versa)!

(listen)

Aal Izz Well / 3 Idiots // Zoobie Doobie / 3 Idiots // Give Me Some Sunshine / 3 Idiots // Kajrare Kajrare / Bunty Aur Babli // Dhadak / Bunty Aur Babli // Nach Baliye / Bunty Aur Babli // Chak De India / Chak De India // Dola Re Dola / Devdas // Sheesha Se Sheesha / Devdas // Dhoom Machale / Dhoom // Dilbaara / Dhoom // Crazy Kiya Re / Dhoom 2 // Ab Aja Mere Piya / Devdas // Dhoom Again / Dhoom 2 // Dil Bole Hadippa / Dil Bole Hadippa // Discowale Khisko / Dil Bole Hadippa // Ghar Aja Perdesi / Dil Wale Dulkanian Le Jayeinge // Mehendi Laga Ke Rakna / Dil Waley Dulhanian Le Jayeinge // Tujhay Dekha To Jana Sanam / Dil Waley Dulhanian Le Jayeinge // Desi Girl / Dostana // Shut Up and Bounce / Dostana // Nagada Nagada / Jab We Met // Mauja Hi Mauja / Jab We Met // Koi Mil Gaya / Kuch Kuch Hota Hai // Kuch Kuch Hota Hai / Kuch Kuch Hota Hai // Ladki Badi / Kuch Kuch Hota Kai // Kalay Megha / Laagan // Humko Humi Se Churalo / Mohabbtein // O Mitwaa Sun / Lagaan // Ajab Si / Om Shanti Om // Soni Soni Aakhiyon Wali / Mohabbtein // Dard-E-Disco / Om Shanti Om // Aankhein Khuli Hon Ya / Mohabbtein // Do U Wanna Partner / Partner // Deewangi Deewangi / Om Shanti Om // Soni De Nakhre / Partner // You’re My Love / Partner // Dhoom Taana / Om Shanti Om // Singh Is Kinng / Singh Is Kinng // Jee Karda / Singh Is Kinng // Bhootni Ke / Singh Is Kinng // Bum Bum Bole / Taare Zameen Par // Jame Raho / Taare Zameen Par // Teri Ore / Singh Is Kinng // Bunti Aur Babli / Bunti Aur Babli // It’s The Time To Disco / Kal Ho Na Ho // Kuch To Hua Hai / Kal Ho Na Ho // Mera Dil Bhi Kitna Pagal Hai / Saajan // Mere Khawabon Mein Jo / Dil Waley Dulhanian Le Jayeinge // Rang De Basanti / Rang De Basanti // Pretty Woman / Kal Ho Na Ho // Yeh Ladka Hai Deewana / Kuch Kuch Kota Hai // Mahi Ve / Kal Ho Na Ho

flickr

Kintarō and Yamauba 1916 by Blue Ruin 1

<br /><i>Via Flickr:</i>
<br />This lithographic postcard, based on a woodblock print by Kitagawa Utamaro (1753 – 1806), depicts the legendary Kintarō (Golden Boy) and the yōkai (supernatural being) who raised him, Yamauba (Mountain Hag).

“Yamauba is the fairy of the mountains, which have been under her care since the world began. She decks them with snow in winter, with blossoms in spring; her task carrying her eternally from hill to valley and from valley to hill.”

From “The Nō plays of Japan” by Arthur Waley , first published 1921, page 247.