*tgns

DAHSYATNYA DOA SEBELUM BERBUKA PUASA

Ada suatu waktu yang mustajab untuk berdoa, dimana doa tersebut tidak akan ditolak oleh Allah SWT, yaitu berdoa saat menjelang berbuka puasa dan menjelang makan sahur

Tetapi sayangnya banyak kaum muslimin tidak mengetahuinya atau tahu tapi mengabaikannya.

Di Mekkah dan Madinah, satu jam sebelum azan maghrib orang-orang sudah menadahkan tangan ke langit berdoa untuk kemudahan dari segala hajat, baik hajat dunia mau pun akhirat, mereka berdoa dengan syahdu sepenuh keyakinan, sampai-sampai air mata mereka mengalir deras

Kesalahan yang dilakukan kaum muslimin ialah dengan menyibukkan diri pada waktu yang sangat mustajab ini dengan cara sibuk bersiap utk berbuka menjelang azan maghrib kemudian berkumpul menghadapi hidangan berbuka dan mereka sudah merasa cukup dengan hanya membaca “Allahuma lakasumtu… atau dzahaba zhoma'u padahal hanya mencakupi maknanya berupa ucapan syukur sahaja.

Nabi SAW :

“Sesungguhnya bagi orang yang berpuasa ketika saat berbuka ada doa yang tidak ditolak” (HR Ibnu Majah)

Ketika kita sibuk-sibuk menyediakan juadah berbuka pastikan kita spare sedikit masa, sekitar 3-5 minit sebelum masuk waktu berbuka, untuk menadah tangan berdoa kepada Allah SWT.

Ayuh kita amalkan doa ringkas ini setiap kali kita berbuka puasa

Cadangan doa ini sebagai panduan sahaja….. boleh diubah mengikut hajat masing

Cadangan doa ketika berbuka puasa

1. Bertambah iman
2. Sihat tubuh badan
3. Mati yang baik.
4. Murah rezeki.
5. Anak soleh.
6. Keluarga bahagia.
7. Rahmat Allah.
8. Jauh azab kubur.
9. Lapang dada.
10. Kekalkan iman.
11. Ampunkan dosa.
12. Anak2 berjaya.
13. Perniagaan yg diberkati.
14. Jauhi segala penyakit.
15. Ibadat diterima.
16. Mudah segala urusan.
17. Diterima taubat.
18. Lapangkan kubur.
19. Mudah bayar hutang.
20. Lailatulqadar.
21. Syafaat Nabi SAW.
22. Syurga Firdaus.
23. Jauhi neraka.
24. Terima kitab tgn kanan.
25. Selamat meniti Sirat.
26. Selamat fitnah Dajal.
27. Ketenangan hati.
28. Doa ibubapa.
29. Keluarga yg dirikan solat.
30. Diterima puasa Ramadhan

Semoga memberi manfaat buat semua.

SILA SHARE DAN SEBARKAN

Hi gaisss. Mel nyaris kantoi dgn tunang gara2 x log out tumblr ni. 😂😂😂 trpksa delete gmbr dulu sbb risau trlepas kt tgn dia. Btw mel x online sgt kt cni sbb takut nnt tunang mel tau. Mel reply text abg2 semua slow2 ye. Slm knl dri Mel mna yg bru follow. Mel umur 26. Stay setapak. Nnt ada free mel blnja gmbr ye. 😙😙😙

KISAH MENYAYAT HATI ANTARA RASULULLAH ﷺ DAN UKASYAH

Kisah ini terjadi pada diri Rasulullah SAW sebelum wafat.
Rasulullah SAW telah jatuh sakit agak lama,
sehingga keadaan beliau sgt lemah.

Pada suatu hari Rasulullah SAW meminta Bilal memanggil semua shbt dtg ke Masjid.
Tidak lama kmdian,
penuhlah Masjid dgn para shbt.
Semuanya merasa rindu setelah agak lama tidak mendpt taushiyah dr Rasulullah SAW.

Beliau duduk dgn lemah di atas mimbar.
Wajahnya terlihat pucat,
menahan sakit yg tgh di deritanya.

Kemudian Rasulullah SAW bersabda: “Wahai sahabat2 ku semua. Aku ingin bertanya, apakah telah aku sampaikan semua kpdmu,
bahwa sesungguhnya Allah SWT itu adalah satu2nya Tuhan yg layak di sembah?”

Semua shbt menjwb dgn suara bersmgt,
“ Benar wahai Rasulullah,
Engkau telah sampaikan kpd kami bahwa sesungguhnya Allah SWT adalah satu2nya Tuhan yg layak disembah.”

Kemudian Rasulullah SAW bersabda:
“Persaksikanlah ya Allah.
Sesungguhnya aku telah menyampaikan amanah ini kpd mrk.”

Kemudian Rasulullah bersabda lagi,
dan setiap apa yg Rasulullah sabdakan selalu dibenarkan oleh para sahabat.

Akhirnya sampailah kpd satu pertanyaan yg menjadikan para shbt sedih dan terharu.

Rasulullah SAW bersabda:
“Sesungguhnya,
aku akan pergi menemui Allah.
Dan sblm aku pergi,
aku ingin menyelesaikan segala urusan dgn manusia.
Maka aku ingin bertanya kpd kalian semua.
Adakah aku berhutang kpd kalian?
Aku ingin menyelesaikan hutang tersebut.
Krn aku tidak mahu bertemu dgn Allah dlm keadaan berhutang dgn manusia.”

Ketika itu semua shbt diam,
dan dlm hati masing2 berkata “Mana ada Rasullullah SAW berhutang dgn kita?
Kamilah yg byk berhutang kpd Rasulullah”.

Rasulullah SAW mengulangi pertanyaan itu sebyk 3 kali.

Tiba2 bangun seorg lelaki yg bernama UKASYAH,
seorg shbt mantan preman sblm masuk Islam,
dia berkata:

“Ya Rasulullah!
Aku ingin sampaikan masalah ini.
Seandainya ini dianggap hutang,
Maka aku minta engkau selesaikan. Seandainya bkn hutang,
maka tidak perlulah engkau berbuat apa2”.

Rasulullah SAW berkata: “Sampaikanlah wahai Ukasyah”.

Maka Ukasyah pn mulai bercerita:
“Aku masih ingat ketika perang Uhud dulu,
satu ketika engkau menunggang kuda,
lalu engkau pukulkan cemeti ke belakang kuda.
Ttp cemeti tsb tidak kena pada belakang kuda,
Tapi jesteru terkena pada dadaku,
Krn ketika itu aku berdiri di
belakang kuda yg engkau tunggangi wahai Rasulullah”.

Mendgr itu,
Rasulullah SAW berkata: “Sesungguhnya itu adalah hutang wahai Ukasyah.
Kalau dulu aku pukul engkau,
Maka hari ini aku akan terima hal yg sama.”

Dgn suara yg agak tinggi,
Ukasyah berkata: “Kalau begitu aku ingin segera melakukannya wahai Rasulullah.”

Ukasyah seakan2 tidak merasa bersalah mengatakan demikian.

Sdgkan ketika itu sebahagian shbt berteriak marah pd Ukasyah.
“Sungguh engkau tidak berperasaan Ukasyah. bknkah Baginda sdg sakit.

Ukasyah tidak menghiraukan semua itu.
Rasulullah SAW meminta Bilal mengambil cemeti di rumah anaknya Fatimah.

Bilal meminta cemeti itu dari Fatimah,
Kemudian Fatimah bertanya: "Utk apa Rasulullah meminta cemeti ini wahai Bilal?”

Bilal menjwb dgn nada sedih: “Cemeti ini akan digunakan Ukasyah utk memukul Rasulullah”

Terperanjat dan menangis Fatimah seraya berkata:
“Knp Ukasyah hendak pukul ayahku Rasulullah?
Ayahku sdg sakit,
kalau mahu mukul,
pukullah aku anaknya”.

Bilal menjwb: “Sesungguhnya ini adalah urusan antara mrk berdua”.

Bilal membawa cambuk tersebut ke Masjid lalu diberikan kepada Ukasyah.
Setelah mengambil cambuk,
Ukasyah menuju ke hdpn Rasulullah.

Tiba2 Abu bakar berdiri menghalangi Ukasyah sambil
berkata: “Ukasyah..! kalau kamu hendak memukul,
pukullah aku.
Aku org yg pertama beriman dgn apa yg Rasulullah SAW sampaikan.
Akulah sahabtnya di kala suka dan duka.
Kalau engkau hendak memukul,
maka pukullah aku”.

Rasulullah SAW: “Duduklah wahai Abu Bakar.
Ini urusan antara aku dgn Ukasyah”.

Ukasyah menuju kehdpn Rasulullah.
Kemudian Umar berdiri menghalangi Ukasyah sambil berkata:

“Ukasyah…
kalau engkau mahu mukul,
pukullah aku.
Dulu mmg aku tidak suka mendgr nama Muhammad,
bahkan aku prnh berniat utk menyakitinya,
itu dulu.
Skrg tidak boleh ada seorg pn yg blh menyakiti Rasulullah Muhammad.
Kalau engkau berani menyakiti Rasulullah,
Maka langkahi dulu mayatku…”

Lalu dijwb oleh Rasulullah SAW:
“Duduklah wahai Umar.
Ini urusan antara aku dgn Ukasyah”.

Ukasyah menuju kehdpan Rasulullah,
tiba2 berdiri Ali bin Abu Talib sepupu sekaligus menantu Rasulullah SAW.

Dia menghalangi Ukasyah sambil berkata: “Ukasyah, pukullah aku saja.
Darah yg sama mengalir pada tubuhku ini wahai Ukasyah”.

Lalu dijwb oleh Rasulullah SAW:
“Duduklah wahai Ali,
ini urusan antara aku dgn Ukasyah” .

Ukasyah semakin dekat dg Rasulullah.
Tiba2 tanpa disangka, bangkitlah kedua cucu kesygan Rasulullah SAW iaitu Hasan dan Husen.

Mrk berdua memegangi tgn Ukasyah sambil memohon.
“Wahai Pkcik,
pukullah kami Pkcik.
Atuk kami sdg sakit,
Pukullah kami saja wahai Pkcik.
Sesungguhnya kami ini cucu kesygn Rasulullah,
dgn memukul kami sesungguhnya itu sama dgn menyakIiti atuk kami,
wahai Pkcik.”

Lalu Rasulullah SAW berkata: “Wahai cucu2 kesyganku duduklah kalian.
Ini urusan atuk dgn Pkcik Ukasyah”.

Begitu sampai di tangga mimbar,
dgn lantang Ukasyah berkata:

“Bagaimana aku mahu memukul engkau ya Rasulullah.
Engkau duduk di atas dan aku di bawah.
Kalau engkau mahu aku pukul,
Maka turunlah ke bawah sini.”

Rasulullah SAW mmg manusia terbaik.
Kekasih Allah itu meminta bbrp shbt memapahnya ke bawah.
Rasulullah didudukkan pada sebuah kursi,
lalu dgn suara tegas Ukasyah berkata lagi:

“Dulu waktu engkau memukul aku,
aku tidak memakai baju,
Ya Rasulullah”

Para shbt sgt geram mendgr perkataan Ukasyah.
Tanpa ber-lama2 dlm keadaan lemah, Rasulullah membuka bajunya.
Kemudian terlihatlah tubuh Rasulullah yg sgt indah,
sdg bbrp batu terikat di perut Rasulullah pertanda Rasulullah sdg menahan lapar.

Kemudian Rasulullah SAW berkata:
“Wahai Ukasyah,
Segeralah dan jgnlah kamu ber-lebih2an.
Nanti Allah akan murka padamu.”

Ukasyah langsung menghambur menuju Rasulullah SAW,
Cemeti di tgnnya ia buang jauh2,
Kemudian ia peluk tubuh Rasulullah SAW seerat2nya.
Sambil menangis se-jadi2nya,

Ukasyah berkata:
“Ya Rasulullah, ampuni aku,
Maafkan aku,
Mana ada manusia yg sanggup menyakiti engkau ya Rasulullah.
Sengaja aku
melakukannya agar aku dpt merapatkan tubuhku dgn tubuhmu.

Seumur hidupku aku ber-cita2 dpt memelukmu.
Krn sesungguhnya aku tahu bahwa tubuhmu tidak akan dimakan oleh api neraka.

Dan sungguh aku takut dgn api neraka.
Maafkan aku ya Rasulullah…”

Rasulullah SAW dgn senyum berkata:

“Wahai sahabat2ku semua,
kalau kalian ingin melihat ahli Syurga,
Maka lihatlah Ukasyah..”

Semua shbt menitiskan air mata. Kemudian para shbt
bergantian memeluk Rasulullah SAW.

Semoga dgn membaca ini bila ada air mata ini membuktikan kecintaan kita kpd kekasih Allah SWT…

Allahumma sholli ‘alaa Muhammad.
Allahumma sholli 'alayhi wassalam…
Semoga Allah SWT selalu meredhai kita semua,
Aamiin…


(ustaz Iqbal Zain Al-Jauhari)
SILA SHARE DAN SEBARKAN

Kisahku 1: Sauna ****2

Sbnarnya abg da lama nk g sauna ni. Sepanjang abg stay KL dlu, abg x pnah sekali pn pegi. Dgr mmber2 cite mcm best. Tp abg still x berani nk pegi. Skrg abg da pndah ke negeri lain baru terhegeh2 nk pegi. Hahaha….

Kisah bermula msa bln May ari tu, bos abg anta abg outstation ke KL. Keesokan harinya abg xthu nk wt pe. Jadi abg roger mmber lme abg kt kl ni ajk lepak. Kire lame la abg x jmpe dy ni. Dah jumpe tu abg luahkan hasrat abg sruh dy bwk abg ke sna. Mule2 tu dy tolak sbb dy ckp dy x suke ke tmpat mcm tu. Lg pn dy mmg x pnah pegi. Abg pn memujuk rayu dy siap janji yg abg akn jga dy kt sna. Patu abg ckp kt dy klau rasa x selesa kita cabut je. Hehehe.

Kite org smpai sne dlm pkul 6ptg. Smpai tu kite org duduk je dlm kete smbil tgk tmpat tu dr jauh. Smbil tu smpat gk kite menganalisis tgk org2 yg dtg tmpat tu. Ade mcm2 ragam, ade yg tua, ade foreigner, ade sotong celup tepung… isk3… dlm setengah jam mengumpul kekuatan tu baru kiteorg melangkah keluar ke tmpat tu. Mse naik tgga pegi ke reception tu mmg gigil gile… maklum la 1st time. Pas bayar semua uncle tu bg kunci loker. Pegi je loker ade la 4 5 org jantan tgh tuko baju. Rasa sedikit akward sbb mmg x pnah dtg. Buke je loker kteorg ambil towel dan tuko pkai towel tu. Tnpa menoleh kiri dan kanan terus abg ngn mmber naik tgga ke tgkt ats. Smpai ats kire trkejut la sbb ramai rupanya kt ats tu. Kwn abg dr tdi mmg berkepit non stop la ngn abg. Abg yg pd mulanya ketakutan tu da mula rasa ok. Prasaan horny da mengusai ketakutan abg. Hahaha. Dlm byk2 jntan dlm tu ade la sorg mamat melayu ensem yg menjadi buruan semua jantan2 keparat dlm tu. Kire mmg hot la.. even kemetot sikit dr abg, tp body mmg sedap la. Dgn sixpaxnye, kulit cerah, muke ensem, mmg semua org kejar la… then ade 1 mse tu, mamat tu tgh mandi kt shower, smua org kerumun dpn pntu shower tu.. mne xnye, semua trpegun tgk mamat tu bogel. Abg pn x trkecuali la prgi cuci mate.. mmg x d nafikan, abg pn stim tgk bubble butt dy… alahai…

Dlm pkui 7.30 mlm cmtu, tmpat tu da mule crowd. Mkin ramai dtg. Jantan2 sado pn makin byk. So mmg byk choice la. Mmber abg dr tdi dh ilang. Pas tgk jntan2 sado, trus ilang takut. Lahanat punye mmber. So abg pn mulakan lgkah la mencuci mata. Msa abg masuk 1 blk gelap berselekoh dlm tu, ade 1 kmpulan jantan keparat block jln abg. Abg x thu la brp org tp rasa dlm 4 5 org. D kepungnye abg, mule2 tu panik la gk. Then dorg trus raba2 abg smpai terlucut towel. D ramas nya bontot abg yg bulat ni. Abg jadi rimas terus abg tolak n slmtkan dri. Hehehe

Dlm pkul 9, bru abg perasan yg dlm tmpat tu ade jakuzi and mmg buka pkul 9. Abg pn pegi la buat lawatan sosial kt sna. Kt situ ade dua jakuzi, 1 yg kluar2 buih, 1 lg yg air nya yg tenang jgn di sangka tiada buaya… hahaha… dlm kolam buih tu mmg crowd la… ade dlm 4 5 org.. kolam yg biasa tu ade 4 org, trmasuk mamat hot yg mula2 abg jmpa tdi tu. Smua pkat keliling dy. Kesian abg yg x ensem ni, sapa pn x serbu. Hahaha… so abg ambk keputusan pegi jejln dlu. 15 mnt lpas tu abg tgk kolam yg berbuih tu cuma ada 2 org je. Abg tgglkan towel, cekup konek abg dgn tgn dan trus masuk dlm kolam tu. Smbil tu abg perhatikan 2 mamat sekolam dgn abg tu. Boleh tahan orgnya. Yg sorg kulit sdikit gelap tp muke mmg jntan abis. Yg sorg plak kulit cerah, tp tgk dr gaya mcm askar. Ape yg abg bley agk dorg mgkin bru knal sbb masing2 msih dok berkenalan. Abg stim plak tgk dorg main raba2 konek dlm air tu. Then abg dgr yg si gelap tu ajk couple dy pegi tmpat lain. Keluar je mamat gelap tu dr kolam, tenganga mulot abg. Pergh… perfect gile body dy. Dgn tgginye, bdan sado, bontot bulat, konek besar siot. Abg trus jadi x keruan. Then pastu si cerah tu pn ikot sama, bdan si cerah tu x la sado, tp ade shape. Btg pn sama besar siot dgn mamat gelap tu. Cuma melengkung ke ats. Pas dorg belah abg pn belah gk follow dorg. Abg perasaan dorg masuk steam room….

Masa dlm steam room tu tercari2 gk abg kt mna dorg lepak. Rupanya dorg ade lepak kt 1 ruang yg mmg bley masuk fit2 2 org je. Abg pn intai2 la ape dorg buat. Abg bley dgr dorg tgh mengerang2 sedap. Then abg curi2 tgk, nmpak la si gelap tgh kulom btg si cerah… abg mmg stim gile. Nk je abg terkam dua2. Grrrr….. tetiba ade mamat mne ntah sibok je nk ngintai gk.. then mamat berdua tu mgkin sedar then dorg trus blah. Tp abg masih x berputus asa. Abg still follow dorg. Abg nmpak dorg masuk lorong gelap. Dlm tu mmg abg x nmpk apa2. Smbil teraba2 jln tu abg dgr suara mengerang lg. Abg mmg yakin 100 persen tu dorg. Abg try jln2 dpn dorg smbil raba2 dorg. Then slh sorg tu tarik tgn abg n mntak abg isap konek. Abg pn apa lg, terus trkam la… abg bley rasa yg konek abg isap tu milik si cerah sbb bengkok ke ats. Abg trus la bukak skill hisapan maut abg. Hahaha… abg buat deeptroat n mgharap dy cpt pancut. Tp hampeh.. mulot abg yg lenguh sbb konek dy trlmpau tebal. Dlm tgh isap tu abg prasan yg si mamat gelap ade kt sebelah, n somebody sesapa tgh blowjob gk. Then abg nyebok2 rebut konek dy dr somebody tu… tamak kan abg… abg time tu mmg bernafsu abis la.. tp tu la, mkin lama abg bley rasa mkin ramai jantan lahanat yg menghimpit kite bertiga.. then mamat berdua tu ckp dorg kna chow… sedey btol abg x smpat nk rasa air nikmat dorg… abg pn akur dgn permintaan dorg. Then abg biar dorg kluar dlu, abg lap2 mulot then abg kluar trus pegi shower. Sblh abg, abg bley prasan ade mamat chinese sado tgh usha2 abg mndi.. abg pn buat2 x prasaan dy, smbil main2 sabun gosok bontot abg yg bulat tu. Dari ank mata abg, abg bley nmpak dy tgh main konek dy smbil tgk abg. Tp maaf la, time tu abg mmg da xde mood. Pas abg brsihkan dri semua, abg trus kluar. Nk d jadikan cerita berselisih dgn mmber abg. Trus di soal siasat abg. Hahaha… d tnya nya abg melacur kt mna… hahah… abg ckp abg x g mna pn… just lepak kt jakuzi je… hahha… then kiteorg trus trun ke loker dan tukar pakaian…

-THE END-

*ni 1st time abg karang cerita abg. Maaf la kalau ada kesalahan kosa kata atau tatabahasa yg keterlaluan. Abg masih baru. Nnt abg akan ceritakan lg pengalaman yg abg pnah lalui spnjg jadi PLu keparat ni.. hahaa

Mama Zah

APR 19

Posted by mrselampit

Mertua aku masih solid bentuk tubuh badannya, dengan tetek yang sederhana besar, dan bontotnye sedikit tonggek dan utk makluman anda mertua aku ni sememangnya berketurunan punjabi, nama nya Faizah. Umurnya dlm lingkuan 40an saja dan aku umurnya dlm 26 thn baru, dan aku memanggilnya dgn panggilan `mama zah’.

Selama aku tinggal bersamanye selepas berkahwin dgn bini aku aku selalu mengambil kesempatan mencuri2 pandang selain dari bergurau mesra dgn mama zah ni dan juga bini aku, kekadang tu aku sambil membuat lakonan tercuit ditempat2 yang leh memberahikan spt diteteknya bila bergurau tu, yang mana boleh mendatangkan btg aku jadi terpacak disebalik pengetahuan mereka berdua. Dan kekadang bila aku main dgn bini akupun aku bayangkan mama zah ni…

Oklah bagi memindikkan cerita, kisah aku dan mama mertua aku ini berlaku disuatu malam semasa aku balik dari bekerja, sampai dihadapan rumah lebih kurang jam 8.30 mlm, aku ingat malam itu malam selasa, aku dpt lihat dari tepi jalan rumah ku bagaikan sepi saja tiada org seperti hari biasa, betul lah sangkaan aku bila aku memberi salam,aku dengar sambutan salam mak mentua begitu sayu dari biliknya, dan ia menyuruh aku membukanya dengan kunci yg aku ada. Aku terus saja membuka dan masuk dan trerus saja bertanya dari luar bilik mama mentua ku

“Niza bee(biniku) ke mana mama? “tanya ku sambil2 memandang kearah dapur.

“dia keluar dgn adik kau kerumah mak ucu nya, kul 11.30 nanti dia balik, ucu kau antar” jelasnya dari dlkm bilik tu, sayu jer suara nya terdengar dari dlm..

“mama sorang ker?”tanya ku.

“a’aa” pendek jwbnya.

Maka dikepala aku berfikir skrg.. malam ni aku punya peluang dah utk memuaskan batang aku dan akan ku gunakan peluang yg ada. Dan aku terus saja menuju ke biliknya yang pintunya memangnya tak terkunci.. aku masuk terus… dan tergamam bila aku melihat mama izah sdg berkemban dgn hanya tuala yg terlalu pendek, hanya menutup pangkal teteknya hingga pangkal pehanya, sdg bersolek selepas mandi… aku menelan air lior bila melihat keadaannye…

“ape yg izal pandang mama cam tu?” dia bertanya bila melihat aku berpandangan begitu..

“ermmm… erm.. tak… tak der ape ape mama… cuma izal geram bila lihat mama cam tu”aku beranikan menjawabnya walau tergagap2.

Serta merta mama izah melekapkan tangan nye kearah towelnye dibahagian cipapnye, malu agaknye bila aku berkata demikian.. aku terus saja menghampiri mama izah, seperti biasa aku akan mencium kedua pipinya sebelum keluar atau balik kerumah seperti juga aku lakukan pada bini aku.. aku cium kali ini agak lama sikit dari biasa dan mama izah aku rasa merasa pelik dengan tingkah laku aku kali ini… sebab dia bertanya pada aku…

” nape mama lihat izal hari ini lain macam aje dengan mama?” katanya sambil merenung aku..

aku diamkan diri buat seketika, lantas aku tarik saja tangan mama menghampiri aku dan aku pun berbisik ketelinga mama dan aku berani kan diri untuk berkata sesuatu padanya, dek kerna nafsu aku masa itu sedang mula bergelora.. aku luahkanlah perasaan aku padanya…

“hari ini izal benar benar geram melihat mama begini.. mama tengoklah izal nye tu!” ujarku sambil menunjuk ke arah batang aku yg sedang menonjol didalam seluar slack aku…

Mama izah tersenyum jer melihatnye sambil berkata

” habis mama boleh buat ape dengan benda izal tu!?… niza kan ada, nanti izal main lah ngan bini izal kan!? ” jelasnya pada aku…

” ape nye nak main mama, izal dah tiga pat hari dah tak dapat pantat niza mama tu!! bolih izal dapatkan sesuatu dari ama?” dengan berani aku katakan pada mama izah,nekad sekali..

mama izah tergamam dengan permintaan aku itu.. bagaikan tak percaya kata2 aku itu..

Didalam dia kegamaman.. tangan aku dah pun mengapai pinggangnya lalu aku rapatkan tubuh yg agak sexy itu ke tubuh aku… terus saja aku mengucupi bibir nya yang mongel tu..

“ermm… ermmm… ” mama ingin berkata sesuatu dan menolak aku… tapi aku terus saja memeluknye dengan erat sekali..

disaat itu aku dapat rasakan kedua ulas bibirnya mula terbuka dan kesempatan itu, aku ambil terus saja memasukan lidah aku utk menjalankan peranan bagi memberahikannye dan aku sendiri..

Beberape minit saja aku berbuat demikian mama izah telah aku rasai bagai telah melayani kehendak ku itu.. aku pantas saja melakukannye terus..dan kini mendapat kan pula balasan dari mama izah, lidah aku disedutnye.. terasa suamnya lidah mama…. aku dapat rasakan juga kocakan dada gementar nafas mama izah.. berdenyut didada ku… aku biarkannye begitu…

“hemmm…. ermmm… sedappppnye mama..” aku berbisik ketelinganye sesudah saja aku melepaskan dari kucupan dibibirnya… mama izah senyum sinis saja… dengan perlakuan mama izah itu, membuatkan nafsu aku terus memuncak, batang aku sudahlah tak leh nak cakap cam mana lagi… jika nak diukurlah mungkin tegak dah 90 drj… tak lah panjang sangat batang aku.. tapi hampir m3ncapai 6inci dgn lilitannya lebih kurang 21/2 inci. bagaikan bergerak2 untuk dilepaskan keluar.

Kini aku mengapai tangan mama izah ngan lembut dan aku bawa kekatil serta membaringkannye terus, yg menghairankan aku masa itu,mama bagaikan mengikut saja suruhan aku itu, tanpa cuba melawan, ini aku kira apa yg aku hajat akan tercapai dan sangkaan aku sebelum ini mungkin juga dia nak merasakan batang yang dah sekian lama tidak merasakannya dan ini lah masa untuk menerima sekali walau dari batang menantunya, dgn sebab2 ini mama tidak menunjukan tanda menghalang atau melawan kehendak aku cuma dia dgn lembut bertanya aku

“Izal…. izal sebenarnya nak ape dari mama ni” dgn terketar2 suara bertanya aku…

” ermmm… boleh izal dapatkan sesuatu dari mama? yang ini?” aku katakan berani, sambil menepam tundun pantat mama izah yg sdg baring telentang, nampak membusut tundun pantat mama yg masih tersembunyi disebalik towelnye itu..

“jika izal berani…… cubalah” katanya bagaikan mencabar kelelakian aku..

“Betul mama?” kataku ragu.

“Ermmm… cuba lah kalau izal dapat! “mama izah senyum saje.

Aku terus saja menerpa berbaring disebelahnya, tangan kiri aku memaut tengkoknya lalu terus saja mengucupi bibirnya dan tangan kanan aku mencari putaran simpulan towel utk mendedahkan tubuh mama izah, maka terburailah ape yang tersembunyi selama ini,yang mana selalu yg aku angankan sebelum ini, dua gunong yg lama dah tak disentuh membusut tinggi, tundun pantat yg tembam serupa dengan bini aku… fuyoooo.. bebulu yang hitam lebat mnenutup ruang lubang pantat tapi kemas dijaga rapi… tertelan air liur aku dibuatnya… tiba2…

“Aa’aaa…. nape izal buka mama nye aja, izal nye baju dan seluar kenapa lekat dibadan tu lagiiiii?! ” kata nye bersuara halus..

“mama bukakan lah mama!?” aku cuba bermanja tapi aku sendiri pantas membuka seluar dan baju aku, yang tinggal hanyalah seluar dlm aku saja.. saja aku biarkannye sementara tujuan aku, semuga mama izah yg akan buka kan seluar itu…

Aku terus saja memainkan peranan aku.. mengentel dua tetek mama yang mula mengeras.. mama izah mengeliat dengan tangannye dah memaut serta mengusap belakang aku dgn mesra nya…. ahhhh.. tak dapat aku bayangkan betapa seronoknya masa itu, itu baru bab begini saja,masih banyak action yang akan aku lalui selepas ini… kini aku dah menghisap putting teteknya silih berganti.. dan jari jemari tgn kanan aku telah bermain main dibiji kelentitnya yang didlm ruang pantat yg tersebunyi dek bulu hitam nya dah mula membecak..

“Arggghhhh… izallll….. sedapnye izalll… lagiiiii….” keluh mama izah… aku terus peranan aku, kini tangan mama dah di dalam seluar ku mengukur batang aku… dia menolak sikit seluar dalamku kebawah…. dan aku terus membantunya membuka seluar dlm aku keluar dari tempat nya…

“wowww! Izal besarnya batang izal…!!!” jerit nya tapi pelahan sambil melihat akan batang aku itu. aku tersenyum dpt pujian sebegitu…

“mama maukan nya mama?”

Saja aku mengusik… mama diam saja.. aku bangun dari baringan aku.. dan terus saja menghalakan batang aku ke mukanya, tujuan aku utk memasukan btg aku kemulutnya utk dikulum… mama cuba menolak sambil berkata

” mama tak biasa begini lah izal!!!

“Mama… mama try dulu” kata aku dan terus saja menonjolkan btg aku kedalam ruang mulutnya, bila sampai saja dibibir aku mengarahkannya membuka ruang utk batang aku masuk… kini lolos saja btg aku masuk habis jejak ke anak tekak mama izah..

panas rasa batang aku bila berada didalam mulut mama.. mama bagaikan leloya sikit.. dan gerak geri mama agak kaku bila btg aku berada dikawasan mulutnya… nyatalah dia tak biasa… dan aku kesian juga melihatnya bila aku berbuat demikian lantas aku menarik keluar btg aku dan kini aku pula menjalankan operasi pembersihan dialur pantat mama…..

Lidah aku kini bermain main dibiji mama yg sekian lama tak terusiak… beberape minit berlalu operasi aku dipantat mama..ape yg aku dengar rentetan mama..

“lagiiii… izal sedapppp!!!..” aku melajukan lagi tujahan lidah aku, kini lidah ku benar berada dalam di ruang lubang pantat mama mama izah terus mengeliat..

tiba-tiba aku rasa badan mama bagaikan kejang.. rupanya dia sedang melakukan kalimaks yang pertama.. ape lagi terasalah kemasinan serta kapayauan air mana mama yg keluar dari ruang pantat mama…. huuuyoooo. sedapnya air mani mama izah aku ni….. byk juga airnya aku tertelan maklum lah saja lama dah tak dipergunakannya….

“izal… izal… mama tak tahan lagi… .. mainkan lah cepattttt!!!!”… keluh mama sambil mengapai batang aku utk kearah lubang pantatnya… dan aku tidak membuang masa lagi… terus saja memasukan batang aku yang telah benar keras tu kedalam pantat mama sambil dibantu oleh mama….

“ohhhhh… sedap nye mamaaaa..” keluh aku pabila batang aku dah telus kedalam dasar pantat mama, sambil itu aku saja diamkan dulu btg aku didasar pantat mama… terasa panas batang aku bila direndamkan didalam ruang yg dah berlecak tu… tangan aku pula memainkan peranan didua tetek mama..

“arghhhhhh…. ermmm… erm sedap nye yangggg!!!..” mama terus mengeluh kesedapan… kini aku mulakan hayunan atas kebawah mula mula slow motion dan laju semangkin laju dengan buaian suara mama yang merintih kesedapan

” arghhh… arghhh….. sedappppp…. lagi ayun izalllll…. mama sedappp!!! Lajuuuuu… lajuuuuu… yanggg.. mama… dah nak sampaiiiiii.. lagiiiiii!!!!!!” sekali lagi kejang tubuh mama dan btg aku rasa bagaikan nak putus dikemut nya…

Aku menarik keluar btg aku yang dah basah dek lecak air mama dan kini aku pusingkan mama secara menonggeng menukar posisi,aku nak balun dari belakangnya, aku dapat lihat lubang dubur mama terkemut bagai meminta2 sesuatu saja.. aku geram melihat lubang itu… aku sapukan air dari pantat mama kelubang nya utk pelicin….. aku terus saja menujah kelubang dubur mama… sekali tekan tak masuk kali kedua penekanan btg aku… telus paras takuk aku ke lubang dubur mama…..

“uhhhhh.. izal.. sakitttt.. pelan sikit izal.. koyak dubur mamaaaa… . btg izal besar!!!!” bila mama berkata demikian batang aku bagai diminta2 utk menaburkan airnya… aku terus saja menekan pelan2 tapi terus telus saja habis kepangkal..

dengan iringan rentihan mama dgn perjalanan btg aku yg mungkin menyakitkannya.. tapi dia rela demikian sbb jika dia tak izinkan dari mula dah ditolaknya aku… dan saat utk aku menaburkan air mani ku hampir tiba..

aku tarik dan tekan sebanyak tiga kali maka…… critttt…. crittt… criiitttttttt… beberapa pancutan telah di lepaskan didalam dubur mama dan masa itu kemutan dubur mama mencengkam sekali.. fuyoooo…!! betapa sedapnya tentu anda rasakan jika penah berbuat demikian…..

Kini aku biarkan btg aku dlm dubur mama sambil aku terkulai dibelakang mama…. mama juga terasa letih… Apabila aku terasa bertenaga sedikit aku bingkas bangun dari lekapan belakang mama ku.

“puas mama? nak lagi!!?” tanya aku..

“ermmm… teruklah mama izal keje kan.. tak tahan mama tau!”jelasnya manja..

“Mama nak lagi ker?”aku ulangi lagi pertanyaan aku..

“Emmmm… malam ni cukuplah.. lain kali bila mama nak… mama cakap.. ok!” jelasnya

Lepas tu kami berhenti di situ saja dan sama sama masuk kebilik air utk untuk mandi tapi rupanya tidak berakhir lagi.. kami sempat memantat sekali lagi didalam bilik air sampai sama sama kalimaks.

Adik dekat rumah

Dua tiga bulan lepas dah ni. Abang on grindr macam biasa. Nampaklah seorang budak ni. Cute. Dalam 18 ke 19 tahun. Kadang2 abg malas sikit layan yg muka-muka cute ni sebab byk sgt yg lembut. Abg tak berapa taste kat yg lembut2 ni.

Tapi time tu dah dekat 11 malam. Abg pun dh mula keras semacam jer. Dia kata nk dtg rumah. Abg kata, dtg jer la, tapi abg taknak buat apa2. Lepak2 sembang2 dh la.

Dia pun kata okay jer.

Dlm 20 minit dia smpi. Dia mesej abg bila dia smpi depan rumah abg. Abg time tu pakai jeans dan singlet. Walaupun maybe tak main ngan dia, kena gak pakai bagi nmpk sexy sikit. Kurang2 biar basah underwear dia… Hehehe.

Abg buka pintu dn dia pun masuk ngan helmet dia.

Rupanya abg yg basah dulu sebab hensem dia ni. Dalam gambar nmpk jambu semacam. Kat luar jantan giler. Suara pun deep jer.

Batang abg dh keras dh waktu tu. Dia duduk jap atas sofa. Abg gi amik air bg kat dia. Abg gi balik kt ruang tamu, dia dh tak pakai baju dh. Panas dia kata. Ni time el nino yg tak hujan tu. Memang panas sikit rumah abg walaupun mlm.

 

Abg tengok badan dia. Memang best. Kurus jer tapi ada shape. Abg bg air kt dia. Dia kata terima kasih. Lepas tu tangan dia menepuk abg punya seluar jeans bhgn crotch, Mmg tgh keras giler waktu tu, takleh nk sembunyi pun.

Abg sengih jer. Dia dengan tak segan silu buka butang seluar abg dan londehkan. Ada boxer pulak dengan batang abg yg mencanak2 nk keluar.

Dia tarik boxer abg dan batang abg pun menampar2 pipi dia. Perlahan2 dia jilat kepala batang abg.

Memang terangsang abis abg time tu. Abg tanggalkan singlet dan nmpkn dia excited, Dia mula raba2 abg punya tetek dan dia berdiri dan jilat tetek abg. Abg gosok belakang kepala dia sambil tgn abg raba punggung dia.

Lepas tu, dia berlutut dan start hisap abg punya batang. Best! Tak pro sangat tp sbb budak cute hisap, jadi stim gak la.

Dia bangun dan tanggalkan seluar dia dan bogel bersama abg. Batang dia kecik sikit dari abg. Dia sambung hisap dan abg bongkok sikit dn lancapkn batang dia.

Tangan abg mula merayap kat lubang punggung dia. Nampak tight jer ni.

‘Abg nk fuck boleh?’ abg Tanya dia.

‘Dia berhenti hisap. Dia kata. ‘Amin tak pernah kena fuck’. Amin tu bukan nama sebenar la.

‘abg nk fuck boleh?’

‘tak berani… sakit nanti’.

‘amin top ke?’

Dia malu nk jwb. Lepas tu dia bgtau yg dia tak pernah fuck atau difuck. Pernah lancap ngan kwn jer.

‘amin nk fuck abg?’ abg pun tanya dia.

Dia tk jawab. Tak sure la tu.

Abg pun bg dia baring atas sofa dan hisap dia. Nmpk mcm dia nk pancut, abg berhenti. Lepas tu abg hisap lg.

Lepas tu abg tindih dia dan peluk sambil kiss dia. Memang suka betul dia bila abg kiss. Batang dia keras betul.

Abg pun letak punggung abg dekat batang dia. Mula-mula abg bg bergesel. Lepas tu abg masukkan kepala btg dia dlm lubang punggung abg.

Lama sikit, tak masuk semua pun lagi, dia dh mula mengerang. Best la tu. Abg tarik keluar takmau dia pancut.

‘nk cuba fuck abg?’

Dia angguk. Cute giler muka time tu.

Abg pergi ambil kondom dan lube. Muka dia mmg blur giler. Abg sarungkn kondom pada btg dia dn mula letak lube. Dia buat muka stim lg.

Dah cukup keras, abg pun panjat sofa dan masukkn batang dia dlm punggung abg.

.

Kecik2 pun best gak rasanya. Muka dia mmg stim abis.

‘abang…. Amin nk….’ Dia jerit.

Lepas tu abg tau la dia pancut sebab muka dia tengah meneran kepuasan.

Abg pun terus lancap btg abg sementara batang dia still dlm punggung abg dan abg pun pancut kt bdn dia.

‘banyaknya’, kata dia. Abg pancut kt dagu dia sikit, so abg pun jilat dan kiss dia. Dia mmg lemah abis dh.

Abg keluarkn batang dia dan buang kondom. Dia terbaring keletihan dan abg pun join sambil peluk dia….

Batang Keras Shah

AUG 3

Posted by mrselampit

 

 

 

Rate This


 

Kisah ni berlaku lebih kurang awal tahun yg lalu.. Kisahnya bermula sejak aku mula berkerja di sebuah syarikat swasta di area ibu kota.. Nak kate aku ni cun sgt tue xde lah.. Tp aku xmenyangkallah kalu org kate badan aku nie cutting baik punya.. Ermm tetek aku lak nk kate besar sgt pun xde lah tp geram gaklah kalu org tgk kan.. Body solid lah org kata..

So kat tempat kerja aku nie ade lah sorg abg nie nama die shah.. Org k.l so sosial life tue korang fhm2 jerk lah.. . Empat keje aku nie xramai sgt pekerja dalam pejabat sbb bos kitaorg ade bukak site kat luar ofis.. So yg tinggal kat ofis pun 2 3 org jer.. Bos aku kadang-kadang ade.. Kadang2 x.. Shah ni kalu ikutkan despact ofis kita org.. Tp kalu xde surat nak antar die akan lepak kat ofis jer lah..

So ade lah1 ari tu bos aku bgtau yg die nk keluar pegi site kebetulan kak ina n abg lan pun ikut bos.. So tinggallah aku sorg kat ofis.. Punya lah bosan duk ofis tue sengsorang.. Keje sume aku da bereskan.. Nk kua mkn pun boring kak ina xde.. So aku ngadap komputer jerk lah.. Ngan facebook aku n ym aku.. Tetiba ade sorg mamat ni tegur aku ajak chat sex.. Aku pun layan jer lah.. Layan punya layan xperasan pantat aku pun dah berair..

Ish… kalu kat rumah nie mmg aku dah usap-usap lah pantan aku bagi klimaks terus.. Tahan jer lah.. . Punyalah kusyuk aku melayan mamat tue chat sex sampai aku xperasan shah dah ade dalam ofis.. Rupernya die duk usha aku chatting dari td lagik sbb bila aku toleh die duk sengih2 kat aku.. Aku ni dalam hati mmg lah malu jgak tp muka selamba jer lah.. . Dah ade shah kat ofis aku pun offline lah ym aku n pgi bilik rehat nk buat air.. . Yerlah air dah kuar bnyak ikut bawah nk refill balik lah ikut atas.. Hahaha.. .

Haa.. Tiba-tiba shah pun masuk bilik rehat.. Die suh aku bancuh air utk die skali.. Kitaorg pun lepak lah minum sekali.. . Shah tnya aku.. Dah lama ker layan chat sex??Aku chong lah baru 1st time td.. Sbb bosan duk sengsorng kat ofis.. ‘Bos mane?’.. Aku gtau lah bos g site ngan kak ina n abg lan.. Ówh’.. . Tetiba shah bangun n datang ke belakang aku.. Hati aku da berdebar-debar da.. Tp aku pun geram gak ngan shah nie sbb muka die tu bersih n smart lah body die.. Tp batang die aku xpnah tgk lagik.. Lagik 1 aku dah sebulan lebih xrase batang.. Aku rase selaput dara aku pun dah ada balik kot.. . Hahaha.. So aku biarkan jerlah shah dtg pegang bahu aku dari belakang..

Die gosok-gosok bahu aku pastu turun plahan-lahan ke tgh belakang aku.. Aku diam lagi.. Bila die selak rambut aku yg paras bahu dan mula menghembus nafas stim die kat leher aku.. . Aku mula xtentu arah.. Aku paut kepala die rapat ke leher aku lagi.. Kali nie die mula berani menjilat-jilat leher aku.. Nafas aku sendiri pun xtau ke mana hala.. Makin sedap makin sedap jer rase.. . Tangan shah dah mula menjalankan tugas.. Shah seluk tgn die dari atas terus ke puting tetek aku.. Memang cekap sbb xtersasar lansung target die.. Shah gentel2 puting aku sampai aku sendiri xtahan.. Aku pun bangun dari kerusi dan mengahadap shah.. Aku tolak die ke kabinet.. Aku hanya senyum ghairah pada shah..

Shah semakin berani.. Die bukak butang kemeja aku dan terus menghisap tetk aku dari luar bra.. Tgan die sebelah lagi berusaha membuka cangku bra aku di belakang.. Bila berjaya jer bukak bra aku terus die telan tetek aku sepenuhnya dalam mulut die.. Aku mmg kesedapanla.. Aku rase pantat aku mmg basah sgt2 dah.. . Kami berkulum lidah.. Shah nie bukan calang2 nie.. Mmg dah biasa mengerjakan pompuan nie.. Aku plahan-lahan melepaskan butang baju shah dan menjilat puting tetk shah yg timbul skit.. . Pegh badan shah mmg smart.. Dengan ketul-ketul kat perut die buat aku lagi geram n xsabar nak tamatkan game nie.. Aku jilat makin ke bawah sampai kat pusat die aku main lidah kat situ smbil tangan aku membuka kancing seluar die..

Shah tersandar di kabinet smbil memerhati tindakan ghairah aku.. . Setelah berjaya maka terkeluarkan batang shah yg mengeras mencucuk muka ku.. Terus aku cium kelopak btang shah sebelum menelan batang shah masuk ke dalam mulut aku.. Dengan keadaan ofis yg kosong aku hanya dengan suara shah yg mengerang kesedapan.. Argh.. Argh.. Argh.. . Dalam lagi rine.. Shah memegang kepala aku dan mengarahkan supaya aku melancap batangnya pakai mulut.. Keluar masuk keluar masuk batang shah dalam mulut aku.. Makin lama makin keras mcm kayu.. Batang shah hanya dapat masuk 3 ¼ shj sbb saiz btang shah lebih kurang 6 ½ inci n diameter die lebih burang 2 inci.. Mane nak lepas mulut aku yg cute nie.. . Aku jilat batang shah.. Aku sedut-sedut balls die.. Makin keras suara shah aku dengar.. .

Bila aku sedut balls die aku dengar suara shah ‘yes rine.. Sedap rine.. Lagi rine.. Yes.. Rine.. Yess rine.. ‘ Lebih kurang 10 minit gak lah aku mengulum batang shah.. Sekarang shah bangunkan aku.. . Die lepaskan skirt pendek yang aku pakai dan angkat aku ke atas kabinet.. Shah angkat bontot aku dan lepaskan panties aku yg berwarna pink.. Dengan gahirah terus shah menjilat-jilat opantat aku yg mmg banjir dari td.. Mula-mula shah jilat sekata dari atas ke bwah.. Turun naik kepala shah menjilat pantat aku.. Aku hanya mampu mengerang ‘argh.. Argh.. Owhh.. Arghh.. Argh.. . Lagi shah.. Lagi syg’.. . Xmampu aku nak ungkap ngan kata-kata kesedapan kene jilat.. Lagi aku xtahan bila shah attack kelentit aku.. . Mcm nak terkeluar air aku rasenyer.. . ”Shah.. I xtahan lagi.. . Cmmon shah.. . Arghh.. Owhhh.. . Arghh shah i dah xtahan da nie’.. . Rase macm nan nangis mcm baby mntak susu jer.. .

Shah turunkan aku dari atas kabinet.. Die tonggengkan aku dan bukak kangkang aku.. Aku tau die nak try doggie style ni.. So aku pun get ready lah.. Plahan-lahan shah tolak batang keras die ke dalam pantat aku.. Sedap siut sbb pantat aku nie jenis yg berair so xde lah pedih sgt even batang shah ni besar n keras.. So mula lah dayungan si shah nie.. Makin lama makin laju.. Pastu slow balik.. Nafas . Suara die wat air aku kuar lagi meleleh.. Érm.. . Erm.. . Argh.. . Erm.. Argh.. . Arghhhh.…’kalu korang dengar pun korang pun stim habis.. . Aku lak dah tau ofis tue xde org.. Menjerit-jerit sedap lah aku.. Ýes shah.. . Yeah.. Yeah,.. . Lagi shah.. Yeah.. . Ouwhh.. Yeah.. Ermm.. . ‘

Skang nie shah angkat kaki aku sebelah naik atas kabinet.. Pegh.. Lagi sedap sioot.. Sbb batang shah yang keras tue masuk menyenget dalam pantat aku.. Rase penuh giler n sedap sgt2.. Da puas shah main cara tue shah tolak dalam2 batang die.. Shah pegang pinggang aku dan dorong aku duduk atas dia sambil die baring atas lantai bilik rehat tu.. Mgkin shah lenguh kot henjut aku sambil berdiri dari tadi.. Aku pun henjut lah plahan-lahan turun naik turun naik.. Shah pusingkan aku menghadap die dengan kedudukan yg sama.. Aku teruskan henjutan berirama slow dance.. Tetek aku pun berenjut sama.. Shah ramas tetek aku kedua-dua dengan geram.. . Suara shah dah xtentu arah.. . Nafas die pun dah lain mcm..

Sebenarnya aku dah klimaks dah sekali masa shah tujah aku dari belakang td.. Ni pun aku rasa nak cum lagi tp aku tahan sbb nak cum sama2 dangan shah.. Turun naik turun naik bontot aku atas batang keras shah.. . Hampir 20 minit gak berlalu.. Mgkin shah da xtahan kot.. Die angkat bonton aku sikit n tahan pakai tangan die.. Die tujang pantat aku dari bawah laju2.. Pegh mcm nak tercabut nyawa aku kena tujah mcm tue.. . Sdap giler ngan tempo yg agak laju tu.. Makin kuat suara shah mengerang.. Érghhh.…ermmhh.…ermhh.. Ermmmhhh.. . Arghh.. . Yes.. . Yess.. Yeaaahh.. . Yeahh.. . Yeah rine.. . ‘Aku pun jadi xtertahan.. . Aku pun membalas erangan shah ‘ermmm.. . Yeahhh.. Yeaahh.. Yeahhh.. . Yeahh shah.. Common shah.. . I dah xtahan nie shah.. . Laju lagi shah.. . Arghh.. . ‘

Makin laju tempoh tujahan shah.. Seraya dengan itu erangan yg paling kuar dari shah aku dengar.. Dengan nada kepuasa yg amat sgt dan aku pun merasa panas dalam lubang pantat aku walaupun shah belum mencabut batangnya.. . Aku rasa air maninya bercampur dgn air mazi aku meleleh keluar dari celah-celah lubang aku.. . Arghhh aku keletihan terus terbaring atas badan shah.. ‘Shah thanks.. . Sedap sgt sampai i xigt ape2′.. . Its ok.. Next time boleh rase lagik’ sambil senyum gatal.. .

Ptg yg memenatkan.. Lepas shah mencabut batangnya dari pantat aku.. Kami pun bersiap pakai pakaian masing2.. Aku tgk jam dah pukul 5.15 ptg.. So boleh lah aku bersiap-siap untuk balik ke rumah bersama kenangan  yg boleh jadi modal aku melancap malam nie.. . Sebelum aku kunci ofis aku dan shah bercium mulut gn ghairah.. . Manis jer aku rase mulut shah nie.. .