*nobunaga

youtube

OMGGGGGGGGGG………..!!!!

[ENG] Free! Eternal Summer 「Iwatobi ・Samezuka ・Joint Cultural Festival」Seiyuu Event Preview TRANSLATED!!!!!

OMG OMG OMG OMG (⁽⁽ ⁰ ⁾⁾ Д ⁽⁽ ⁰ ⁾⁾)

OMG

I CAN’T WAIT ANY LONGER (੭ ˃̣̣̥ ㅂ˂̣̣̥)੭ु HOW THE FUCK AM I SUPPOSED TO SLEEP?!?!?!?!?!  OMGGGGGGGG

AND WHATS WITH ALL THE MAKORIN MOMENTS? Σ (  Д )ﻌﻌﻌﻌ⊙ ⊙

6

DLC costumes for Samurai Warriors Empires 4! More to be released in the upcoming weeks

Legend:
Oda Nobunaga
Uesugi Kenshin
Takeda Shingen
Toyotomi Hideyoshi
Tokugawa Ieyasu
Hojo Ujiyasu
Mouri Motonari

“Mosho”
Sanada Yukimura
 Keiji Maeda  
Honda Tadakatsu
Shimazu Yoshihiro
Tachibana Ginchiyo 
 Shibata Katsuie
Tachibana Muneshige 

“Wakamusha”
Mori Ranmaru
Ina
Kato Kiyomasa
Kai
 Fukushima Masanori
Shimazu toyohisa
Ii Naomasa 

“Whiz”
Akechi Mitsuhide
Nōhime
Ishida Mitsunari
Todo Takatora
Sanada Nobuyuki
Matsunaga Hisahide
Koshosho

“Shinobi and Swordsman”
Kunoichi
Hattori Hanzo
Nene
Fuma Kotaro
Miyamoto Musashi
Sasaki Kojiro
Yagyū Munenori 

“Love of Prefect”
Oichi
Saika Magoichi
Asai Nagamasa
Naoe Kanetsugu
Aya Gozen
Ii Naotora
Uesugi Kagekatsu 

“Ya’s”
Ishikawa Goemon
Okuni
Date Masamune
Imagawa Yoshimoto
Maeda Toshiie
Chosokabe Motochika
Gracia

Tags: Revamping my tags. This post is just a reminder for myself, and will be edit in the near future.

                                ☆*✲゚* Relationship & Verse Tags.*゚✲*☆

⊰ 🌸; ℋis mℴℴn & stars. ⊱ // Cao Pi x Diaochan.

⊰ 🌸; Dℯmℴn’s ℰnchantrℯss⊱ // Lu Bu x Diaochan.

⊰ 🌸;Sima’s Sℴnℊstrℯss ⊱ // Sima Liang x Diaochan. 

⊰ 🌸; Draℊℴn’s Dancℯr ⊱ // Zhao Yun x Diaochan.

⊰ 🌸; ℋℯir’s ℬℓℴssℴm ⊱ // Noctis Lucis Caelum x Diaochan.

⊰ 🌸; ℴshu’s Dancℯr ⊱ // Masamune Date x Diaochan.

⊰ 🌸; ℰmpℯrℴr’s ℰnchantrℯss ⊱ // Nobunaga x Diaochan. 

⊰ 🌸; Sℴnℊstrℯss & thℯ ℋℴrsℯ ⊱ // Dylas x Diaochan.

⊰ 🌸; Prℯ-Dℯstinℯd Sistℯrs. ⊱ // Tifa Lockhart & Diaochan { Platonic. }

⊰ 🌸; vℯrsℯ; ℴrℴchi ⊱ // AU for SW fandom.

⊰ 🌸; vℯrsℯ; ℱinaℓ ℱantasy ⊱ // AU for Final Fantasy fandom.



⊰ 🌸; ℴff-stagℯ ⊱ // Out of character.

⊰ 🌸; ℋℯr ℬℯauty ℬℓℴℴms⊱ // Things she likes, flowers, scenery.

⊰ 🌸; ℬℯnightℯd ℒands  ⊱ // Foreign AU & Crossovers. 

⊰ 🌸; ℋℯr Attirℯ ⊱ // Clothing, sandals, accessories. 

⊰ 🌸;Crack Pℯfℴrℴmancℯ ⊱ // Just for fun, Crack role-play. 

2

“I’d be very grateful if you look at the camera.”


(I missed them both so much I got so happy when I saw this. So…)

((and I missed so many things here so it’s a lousy redraw cuz for crying out loud, it’s morning TT U TT P.S. the pic ain’t mine~))

so Zakki uploaded this photo on his twitter account and I just can’t omg this is gold *cry fangirl tears forever*

Shimazaki Nobunaga @nobunaga_s

(to the fans) you guys like these kind of stuffs,right? Here, my pleasure. by Tatsuhisa taken by: Ono Kesho

——————————————————————————————-

Damnit tatsun just get your own twitter account already…

tbh at first glance I didn’t pay much attention to this tweet and was like “oh just another couple pic of them, cute” until I read the caption and my tension went from cute to “asdfghjkl; damnit tatsun” real fast. All hail to tatsun, the god of fanservice I mean just look at those fav and RT number tho.

『俺物語!!』 頼りになるラジオ!! 【第8回】 (7-23-15)
  • 『俺物語!!』 頼りになるラジオ!! 【第8回】 (7-23-15)
  • パーソナリティ: 江口拓也 & 島﨑信長
Play

Zakki: Well… Today’s dream-…
Egu: Eh? You remember?
Zakki: For some weird reason, I remember what I have dreamt last night.
Egu: What kind of dream did you see?
Zakki: It was Chuunibyou… (means 8th grade sickness, if you still don’t understand it, please google it.)
Egu: Eh?
Zakki: I had a duel.
Both: *laughs*
Egu: Now that you have become an adult, you wouldn’t dream of fighting scenes, would you?
Zakki: So I had a duel, then… Uhh how do I explain this… It felt like I was in the world of an internet game…
Egu: Ah, I see…
Zakki: Then for some reason, I was strong. For some reason… I don’t know. How do I explain this… I was like “maybe I can use anime powers?” well I dunno. So with that, I somehow defeated my opponent. Then within the community, Matsuoka Yoshitsugu and I were pretty strong.
Egu: Why? Why does Yoshitsugu appear in your dreams?
Zakki: No, I dunno. We were the squad leaders. Just like that. I had that kind of chuunibyou dream where in we were supposed to protect the community together.
Both: *laughs*

Source: 『俺物語!!』 頼りになるラジオ!! 【第8回】

(Ore Monogatari!! Tayori ni naru Radio!! #8)

Visit: http://www.animate.tv/radio/details.php?id=oremonogatari

Sorry if I had mistakes. Sorry for my awkward translation LOL. But the point is… Zakki has dreamt of Yoshitsugu! :)) Err, he has Tattsun, Egu and Yoshitsugu all at once HAHAHA