Meetups / IKEA

Date:Saturday, April 6th, 2013 (2 years ago)
Time:12:00 pm
Venue:IKEA
Organizer:its-gold
its-gold2 years ago - Organizer
Plan:
-Meet up at the food area (downstairs)
-Hide-n-seek? Explore IKEA?
-Maybe some photography activity for the photographers?
-Eat.
-Any ideas?
natittie2 years ago - RSVP'd
them meatballs at IKEA be the shit yo.(ノ◕ヮ◕)ノ~『✧~*BALLS*~✧』disclaimer: I don’t really talk like that.
hornyvirginproblems2 years ago - RSVP'd
Lol, dis is happening in 69 days.
ms-roguewave2 years ago
WHY IS IT AT IKEA?
YOU FRICKING LOST ME.
its-gold2 years ago - Organizer
I figured it would be fun to have a meetup at IKEA, since everyone else is going for the typical Starbucks and Barnes & Noble. ):
asianlauren2 years ago - RSVP'd
holy crap, there are never meetups in houston. i’m defiantly coming to this!
kodakmoments19942 years ago
omg I must go to this I have been waiting for a Houston one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
sooo far way!!!!!! :(
nereydakat2 years ago - RSVP'd
woohooo wearing my tumblr day tshirt
soylent-blue2 years ago
So what exactly goes down at these events ?
lovelyspaceprincess2 years ago - RSVP'd
I’ll try my best to make it. Hmm…
dawnawakened2 years ago - RSVP'd
I hope I can make it.
pussylagoon2 years ago - RSVP'd
I’m clearly missing the whole interest in IKEA here
its-gold2 years ago - Organizer
You guys, is it okay if I move it to 3:00?
nereydakat2 years ago - RSVP'd
fine with me
omg hey how are we going to know whose a meetup friend and a lonly stranger?
should we like idk dress in the same color have a designated code word ;o
nereydakat2 years ago - RSVP'd
33 people are attending O.O Ikea is going to be pissed with a whole bunch of teenagers walking around <.>
itsaboutlovenotlust2 years ago - RSVP'd
I’ll try my best to be there! It sounds like a lot of fun!
its-gold2 years ago - Organizer
Okay, since they never sent me the Meetup Kit, I guess we can have “Patrick Star” as the code word. Lol. We’ll all be meeting up at the downstairs cafeteria so if you see a wanderer then they must be one of us!
hanofthehuns2 years ago - RSVP'd
I wish this was a week later. :c
lucifer-daddy2 years ago
Wuuuuut I wanna goo!!!
maintain--control2 years ago - RSVP'd
Ive totally been needing to go back to ikea! I think I’m gona go to this!
asianlauren2 years ago - RSVP'd
Whaaa. I wish I could go, but I have something to do at 4. :c