Bunun insanlık dışı olduğunu düşünüyor musunuz ? Bunun insanlık dışı olduğunu hala düşünüyor musunuz ?
Oha ya mükemmel olmuş
Güzel seylerin hep sonu vardır ama bizde baslangıclar bitmez ;)
Benim senden başka bildiğim yol yok, senden başka biriyle de bildiğim yolu yürümeye niyetim yok zaten amına koyayım.
Pişmanım. Senden pişmanım, benden pişmanım, bizden pişmanım. Yaptığım çoğu şeyden pişmanım aslında. Peki yine olsa yine yapar mıyım? Tereddütsüz yaparım. Çünkü yapmazsam aklım kalır, yapmazsam bu dersleri alamam eğer yapmazsam sevmeyi, boşa çabalamayı, umut bağlamayı, şarapçı abilerimizin niye bu durumda olduğunu anlayamam. Hayatta her kötülüğün anası sevgidir. Alkol falan hikaye. Her şey sevilmek için yapılır. Bak bana sevgi nasıl değiştirdi beni. Normalde siktir git diyeceğim bir adama bakıp susmayı, söylediği incitici laflara gülümseyerek karşılık vermeyi öğretti. Geceleri ağlamayı da tabii. En önemlisi kendime ve çevremdekilere karşı dürüst oluyorum artık. Beni sevmediğini söylüyorum böyle yüksek sesle. Kulağım alıştıda kalbim hala hassas bu konuda, her söylediğimde yüreğimde oturan öküz biraz daha ağırlaşıyor. Hayır alıştıda oraya, bir daha hiç gitmiycek diye korkuyorum. Sevmeyin. Nolur sevmeyin. İlla sevicem! Diye inatlaşıyorsanız da sevilin. Bir anlaşma yapın mesela karşılıklı seviceğinize dair. Eğer bir taraf anlaşmayı bozarsa, bir daha hiç sevilmemekle cezalandırılsın. İşte o zaman köpek gibi sevmek zorunda kalır. Çünkü kimse tek taraflı sevmek istemez. Çok acıklı bir durumdur. Sorumluluk ister (onun yapmadığı şeyleride üstünüze alırsınız), güç ister ( İki kişilik sevmek yorar adamı) ve umut ister ( umut fakirin ekmeğidir bilirsiniz) Gururunuzdan sıkıldıysanız da karşılıksız sevebilirsiniz. Zira gurur yoktur aşkta, arasınız, mesaj atarsınız, sizi sevmesini beklersiniz.. Yapmayın arkadaşlar. Sevmeyin. Bırakın onlar sizi sevsinler, sonra belki sizde onları seversiniz.
‘’ Bir yıl acı hissetmem . ‘’
Ben hep seninle otobüs yolculuğuna çıkıp arka koltukta omuzumda uyuyuşunu seyretmeyi hayal ederdim.
w
👅🍀





