#kitap#oku#dr
Alektamovikmovik
01.16
01:57
2:16
2.38
Harika
http://www.wattpad.com/myworks/37751910-ka%C3%A7amak-hayaller arkadaşlar okursanız sevinirim
”Benimle yatağa gelmeye ne dersin?” diye fısıldadı. (Özgürlüğün Elli Tonu)
”Sadece susarak özlüyorum seni, hiç tanımadan ne garip hiç tanımadan.”
Dehşetle geri sendeleyen Langdon, ‘Aman Tanrım,’ diye çığlık attı.
Size bir not bırakıyorum, güzel ailem, ama benim için ne kadar kutsal olduğunuzu anlatmaya asla yetmez.
"Şimdi burada oturmuş kağıt oynarken yüzünün görüntüsü gözümün önünden gitmiyordu."
' Ne turlu seninim Milena, anla! '
zamanınmız insanının,bana göre yaptığı en büyük hata, iş beğenmemesiydi.
Size hayatımın dönüm noktası olan bir olayı anlatmak istiyorum. Bundan bir sene önce bugün. Osmanbey Gazi Sineması. 14.06.2013. Karne günü iki arkadaşım ve ben okul çıkışı sinemaya gittik. O zamanlar okulun en haylaz çocuklarıydık. Özellikle kendim için söyleyeyim iğrenç ve boktan bir heriftim. Hani aklı çükünde derler ya heh aynen öyleydim. Neyse işte biletlerimizi aldık ve salona geçtik. Salon çok küçüktü. 4-5 tane ilkokullu çocuk ve bizden başka kimse yoktu. En arkaya geçip oturduk. Ayaklarımı uzattım ve bi sigara yaktım. Bu arada arkadaşlarımla bağıra bağıra konuşuyor çocukları umursamadan küfür ediyoduk. Filmin başlamasına 15 dk kala salona üç kız girdi. Biri esmer diğer iksi kumral bizim yaşlarımızda kızlardı. İlk izlenim olarak çok göze çarpacak kadar güzel değillerdi. Bizim iki sıra önümüze oturdular. Bize eğlencenin çıkmıştı. Kızları tavlayabilirdim. O zamanlar çok büyük bir egom vardı. Esmer olan cırlayarak konuşuyor diğer ikisi gülüyordu biz de dikkatlerini çekmek için daha yüksek sesle konuşmaya başladık. Elinde kakaolu süt olan superman tişörtlü kız arkasını dönüp bize baktı. Yüzünü net olarak görüyodum, çok masum bir güzelliği vardı. "Biraz sessiz olabilir misiniz acaba ve şu sigaraları söndürebilir misiniz, yasak olduğunu biliyosunuz." dedi. Sonra önüne döndü.Güldük ve laf atmaya başladık."Söndürmessek nolur?Gel söndür bizi." gibi iğrenç şeyler söyledik ama aldırış etmedi. Film başladı.Biz film boyunca piçliklerimize devam ettik.Aklım superman tişörtlü kızdaydı. Film boyunca iki kakaolu süt bitirmişti. Film boyunca kızı izlemiştim.Film arasında bi ara "Uçabiliyo musun bari superwoman?" diyip güldüm. Bana baktı," Uçabiliyorum görmek ister misin?" dedi ayağa kalktı ve yanıma geldi. Elindeki kakaolu sütün tamamını üstüme boşalttı." Napıyosun manyak mısın!" diye bağırdım evet dedi sonra yerine oturdu. Hayatımda hiçbir kız tarafından böyle aşağılanmamıştım.Çok sinirlenmiştim. Kızı dövmeyi bile düşünmüştüm ama vazgeçtim. Sakinleşip yerime oturdum. Dışımdan söylemesende için için bu kızdan çok etkilenmiştim. Film bitimine yakın kızın yanındakilerle tumblr muhabetti yaptığını duydum. Tumblr urlsini almayı düşündüm ama yaptığım piçliklerden sonra vermezdi. Bu yüzden kendi urlmi kakaolu süt kabına yazıp kıza verdim kız bişey anlayamadan da salondan çıkıp gittim. Bir hafta kızın bana yazmasını bekledim. Tam ümidini kaybetmişken mesaj geldi. "Tam bir pisliksin." hemen cevap yazdım "Neden bi pislikle konuşuyosun?" onun cevabı beni bütün gün gülümsetmişti. "Çünkü o pislik bana bi kakaolu süt borçlu". Ondan sonra yaklaşık iki ay konuştuk. Her buluşmamızda ona kakaolu süt aldım.O çok gizemli ve farklıydı.Hergün onu keşfediyordum.Keşfederken farkında olmadan ona aşık olmuştum. Bir sabah ona şöyle bir mesaj attım:"Sütüme kakao olur musun?" kabul etti.O beni değiştirmişti. Bambaşka biriydim artık. Onunla iyi bir insandım.O benim için bir melekti.Ama bir gün hiçbişey demeden gitti benden.Neden gittiğini bilmiyorum.Hergün her gece bunu soruyorum kendime. Gideli 44 gün oldu.Her gün kakaolu süt alıyorum ama hiçbirini içmiyorum.Birgün gelicek ve içecek diye. Gel artık,senin içmeni bekleyen 44 kakaolu süt var.
Bulun şu kızı
ay oha üzüldüm la
eğer gelirse size wattpad hikayesi yazacağım.
imkansızı yaz sende.
Kızım bu kadar kişi sen gör diye rb liyo dön bu çocuğa
Adin neydi telifte sorun cikmasin cunku filmini yapacam amk


