yet-I-still-drew-it

Was working my way down stilinskisparkles fics and came across this fic and I couldn’t get the rain scene out of my mind! Ugh I giggle whenever I remember it so yeah =w=

Said scene:

“I really hate it when you call me that,” Derek cuts in, before putting a damp hand on Stiles’ face and winding the other around his waist and kissing him. Stiles tries to point out he calls everyone dude, that it’s just his way of showing affection, but he’s distracted by Derek’s lips, cold but firm and warming against his own.

3

You all looked like you needed some Tony and Notepad.

The LA Kings bench celebrates Alec Martinez’s OT winner in Game 7 of the Western Conference Finals

So much to appreciate here:

  • Dustin Brown jumping around in a circle
  • Drew Doughty punching the wall 
  • Carts and Richie’s mutual shoulder punching 
  • Willie Mitchell vaulting over the bench to turn around and throw himself at Trevor Lewis
  • Coaches hug!
8

Make me choose  » manticorevenom asked: Qarth or Meereen

what do you think younger Ken would do if he saw what he’d be in the future

memorixkvina asked:

stamps my url on your forehead/

send me your url and maybe i’ll talk about you.
5/???

  / flops onto you tbh. sIMONE I’VE MISSED YOU i feel like
  i haven’t talked to you in forever omg. 

   your tooth is so presh. and badass. like. i remember at first
   ben was a lil scared of her but then once he got to know her
   he was okay. 

    omg now that brings me back to when i was at ‘souncivilised’ and
    we had that verse where he waS A PART OF HER ROYAL GUARD
    AND THEN THERE WAS THAT LION M!A AND alsdkfjasdf. 

     basically, i think you’re hella rad and i miss you lots and lots okay. 

anonymous asked:

did your recent wips include your yb char design? :D have you chosen a gang yet? :)

YEA IT DID omg you have a good eye

i haventtt chosen a gang yet im still so stuck bt wakari and dayd .. ;;;;; tho i drew him w/o a hoodie already so i might have to go with daydream haHAFjdFH

he kinda likes teasing and picking fights so? maybe laid back gang isn’t the best choice for him LMAO