Blog favorites! (In no particular order) (Hover for comments)

And finally, the two blogs that planted the seed of my Aaron/Les Mis obsession: 

Gift by katbelleinthedark to valjuan

Prompt: #74 - They’re cuddling and Javert is tracing Valjean’s scars and then urges him to talk about his sister. Valjean complies then asks Javert about his family and Javert talks to him about his life. All if fine but nothing too violent.

Gift by: katbelleinthedark

Gift for: valjuan

GIFT: That Which Disfigures It

Notes: Less on the cuddling, more on the scars. I hope you still enjoy it, dead Recipient!

valjuan said:

omg you actually replied to something i posted like that never happens hi

Oh hi! *waves* i really like your blog and i think you’re really awesome *awkwardly slinks away*

valjuan said:

uhh Disney!

WHOA LET ME JUST TAKE A MOMENT TO APPRECIATE SOMEONE ACTUALLY ASKED IT 

image

1.The first character I first fell in love with: i’m not sure if it was thomas o’malley from aristocats or maleficent from sleeping beauty
2. The character I never expected to love as much as I do now: hades. i used to be afraid of him shhh
3. The character everyone else loves that I don’t: so far everyone i know  loves snow white but i’m not so crazy about her
4. The character I love that everyone else hates: idk this one
5. The character I used to love but don’t any longer: prince phillip from sleeping beauty
6. The character I would totally smooch: mulan 
7. The character I’d want to be like: tianna 
8. The character I’d slap: lefou from beauty and the beast
9. A pairing that I love: meg/hercules otp of all times
10. A pairing that I despise: i don’t think i have one

valjuan said:

Song; Ballad Of A Politician by Regina Spektor (:

I absolutely love Regina Spektor!!!

Song: haven’t heard it yet | eh | nice one | amazing song | this song is my life | LIFERUINER

Icon: ew | nice | great | amazing | omg | can i have it
Sidebar: ew | nice | great | amazing | omg | can i have it
Posts: ew | nice | great | amazing | omg | give me your blog
Theme: ew | nice | great | amazing | omg | can i have it
Overall: 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |  ∞
not following | nice to meet you | already following | my bitch

spoclcers-archive said:

1-20 :D

Awe! You’re so sweet! Thanks, love!

image

  • 1. Did you wake up cranky? Unfortunately.
  • 2. Would you date an 18-year-old at the age you are now? Hmm. No, no I don’t think I would.
  • 3. Do you prefer to be friends with girls or boys? Both.
  • 4. Would you ever smile at a stranger? Everyday.
  • 5. Can you commit to one person? Oui.
  • 6. How do you look right now? Like myself? 
  • 7. What exactly are you wearing right now? Well, well, well. Aren’t we moving a little fast here?
  • 8. How often do you listen to music? Always.
  • 9. Do you wear jeans or sweats more? Jeans.
  • 10. Do you think your life will change dramatically before 2014?
  • 11. Are you a social or an antisocial person?
  • 12. If the person you like says they like someone else, what would you say? Oh, that’s awesome! You guys would/are so adorable together. (Essentially: Lie my bossom off)
  • 13. Are you good at hiding your feelings? Not really. My Co-mod is though. (She loves Javert, if that’s any indication)
  • 14. Can you drive a stick shift? Nope! One day.
  • 15. Do you care if people talk badly about you? Sometimes. But I never tend to know. Luckily, people have the decency to talk behind my back.
  • 16. Are you going out of town soon? I wish.
  • 17. When was the last time you cried? SKIP.
  • 18. Have you ever liked someone you didn’t expect to? Yes.
  • 19. If you could change your eye color, would you? YES.
  • 20. Name something you have to do tomorrow? Attend school. Curse you dang education!
Text
Photo
Quote
Link
Chat
Audio
Video