Afganistanda toplu tecavüz yüzünden idam edilecekler..

İlk bakışta iyi olmuş orospu çocuklarına tepkisini versemde sonradan içinde yaşadıkları toplum , yetişme tarzları ve psikolojilerini göz önüne alıp empati kurunca benimde yapabileceğim bir şey olduğunu farkettim .

Şimdi türkiyede yeni bi nesil çıkmış çarşaf iffetimi koruyor benim siz avrupalılar heryerinizi açıyorsunuz biz saklanıyoruz diye falan çarşafı güzel birşeymiş gibi gösteriyorlar.

Al seni gelip 7 kişi sikince ne diceksin ?  eğer sen kendini gizlersen o gizlerse bu istekler bastırılırsa böyle ananı bacını sikerler hiç bişeyde yapamazsın neden yapamazsın çünkü hakkını arayamazsın neden ?

Çünkü   kadınların ön planda olmadığı toplumlar bir adım ileriye gidemez.

Muhammed öldüğünden beri 1 adım ileri gitti mi müslümanlar ? gidemedi ? aynı yerinde sayıklıyorlar bunun nedeni kadının toplumda yerirnin olmaması.

Ben kendimden örnek vereyim açıkçada söyleyim hiç bir kıza yapıştırmıyacaksam benim son model arabaya ihtiyacım yoktur, son model arabaya ihtiyacım yoksa son model araba  için çok çalışmayada ihtiycım yoktur karnım doysun yeter . çok çalışmaya ihtiyacım yoksa kendimi geliştirmeyede ihtiyacım yoktur . Kendimi geliştirmiyorsam cahilim. Cahilsem gider bir kadına tecavüz ederim..  asılsamda sikimde değil kimseninde sikinde değilimdir.

Olum bizim Türk erkeklerindeki özgüven kimsede yok amk :dddd

Herif çirkin sayılabilecek bir kızın elini bile -kızın isteğiyle- tutamayacak potansiyelde

Görücü usülü ve kızı fena zorlaman gereken bir evlilik yapacağı aşikar

Burdan yürümeye çalıştığı kızlar, diğer sosyal mecralardaki tavırlar, sokakta ona buna asılmalar, laf atmalar falan

ÇOK AFFINIZA SIĞINARAK BU LEŞ TESPİTİ YAPIYORUM AMA Takribi 10 cm çükle elini arka arkaya 2 kere sikince kendini sex makinesi zannedip girdiği triplere burda rastlamak çok da zor değil zaten

Ananı arvadını sikeyim nasıl iğrenç bir milletiz ya

"Gerçek müslümanlık bu değil" kalıbı gibi olacak ama bu at organlarının büyük bir çoğunluğu zaten Türk değil

Türklük, Türkçülük veya herhangi bir konuda kafa yormayı lüzumsuz görecek kadar boş insanlar zaten

Özet olarak, ulan ben bile sizden tiksiniyorum bir kadın sizle herhangi bir temasta nasıl bulunsun bir durup düşünün, bi’ kendinize bakın allaseniz ya kahkdhkalshskal

Text
Photo
Quote
Link
Chat
Audio
Video