You've been tagged~ ^^

RULE 1: POST THE RULES

RULE 2: ANSWER THE QUESTIONS THE TAGGER ASKED YOU THEN MAKE 11 NEW ONES (ALSO TAG THE TAGGER) 

RULE 3: TAG 11 PEOPLE AND LINK THEM TO YOUR POST

RULE 4: LET THEM KNOW YOU’VE TAGGED THEM

Bella-isa96’s Questions:

1. Mac or PC? 

•Hmm… I would say Mac :p even though I don’t own one. 

2. Pink or Blue? Why?

 •BLUE!! Because, I’m not really a fan of pink

3. Do you drink coffee? If you do how do you like it?

•I do like coffee a lot. I like it black or with milk… I prefer with milk and with ice… So Iced Coffee ^^ <3 

4. Do you like Starbucks? If not why? and if you do what’s your favorite drink?

•To be honest… I’ve never been to Starbucks before ._. 

5. Least favorite store?

•K-Mart x) 

6. Hobby? 

•Does watching k-Drama, listening to k-pop and playing video games count… Cuz that’s what I mostly do xD but if not then I guess Drawing. 

7. Favorite artist (singer, dancer, musician ect.)?

•SHINee; KIM FUCKING JONGHYUN!! *^* <3 ; Taemin :3 

8. How old are you?

•15, turning 16 in Nov. 24 

9. Favorite toppings on pizza?

•Pepperoni, Pineapple and ham :)  

10. Favorite type of food?

•I can’t just pick one… 

11. Color of the walls of your room?

Green? I think ._. 

My Question: 

1. iPhone or Android?

2. Do you listen to Rock, Metal, or Punk Rock? If so, what band?

3. What’s your favorite k-pop song?

4. If you’re a Shawol, do you ship Jongkey or 2min? ^^ (if not a Shawol, who do you ship? From what band/idol?)

5. When was your 1st kiss?

6. Are you a gamer? 

7. Who’s your role model?

8. Morning, Afternoon or Night? Why? 

9. What’s you’re talent?

10. Hobby?

11. Least/most favorite subject in school? 

ilovemyblueworld said:

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ (。♥‿♥。) (◕‿-) o(≧o≦)o (✿◠‿◠)

YAY! I GOT SOMEONE!!

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ :Do you like sugar/sweet things?:

You mean… These things??? 

Hell fucking yes

(。♥‿♥。) :Tell about your crush!:

Tbh, I don’t have one… I think that kpop has ruined my expectations >~<

(◕‿-) :Three things, physical or mental, you look for in a boyfriend or girlfriend?:

Hmmm… Well, since I’m bored, I’ll do three of each!!

So, for physical, they should have an awesome jawline, pretty, dark eyes, and a cute smile^^ For other personality aspects, they have to be funny, caring, and, preferably, intelligent.

o(≧o≦)o :How easily do you anger?:

Like, really easily. If you offend me or say something completely rude/wrong/disgusting/hurtful/super judgmental/etc. I will go off on you. I’ve done it to my “bff” more times than I would like to count… Also, if you are completely close-minded, while I shouldn’t even be wasting my time on you, I will most likely go off on you.

(✿◠‿◠) :Describe your personality in three word or less?:

Hmmmm… I don’t really know what my personality is like… I would say: annoying, logical, and, tbh, really, really, really blunt… I really need to fix that, I know >.<

ilovemyblueworld said:

(´。• ᵕ •。`) ♡ I love your playlist btw :)

thank you~

URL: Erm | Okay | Nice | Cool! | OMFG ILU | MARRY ME

ICON: Erm | Okay | Nice | Cool! | OMFG ILU | MARRY ME

MUSIC: Erm | Okay | Nice | Cool! | OMFG ILU | MARRY ME

THEME: Erm | Okay | Nice | Cool! | OMFG ILU | MARRY ME

POSTS: Erm | Okay | Nice | Cool! | OMFG ILU | MARRY ME

OVERALL: Erm | Okay | Nice | Cool! | OMFG ILU | MARRY ME

FOLLOWING: No, sorry |Mhm | Already following |YES FOREVER BBY 

Send me a ‘(´。• ᵕ •。`) ♡’ and I’ll rate your blog

image

ilovemyblueworld replied to your post: Who did you kiss? :)

ooh so sweet don’t be scared just enjoy it and if you really love him don’t be afraid or think what if i’m doing something wrong just be your self and i’m sure you will be happy. don’t hold back :) …dammn love is in the air… :P

awww thank you for your kind words QvQ I’ll try not to be so scared and just enjoy it

Text
Photo
Quote
Link
Chat
Audio
Video