Luahan perasaan n hati

dulu kite dengar luahan perasaan QA manager

hari tu kite dengar luahan perasaan GF

esoknye luahan perasaan BF

lepas tu luahan perasaan exstaff

lepas ni luahan perasaan sape pula..

hehehe

pastu aku luah kat Allah, hehehe cinta kasih buah hati pengarang jantung lagi Maha Pendengar (^_^)

Its night

When masing masing is getting married next year they put some fragrance tonight.

Some moisturizer on their cheek and well its quit interesting.

Gerakan seayu yang mungkin.

borak kosong.

sepupu: Kak tak kan dah tak kenal kite? sampai hati dah tak ingat kite.

me: hahahahahaha (gelak kuat2 nak cover, tgh ligat berfikir dengan sape aku cakap sekarang ni?) haaa??? jap ea…sape eaa?? sory2 handphone ade masalah la, banyakk nombor ilang..hahahaha(cover2, cube bukak topik supaya dapat dengar suara lagi skali)

sepupu: (gelak2) ye laaa sampai hati tak ingat kite, sape lah kite…hahahha

me: hahahaha (gelak lagi,cover2, mampos aku sape ni?? junior ke? staff baru ke?exstaff?) sape ea??!! bukan macam tu la, serius ramai kwn tepon, nombor tak naik. Manje ea? Manje kan?

sepupu: ye la! hahahahaha ni manje la…

sekian::: itulah taktik adikk beradik yang diturunkan oleh abang akuย 

kalau kwn or sedara mara kol tapi tak cam, cube ajak dia bercerita or gelak kuat2! pastu muke mcm talam dua muke sebok memikir n sebok mcm kenal je suare tu..wahahahaha

Text
Photo
Quote
Link
Chat
Audio
Video