ggod i love the idea of creasion absolutely destroyed and helpless and rchimedes just jabs his foot into creasion’s side mocking him all the while and even usinf crea’s
voice to say something like “c’mon shii-tan, we gotta do more stuff!!” and creasion’s negativity grows and grows and feeds rchimedes as creasions mana gets darker an d i N EED TO SEE CREASION STOMPED TO THE GROUND

acearodipper asked:

KORRASAMI IS CANON TO ME AND NO ONE CAN TELL ME OTHERWISE

YES YES IT IS

KORRASAMI IS CANON AND IT’S SO GREAT BECAUSE LIKE

ASAMI JUST LOVES KORRA SO MUCH AND. UNLIKE MAKO ASAMI JUST WANTS TO /LISTEN/ TO KORRA. SHE WANTS TO KNOW IF SHE’S OKAY AND SHE WANTS TO BE IN HER LIFE, BUT ONLY AT KORRA’S PACE. SHE NEVER RUSHES HER OR MAKES HER TALK TO HER - SHE ONLY OFFERS WHEN SHE FEELS SHE NEEDS TO.

AND KORRA LOVES ASAMI BECAUSE ASAMI’S ALWAYS BEEN A CONSTANT SOURCE OF COMFORT TO HER. SHE’S ALWAYS BEEN SUPPORTIVE OF HER AND SO NICE TO HER AND JUST. KORRA NEEDS THAT.

GOSH DARN I LOVE THEM SO MUCH

a few valid reasons to criticize social justice on tumblr

  • huge sex-positivity focus even tho that movement is harmful to a number of marginalized people
  • no effort to fix those issues at all
  • no collective effort to remove ableist terms from our vocabularies.
  • a huge american focus;
  • OR issues outside of america in nonwhite countries are given the time of day but are completely covered in a white savior mentality
  • white ppl apologizing all over the place. that helps no one.
  • famous white dude said it too and now tumblr accepts this point that has been reiterated so often it is a dry barren landscape
  • aromantic/asexual erasure
  • non black sj bloggers appropriating aave
  • essentially no queer spaces free of islamophobia or bigotry for queer muslims
  • 'muslim issues' are narrowed down to 'homophobia' and 'israel/palestine' (let me list the ways ur a piece of crap) and ‘9/11 wasn’t our fault’
  • collective avoidance of calling out anti semitism or topical discussions about anti-semitism
  • intra community issues are nearly impossible to discuss easily due to some of those above points
  • so we’re forced to basically accumulate into pillars or ‘sections’ even w/ differing ideals/focuses between us
  • 'IF YOU BELIEVE IN EQUALITY YOU ARE A FEMINIST' like n o 

not valid reasons to criticize social justice on tumblr

  • everyone is angry and i got my feelings hurt like 3 times man
  • if ur white/cis/straight u get! no! opinion!
  • all this tagging of ‘triggers’ wwow i am affronted and i cant express myself and my blog’s aesthetic is RUINED 
  • me:hey i have bpd and really need attention if i dont i may self harm or do something bad
  • tumblr:THAT'S ABUSIVE!!!! DON'T FORCE OTHERS TO DO SOMETHING TO YOU
  • me:hey i have did and i can't control what my alters do so i apologize in advance for what they do
  • tumblr:THAT'S UNHEALTHY!!! GET OFF TUMBLR YOU'RE LYING YOU'RE JUST CRAZY
  • me:i sometimes have violent thoughts and urges and will say things like "die" or say very violent things and i cant control it dont take them seriously please
  • tumblr:YOU'RE A BULLY!!! HAVE YOU SEEN HOW MENTALLY ILL PEOPLE LIKE YOU HAVE SHOT UP SCHOOLS AND KILLED PEOPLE!!! THIS IS ABUSIVE AND DANGEROUS BEHAVIOR

LEMME TELL YOU SOMETHING, TUMBLR BLOGGERS

ALL OF YOU ARE GREAT PEOPLE, WITH AWESOME PERSONALITIES AND ROCKIN BODS

SO YOU GO DO THAT THING THAT YOU’RE SCARED OF, CUZ I KNOW YOU CAN DO IT. RATH BELIEVES IN YOU, AND YOU DON’T WANNA MAKE RATH A LIAR.

warrior AU where everythings the same but instead of them saying mousedung, foxdung, or anything like that they say “crap, shit, fuck” and instead of foxheart or any of the insults they say “YOU LITTLE BITCH, WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU,” etc.

"YO YOURE ON OUR SIDE OF THE BORDER YOU PIECE OF SHIT"

"FUCK, DOVEWING I TOLD YOU NOT TO KEEP CHASING THAT SQUIRREL"

"SHIIIIT SORRY BRAMBLESTAR"