Tag thing

I found these question’s on broken-girl-eats-ramyun's blog while so ima count her as my tagger :) I think the person who wrote the questions was victorilee, hiii

Say something about yourself,please? :3

I hate spanish homework.

Chanyeol or Jackson? :/ (im torn between those oppas :/)

I guess jackson, I don’t know much about chanyeol, but jackson seems funny

WHAT DO YOU THINK OF SUPER JUNIOR’S MAMACITA?!?!?!?!?!

it was … AMAZING@!!@@!#! AYAYAYAYAYAYA

HEECHUL IS PRETTIER THAN ME…true or true?

I’m sorry… It’s true… cant compete with the heenim

BIAS IN SUJU?!?!?

I wrote like a mini paragraph on this before but I seem to go through stages with each member but I really respect and love Heechul and Siwon. Crazy in love with Yesung’s, Kyuhyun’s, and Ryeowook’s voice. Have a big crush on ZhouMi atm. Forever in love with Hangeng, and Leeteuk is my official bias.

HOW DO YOU FEEL ON KANGIN’S SAD SCENE WITH HIS WATERMELON?! :/

I cried with him… the sadness… I knew what he was going through, I once dropped a strawberry on the floor… and it got squished… If you didn’t know I’m obsessed with strawberries

Lol hows the weather in your place? XD

Bipolar, it can rain, hail, thunder, and be super sunny in the span of 5 minutes. Sometimes it even manages to snow.

Did you have a nice day? how was it? :’)

I woke up mute. Cant say a single word, had to text my mom to tell her to call my grandma to tell her that I’m coming over.

Do you still go to school? :O

Yes. :’(

Favourite song at the moment? :3

The song stuck in my head this very moment is Blind - Zhoumi … yes, I get ballads stuck in my head…

I’m starting senior year in 6 days and im still not ready :/ im anxious or nervous idk im feeling not good about this..any advice on what should i do? :/ =)))))))

I’d say hang out with friends for the next 6 days and enjoy yourself, and then try really hard on your last year! :D idk, I’m just a junior… I just kinda go with the flow in life. Don’t worry, the first time is always scary, but you’ll probably love senior year. Senior year in my school looks fun :D

superbaptan said:

TIIIIIIIIIIIIIIIIIIN (disclaimer: i am ur stalker loool) HOW TO SURVIVE TODAY'S PERFORMANCE T___T THEIR LIVE SINGING VOICES ARE HNNNNNNGGGG i die /cries/ hiiiiii omg i am sorry for that intense greeting i just---- i want u to know that ily ♥♥ and that i hope u are having a great day MAMACITA AYAYAYAYAYAYA~ /runs/

ahahaha.that’s so cute.hehe~well everyone died today as usual.hehe.sj is just perfect tbh.sigh~i kind of woke up from like 4 hours of sleep just so i can stream live.and my energy has gone low now so i’d try to sleep more and get ready for work later.thank you for the message.have a great day to you too. :)

image

superbaptan said:

SJ'S PERFORMANCE IS LEAVING ME BREATHLESS I DIE KJDGHKSLJFHLKSJGFJKLSFGS hiiiiii /waves/ i am sorry for that intense greeting i just---- i want u to know that u r awesome and that i hope u are having a great day MAMACITA AYAYAYAYAYAYA~ /runs

ME TOO!!! THEY ARE SO COOL!!! LET’S DIE TOGETHER!!!! hehehe

I’m sooo loving this comeback!!!! TOO AWESOME! 

image

hi to you too btw!!!! awww…you think I’m awesome?! asghfshgjskgalh  O.o you’re too kind, but thankyuuuu <3

I am having a great day!!! Oppa makes it awesome :D

Hope you’re having an awesome day too /hug/

AYAYAYAYAYA!!! /this is gonna be my new greeting/

superbaptan said:

HOW TO SURVIVE SJ'S PERFORMANCE HOW TO EVEN LIVE hiiiiii omg /waves/ i am sorry for that intense greeting i just---- i want u to know that ily and that i hope u are having a great day MAMACITA AYAYAYAYAYAYA~ /runs and throws u sungmin with full bangs lol/

OMGGGGGG DHBSHJDBSJH YES YES I AM TO UPLOAD SJ MUCORE’S LIVE PERFORMANCE WITHOUT BACKGROUND MUSIC HUHUHU AND LISTEN TO KYUWOOK HIGH NOTES PLS. 

and you know i thought sungmin only has 2-5 lines in MV but during live performances, he sang all through the way and his voice is very clear huhuh you can watch 140830 MUCORE MR removed here and get MORE amazed with SJ LIVE voices ^^

and yes i’m having a great day ^^

Text
Photo
Quote
Link
Chat
Audio
Video