amokoi

amokoi asked:

Tag, you’re it! Here are the rules: Each tagged person must post ten things about themselves. You have to choose and tag ten people. Go to their blogs and tell them you tagged them. No tag back.

  • Strawberry milk and goyave juice are my favorite drinks
  • I love chocolate milk but since I’m on a diet I drink more tea
  • lol what diet yesterday I ate 20 churros and candy floss (it was delicious i want it again)
  • I am very maternal with my friends maybe too much and some even used to call me mommy, it’s because I worry too much for my friends
  • I can’t resist to buy clothes
  • I’m very romantic and maybe even old-fashioned ; I love sunsets and flowers
  • Except for english, I don’t talk any of my origin language, but I can understand a bit of lingala (language of Congo, my mother’s country)
  • I’m kinda terrible at cooking because I’m not patient, but my cakes are fabulous max
  • I often dream that I fly but I can’t go back to Earth, I don’t know what it means but sometimes it’s scary
  • I believe in love at the first sight, soulmates and all these romantic shits yeah

amokoi asked:

URL: okay | good | great | amazing | flawless | sugoi | mother of god…

THEME: okay | good | great | amazing | flawless | sugoi |  mother of god…

POSTS: okay | good | great | amazing | flawless | sugoi | mother of god…

ICON:  okay | good | great | amazing | flawless | sugoi | mother of god…

OVERALL: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | +10  

FOLLOW :  I follow you (●´∀`●) | No, sorry  ヽ(●-`Д´-)ノ | Now o (◡‿◡✿)

amokoi asked:

anohana ~

❤ male: Yukiatsu or Jintan
❤ female: Anaru
✖ least favorite: Tsuruko, not that I hate her but least
✔ who resembles me: maybe Anaru
❤ most attractive: Yukiatsu
❤ three more characters that i like: Menma, Poppo & Jintan’s father he was very cool

anonymous asked:

hello ;v; this is amokoi, the person who made the picture "vampire king vs candy king" and it would be super awesome if you could take that picture down/delete it from your blog because i do not want my art to be reposted without my permission. that would make me really, really happy Q__Q...

Hello Amokoi, yeah sure! I’ve taken it down, but just so you’re aware, it might still be flowing around the web, linking back to my page (there’s nothing I can do about that part).

If you have a tumblr, could you please link to it on your posts on deviantart? I happened to miss the ‘don’t post on tumblr’-part, but I usually notice a tumblr link, linking back to the artist’s page, or just the piece itself (on tumblr, of course). 

 amokoi said: i kinda want tommy to just disappear LOL but yeah while im watching im just like. why se kyung.


RIGHT? JAF;LSKJD;LAKSD UGHHH SE KYUNG WHYYYYYYY

It’s different though from usual dramas. I kinda like it. BUT SHE’S ANNOYING ME BUT UGH IDK LOL

amokoi asked:

⊙▽⊙~

URL: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

ICON: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

THEME: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

SIDEBAR: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

POSTS: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

OVERALL: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

RATE: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

FOLLOWING: No | Yes | I Am Now

amokoi asked:

◕㉨◕ ~

URL: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

ICON: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

THEME: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

SIDEBAR: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

POSTS: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

OVERALL: okay | good | great | amazing | flawless | asdfghjkl

RATE: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

FOLLOWING: No | Yes | I Am Now