aegyo!ilwoo

2

tagged by vkook!! haha totally did not use recycled selcas from twitter

rules:  tag twenty beautiful ppl you wanna see selfies from

tagging: pingkeujin, pocketjimin, jimiin, bangtannoonas, bangtan-aegyo, j-my-hope, jungkooksarms, jungkooksgf, bwikooks, bungtans, jeonsshi, nas-tae, tae–bear, jiminesque, vmintrash, astrohobi, spearjimint, seokjohn, sughyun, seasalt-lattae, nojimin

((you dont have to do this if you dont want to))

3

20 Beautiful ~ tag by

taestylips

i-top-tae

min-syub

( and others that I cant remember ) I will tag :

spearjimint

snowmons

vseoks

teddybearrrl

smilenamjoon

jiminesque

yo-onmin

j-nopeshi

namjamless

ji-booty

j-hobit

rapsuckas

jinned (I think ive never seen you before :0)

Edit: tagged by: bangtan-aegyo jinips (I did this yesterday lol )

Thats not 20 BUT THANK YOUU ^^

4

tagged by jinips, yoongishi and jeonsshi (( you’re all very pretty ! ! thanks for tagging me xx ))

rules:  tag twenty beautiful ppl you wanna see selfies from

so, tagging the following lovelies: ( tho i’m not forcing you to do it haha )

j-my-hope taehyungbye cowjimin suhoahjusshi sugaberrie shinsadong pingkeujin romantization spearjimint taehyungtv bz1no parkthejimin vseoks k-wonderstars jiminesque applejimin kintaehyung squishy-taehyung v-hyung hoseokjung

I got tagged by kkaebbaeksong for the music tag! Thank you Angi! :D

Put your music on shuffle, list 10 songs and tag people.

1. Moonlight - EXO

2. Seven Seas of Rhye - Queen

3. 好不好 - Mayday

4. Thunder - EXO

5. Mil Horas - Andrés Calamaro

6. Mixed-Up - UVERworld

7.  Savior - 30 Seconds to Mars

8. Tik Tok - Ke$ha

9. Alibi - 30 Seconds to Mars

10. Hey Billy - 10cm

I tag: chan-yeol-o, i-want-the-kookie, bakitakpoptrash, aegyo-hime, aegyo-damnit, budgiebazooka, sugashu, rap-son, justawakeinreal, and sugatartxx to play along if they feel like it :)

SWC4

쪼이 @Z0EYYY
Minho: we added the choreo of replay to love sick as replay came to our minds when we thought of it

3 ☆ ‏@omggminho
Minho: because it’s our 7 years this year we decided to a little throwback and put in replay moves in love sick

쪼이 @Z0EYYY
Jonghyun: it’s been awhile since we performed in Korea so there’s a lot of thing we wanna show you guys

3 ☆ ‏@omggminho
Taemin: our outfits right now looks like deja boo outfits

fleckle ‏@fleckled
Jonghyun said “Onew Hyungie” omfg his aegyo oh my god

3 ☆ ‏@omggminho
Onew: we have a lot of outfits

Lee Soo Ann ‏@anneaviel
MinKey on the stage, the rest is changing their clothes.

3 ☆ ‏@omggminho
Minho: KEY YOU MADE A MISTAKE BEFORE
Key: I don’t recall
Minho: I SAW IT
Key: …

3 ☆ ‏@omggminho
Minho: from your support we’ve been able to push on

3 ☆ ‏@omggminho
Minho: There are amazing songs to be performed, IM SO EXCITED

Lee Soo Ann ‏@anneaviel
NOW MINHO IS SHY BECAUSE HE WAS ACTING TOO CUTE OMG

쪼이 ‏@Z0EYYY
Jinki just came out without a mic so he had to share a mic with Minho and the staff came running out with his mic HAHAHA

3 ☆ ‏@omggminho
Onew: I was too excited

라인이RIE ‏@rainyrie
Kim jonghyun can not calm today LOL he even said that it’s been a long time to perform in Korea again and he likes it. #SWC4SEOUL

신 ‏@minhoclove
Minho placed his hands inside his coat.. near his heart and said.. what’s this what’s this?? Then took his hand out and showed a heart sign

3 ☆ ‏@omggminho
Taemin: we’re going to sing slow songs now

Lee Soo Ann ‏@anneaviel
Taemin lost his ring and they are asking to give it back if we will find it….. Taeminah….. OTL