Nakakaewan lang kasi, ang daming tao, ang daming lalaki, lahat naman may something na mali. May gusto sa iba, di ko gusto, may mali talaga. Hahaha. Tapos naman, okay na ako sa crush ko eh. Wala nanaman. May i-de date ata siya sa 14th Feb. So ayun. Wapake na lang. As if naman my magagawa pa ako ‘bout don. Hahaha. Tapos yung childhoodsweetheart ko. Hahaha. Mahal pa daw ex niya. Hahaha. Ganyan naman mga CEAT. Hahaha. Paasa hahahaha. Lol.

kebelet

hai !

Cerita ya!

Tadi dari kerja langsung pulang ke lembang karena kangen momy popy. nah hari ini rasanya beser terus , mungkin karena panas jadi banyak minum . Selama di perjalanan nahan pipis , gimana lagi kagok soalnya. Pas mau masuk arah lembang alias di terminal ledeng, nyerah deh langsung belok indomaret.

Kan biasa tuh pura-pura beli sesuatu padahal numpang ke wc. EH ! pas di cari dompet ketinggalan doong!

berarti daritadi eikkk ga bawa SIM dan duit sama sekali. Mana udah terlanjur parkir lagi . Siyalnya persediaan uang parkir lagi bablas . Hopeless nyari receh di kolong -kolong pas banget dapet 500 ada 4 buah.

Turunlah saya ke indomaret , muka badag numpang pipis ga pake beli .

'mas wc dimana yah? '

(muka asem) ‘diatas mbak’

(naik tangga )

(di cegat) tiba-tiba ‘mbak diatas di pake meeting jadi ga bisa ke wc’

siyalan !

yaudah akhirnya sih dengan bawa uang RP. 0,- dan nahan pipis di ujung tanduk saya cabut langsung ke lembang.

masih beruntung kok ! bensin banyak dan ga ada polisi. wakaka

xx

J

Feb 12

 

Lecture by Dr. Nikki Greene: “Between Worlds: Black Feminist Artists in the African Diaspora”

 

Theme: Beauty

 

Location: Harambee House

 

Time: Community time (12:30PM-2PM)

 

Dr. Nikki Greene speaks about the following black feminist artists in the African diaspora: Adrian Piper (American, based in Germany, former Wellesley prof), Renée Stout (American), María Magdalena Campos-Pons (Afro-Cuban; based in Boston) and Sokari Douglas Camp (Nigerian-born; London based). Lunch will be served.

Our Open House is this Wednesday at 8pm in the Pub! Join our Facebook Event page here! https://www.facebook.com/events/1393202610941692/ 

Legal Tea-V

-Open House: Feb. 12th 8-10pm Punch’s Alley
-Boston Legal Tea, Feb. 19th (6-8pm) Cow Chair Room
-Law and Order Tea (2-4pm) Feb. 22nd Munger Living Room
-Suits Tea Feb. 24th (4-6pm) Tower Great Hall 
-The Good Wife Tea Feb. 27th (8-10pm) Lulu Fire Pit 

Must attend 3 out of 4 teas to apply. Feel free to email your questions to pdpwsociety@gmail.com or to either or our Recruitment Chairs, Young-Eun Choi or Genny Gordan

Disability Discussion

Open topics including preparation for National Alliance on Illness (NAMI) Speakers 3/5 and ADHD Speaker 4/2    


Wednesday 2/12, 12:30-1:30pm

Founders 305


Open to those with and without disabilities who are interested in discussing relevant topics and current events. Feel free to talk or listen as you feel comfortable. We only ask that you maintain confidentiality.


Please contact Jim Wice, jwice@wellesley.edu781-283-2434, for accommodations, to rsvp for lunch, or with questions.


Disability Discussion Lunch RSVP

https://docs.google.com/a/wellesley.edu/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dElhalFscDV3dVFzZUI2M2VjbWhMSEE6MQ

Text
Photo
Quote
Link
Chat
Audio
Video