Meetups / Piccadilly gardens

Date:Saturday, July 27th, 2013 (8 months ago)
Time:1:00 pm
Organizer:l0stkeys
systemofadowny10 months ago - RSVP'd
I may attend this
the-bear-and-the-wolf10 months ago
Maybe depending on if I can find a train or something that goes to Manchester…. I don’t know the city AT ALL though… And I have no money at the moment
squiglet10 months ago - RSVP'd
i think you should jack. ^_^ and where do you live coz i live in london am getting the coach :)
l0stkeys10 months ago - Organizer
hopefully you can make it hun :)
ihave3balls10 months ago - RSVP'd
coming if i’m not away :)
feedyourwanderlust10 months ago
actually proper looking forwards to this (it’s cl0thes0ff btw)
squiglet10 months ago - RSVP'd
Yeeeey :’) so am i!
0urskin10 months ago
Oh my god, I wanna come, so bad. I’ll see how much the train is :)
iz0mbie10 months ago - RSVP'd
Proper looking forward to this :D
iv0ry--b0nes10 months ago - RSVP'd
Hell to the yeah!
routeninetyfour10 months ago - RSVP'd
Hey I live there I may go
squiglet10 months ago - RSVP'd
\o/
alxledra10 months ago
I may come, depends on if i wake up in time on the day xo
bobbymatheus10 months ago - RSVP'd
i might attend to this cos my new album comes out on the 26th so i need somewhere to party!
boku-no-sweden10 months ago - RSVP'd
possibly if i can afford it :’D
ohlucybear10 months ago - RSVP'd
Literally cannot wait! :D
64hz10 months ago - RSVP'd
Attending if I don’t have to be at hospital. :D
cutiebum10 months ago - RSVP'd
oooooh i’ll be there :)
l0stkeys10 months ago - Organizer
awhh good :)
ink-me-all10 months ago - RSVP'd
I’m actually staying in the gardens hotel so I may come along
ohpoppet10 months ago - RSVP'd
might be able to go :)
wait-a-while10 months ago
if i’m welcome and can afford it I may even though idk anyone lol
satans-b4by-girl10 months ago - RSVP'd
anyone else from liverpool going? :)
systemofadowny10 months ago - RSVP'd
Yeah I think I’m going c:
l0stkeys10 months ago - Organizer
awh good jack :)
harleyylouisee10 months ago
I wish so bad!
finewomenblog10 months ago
Why do I live in Belgium :(
0liii10 months ago - RSVP'd
I may tag along :)
catgr10 months ago
i wish :( i’m from Portugal
emotion-e10 months ago
i wish
he4rtbreakhotel10 months ago
miiiight come! i’ll have to see!
power-x-money9 months ago - RSVP'd
maaaybbbbsssss
spmib9 months ago - RSVP'd
I think I might actually come to this cus I live near Manchester ^_^
mystery-jet9 months ago - RSVP'd
I might comeeeee
squiglet9 months ago - RSVP'd
awe yey to everyone coming ^_^
strangethingsforstrangepeople9 months ago - RSVP'd
maaaaaaaaaaybe
blunts-everywhere9 months ago - RSVP'd
think I’ll come seeing as I live in Manchester :)
mindlessintellect9 months ago - RSVP'd
i live sound the corner so i guess it would be a shame for me if i didnt come :)
azureaffliction9 months ago
Is this open to anyone or…?
squiglet9 months ago - RSVP'd
yup :)
cutiebum9 months ago - RSVP'd
get it off work :((
nicevagina9 months ago - RSVP'd
I’m pretty sure I can come, I’ll do my best boo :*
tarahbaby9 months ago
i wish i lived over there :(
squiglet9 months ago - RSVP'd
waaaaa sam if you come i’ll be super happy :D
Wanna go so badly but work :’(
deadlyantenna9 months ago
If I can find a way to Manchester.. sure.
beefguru9 months ago - RSVP'd
Sure thing.
cast-adrift9 months ago
I’d love to go but I don’t know anyone else that’s going and I’m not good at talking to new people on my own :P
growtsk9 months ago - RSVP'd
so excited!!! WE SHALL ALL DRINK AND BE MERRY
spark-o-insanity9 months ago
can the next one be in Miami lol i always wanted tumblr buddies
gengaa9 months ago - RSVP'd
see you all (hopefully) next Friday, i guess!
squiglet8 months ago - RSVP'd
its saturdayyyyyy
cutiebum8 months ago - RSVP'd
EXCITED i might actually wet myself when i see everyone
alien-braces8 months ago
i have family that live in manchester so i might go but i dont know anyone :s
gengaa8 months ago - RSVP'd
oh shit, sorry messed up my dates
wonderlandisthisway8 months ago - RSVP'd
Do i bring my picnic basket?
standstoreason8 months ago - RSVP'd
I’m mature so I found it amusing i became the 69th person attending. xD
growtsk8 months ago - RSVP'd
YES YOU BRING A PICNIC BASKET. and i will bring the loving eeeeeeek so excited!
spmib8 months ago - RSVP'd
ill be coming but i wont be staying too long guys ^_^ im so excited tho!!!! <333333ToMMMmOoRRROoROW
armand-tanzarian8 months ago
SHOUT ME 4 CRACK AN METH. FAT BAGS
Text
Photo
Quote
Link
Chat
Audio
Video