Meetups / City square, lincoln.

Date:Thursday, August 2nd, 2012 (2 years ago)
Time:12:00 pm
Address:none needed
Organizer:f00koff
f00koff2 years ago - Organizer
run away c:
0liii2 years ago - RSVP'd
Fuck it, I’ll go :)
f00koff2 years ago - Organizer
yaaaaaaaay oli!
f00koff2 years ago - Organizer
btw all you americans, this is in england so.. D:
knowing-fundamental-truth2 years ago - RSVP'd
I shall be goings c:
elysiumhasfallen2 years ago
Lets see, if I start walking from Newcastle now I might make it D;
f00koff2 years ago - Organizer
yeah, do that ;D
macabre-charade2 years ago - RSVP'd
I’ll be there if I can get up in the morning ok
tilleveryonessinging-la2 years ago - RSVP'd
hmm maybe depends on work :) and how meny people actaully attend
f00koff2 years ago - Organizer
ok jaz! and no aimee, no. And its only been up for a day so more people should attend! c:
f00koff2 years ago - Organizer
please do c:
babyfireflyy2 years ago
I’ll be there :3
f00koff2 years ago - Organizer
yaaaaaaay!
y0ulikeyourgirlsinsane2 years ago - RSVP'd
sure, why not.
f00koff2 years ago - Organizer
woooooooo
f00koff2 years ago - Organizer
yaaaaaaay
ad0lf-hipster2 years ago - RSVP'd
I think I’ll be going, yay!
60p2 years ago - RSVP'd
woo
f00koff2 years ago - Organizer
yaaaaaaaay
0liii2 years ago - RSVP'd
I’m coming in my spongebob shorts (:
f00koff2 years ago - Organizer
That’ll be hawt.
f00koff2 years ago - Organizer
dis shit is tomorrow and im not organised so meet outside wilko’s at 12 or whenever so yep.
oxygenesis2 years ago - RSVP'd
Now this I have to see.
f00koff2 years ago - Organizer
:’)
Text
Photo
Quote
Link
Chat
Audio
Video